ow fuk... shitstorm incommingquote:Op vrijdag 19 februari 2016 19:17 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wtf is dit ik ga het nu opzoeken
Het is een streven, een onhaalbaar streven, dat wel.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 19:17 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
je doet anders aardig je best
quote:Op vrijdag 19 februari 2016 19:18 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ow fuk... shitstorm incomming
Nepmarokkaan in nepstad met nepleven in een land met nepparlementquote:Op vrijdag 19 februari 2016 19:17 schreef Crip het volgende:
[..]
ga googlen ofzo ik hou niet van tajine
Hammertimequote:Op vrijdag 19 februari 2016 19:18 schreef EttovanBelgie het volgende:
zin om remqo met zijn eigen banhammer in elkaar te rammen
JAWEL, JULLIE DOEN DAT WEL... EN NOG ERGER... SOMS SAMEN ZELFS!!! LESBOISME IS HEET DATquote:
Het is complex jaquote:Op vrijdag 19 februari 2016 19:21 schreef McGrath het volgende:
[..]
ja hij gedraagt zich nu echt als een wijf.
als hij dat wel zou zijn zou hij meervoudig gehandicapt zijn, dat is sneu hoorquote:Op vrijdag 19 februari 2016 19:21 schreef EttovanBelgie het volgende:
Hij is erachter gekomen dat hij geen Brabander is... ja, dan is alles kut
Ik had een vrij eenvoudige klus, maar ik kreeg de pers niet goed afgesteld waardoor het drukwerk niet goed sluit, dus kan ik de boel uit gaan zoeken, en ik was al wat humeurig vandaag.quote:
kom nu naar je toe, vervelende bejaardequote:Op vrijdag 19 februari 2016 19:22 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
als hij dat wel zou zijn zou hij meervoudig gehandicapt zijn, dat is sneu hoor
dit is pas drukwerkquote:Op vrijdag 19 februari 2016 19:23 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik had een vrij eenvoudige klus, maar ik kreeg de pers niet goed afgesteld waardoor het drukwerk niet goed sluit, dus kan ik de boel uit gaan zoeken, en ik was al wat humeurig vandaag.
bier staat koudquote:Op vrijdag 19 februari 2016 19:23 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
kom nu naar je toe, vervelende bejaarde
Alles aan mij is nep.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 19:19 schreef Che_ het volgende:
[..]
Nepmarokkaan in nepstad met nepleven in een land met nepparlement
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |