als je even zo'n tele2 nerdje pijpt zet ie zo je wifi weer aan.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 18:29 schreef Oberkullie het volgende:
Tele2 oplichters nep criminelen opgelicht diefstal duur slecht amateurs faalbedrijf omdat het niet kan
Gr
maar srs, Selena is wel waar voor d'r geld hoorquote:Op vrijdag 19 februari 2016 18:29 schreef Montelly het volgende:
Op de gok naar UP getogen en Selena was beschikbaar dus gelijk het in haar agenda beschikbare half uur afgetikt. Al snel bleek dat het veel te lang geleden was dat ik haar bezocht had (11-'13). Selena is wat mij betreft in alle opzichten verrukkelijk. Wat een mooie appetijtelijke meid is zij, egaal gebruind nog van haar vakantie alweer een tijdje terug, normaal postuur met lekker grote Marokkaanse billen, mooi en leuk open gezicht, prachtige borsten en last but not least zo'n aantrekkelijke en lieve persoonlijkheid met wie het samenzijn een groot genot is.
Dit bleek ook op bed waar we elkaar na wat lekker maar iets minder diep tongzoenen al snel in 69 lagen te verwennen. Selena smaakt heerlijk fris en om haar flinke malse billen op je gezicht te hebben is natuurlijk ook absoluut geen straf. Had me voorgenomen om het met Selena neukend langer dan 1 standje vol te houden maar jullie begrijpen het al...niet gelukt dus. Wat wil je ook met zo'n zalige romige beauty in close cowgirl en al tongend op je die je met haar heerlijke kut uitmelkt, veel te lekker natuurlijk. Nou ja, een groter compliment kan ik Selena niet geven en die rest dat komt de volgende keer dan wel...
Selena is voor mij onweerstaanbaar en behoort samen met koningin Maria en Nina tot de absolute top van dit huis, tot snel heerlijkheid het was super, XXX.
"Selena"
Hahaha die recensies ook
Ik kreeg meer aandacht met een mannen icon, al die behoeftige vrouwenquote:Op vrijdag 19 februari 2016 18:30 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hoe gaat het? Krijg je al meer aandacht met je vrouwen icon?
Mooi zo. Goed, want weekend en kaartjes gekocht voor barca - sevillaquote:Op vrijdag 19 februari 2016 18:31 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik kreeg meer aandacht met een mannen icon, al die behoeftige vrouwen
Maar gaat wel goed, met jou?
drank of luchtjequote:Op vrijdag 19 februari 2016 18:32 schreef NoelGallagher het volgende:
wtf moet ik voor kado halen voor een man? hij is jarig namelijk
Jaa Sevillaquote:Op vrijdag 19 februari 2016 18:32 schreef xcachet het volgende:
[..]
Mooi zo. Goed, want weekend en kaartjes gekocht voor barca - sevilla
Blijkbaar heeft hij zo zijn best gedaan dat ik de 23ste weer wordt aangesloten.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 18:30 schreef McGrath het volgende:
[..]
als je even zo'n tele2 nerdje pijpt zet ie zo je wifi weer aan.
condoomsquote:Op vrijdag 19 februari 2016 18:32 schreef NoelGallagher het volgende:
wtf moet ik voor kado halen voor een man? hij is jarig namelijk
Wat een aardige jongen, bij mij duurde het ook ooit 3 weken.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 18:32 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Blijkbaar heeft hij zo zijn vest gedaan dat ik de 23ste weer wordt aangesloten.
Heeft dan verdomme 3 weken geduurd
Barca-Sevilla is wel een mooi affiche ja. Maar verwacht wel een makkelijke 3-0 of 3-1 of zo.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 18:33 schreef xcachet het volgende:
[..]
Echt een bazen wedstrijd volgens mijGa met mijn broer en oudste broertje. Mega veel zin in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |