Harry Slingerquote:
Jij kan ook echt helemaal niks hequote:Op vrijdag 19 februari 2016 19:23 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik had een vrij eenvoudige klus, maar ik kreeg de pers niet goed afgesteld waardoor het drukwerk niet goed sluit, dus kan ik de boel uit gaan zoeken, en ik was al wat humeurig vandaag.
De boel verprutsen, dat is ook een kunstquote:Op vrijdag 19 februari 2016 19:26 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Jij kan ook echt helemaal niks he
Ah joh... ik zou volgende week vrij zijn, gaat niet door.... geeft niets, ik bedoel met kerst was het hetzelfde verhaalquote:Op vrijdag 19 februari 2016 19:27 schreef Remqo het volgende:
[..]
De boel verprutsen, dat is ook een kunst
Fsv frankfurt...quote:
nee dat net nietquote:Op vrijdag 19 februari 2016 19:26 schreef McGrath het volgende:
[..]
Heb je wat aan je borsten laten doen dan?
Je hebt wel een hart voor de zaak, gelukkig zijn ze ook hard voor jouquote:Op vrijdag 19 februari 2016 19:29 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ah joh... ik zou volgende week vrij zijn, gaat niet door.... geeft niets, ik bedoel met kerst was het hetzelfde verhaalheb 10 weken vrij staan, kan het alleen niet opnemen....
dit dus... nee ik heb hart voor mijn klanten... volgende week moet een installatie verplicht afstoken... dus ja... kan moeilijk zeggen, doe maar een week later met je eihoofd, lulquote:Op vrijdag 19 februari 2016 19:30 schreef Remqo het volgende:
[..]
Je hebt wel een hart voor de zaak, gelukkig zijn ze ook hard voor jou
Kids van nu hebben nooit 56k modem gekendquote:Op vrijdag 19 februari 2016 19:18 schreef Che_ het volgende:
[..]
Wat lul je
Jij bent geboren toen glazvezel al nieuwe standaard was
En zo is er altijd wel wat.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 19:32 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
dit dus... nee ik heb hart voor mijn klanten... volgende week moet een installatie verplicht afstoken... dus ja... kan moeilijk zeggen, doe maar een week later met je eihoofd, lul
Fsv blijft 1-2 tot einde matchquote:Op vrijdag 19 februari 2016 19:34 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik heb ingezet op Getafe over 3.5 corners & Nice over 3.5 corners.
bewijs
[ afbeelding ]
Ach wij houden van jequote:Op vrijdag 19 februari 2016 19:27 schreef Remqo het volgende:
[..]
De boel verprutsen, dat is ook een kunst
Nee ingezet dat het zo blijft tot einde.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 19:36 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Hoe weet je dat.
18;30 begonnen toch
Dat moest er nog eens bij komenquote:
Oh. Quote/inzet?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 19:37 schreef Montelly het volgende:
[..]
Nee ingezet dat het zo blijft tot einde.
Precies!quote:Op vrijdag 19 februari 2016 19:12 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Echt he
Beetje chaturbate beetje sugardaddy en je bent rijke bitch
Hou op.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 19:12 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Moet jij niet naar de Reichsparteitag? Vreemd..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |