Laat me je entertainen.quote:Op zondag 21 februari 2016 14:35 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Ja man.
Ik was er ook een weekje uit. Fok begint echt saai te worden man. Denk dat ik weer binnenkort foetsie ben voor een half jaar ofzo
hmmmmmmquote:
Hehe waar ben je nu?quote:Op zondag 21 februari 2016 14:39 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Tuurlijk niet G <333
zieke wind alles hier wajo
Spaanse tijd is datquote:
Thuis, op de veluwequote:
Lijk wel gekquote:Op zondag 21 februari 2016 14:43 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Nog uit eten geweest met die dude?![]()
oeh, waar op de veluwe woon jij?quote:Op zondag 21 februari 2016 14:45 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Thuis, op de veluwe
Ajax kijkend, in de ijdele hoop dat ze punten laten liggen. Tegen beter weten in natuurlijk, want ze winnen wel thuis van Excelsior. Maar je weet het nooit
Hehe that makes three of us.quote:Op zondag 21 februari 2016 14:48 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik las het en dacht hetzelfde. Daarna zag ik jouw post
ja, zoiets las ik gisteren in de sc tochquote:Op zondag 21 februari 2016 14:50 schreef xcachet het volgende:
[..]
Oh, je hebt het over een ander dan ik dacht.
Nee niet gedaan. Ben daar te pussy voor ja.
Ja klopt.quote:Op zondag 21 februari 2016 14:53 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ja, zoiets las ik gisteren in de sc toch
anders had je nu misschien wel in een greppel gelegen
ik doe met je meequote:Op zondag 21 februari 2016 14:35 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Ja man.
Ik was er ook een weekje uit. Fok begint echt saai te worden man. Denk dat ik weer binnenkort foetsie ben voor een half jaar ofzo
Ga je mee naar het vispaleisquote:Op zondag 21 februari 2016 14:53 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ja wij zijn er niet. Kom vanavond maar terug
No offense, maar als je als chick niet kan scoren ben je of lelijk of batshit crazy.quote:Op zondag 21 februari 2016 14:56 schreef xcachet het volgende:
[..]
Maar moet er nog wel een fixen voordat ik terug ga
Kan anders echt nie
Je kan ook gewoon eerst hallo terugzeggen hoor.quote:Op zondag 21 februari 2016 14:43 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Nog uit eten geweest met die dude?![]()
Nee, stel je voorquote:Op zondag 21 februari 2016 14:56 schreef xcachet het volgende:
[..]
Maar moet er nog wel een fixen voordat ik terug ga
Kan anders echt nie
ik snap niet waarom je hier op zit eingelijkquote:
Beide. Dat maakt het extra lastigquote:Op zondag 21 februari 2016 14:57 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
No offense, maar als je als chick niet kan scoren ben je of lelijk of batshit crazy.
halloquote:Op zondag 21 februari 2016 14:57 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon eerst hallo terugzeggen hoor.
Wijze woordenquote:Op zondag 21 februari 2016 14:57 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
No offense, maar als je als chick niet kan scoren ben je of lelijk of batshit crazy.
Klinkt als een plek waar je je helemaal misselijk kunt eten aan goede visquote:Op zondag 21 februari 2016 14:59 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ik weet niet wat het vispaleis is maar het klinkt als iets raars
Uiteraard, net m'n nest uitquote:
Nee, weet je wat het probleem is. In een andere taal valt er bij mij eerder een stilte. En als ik ergens een hekel aan heb zijn het ongemakkelijke stiltesquote:Op zondag 21 februari 2016 14:59 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Vind je niet lelijk hoor =$. En je komt nog redelijk sane over.
wat slecht ditquote:Op zondag 21 februari 2016 14:59 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Vind je niet lelijk hoor =$. En je komt nog redelijk sane over.
Dan moet je het in je mond nemenquote:Op zondag 21 februari 2016 15:01 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee, weet je wat het probleem is. In een andere taal valt er bij mij eerder een stilte. En als ik ergens een hekel aan heb zijn het ongemakkelijke stiltes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |