quote:Op vrijdag 19 februari 2016 18:17 schreef NoelGallagher het volgende:
dacht vanavond rustig maar vanavond koala hard:D:D
oh je hebt geluk had bijna op verzenden gedrukt naar je nevenquote:Op vrijdag 19 februari 2016 18:18 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wow abi ben jij hier
Ik bedoel een man die strips kon bezorgen
nog steeds geen wifi? hoe komt dat?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 18:20 schreef Oberkullie het volgende:
YES JONGENS DIVORCE SEIZOEN 2 IS BINNEN
Niet in de stad, wel in de provincie.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 18:17 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Alle fok!chicks met hydraterende gezichtsmaskers zijn welkom
[..]
Ben je in groningen?!
dit boeit mijn neef vrij weinigquote:Op vrijdag 19 februari 2016 18:19 schreef anti-loper het volgende:
[..]
oh je hebt geluk had bijna op verzenden gedrukt naar je neven
Spannend, ik ook. Zie je bij oceans. Xoxoquote:Op vrijdag 19 februari 2016 18:20 schreef McGrath het volgende:
[..]
Niet in de stad, wel in de provincie.
Ik heb sws heel weinig mee-eters etcquote:
wow tot zo.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 18:21 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
dit boeit mijn neef vrij weinig
[..]
Spannend, ik ook. Zie je bij oceans. Xoxo
mag ik ook mee doenquote:Op vrijdag 19 februari 2016 18:21 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
dit boeit mijn neef vrij weinig
[..]
Spannend, ik ook. Zie je bij oceans. Xoxo
ik woon niet in groningen, ben daar alleen nu.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 18:23 schreef madeliefff het volgende:
veel mesnen uit groningen hier pff
ik heb een meter terry pratchet boeken gekregenquote:Op vrijdag 19 februari 2016 18:16 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Gratis tips voor jou G
waarom ben je hier maar zo weinig eigenlijk?
gelukkig, ik voelde me al zo eenzaamquote:Op vrijdag 19 februari 2016 18:23 schreef McGrath het volgende:
[..]
ik woon niet in groningen, ben daar alleen nu.
waar moet ik je gezelschap komen houden?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 18:24 schreef madeliefff het volgende:
[..]
gelukkig, ik voelde me al zo eenzaam
wel echt een toffe stad. Was er vorig weekend voor bowie museumquote:Op vrijdag 19 februari 2016 18:23 schreef McGrath het volgende:
[..]
ik woon niet in groningen, ben daar alleen nu.
zaanstadquote:Op vrijdag 19 februari 2016 18:24 schreef McGrath het volgende:
[..]
waar moet ik je gezelschap komen houden?
altijd filmpje maken en naar madelieffff sturenquote:Op vrijdag 19 februari 2016 18:21 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ik heb sws heel weinig mee-eters etcmaar als ik er een spot omnomnom..
haha, heldquote:Op vrijdag 19 februari 2016 18:24 schreef Murdera het volgende:
[..]
ik heb een meter terry pratchet boeken gekregenen een baan waar ik wel werk met een chille baas. Dus ik ben eigenlijk alleen online als ik doorgesnoven ben of wat gezopen heb
nu net borrel gehad dus
wtf staat hierquote:Op vrijdag 19 februari 2016 18:26 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
haha, held
Ja, mijn neus is net gevuld want vanavond naar de bertverderrie
vanavond ff een bitch btken
'Foutje' van dat tyfus Tele2quote:Op vrijdag 19 februari 2016 18:20 schreef madeliefff het volgende:
[..]
nog steeds geen wifi? hoe komt dat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |