Jammerlijke poging tot gezichtsherstel.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 16:37 schreef MMGYMCMB het volgende:
Mensen die denken dat NG en ik srs ruzie hadden en niet meelachen in DM.
KLB / Vrouwen die op foute mannen verliefd wordenquote:Op vrijdag 19 februari 2016 16:37 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Waar komt deze fantastische dialoog vandaan?
ja de alles krakende kaste baasquote:Op vrijdag 19 februari 2016 16:36 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Wait wut die gast op die schaakmat meme hierboven is srs Emimich?
Tis irritantquote:Op vrijdag 19 februari 2016 16:37 schreef MMGYMCMB het volgende:
Zolang wij er maar mee kunnen lachenquote:
quote:Op vrijdag 19 februari 2016 16:38 schreef TARDIS. het volgende:
Hey hoink ik hoop dat je een snortumor krijgt xD
past goed bij de rest van de nep fittis hier de hle dagquote:
Hahaha kreeg jij maar haarkanker op je voorhoofd. Kon je met een volle bos de kist in.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 16:38 schreef TARDIS. het volgende:
Hey hoink ik hoop dat je een snortumor krijgt xD
Chai wat lees jijquote:Op vrijdag 19 februari 2016 16:39 schreef Chai het volgende:
Mijn ex had een erge blunder tijdens de sex, het is jaren geleden en we woonden beidde nog bij onze ouders... we waren bij hem op zijn slaapkamer een beetje aaan het freubelen,
hij ging uiteindelijk helemaal onder de dekens ( t was erg koud in de kamer en nee, hij ging geen boekje lezen oid ...)
Hij was dus lekker bezig, komt zijn moeder ineens de slaapkamer binnen lopen met de vraag of we thee kwamen drinken...
Gelijk erachteraan vraagt ze waar zoonlief was... ik een hoofd als een tomaat, beetje stamelend,,, zegt exlief ineens vanonder de dekens... "wat is er schat?? Vind je het niet lekker...?? "
probeer het maar te verbloemen ja, man man manquote:Op vrijdag 19 februari 2016 16:37 schreef MMGYMCMB het volgende:
Waar komt dit nou weer vandaanquote:Op vrijdag 19 februari 2016 16:39 schreef Chai het volgende:
Mijn ex had een erge blunder tijdens de sex, het is jaren geleden en we woonden beidde nog bij onze ouders... we waren bij hem op zijn slaapkamer een beetje aaan het freubelen,
hij ging uiteindelijk helemaal onder de dekens ( t was erg koud in de kamer en nee, hij ging geen boekje lezen oid ...)
Hij was dus lekker bezig, komt zijn moeder ineens de slaapkamer binnen lopen met de vraag of we thee kwamen drinken...
Gelijk erachteraan vraagt ze waar zoonlief was... ik een hoofd als een tomaat, beetje stamelend,,, zegt exlief ineens vanonder de dekens... "wat is er schat?? Vind je het niet lekker...?? "
Heb je Scoprie weleens gezienquote:Op vrijdag 19 februari 2016 16:38 schreef Chai het volgende:
[..]
KLB / Vrouwen die op foute mannen verliefd worden
Love you manquote:Op vrijdag 19 februari 2016 16:40 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
probeer het maar te verbloemen ja, man man man
ahahaha kreeg jij maar de ectotyfus kon je lekker met je gezwollen buik een koprol makenquote:Op vrijdag 19 februari 2016 16:40 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Hahaha kreeg jij maar haarkanker op je voorhoofd. Kon je met een volle bos de kist in.
Misschien ooit in US.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 16:41 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Heb je Scoprie weleens gezienDat juist HIJ dat zegt.
ik lees ook altijd boeken onder de dekensquote:Op vrijdag 19 februari 2016 16:39 schreef Chai het volgende:
Ja is goed.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 16:41 schreef TARDIS. het volgende:
ahahaha kreeg jij maar de ectotyfus kon je lekker met je gezwollen buik een koprol maken
ofzo
weet ik veel
biertje doen volgende week?
Oh wacht morgen misschien he. Ik laat dat nog weten. Vanavond eerst de Tivoli in Utrecht. Je herkent me aan mijn looks.quote:
Jij geeft licht in het donker hoor, zo whiteboy ben je.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 16:42 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik lees ook altijd boeken onder de dekens
daar heb je altijd het beste licht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |