Ja jezus wat dacht je van bierquote:Op vrijdag 19 februari 2016 18:32 schreef NoelGallagher het volgende:
wtf moet ik voor kado halen voor een man? hij is jarig namelijk
De laatste keer was ook een makkelijke 3-1 en werd na 2-0 voor een 2-2 gelijkquote:Op vrijdag 19 februari 2016 18:34 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Barca-Sevilla is wel een mooi affiche ja. Maar verwacht wel een makkelijke 3-0 of 3-1 of zo.
mooi bierpakketje ofzo hequote:Op vrijdag 19 februari 2016 18:35 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ja jezus wat dacht je van bier
Jaa, is leukquote:Op vrijdag 19 februari 2016 18:33 schreef xcachet het volgende:
[..]
Echt een bazen wedstrijd volgens mijGa met mijn broer en oudste broertje. Mega veel zin in.
Moet zeggen dat dat wel mee valt op de eerste ring.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 18:35 schreef NoelGallagher het volgende:
enige jammere bij barca is al dat toeristenpubliek. no offence cachet
Wat ben je ook een goede vrouwquote:Op vrijdag 19 februari 2016 18:35 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ja jezus wat dacht je van bier
hoppa eerste ring alles. nice, veel plezierquote:Op vrijdag 19 februari 2016 18:35 schreef xcachet het volgende:
[..]
Moet zeggen dat dat wel mee valt op de eerste ring.
Nja, tegen Valencia konden ze ook 7 keer scorenquote:Op vrijdag 19 februari 2016 18:35 schreef xcachet het volgende:
[..]
De laatste keer was ook een makkelijke 3-1 en werd na 2-0 voor een 2-2 gelijkBen er toch liever als ze veel scoren.
Valencia is dan ook bagger. Nevillequote:Op vrijdag 19 februari 2016 18:36 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nja, tegen Valencia konden ze ook 7 keer scoren
Ja, tweede is het duurst dacht ik en bovenste het goedkoopst. Daar zitten de toeristenquote:Op vrijdag 19 februari 2016 18:36 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
hoppa eerste ring alles. nice, veel plezier
Hadden ze tegen Valencia niet een paar spelers uit het B team ingezet of zo?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 18:36 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Gisteren wel flink gescoord.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 18:36 schreef McGrath het volgende:
[..]
Valencia is dan ook bagger. Neville
Volgens mij de eerste wedstrijd niet.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 18:37 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hadden ze tegen Valencia niet een paar spelers uit het B team ingezet of zo?
Ulsterquote:Op vrijdag 19 februari 2016 18:36 schreef Toto69 het volgende:
[..]
He joh. Met je snor.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 18:43 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Val je niet zo op. Ze zijn daar allemaal lelijk.
Nice man, voor een bepaalde tijd of gewoon yolo?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 18:44 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Werk, maar als het heel goed bevalt misschien wel.
Nou nouquote:Op vrijdag 19 februari 2016 18:31 schreef xcachet het volgende:
Een gozer vroeg aan mij vandaag in de metro waar ik vandaan kwam om vervolgens weg te lopen. Echt raar
Wat gaat het worden vanavond?quote:
Is dat die uggs snuffer weer?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 18:57 schreef madeliefff het volgende:
SEX / Fetish: financieel gebruik tworden door een leuke dame new
deze manecht vage mensen soms hoor, net als die gast met zijn schoenenfetish
Tweede.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 18:45 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Nice man, voor een bepaalde tijd of gewoon yolo?
zou jij een man financieel gebruiken?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 18:57 schreef madeliefff het volgende:
SEX / Fetish: financieel gebruik tworden door een leuke dame new
deze manecht vage mensen soms hoor, net als die gast met zijn schoenenfetish
nee een andere...deze man kickt erop als vrouwen hem financieel uitkleden...en speelt nu met het idee om een levensverzekering te nemen en die te laten uitkeren aan een vrouwquote:
ik wel als hij het leuk vindtquote:Op vrijdag 19 februari 2016 19:02 schreef McGrath het volgende:
[..]
zou jij een man financieel gebruiken?
nee haha maar als iemand erop kickt heb ik er geen probleem mee om wat geld aan te nemen hoorquote:Op vrijdag 19 februari 2016 19:02 schreef McGrath het volgende:
[..]
zou jij een man financieel gebruiken?
Die kerol he ..quote:Op vrijdag 19 februari 2016 19:02 schreef madeliefff het volgende:
[..]
nee een andere...deze man kickt erop als vrouwen hem financieel uitkleden...en speelt nu met het idee om een levensverzekering te nemen en die te laten uitkeren aan een vrouw
Jij bent er. Dus: Yep.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 19:05 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Is hier de cursus bloemschikken met homo's?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |