nice manquote:Op zaterdag 20 februari 2016 01:41 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
]
Ik date mijn girlfriend al zes jaar
Af en toe nog wel eensquote:
Moest je pissen, oude man?quote:Op zaterdag 20 februari 2016 01:42 schreef Remqo het volgende:
Dus ik dacht vroeg naar bed te gaan, word je ineens midden in de nacht klaarwakker
Ben net wel even geweestquote:
I know the feelingquote:Op zaterdag 20 februari 2016 01:42 schreef Remqo het volgende:
Dus ik dacht vroeg naar bed te gaan, word je ineens midden in de nacht klaarwakker
ooh drm krijg ik altijd bans zonder enige redenquote:Op zaterdag 20 februari 2016 01:45 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Pls![]()
Jij bent te populair dezer dagen om een ban te vatten
Ja. just accept it manquote:Op zaterdag 20 februari 2016 01:47 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ooh drm krijg ik altijd bans zonder enige reden
Gebrek aan populariteit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ONZ / [PAINT] Welke FOK!er zit er bij Voetbal International?Ik ben geil
Knippen en plakkenquote:Op zaterdag 20 februari 2016 01:48 schreef defokkingfoker het volgende:
Remqo is paint god.. en ik weet nog steeds niet hoe je een png bestand in paint plaatst
quote:Op zaterdag 20 februari 2016 01:50 schreef defokkingfoker het volgende:
Mijn paint creaties van 2 jaar terug![]()
![]()
Ziet er iig beter uit dan dat van mijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ONZ / [PAINT] Welke FOK!er zit er bij Voetbal International?![]()
![]()
transparant selecterenquote:Op zaterdag 20 februari 2016 01:50 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Maar dan wordt het doorzichtige wit bij mij
![]()
Je moet er meer een eigen stijltje aangeven. Bijv, met remqo, je hoeft maar naar het eerste plaatje of persoon te kijken en je ziet dat Remqo het heeft gepaint.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ONZ / [PAINT] Welke FOK!er zit er bij Voetbal International?Sergeant Frank Drebin, Detective Lieutenant Police Squad
Nog 1quote:Op zaterdag 20 februari 2016 01:51 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ziet er iig beter uit dan dat van mij![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ONZ / [PAINT] Vermaak deze FOK!kerIk ben geil
![]()
Genee zit links, dan gijp dan gast dsn derksen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ONZ / [PAINT] Welke FOK!er zit er bij Voetbal International?
Kutpaint dus
quote:Op zaterdag 20 februari 2016 01:51 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Nog 1![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ONZ / [PAINT] Vermaak deze FOK!ker![]()
![]()
![]()
![]()
Ik pakte die standaart paint.. niet mijn foutquote:Op zaterdag 20 februari 2016 01:52 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Genee zit links, dan gijp dan gast dsn derksen.
Kutpaint dus
je tekeningen waren soms best mooi hoorquote:Op zaterdag 20 februari 2016 01:51 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ziet er iig beter uit dan dat van mij![]()
Wrm paint jij nietquote:Op zaterdag 20 februari 2016 01:52 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Genee zit links, dan gijp dan gast dsn derksen.
Kutpaint dus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |