jaquote:Op zaterdag 20 februari 2016 02:19 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ben je te lang?
Heb 2 dekens, je mag wel 1 van mij hebben
quote:Op zaterdag 20 februari 2016 02:21 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Het is dat het niet glittert, maar volgens mij is dat zo'n ingekleurd plaatje dat korte pittige 50+ huisdames elkaar sturen met elkaars verjaardag, de verjaardag van hun man, de McDonalds burgerflip-diploma van hun zoon of het kind genaamd Jamilla van hun 17-jarige dochter.
Hehe is ook al weer in tijdje geleden hoor maar herinner me jouw entree op FOK! nog wel.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 02:21 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik zou het echt niet meer weten eerlijk gezegd.
De .rar generatie was tofferquote:Op zaterdag 20 februari 2016 02:22 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Hehe is ook al weer in tijdje geleden hoor maar herinner me jouw entree op FOK! nog wel.
Meloewageneratie was een toffe generatie.
wat was de entree van haan ook al weerquote:Op zaterdag 20 februari 2016 02:22 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Hehe is ook al weer in tijdje geleden hoor maar herinner me jouw entree op FOK! nog wel.
Twijfel weet jequote:Op zaterdag 20 februari 2016 01:44 schreef anti-loper het volgende:
[..]
nice man
wanneer gaan jullie trouwen?
ken k niequote:Op zaterdag 20 februari 2016 02:23 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
De .rar generatie was toffer
En ja dit mag net net
hehe Haan helemaal vergeten waar hangt die dronken Pool tegenwoordig uitquote:Op zaterdag 20 februari 2016 02:24 schreef deadprez het volgende:
[..]
wat was de entree van haan ook al weer
Ahh. Dan weet ik het al.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 02:22 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 20 februari 2016 02:25 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
hehe Haan helemaal vergeten waar hangt die dronken Pool tegenwoordig uit?
Maar moet nu weer werken kom hier nog op terug.
Soz NG weet dat ik had beloofd dat niet meer te zeggen maar kan even niet anders.
Awwhh moet je dekentje met me meenemen als je naar je ouders gaatquote:Op zaterdag 20 februari 2016 02:21 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
jaahw
Maar is alleen bij paps en mams dus maar heb in grobwel nieuwe dekentjer gekocht en die is wel fijn maar heb ik nu niks aan dus das wel jammer
Jij woonde destijds - of nog steeds - in Finland meen ik mij te herinneren.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 02:22 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
ja koude voetenquote:Op zaterdag 20 februari 2016 02:27 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Awwhh moet je dekentje met me meenemen als je naar je ouders gaat
heb je het koud?
Ik ook lijkt me echt tof omdat een keer in het echt te zienquote:Op zaterdag 20 februari 2016 02:23 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
als ik ga reizen wil ik dst sws nog keer zien
wut is dat ezio?quote:Op zaterdag 20 februari 2016 02:27 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Jij woonde destijds - of nog steeds - in Finland meen ik mij te herinneren.
Woon jij in FInland?quote:Op zaterdag 20 februari 2016 02:27 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Jij woonde destijds - of nog steeds - in Finland meen ik mij te herinneren.
Die meen ik mij toen eens maffioso genoemd te hebben ja.quote:
ja en je moet ook flesje Heineken meenemenquote:Op zaterdag 20 februari 2016 02:28 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ik ook lijkt me echt tof omdat een keer in het echt te zien
frank is zo'n vieze hollanderquote:Op zaterdag 20 februari 2016 02:30 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik dacht al![]()
Vind jou meer een typje voor hartje Gelderland
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |