verwijderd dacht ik jaquote:
we kennen niet allemaal ceo 10k/day zijnquote:Op vrijdag 19 februari 2016 15:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Het geeft eerder je intellect aan. Dat is niet positief bedoeld.
Dit is gewoon ronduit niet geloofwaardig en dat weet je zelf ook.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 16:21 schreef NoelGallagher het volgende:
MMG is nog steeds een beetje boos dat ie in de eerste KLBSC meet niet mee mocht met ons.
Nee, je jarenlang druk maken of je in de op staat is dat wel wil je zeggen?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 16:21 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Dit is gewoon ronduit niet geloofwaardig en dat weet je zelf ook.
Ik vind dit ruzietje best kinderachtig, en beter komt er gewoon een grote rel.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 16:21 schreef NoelGallagher het volgende:
MMG is nog steeds een beetje boos dat ie in de eerste KLBSC meet niet mee mocht met ons. Beetje te opdringerig.. Maar daar zullen de vrouwen hier wel ervaring mee hebben, met zijn opdringerigheid
wil inderdaad nu wel bewijs zienquote:Op vrijdag 19 februari 2016 16:22 schreef Che_ het volgende:
Dms droppen dan boys ipv een hele hoop onzin
vquote:
hehehehehehe nu komt de shit out...quote:Op vrijdag 19 februari 2016 16:21 schreef NoelGallagher het volgende:
MMG is nog steeds een beetje boos dat ie in de eerste KLBSC meet niet mee mocht met ons. Beetje te opdringerig.. Maar daar zullen de vrouwen hier wel ervaring mee hebben, met zijn opdringerigheid
Heb je aandacht tekort dat je nu opeens besluit om een 'vrouw' te zijn op FOK!?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 16:22 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik vind dit ruzietje best kinderachtig, en beter komt er gewoon een grote rel.
quote:Op vrijdag 19 februari 2016 16:22 schreef Crip het volgende:
mag ik jullie even eraan herinneren dat jullie grown ass men zijn?
wow crip, gewoon gemaakt voor elkaar.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 16:22 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik vind dit ruzietje best kinderachtig, en beter komt er gewoon een grote rel.
Ja Frass!quote:Op vrijdag 19 februari 2016 16:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Heb je aandacht tekort dat je nu opeens besluit om een 'vrouw' te zijn op FOK!?
Is jouw ass ook beetje grown of nietquote:Op vrijdag 19 februari 2016 16:22 schreef Crip het volgende:
mag ik jullie even eraan herinneren dat jullie grown ass men zijn?
die probeer ik al jaren te decreasenquote:Op vrijdag 19 februari 2016 16:24 schreef Che_ het volgende:
[..]
Is jouw ass ook beetje grown of niet
Ik begin je moeder beu te worden, heb je nog lekkere tantes?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 16:22 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik begin dat tyfussneue gedoe van je een beetje beu te worden man.
Oh k moest weer denken aan scheet die via verkeerde kanalen ontsnapt.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 16:24 schreef Crip het volgende:
[..]
die probeer ik al jaren te decreasen
Ja, 2, waarvan de schoonmaaksters weg zijn gegaan. Dus als je je geroepen voelt? Veel anders kun je toch niet, met je poliopotenquote:Op vrijdag 19 februari 2016 16:25 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik begin je moeder beu te worden, heb je nog lekkere tantes?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |