cutequote:Op vrijdag 19 februari 2016 17:51 schreef anti-loper het volgende:
[..]
ik ben altijd ready voor tc met jou
oh hehe sozquote:Op vrijdag 19 februari 2016 17:47 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Beter hou je je bek over mijn vorige opleiding.
wie is choloquote:Op vrijdag 19 februari 2016 17:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ja, was gezellig met Cholo vanmiddag, boh wat was ze sexy
stop itquote:
vegetarische kroket is ook tof.quote:
Ik deed laatst boodschappen was ik mijn pak eieren vergeten en toen riepen ze meneer naar me en toen liep ik terug om het op te halenquote:Op vrijdag 19 februari 2016 17:54 schreef Crip het volgende:
Vroeg een man met een lichtblauwe fleece trui in de AH of hij er werkte, bleek het zo'n kakker te zijn. Hij voelde zich zwaar beledigd
quote:Op vrijdag 19 februari 2016 17:54 schreef Crip het volgende:
Vroeg een man met een lichtblauwe fleece trui in de AH of hij er werkte, bleek het zo'n kakker te zijn. Hij voelde zich zwaar beledigd
waarom lach jequote:
Ja ik zeg altijd ''Mag ik u wat vragen, u werkt hier toch?''quote:Op vrijdag 19 februari 2016 17:56 schreef McGrath het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
maar wat is dat voor vraag, ik vraag altijd waar dingen liggen en nooit of ze werken.
wel beleefd van je.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 17:59 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja ik zeg altijd ''Mag ik u wat vragen, u werkt hier toch?''
weenie wrm gaat automatisch.
Zure matjessmaak met visolie.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 18:05 schreef Crip het volgende:
Ik heb gehoord dat stimo's kutvocht straight up gravy is.
Hardopquote:Op vrijdag 19 februari 2016 18:05 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat stimo's kutvocht straight up gravy is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |