ja ik ookquote:Op zaterdag 20 februari 2016 02:45 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Heb nu echt medelijden met je
niet bewust, ben aan het werk nu dus weinig tijdquote:Op zaterdag 20 februari 2016 02:43 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Jaja, je weet het weer mooi te brengen.Cliffhanger. Al ben je niet zo breed als Stallone toen.
dat het in bed altijd tegenvalt blijkbaarquote:
Je houdt het op een Cliffhanger. Dat is tevens een Stallone-film. Met John Litgow als slechterik. En ik ging er maar vanuit - voor het gemak - dat je niet het fysiek van Stallone hebt, als hij in die tijd.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 02:46 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
niet bewust, ben aan het werk nu dus weinig tijdsnap de stallone referentie niet though?
Wat is het probleem dan?quote:Op zaterdag 20 februari 2016 02:47 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zo eenvoudig is dat niet
Bed is slapenquote:Op zaterdag 20 februari 2016 02:46 schreef deadprez het volgende:
[..]
dat het in bed altijd tegenvalt blijkbaar
Ik vind eigenlijk alle dieren wel leuk. Vind dieren doorgaans een stuk leuker dan mensen eigenlijk.quote:
quote:Op zaterdag 20 februari 2016 02:51 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik vind eigenlijk alle dieren wel leuk. Vind dieren doorgaans een stuk leuker dan mensen eigenlijk.
Gelukkig maarquote:Op zaterdag 20 februari 2016 02:53 schreef defokkingfoker het volgende:
Dan kennen jullie mij nog niet
Truste Frankquote:Op zaterdag 20 februari 2016 02:55 schreef Frank_Drebin het volgende:
Zo luitjes, maar ik houd het nu ook voor gezien. Laat zat dacht ik zo. Trusten!
Slaap lekker schat.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 02:55 schreef Frank_Drebin het volgende:
Zo luitjes, maar ik houd het nu ook voor gezien. Laat zat dacht ik zo. Trusten!
Hahaquote:Op zaterdag 20 februari 2016 04:32 schreef TARDIS. het volgende:
Haga geile flikkers aaahahaha oke nu snel naar bef gekeurd thuis allemaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |