SPOILER: hihiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben geil
BNW / [BNW FB]quote:Op zaterdag 20 februari 2016 02:16 schreef Opsonisatie het volgende:
Welk referentie ash. Heb niet alles teruggelezeb
Ik kom er aanquote:Op zaterdag 20 februari 2016 02:15 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Dat doe ik alleen als er een lekkere boy naast me is.
En een plaatje van het noorderlichtquote:Op zaterdag 20 februari 2016 02:17 schreef Frank_Drebin het volgende:
Hier een lichtkogel, afgevuurd in een mooi winterwonderlandschap om te gemoederen wat te bekoelen.
[ afbeelding ]
Ben je te lang?quote:Op zaterdag 20 februari 2016 02:18 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
mn deken is te klein kan me niet als mummy inrollen :s![]()
das nepquote:Op zaterdag 20 februari 2016 02:18 schreef SideEffect het volgende:
[..]
En een plaatje van het noorderlicht
[ afbeelding ]
NG vroeg wat mn naam is en ik zei Kyle Butler.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 02:16 schreef Opsonisatie het volgende:
Welk referentie ash. Heb niet alles teruggelezeb
DEXTERRRquote:Op zaterdag 20 februari 2016 02:20 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
NG vroeg wat mn naam is en ik zei Kyle Butler.
Het is dat het niet glittert, maar volgens mij is dat zo'n ingekleurd plaatje dat korte pittige 50+ huisdames elkaar sturen met elkaars verjaardag, de verjaardag van hun man, de McDonalds burgerflip-diploma van hun zoon of het kind genaamd Jamilla van hun 17-jarige dochter.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 02:18 schreef SideEffect het volgende:
[..]
En een plaatje van het noorderlicht
[ afbeelding ]
Ik zou het echt niet meer weten eerlijk gezegd.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 02:19 schreef Ashqelon het volgende:
Frank wist je nog dat je me indirect uitmaakte voor mafiosi.
jaquote:Op zaterdag 20 februari 2016 02:19 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ben je te lang?
Heb 2 dekens, je mag wel 1 van mij hebben
quote:Op zaterdag 20 februari 2016 02:21 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Het is dat het niet glittert, maar volgens mij is dat zo'n ingekleurd plaatje dat korte pittige 50+ huisdames elkaar sturen met elkaars verjaardag, de verjaardag van hun man, de McDonalds burgerflip-diploma van hun zoon of het kind genaamd Jamilla van hun 17-jarige dochter.
Hehe is ook al weer in tijdje geleden hoor maar herinner me jouw entree op FOK! nog wel.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 02:21 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik zou het echt niet meer weten eerlijk gezegd.
De .rar generatie was tofferquote:Op zaterdag 20 februari 2016 02:22 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Hehe is ook al weer in tijdje geleden hoor maar herinner me jouw entree op FOK! nog wel.
Meloewageneratie was een toffe generatie.
wat was de entree van haan ook al weerquote:Op zaterdag 20 februari 2016 02:22 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Hehe is ook al weer in tijdje geleden hoor maar herinner me jouw entree op FOK! nog wel.
Twijfel weet jequote:Op zaterdag 20 februari 2016 01:44 schreef anti-loper het volgende:
[..]
nice man
wanneer gaan jullie trouwen?
ken k niequote:Op zaterdag 20 februari 2016 02:23 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
De .rar generatie was toffer
En ja dit mag net net
hehe Haan helemaal vergeten waar hangt die dronken Pool tegenwoordig uitquote:Op zaterdag 20 februari 2016 02:24 schreef deadprez het volgende:
[..]
wat was de entree van haan ook al weer
Ahh. Dan weet ik het al.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 02:22 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 20 februari 2016 02:25 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
hehe Haan helemaal vergeten waar hangt die dronken Pool tegenwoordig uit?
Maar moet nu weer werken kom hier nog op terug.
Soz NG weet dat ik had beloofd dat niet meer te zeggen maar kan even niet anders.
Awwhh moet je dekentje met me meenemen als je naar je ouders gaatquote:Op zaterdag 20 februari 2016 02:21 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
jaahw
Maar is alleen bij paps en mams dus maar heb in grobwel nieuwe dekentjer gekocht en die is wel fijn maar heb ik nu niks aan dus das wel jammer
Jij woonde destijds - of nog steeds - in Finland meen ik mij te herinneren.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 02:22 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
ja koude voetenquote:Op zaterdag 20 februari 2016 02:27 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Awwhh moet je dekentje met me meenemen als je naar je ouders gaat
heb je het koud?
Ik ook lijkt me echt tof omdat een keer in het echt te zienquote:Op zaterdag 20 februari 2016 02:23 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
als ik ga reizen wil ik dst sws nog keer zien
wut is dat ezio?quote:Op zaterdag 20 februari 2016 02:27 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Jij woonde destijds - of nog steeds - in Finland meen ik mij te herinneren.
Woon jij in FInland?quote:Op zaterdag 20 februari 2016 02:27 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Die meen ik mij toen eens maffioso genoemd te hebben ja.quote:
ja en je moet ook flesje Heineken meenemenquote:Op zaterdag 20 februari 2016 02:28 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ik ook lijkt me echt tof omdat een keer in het echt te zien
frank is zo'n vieze hollanderquote:Op zaterdag 20 februari 2016 02:30 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik dacht al![]()
Vind jou meer een typje voor hartje Gelderland
Tentje opzetten en klapstoel meequote:Op zaterdag 20 februari 2016 02:29 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja en je moet ook flesje Heineken meenemen
Hoofd onder dekens is fucking benauwdquote:Op zaterdag 20 februari 2016 02:30 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja moey kiezen hoofd of voeten maar wil altijd perse hoofd onder dekens mAar is wel kouwd nu
Nee, ik woon aan de zee.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 02:30 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik dacht al![]()
Vind jou meer een typje voor hartje Gelderland
rtquote:Op zaterdag 20 februari 2016 02:30 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hoofd onder dekens is fucking benauwd
Heb je geen sokken aan?quote:Op zaterdag 20 februari 2016 02:30 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja moey kiezen hoofd of voeten maar wil altijd perse hoofd onder dekens mAar is wel kouwd nu
moet je maar geen scheet latenquote:Op zaterdag 20 februari 2016 02:30 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hoofd onder dekens is fucking benauwd
Winters heb ik echt geen raam open dat is tyfuskoudquote:Op zaterdag 20 februari 2016 02:31 schreef deadprez het volgende:
[..]
rt
snap nie dat mensen dat kunnen, net als mensen die chill slapen in een kamer waar geen raam openstaat
raam dicht, verwarming aan, trui aan in de zomerquote:Op zaterdag 20 februari 2016 02:31 schreef deadprez het volgende:
[..]
rt
snap nie dat mensen dat kunnen, net als mensen die chill slapen in een kamer waar geen raam openstaat
mietjequote:Op zaterdag 20 februari 2016 02:32 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Winters heb ik echt geen raam open dat is tyfuskoud
besef me net dat hij ook chemie studeerde dus wellicht is hij nu de Nederlandse Heisenberg geworden zonder dat we het weten.quote:
Hier moet echt altijd het slaapkamerraam openstaan. Heerlijk, goed doorlucht en lekker koud. Al gebruikt mijn vrouw altijd een elektrisch deken.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 02:32 schreef SideEffect het volgende:
[..]
had ik maar doe ik auto uit, maar heb in huis sws liever geen of één sok aan dan beidequote:Op zaterdag 20 februari 2016 02:33 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Doe aan krijg je warme voetjes van
Raam altijd openquote:Op zaterdag 20 februari 2016 02:32 schreef SideEffect het volgende:
[..]
denk niet dat hij het don't get high on your own supply-systeem begrijptquote:Op zaterdag 20 februari 2016 02:33 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
besef me net dat hij ook chemie studeerde dus wellicht is hij nu de Nederlandse Heisenberg geworden zonder dat we het weten.
vast een drentquote:Op zaterdag 20 februari 2016 02:33 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik geloof dit niet. Daar ben jij veel te nuchter voor
Ik heb alleen 's ochtends raam openquote:Op zaterdag 20 februari 2016 02:33 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Hier moet echt altijd het slaapkamerraam openstaan. Heerlijk, goed doorlucht en lekker koud. Al gebruikt mijn vrouw altijd een elektrisch deken.
Was jij nou dat figuur uit Finland?quote:Op zaterdag 20 februari 2016 02:33 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
besef me net dat hij ook chemie studeerde dus wellicht is hij nu de Nederlandse Heisenberg geworden zonder dat we het weten.
Opstaan om je raam open te zettenquote:Op zaterdag 20 februari 2016 02:36 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ik heb alleen 's ochtends raam open
Tijdens het slapen echt niet, heb het al koud als de verwarming uit staat
Trek je benen op zodat je voeten onder de dekens komenquote:Op zaterdag 20 februari 2016 02:34 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
had ik maar doe ik auto uit, maar heb in huis sws liever geen of één sok aan dan beide
Daar sta ik niet speciaal voor opquote:Op zaterdag 20 februari 2016 02:37 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Opstaan om je raam open te zetten
nee kan toch niehietquote:Op zaterdag 20 februari 2016 02:37 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Trek je benen op zodat je voeten onder de dekens komen
Waarom zou je opstaan en vervolgens je raam openzetten ipv ristretto drinken?quote:Op zaterdag 20 februari 2016 02:38 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Daar sta ik niet speciaal voor op
Ik sta op, doe de gordijnen en de raam open en drink daarna een restrettoquote:Op zaterdag 20 februari 2016 02:39 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Waarom zou je opstaan en vervolgens je raam openzetten ipv ristretto drinken?
lijkt me eerder een reden om in bed te blijven liggenquote:
het raamquote:Op zaterdag 20 februari 2016 02:41 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ik sta op, doe de gordijnen en de raam open en drink daarna een restretto
Restrettoquote:Op zaterdag 20 februari 2016 02:41 schreef SideEffect het volgende:
[..]
hehe Finland heb ik nog wel toffe verhalen over maar was in pre-Meloewa msntijdperk, meer hierover morgen.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 02:27 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
En daarna een een lekkere, stevige ochtendwandeling?quote:Op zaterdag 20 februari 2016 02:41 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Nee want goeie sex heb je niet in bedquote:Op zaterdag 20 februari 2016 02:41 schreef deadprez het volgende:
[..]
lijkt me eerder een reden om in bed te blijven liggen
Jaja, je weet het weer mooi te brengen.Cliffhanger. Al ben je niet zo breed als Stallone toen.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 02:41 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
hehe Finland heb ik nog wel toffe verhalen over maar was in pre-Meloewa msntijdperk, meer hierover morgen.
net een washandquote:Op zaterdag 20 februari 2016 02:41 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Tot waar komt je deken dan wel niet?
kut voor je vriendinquote:Op zaterdag 20 februari 2016 02:42 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee want goeie sex heb je niet in bed
Jesse begreep dat toch ook niet.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 02:35 schreef deadprez het volgende:
[..]
denk niet dat hij het don't get high on your own supply-systeem begrijpt
Nee heb geen hondquote:Op zaterdag 20 februari 2016 02:42 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
En daarna een een lekkere, stevige ochtendwandeling?
inderdaadquote:Op zaterdag 20 februari 2016 02:42 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
dat was idd de enige fout
ja ik ookquote:Op zaterdag 20 februari 2016 02:45 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Heb nu echt medelijden met je
niet bewust, ben aan het werk nu dus weinig tijdquote:Op zaterdag 20 februari 2016 02:43 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Jaja, je weet het weer mooi te brengen.Cliffhanger. Al ben je niet zo breed als Stallone toen.
dat het in bed altijd tegenvalt blijkbaarquote:
Je houdt het op een Cliffhanger. Dat is tevens een Stallone-film. Met John Litgow als slechterik. En ik ging er maar vanuit - voor het gemak - dat je niet het fysiek van Stallone hebt, als hij in die tijd.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 02:46 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
niet bewust, ben aan het werk nu dus weinig tijdsnap de stallone referentie niet though?
Wat is het probleem dan?quote:Op zaterdag 20 februari 2016 02:47 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zo eenvoudig is dat niet
Bed is slapenquote:Op zaterdag 20 februari 2016 02:46 schreef deadprez het volgende:
[..]
dat het in bed altijd tegenvalt blijkbaar
Ik vind eigenlijk alle dieren wel leuk. Vind dieren doorgaans een stuk leuker dan mensen eigenlijk.quote:
quote:Op zaterdag 20 februari 2016 02:51 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik vind eigenlijk alle dieren wel leuk. Vind dieren doorgaans een stuk leuker dan mensen eigenlijk.
Gelukkig maarquote:Op zaterdag 20 februari 2016 02:53 schreef defokkingfoker het volgende:
Dan kennen jullie mij nog niet
Truste Frankquote:Op zaterdag 20 februari 2016 02:55 schreef Frank_Drebin het volgende:
Zo luitjes, maar ik houd het nu ook voor gezien. Laat zat dacht ik zo. Trusten!
Slaap lekker schat.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 02:55 schreef Frank_Drebin het volgende:
Zo luitjes, maar ik houd het nu ook voor gezien. Laat zat dacht ik zo. Trusten!
Hahaquote:Op zaterdag 20 februari 2016 04:32 schreef TARDIS. het volgende:
Haga geile flikkers aaahahaha oke nu snel naar bef gekeurd thuis allemaal.
goed genederlandstquote:Op zaterdag 20 februari 2016 04:32 schreef TARDIS. het volgende:
Haga geile flikkers aaahahaha oke nu snel naar bef gekeurd thuis allemaal.
aaawh doetje tochquote:Op zaterdag 20 februari 2016 10:34 schreef Working_Class_Hero het volgende:
er op uit moeten met dit weer
en geen geld om een muts te kopen, arme stakker.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 10:39 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ja ik heb kaal haar he, weet je hoe fris dat is
ja muts kriebelt zoquote:Op zaterdag 20 februari 2016 10:39 schreef McGrath het volgende:
[..]
en geen geld om een muts te kopen, arme stakker.
Ja godverdomme....quote:Op zaterdag 20 februari 2016 10:41 schreef McGrath het volgende:
[..]
Daar heb ik geen last van met haar.
Wil je krulletjes lenenquote:Op zaterdag 20 februari 2016 10:39 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ja ik heb kaal haar he, weet je hoe fris dat is
als je een clown was kon je gewoon een pruik op doen en naar buiten gaan, had je het niet koud.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 10:49 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ben toch geen clown joh debiele dwerg
Oh maar je bent net zo oud als bassie tochquote:Op zaterdag 20 februari 2016 10:49 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ben toch geen clown joh debiele dwerg
zeg ikquote:Op zaterdag 20 februari 2016 10:50 schreef McGrath het volgende:
[..]
als je een clown was kon je gewoon een pruik op doen en naar buiten gaan, had je het niet koud.
godverdommequote:Op zaterdag 20 februari 2016 10:50 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Oh maar je bent net zo oud als bassie toch
quote:Op zaterdag 20 februari 2016 10:52 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
OP DAT MOMENT MOCHT IK ZEIKEN JA WAS ECHT GEÏRRITEERD
maar als zij al een tatta heeft, kan jij niet ook een tatta nemen.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 10:57 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik kwam gister trouwens erachter dat freundin al een jaar relatie heeft met een tatta, ik moet echt onder mijn steen vandaan komen
Zo, mag je straks alle deurposten ook laten vervangen.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 11:01 schreef hoink581 het volgende:
Ze zijn de douchecabine aan het vervangen in het studentenhuis van mijn vriendin. Het zijn echt twee geniën
Douche cabine in de keuken in elkaar gezet, terwijl deze niet door de deur gaat kunnen.
ze hoopten natuurlijk dat je vriendin gaat douchen tijdens het etenquote:Op zaterdag 20 februari 2016 11:01 schreef hoink581 het volgende:
Ze zijn de douchecabine aan het vervangen in het studentenhuis van mijn vriendin. Het zijn echt twee geniën
Douche cabine in de keuken in elkaar gezet, terwijl deze niet door de deur gaat kunnen.
hmm, dinner and a showquote:Op zaterdag 20 februari 2016 11:16 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ze hoopten natuurlijk dat je vriendin gaat douchen tijdens het eten
waarom heb je ze niet even geholpen?quote:Op zaterdag 20 februari 2016 11:01 schreef hoink581 het volgende:
eh, dat haalt het hele doel uit deze SCquote:Op zaterdag 20 februari 2016 12:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik wil het onderwerp 'vega' verbieden in KLB VEGAN SC
Ik wil jou verbiedenquote:Op zaterdag 20 februari 2016 12:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik wil het onderwerp 'vega' verbieden in KLB SC
Leuke edit, leuk geprobeerd. Niet gelachenquote:Op zaterdag 20 februari 2016 12:06 schreef zeer het volgende:
[..]
eh, dat haalt het hele doel uit deze SC
k zie het probleem nietquote:Op zaterdag 20 februari 2016 12:07 schreef Le_Professeur het volgende:
Gaat het weer over eten, Crip?
en aromaquote:Op zaterdag 20 februari 2016 12:07 schreef Crip het volgende:
[..]
Die is echt lekker, je hebt gewone en met tuinkruiden. Zit ook champignon in.
als een complete debiel typen wanneer je ''dronken'' bentquote:Op zaterdag 20 februari 2016 12:09 schreef TARDIS. het volgende:
Je whatsappjes die je dronken verstuurd hebt teruglezen
Altijd mooie momentenquote:Op zaterdag 20 februari 2016 12:09 schreef TARDIS. het volgende:
e whatsappjes die je dronken verstuurd hebt teruglezen
vond ik niet prettig wat je zeiquote:Op zaterdag 20 februari 2016 12:09 schreef TARDIS. het volgende:
Je whatsappjes die je dronken verstuurd hebt teruglezen
Mensen die "dronken" zijn, kaolo vmbo paupers.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 12:10 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
als een complete debiel typen wanneer je ''dronken'' bent
Gewoon naar tien willekeurige meisjes in de buurt vragen of ze willen neuken en dan afwachten. En alsze boos worden gewoon zeggen ahhahaha ja ik was dronken awkwarrrrd xDquote:Op zaterdag 20 februari 2016 12:10 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
als een complete debiel typen wanneer je ''dronken'' bent
Echt he, ik ging met mijn vwo-genoten een avondje stappen toen we allemaal net 16 waren, moesten we die maandag bij de directeur komen werden we terug naar het vmbo gestuurdquote:Op zaterdag 20 februari 2016 12:15 schreef Montelly het volgende:
[..]
Mensen die "dronken" zijn, kaolo vmbo paupers.
#prayforparisquote:Op zaterdag 20 februari 2016 12:17 schreef Crip het volgende:
Shit man komt onverwachts bezoek uit Frankrijk.Even doodleuk net zeggen dat ze komen overnachten.
ja ook d'r emotionele break downquote:Op zaterdag 20 februari 2016 12:11 schreef Crip het volgende:
Ey zeer, heb je de nieuwe lancering van Mascha al gezien?
mensen die montellyquote:Op zaterdag 20 februari 2016 12:15 schreef Montelly het volgende:
[..]
Mensen die "dronken" zijn, kaolo vmbo paupers.
XDD successrate?quote:Op zaterdag 20 februari 2016 12:16 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Gewoon naar tien willekeurige meisjes in de buurt vragen of ze willen neuken en dan afwachten. En alsze boos worden gewoon zeggen ahhahaha ja ik was dronken awkwarrrrd xD
quote:
niet zo bwowiehehoeoe je kunt het schatje foef liefje iedereen is juist hartstikke trots op jou!!!quote:Op zaterdag 20 februari 2016 12:24 schreef Crip het volgende:
[..]Ja, vond datbest schattig trouwens. Maar moest lachen om foef, echt een kneusje
JA KOM HAAR NAAR HUIS SCHAT JA LIEFFIE AH SCHATJE TOCH
Mensen die zich recht eigenen om maar debiel whatsapp berichtjes te gaan sturen onder mom van "kijk mij mal doen omdat ik dronken ben geworden van twee flugels hihi"quote:Op zaterdag 20 februari 2016 12:17 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Echt he, ik ging met mijn vwo-genoten een avondje stappen toen we allemaal net 16 waren, moesten we die maandag bij de directeur komen werden we terug naar het vmbo gestuurd
maar ook echtop de toon hoe hij het zegt he ripquote:Op zaterdag 20 februari 2016 12:25 schreef zeer het volgende:
[..]
niet zo bwowiehehoeoe je kunt het schatje foef liefje iedereen is juist hartstikke trots op jou!!!
en nog steeds ben je dan niet zo'n grote kneus als montellyquote:Op zaterdag 20 februari 2016 12:25 schreef Montelly het volgende:
[..]
Mensen die zich recht eigenen om maar debiel whatsapp berichtjes te gaan sturen onder mom van "kijk mij mal doen omdat ik dronken ben geworden van twee flugels hihi"
Ik whatsapp ook debiel zonder flugels hoor. Vraag maar aan Crip.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 12:25 schreef Montelly het volgende:
[..]
Mensen die zich recht eigenen om maar debiel whatsapp berichtjes te gaan sturen onder mom van "kijk mij mal doen omdat ik dronken ben geworden van twee flugels hihi"
ook hoe zie katten meer en meer gaan gebruiken als surrogaat kindersquote:Op zaterdag 20 februari 2016 12:25 schreef Crip het volgende:
[..]
maar ook echtop de toon hoe hij het zegt he rip
We zijn hem allebei gepeerd. Zaten ze te hinten opdat we ze koffie moesten geven.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 11:16 schreef madeliefff het volgende:
ze hoopten natuurlijk dat je vriendin gaat douchen tijdens het eten
ohh manisje toch wat heb jij een mooijuh staartt jaaa koninginnetje jaaa awww wat ben je KJOETquote:Op zaterdag 20 februari 2016 12:26 schreef zeer het volgende:
[..]
ook hoe zie katten meer en meer gaan gebruiken als surrogaat kinders
Je kan toch wel even een bakkie doen met die mensen.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 12:27 schreef hoink581 het volgende:
[..]
We zijn hem allebei gepeerd. Zaten ze te hinten opdat we ze koffie moesten geven.
Ja hallo, wij zijn geen levenloze huisvrouwen die aan de band bakkies doen.Nog verontwaardigd ook dat we de hint niet snapte.
Ik geef je hierbij toestemming om op te scheppen hoe verdomde handig je zelf wel bent.quote:
Waarom alleen van de vrouwen, mannen kunnen ook het sletje uithangenquote:Op zaterdag 20 februari 2016 12:28 schreef zeer het volgende:
SEX / Wat is het sletterigste wat je ooit gedaan hebt?
Eigenlijk wel, maar we stonden allebei al op het punt weg te gaan.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 12:29 schreef Le_Professeur het volgende:
Je kan toch wel even een bakkie doen met die mensen.
das ook lullig voor cripquote:Op zaterdag 20 februari 2016 12:30 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ja maar ik val meestal in slaap tijdens het wachten.
En hoeveel poesjes heeft jouw nuchtere gedm al opgeleverd?quote:Op zaterdag 20 februari 2016 12:25 schreef Montelly het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 20 februari 2016 12:16 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Gewoon naar tien willekeurige meisjes in de buurt vragen of ze willen neuken en dan afwachten. En alsze boos worden gewoon zeggen ahhahaha ja ik was dronken awkwarrrrd xD
ooooshiiietquote:Op zaterdag 20 februari 2016 12:32 schreef hoink581 het volgende:
[..]
En hoeveel poesjes heeft jouw nuchtere gedm al opgeleverd?
Doe het niet... Ga niet de weg op uit respect voor je landgenotenquote:Op zaterdag 20 februari 2016 12:30 schreef Crip het volgende:
Ik geloof hetnog steeds niet dat een braddie zoals ik de weg op mag alleen.
Hoink is wel een typische tattakneus die alleen een held is achter pc. Bakkie geven aan mensen die op een zaterdag bij jou komen klussen nou nou.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 12:29 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Je kan toch wel even een bakkie doen met die mensen.
Ik was ook echt in shock he toen hij zei dat ik geslaagd was. Ik ging huilen, lachen en was in de war tegenlijk.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 12:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Doe het niet... Ga niet de weg op uit respect voor je landgenoten
kan nog steedsquote:Op zaterdag 20 februari 2016 12:34 schreef madeliefff het volgende:
[..]
echt jammer dat ik t nu pas lees
Nou dat is niet helemaal waar. Hij is ook een held met GTA dus.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 12:34 schreef Montelly het volgende:
[..]
Hoink is wel een typische tattakneus die alleen een held is achter pc. Bakkie geven aan mensen die op een zaterdag bij jou komen klussen nou nou.
"Hey ik vind het maar raar dat ze allerlei hints geven om koffie, voel mij nu een beetje onbehagen...zullen we maar naar buiten gaan lief?"
Ik heb mijn buurvrouw overigens al wel gewoon geneukt toen ze hier kwam wonen. Ga ik niet stoer over doen op internet zonder daadwerkelijk te handelen, Casanova.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 12:34 schreef Montelly het volgende:
Hoink is wel een typische tattakneus die alleen een held is achter pc. Bakkie geven aan mensen die op een zaterdag bij jou komen klussen nou nou.
"Hey ik vind het maar raar dat ze allerlei hints geven om koffie, voel mij nu een beetje onbehagen...zullen we maar naar buiten gaan lief?"
Hopelijk kom je Limburg niet uit, daar kom ik sowieso toch nietquote:Op zaterdag 20 februari 2016 12:35 schreef Crip het volgende:
Ga het toch doen though. Als ik ooit weet welke auto ik wil.
Wat hield je tegen?quote:Op zaterdag 20 februari 2016 02:25 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Twijfel weet je
Ik was laats bij Harry Winston aan het kijken en zag echt een vet mooie ring, maar toch maar niet gedaan
Durf echtnog niet op de snelweg hoor.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 12:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hopelijk kom je Limburg niet uit, daar kom ik sowieso toch niet
Uh okequote:Op zaterdag 20 februari 2016 12:38 schreef Crip het volgende:
[..]
Durf echtnog niet op de snelweg hoor.
wat een ridder, met staart tussen je benen uit huis gepeerd omdat ze om koffie "vroegen".quote:Op zaterdag 20 februari 2016 12:37 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik heb mijn buurvrouw overigens al wel gewoon geneukt toen ze hier kwam wonen. Ga ik niet stoer over doen op internet zonder daadwerkelijk te handelen, Casanova.
is standaard buitenlandse vrouwen strugglequote:Op zaterdag 20 februari 2016 12:39 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja ik weet ook niet wrm. Maar komt wel moet het gwn even 1x alleendoen.
Snelweg is juist heerlijkquote:Op zaterdag 20 februari 2016 12:39 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja ik weet ook niet wrm. Maar komt wel moet het gwn even 1x alleendoen.
quote:Op zaterdag 20 februari 2016 12:39 schreef anti-loper het volgende:
[..]
is standaard buitenlandse vrouwen struggle
Ik vind invoegen eng als het druk is, voor de rest vind ik snelweg wel fijnquote:Op zaterdag 20 februari 2016 12:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Snelweg is juist heerlijk
Beter begeef je je alleen binnen bebouwde komquote:Op zaterdag 20 februari 2016 12:38 schreef Crip het volgende:
[..]
Durf echtnog niet op de snelweg hoor.
toen ik mijn auto net had dacht ik ook echt steeds " omg ik heb gewoon een auto" hehequote:Op zaterdag 20 februari 2016 12:30 schreef Crip het volgende:
Ik geloof hetnog steeds niet dat een braddie zoals ik de weg op mag alleen.
Jij legt meer woorden in mijn mond dan dat je ooit met je piemeltje hebt kunnen doen man.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 12:39 schreef Montelly het volgende:
wat een ridder, met staart tussen je benen uit huis gepeerd omdat ze om koffie "vroegen".![]()
En toch probeerde je altijd in me DM terwijl ik dik ben ;squote:Op zaterdag 20 februari 2016 12:40 schreef Montelly het volgende:
[..]
Beter begeef je je alleen binnen bebouwde kom
[ afbeelding ]
Dat ga ik volgensmij ook heel erg hebben, voel me opeens zo zelfstandigquote:Op zaterdag 20 februari 2016 12:41 schreef madeliefff het volgende:
[..]
toen ik mijn auto net had dacht ik ook echt steeds " omg ik heb gewoon een auto" hehe
Zoek ruimte en eis je plek opquote:Op zaterdag 20 februari 2016 12:40 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik vind invoegen eng als het druk is, voor de rest vind ik snelweg wel fijn
Zout, sowieso.quote:
Op een bankje wel ja.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 12:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zoek ruimte en eis je plek op
Moet jou wel lukken toch
Zoete popcorn niet lekker vinden :Squote:
Snelweg is neit veel anders dan een bankje, strijden om wie laatste kaasstengeltje mag pakken bij een kringverjaardagquote:
Nee popcorn moet hartig zijnquote:Op zaterdag 20 februari 2016 12:45 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Zoete popcorn niet lekker vinden :S
Hehequote:Op zaterdag 20 februari 2016 12:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Snelweg is neit veel anders dan een bankje, strijden om wie laatste kaasstengeltje mag pakken bij een kringverjaardag
quote:Op zaterdag 20 februari 2016 12:39 schreef madeliefff het volgende:
[..]
nee ik las het te laat. Gvd met wie verwar je mij
niks moetquote:
Ik geloof ditquote:Op zaterdag 20 februari 2016 12:47 schreef TARDIS. het volgende:
[..]alsof je niet VEEL LEKKERDER DAN HOINK schreeuwde vannacht toen ik je he-le-maal uit elkaar trok vorige week
omdat ze ook een leven hebbenquote:Op zaterdag 20 februari 2016 12:49 schreef Opsonisatie het volgende:
Waarom kijken docenten tentamens ZO SLOOM na
quote:Op zaterdag 20 februari 2016 12:47 schreef TARDIS. het volgende:
[..]alsof je niet VEEL LEKKERDER DAN HOINK schreeuwde toen ik je he-le-maal uit elkaar trok vorige week
Ik heb 6 weken gewacht op mijn examen, zeurkous.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 12:52 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Tentamen is inmiddels 3,5 week geleden, meer dan genoeg tijd of niet.
Ik vind een smart wel iets voor jouquote:Op zaterdag 20 februari 2016 12:35 schreef Crip het volgende:
Ga het toch doen though. Als ik ooit weet welke auto ik wil.
ja, dat wel. normaal is 2 weken toch?quote:Op zaterdag 20 februari 2016 12:52 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
??quote:Op zaterdag 20 februari 2016 12:37 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik heb mijn buurvrouw overigens al wel gewoon geneukt toen ze hier kwam wonen. Ga ik niet stoer over doen op internet zonder daadwerkelijk te handelen, Casanova.
Ik wil gewoon een klein cheap autootje die zuinig is en goedkoop in de onderhoud.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 12:52 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ik vind een smart wel iets voor jou
auquote:Op zaterdag 20 februari 2016 12:39 schreef madeliefff het volgende:
[..]
nee ik las het te laat. Gvd met wie verwar je mij
straks leest hoink dit nog godver. Ik wil geen ruzie tussen die twee veroorzaken maar ik kon me niet bedwingenquote:
Ik zou erheen gaan met een scherpe stilettomes en dreigen om zijn ogen eruit te steken als hij het niet direct nakijktquote:Op zaterdag 20 februari 2016 12:52 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hij moet alleen maar checken of je goede knopjes hebt gebruikt en berekeningen, hoe moeilijk kan dat zijn. (Statistiek)quote:Op zaterdag 20 februari 2016 12:52 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik heb 6 weken gewacht op mijn examen, zeurkous.
kloptquote:Op zaterdag 20 februari 2016 12:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, dat wel. normaal is 2 weken toch?
Hey maat, zit nog even een boekje te lezen. Genieten hoor.quote:
o kut te laatquote:Op zaterdag 20 februari 2016 12:53 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Vieze slet, hoe kun je me zo door het slijk halen?!
hans teeuwen grapjes stelenquote:Op zaterdag 20 februari 2016 12:47 schreef TARDIS. het volgende:
[..]alsof je niet VEEL LEKKERDER DAN HOINK schreeuwde toen ik je he-le-maal uit elkaar trok vorige week
heey nielsquote:Op zaterdag 20 februari 2016 12:37 schreef hoink581 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 20 februari 2016 12:54 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik wil gewoon een klein cheap autootje die zuinig is en goedkoop in de onderhoud.
Ik vind het wl mooi als een auto bol is op een of andere manier, hoekige auto's trekken mij niet. Niet dat datbelangrijk is maar goed
dat bepaal jij wel of dat belangrijk is tochquote:Op zaterdag 20 februari 2016 12:54 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik wil gewoon een klein cheap autootje die zuinig is en goedkoop in de onderhoud.
Ik vind het wl mooi als een auto bol is op een of andere manier, hoekige auto's trekken mij niet. Niet dat datbelangrijk is maar goed
lieg jij vaker om een punt te maken?quote:Op zaterdag 20 februari 2016 12:54 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dat is een leugen. Ik loog om een punt te maken.
Wat ben jij gewelddadigquote:Op zaterdag 20 februari 2016 12:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik zou erheen gaan met een scherpe stilettomes en dreigen om zijn ogen eruit te steken als hij het niet direct nakijkt
die wielen ook echtquote:Op zaterdag 20 februari 2016 12:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
Lijkt me wel wat voor Crip
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 20 februari 2016 12:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
Lijkt me wel wat voor Crip
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |