nee kan toch niehietquote:Op zaterdag 20 februari 2016 02:37 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Trek je benen op zodat je voeten onder de dekens komen
Waarom zou je opstaan en vervolgens je raam openzetten ipv ristretto drinken?quote:Op zaterdag 20 februari 2016 02:38 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Daar sta ik niet speciaal voor op
Ik sta op, doe de gordijnen en de raam open en drink daarna een restrettoquote:Op zaterdag 20 februari 2016 02:39 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Waarom zou je opstaan en vervolgens je raam openzetten ipv ristretto drinken?
lijkt me eerder een reden om in bed te blijven liggenquote:
het raamquote:Op zaterdag 20 februari 2016 02:41 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ik sta op, doe de gordijnen en de raam open en drink daarna een restretto
Restrettoquote:Op zaterdag 20 februari 2016 02:41 schreef SideEffect het volgende:
[..]
hehe Finland heb ik nog wel toffe verhalen over maar was in pre-Meloewa msntijdperk, meer hierover morgen.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 02:27 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Jij woonde destijds - of nog steeds - in Finland meen ik mij te herinneren.
En daarna een een lekkere, stevige ochtendwandeling?quote:Op zaterdag 20 februari 2016 02:41 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Nee want goeie sex heb je niet in bedquote:Op zaterdag 20 februari 2016 02:41 schreef deadprez het volgende:
[..]
lijkt me eerder een reden om in bed te blijven liggen
Jaja, je weet het weer mooi te brengen.Cliffhanger. Al ben je niet zo breed als Stallone toen.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 02:41 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
hehe Finland heb ik nog wel toffe verhalen over maar was in pre-Meloewa msntijdperk, meer hierover morgen.
net een washandquote:Op zaterdag 20 februari 2016 02:41 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Tot waar komt je deken dan wel niet?
kut voor je vriendinquote:Op zaterdag 20 februari 2016 02:42 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee want goeie sex heb je niet in bed
Jesse begreep dat toch ook niet.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 02:35 schreef deadprez het volgende:
[..]
denk niet dat hij het don't get high on your own supply-systeem begrijpt
Nee heb geen hondquote:Op zaterdag 20 februari 2016 02:42 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
En daarna een een lekkere, stevige ochtendwandeling?
inderdaadquote:Op zaterdag 20 februari 2016 02:42 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
dat was idd de enige fout
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |