nice manquote:Op zaterdag 20 februari 2016 01:41 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
]
Ik date mijn girlfriend al zes jaar
Af en toe nog wel eensquote:
Moest je pissen, oude man?quote:Op zaterdag 20 februari 2016 01:42 schreef Remqo het volgende:
Dus ik dacht vroeg naar bed te gaan, word je ineens midden in de nacht klaarwakker
Ben net wel even geweestquote:
I know the feelingquote:Op zaterdag 20 februari 2016 01:42 schreef Remqo het volgende:
Dus ik dacht vroeg naar bed te gaan, word je ineens midden in de nacht klaarwakker
ooh drm krijg ik altijd bans zonder enige redenquote:Op zaterdag 20 februari 2016 01:45 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Pls![]()
Jij bent te populair dezer dagen om een ban te vatten
Ja. just accept it manquote:Op zaterdag 20 februari 2016 01:47 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ooh drm krijg ik altijd bans zonder enige reden
Gebrek aan populariteit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ONZ / [PAINT] Welke FOK!er zit er bij Voetbal International?Ik ben geil
Knippen en plakkenquote:Op zaterdag 20 februari 2016 01:48 schreef defokkingfoker het volgende:
Remqo is paint god.. en ik weet nog steeds niet hoe je een png bestand in paint plaatst
quote:Op zaterdag 20 februari 2016 01:50 schreef defokkingfoker het volgende:
Mijn paint creaties van 2 jaar terug![]()
![]()
Ziet er iig beter uit dan dat van mijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ONZ / [PAINT] Welke FOK!er zit er bij Voetbal International?![]()
![]()
transparant selecterenquote:Op zaterdag 20 februari 2016 01:50 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Maar dan wordt het doorzichtige wit bij mij
![]()
Je moet er meer een eigen stijltje aangeven. Bijv, met remqo, je hoeft maar naar het eerste plaatje of persoon te kijken en je ziet dat Remqo het heeft gepaint.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ONZ / [PAINT] Welke FOK!er zit er bij Voetbal International?Sergeant Frank Drebin, Detective Lieutenant Police Squad
Nog 1quote:Op zaterdag 20 februari 2016 01:51 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ziet er iig beter uit dan dat van mij![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ONZ / [PAINT] Vermaak deze FOK!kerIk ben geil
![]()
Genee zit links, dan gijp dan gast dsn derksen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ONZ / [PAINT] Welke FOK!er zit er bij Voetbal International?
Kutpaint dus
quote:Op zaterdag 20 februari 2016 01:51 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Nog 1![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ONZ / [PAINT] Vermaak deze FOK!ker![]()
![]()
![]()
![]()
Ik pakte die standaart paint.. niet mijn foutquote:Op zaterdag 20 februari 2016 01:52 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Genee zit links, dan gijp dan gast dsn derksen.
Kutpaint dus
je tekeningen waren soms best mooi hoorquote:Op zaterdag 20 februari 2016 01:51 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ziet er iig beter uit dan dat van mij![]()
Wrm paint jij nietquote:Op zaterdag 20 februari 2016 01:52 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Genee zit links, dan gijp dan gast dsn derksen.
Kutpaint dus
met de hand, potlood, niet met de muisquote:Op zaterdag 20 februari 2016 01:53 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Wrm paint jij niet
Jij kan goed tekenen
quote:Op zaterdag 20 februari 2016 01:51 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Nog 1![]()
![]()
Daar heb ik ook nog in gepost ;')SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ONZ / [PAINT] Vermaak deze FOK!kerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
![]()
hehe die op de onderste paint is toch van de FOK! documentaire?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ONZ / [PAINT] Welke FOK!er zit er bij Voetbal International?
quote:Op donderdag 24 juli 2014 23:07 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Bovenop je zusje:
[ afbeelding ]
In de brug haar kut:
[ afbeelding ]
In het nieuwe WTC:
[ afbeelding ]
Dat jij dit niet kan:
[ afbeelding ]
En dit als toetje:
[ afbeelding ]
dan koop je zo'n wacom dingquote:Op zaterdag 20 februari 2016 01:54 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
met de hand niet met de muis
Kwestie van oefenen en geduldquote:Op zaterdag 20 februari 2016 01:54 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
met de hand niet met de muis
Hehe jahquote:Op zaterdag 20 februari 2016 01:54 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
hehe die op de onderste paint is toch van de FOK! documentaire?
Dankjequote:Op zaterdag 20 februari 2016 01:53 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
je tekeningen waren soms best mooi hoor
Nee...quote:Op zaterdag 20 februari 2016 01:54 schreef defokkingfoker het volgende:
Wel een bazen post van mij
[..]
Heb ik de afgelopen twee jaar ook gehad want geen vast slaapritme dus vaak in de nacht een paar uur en overdag een paar uur.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 01:42 schreef Remqo het volgende:
kan niet reageren in t topic, dus maar hierquote:Op zaterdag 20 februari 2016 01:53 schreef jogy het volgende:
[..]
Soms hé, moet je onzin bestrijden met argumenten en niet met slotjes.
![]()
Wakker blijven!!! je kunt het!!quote:Op zaterdag 20 februari 2016 01:57 schreef Opsonisatie het volgende:
Maar goedennacht en zo, mn bed is goddelijk
voelt onnatuurlijkquote:
Vond die documentaire wel enigszins vreemd ook met die gast die zegt dat ie een personage speelt op FOK! enzoquote:
quote:Op zaterdag 20 februari 2016 01:56 schreef Opsonisatie het volgende:
Over 4 uur ben ik 24 uur wakker godjeus
net larpen. fireballll fireballlll *gooit tennisballetje*quote:Op zaterdag 20 februari 2016 01:58 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Vond die documentaire wel enigszins vreemd ook met die gast die zegt dat ie een personage speelt op FOK! enzo.
Zo tjonge, jonge jonge jongen. Wat een wilde losgeslagen jeugd van tegenwoordig. Helemaal van God los. Toe maar!111!!quote:Op zaterdag 20 februari 2016 01:56 schreef Opsonisatie het volgende:
ik speel ook personage hierquote:Op zaterdag 20 februari 2016 01:58 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Vond die documentaire wel enigszins vreemd ook met die gast die zegt dat ie een personage speelt op FOK! enzo.
zou ook beetje rare keuze zijn om wakker op te blijvenquote:
Ik probeerde meer een dramatisch slaappatroon weer te geven maarja. Jij moet zo nodig algemeen generaliseren.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 02:00 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Zo tjonge, jonge jonge jongen. Wat een wilde losgeslagen jeugd van tegenwoordig. Helemaal van God los. Toe maar!111!!
Traditioneel tekenen en schilderen heb ik ook vaak gedaan, dat wil ik weer eens op gaan pakken binnenkort.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 01:58 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
voelt onnatuurlijk
Teken en schilderen doe je met een potlood en een kwast
Van gogh of Rembrandt zouden ook niet kunnen painten
Hee NG hoe is het manquote:Op zaterdag 20 februari 2016 02:00 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
net larpen. fireballll fireballlll *gooit tennisballetje*
Dat valt toch mee, zeker als student?quote:Op zaterdag 20 februari 2016 01:56 schreef Opsonisatie het volgende:
Goddefuck waarom word ik hierheen gelokt?quote:Op zaterdag 20 februari 2016 01:57 schreef deadprez het volgende:
[..]
kan niet reageren in t topic, dus maar hier
Dit is niet een van die keren.
Haha ashieeeequote:Op zaterdag 20 februari 2016 02:01 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Hee NG hoe is het man?
Orgineel generatie unite.
Larpen is ook een enigszins vreemde bezigheid inderdaad maar dat kwam in die documentaire niet voor toch?
Paradox, een personage zou dat niet zeggen over zichzelf, zie The Colbert Report.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 02:00 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik speel ook personage hier
Ik ben holistisch ingesteld. Maakt niet alleen het leven gemakkelijker, het helpt ook het geheugen, scheelt onthouden.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 02:00 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik probeerde meer een dramatisch slaappatroon weer te geven maarja. Jij moet zo nodig algemeen generaliseren.
Nein ben bejaardquote:Op zaterdag 20 februari 2016 02:02 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Dat valt toch mee, zeker als student?
Helpen die dingen echt voor concentratie?quote:Op zaterdag 20 februari 2016 02:02 schreef defokkingfoker het volgende:
Een vriend van me mag sinds gisteren ritalin ophalen bij de apotheek![]()
![]()
![]()
Baas![]()
Dat is een tekentabletquote:Op zaterdag 20 februari 2016 01:56 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
dit zegt mij niets maat
Wanneer je doodmoe bent en amper meer puf hebt om te leren helpt een tablet of 2 met wat koffie welquote:Op zaterdag 20 februari 2016 02:04 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Helpen die dingen echt voor concentratie?
Het voelt zo raar om kloon genoemd te worden want dit voelt echt als mn eigen account en Skylark. als mn kloonaccount.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 02:03 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Haha ashieeee
Ja, lekker lekker en met jou, donderse kloon
Ja, beter gewoon soldaatje spelen
Nee alleen voor wakker blijvenquote:Op zaterdag 20 februari 2016 02:04 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Helpen die dingen echt voor concentratie?
ik vind dat lichtkogel sterkere argumenten heeft dan julliequote:Op zaterdag 20 februari 2016 02:03 schreef jogy het volgende:
[..]
Goddefuck waarom word ik hierheen gelokt?.
Dat topic gaat nou eenmaal niet over de policy heen dus dan moet het ook een kans krijgen, al is het alleen maar om het punt voor punt rationeel te slopen (heeft mijn voorkeur). Wat mij betreft zou alles gezegd moeten kunnen worden waardoor er discussies ontstaan en informatie geleverd wordt die op andere fora dus verwijderd zouden worden. Een topic als wat Lichtkogeltje gemaakt heeft in BNW die dus gesloopt wordt is honderd keer schadelijker voor de extremere kanten van de samenleving dan hetzelfde topic die een lofzang krijgt op een extreem rechts forum waar ee nweerwoord weer verwijderd wordt. [/imodepimoenmorgenweerverder]
Maar krijg je daar niet een soort katereffect van als je begrijpt wat ik bedoelquote:Op zaterdag 20 februari 2016 02:05 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Wanneer je doodmoe bent en amper meer puf hebt om te leren helpt een tablet of 2 met wat koffie wel
vraag k wel voor mn verjaardagquote:Op zaterdag 20 februari 2016 02:05 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Dat is een tekentablet
Denk wel dat jij dat kan
Tja heb je niet zoveel aan dan lijkt me.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 02:05 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Nee alleen voor wakker blijven
als je echt skylark bent dm je me nu z'n echte naam. en achternaamquote:Op zaterdag 20 februari 2016 02:05 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Het voelt zo raar om kloon genoemd te worden want dit voelt echt als mn eigen account en Skylark. als mn kloonaccount.
25quote:Op zaterdag 20 februari 2016 02:06 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Ja dag wat is het nou ben je achttien of dertig zoals sommigen laatst beweerden.
Care to elaborate, vind dit veelal wel interessante discussies?quote:Op zaterdag 20 februari 2016 02:06 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik vind dat lichtkogel sterkere argumenten heeft dan jullie
Zie de wo2 toch van een hele andere kant zo
Meh, het is wel enigszins een 'one-trick pony' verhaal hoor. Geenb idee hoe lang je hem al volgt in BNW maar op het moment wordt het enigszins voorspelbaar.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 02:06 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik vind dat lichtkogel sterkere argumenten heeft dan jullie
Zie de wo2 toch van een hele andere kant zo
Wat ben je ineens scherp en in de startblokken voor iemand die te lui is om een joint te draaien.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 02:08 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
als je echt skylark bent dm je me nu z'n echte naam. en achternaam
Niet meegemaakt.. is meer om die puf weg te halen en net die boost te geven om door te leren.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 02:07 schreef Ashqelon het volgende:
Wanneer je doodmoe bent en amper meer puf hebt om te leren helpt een tablet of 2 met wat koffie wel
Maar krijg je daar niet een soort kat
Ben 12quote:Op zaterdag 20 februari 2016 02:10 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Niet liegen je bent 19/20
Anders ben je te oud voor me![]()
![]()
![]()
sorryquote:Op zaterdag 20 februari 2016 02:03 schreef jogy het volgende:
Goddefuck waarom word ik hierheen gelokt?.
Volgens mij gaan nogal wat posts van Lichtkogel wel tegen de policy in, maar oké. En wat mij betreft hoeft het ook niet gesloten te worden. Waar ik moeite mee heb is dat posts waarin users zich fel uitspreken tegen het rare wereldbeeld van de TS verwijderd worden, terwijl hij zijn walgelijke propaganda gewoon mag blijven verspreiden.quote:Dat topic gaat nou eenmaal niet over de policy heen dus dan moet het ook een kans krijgen, al is het alleen maar om het punt voor punt rationeel te slopen (heeft mijn voorkeur). Wat mij betreft zou alles gezegd moeten kunnen worden waardoor er discussies ontstaan en informatie geleverd wordt die op andere fora dus verwijderd zouden worden. Een topic als wat Lichtkogeltje gemaakt heeft in BNW die dus gesloopt wordt is honderd keer schadelijker voor de extremere kanten van de samenleving dan hetzelfde topic die een lofzang krijgt op een extreem rechts forum waar ee nweerwoord weer verwijderd wordt. [/imodepimoenmorgenweerverder]
Ah oke, hoeveelste jaars ben je nu en heb je hiervoor een andere opleiding gedaa of pas later begonnen met studeren?quote:
als je nachtje door wil halen om tentamen te lerenquote:Op zaterdag 20 februari 2016 02:08 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Tja heb je niet zoveel aan dan lijkt me.
die joint is al lang en breed gedraaidquote:Op zaterdag 20 februari 2016 02:09 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Wat ben je ineens scherp en in de startblokken voor iemand die te lui is om een joint te draaien.
zit mobiel dus nee sry duurt lang tikkenquote:Op zaterdag 20 februari 2016 02:09 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Care to elaborate, vind dit veelal wel interessante discussies?
Zinedine Zidane had ook maar een trucje, als dat genoeg is ist genoegquote:Op zaterdag 20 februari 2016 02:09 schreef jogy het volgende:
[..]
Meh, het is wel enigszins een 'one-trick pony' verhaal hoor. Geenb idee hoe lang je hem al volgt in BNW maar op het moment wordt het enigszins voorspelbaar.
Nee het heeft ook alleen maar negatieve bijwerkingenquote:Op zaterdag 20 februari 2016 02:08 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Tja heb je niet zoveel aan dan lijkt me.
NEIN JIJ GAAT NIET SLAPEN!!quote:Op zaterdag 20 februari 2016 02:11 schreef Opsonisatie het volgende:
Mrja slapen welterusten love y'all xo
Te lui om te draaien en geen zin om te roken. Ja,nu hebben ze écht allemaal gehad.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 02:11 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
die joint is al lang en breed gedraaidnog halve over ofzo. geen zin meer
helemaal paraaaaaquote:Op zaterdag 20 februari 2016 02:13 schreef deadprez het volgende:
je hebt niet geleefd als je niet een keer 96 uur wakker bent geweest
Mijn langste dag was +/- 50 uur.. wel gewoon zitten werken/feestenquote:Op zaterdag 20 februari 2016 02:13 schreef deadprez het volgende:
je hebt niet geleefd als je niet een keer 96 uur wakker bent geweest
jaquote:
Kyle Butler.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 02:08 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
als je echt skylark bent dm je me nu z'n echte naam. en achternaam
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 20 februari 2016 02:14 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
McLovinSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
Dat doe ik alleen als er een lekkere boy naast me is.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 02:12 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
NEIN JIJ GAAT NIET SLAPEN!!
Eens in je tienerjaren moet je 24 uur wakker zijn gebleven.. vandaag is het je kans
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |