met de hand, potlood, niet met de muisquote:Op zaterdag 20 februari 2016 01:53 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Wrm paint jij niet
Jij kan goed tekenen
quote:Op zaterdag 20 februari 2016 01:51 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Nog 1![]()
![]()
Daar heb ik ook nog in gepost ;')SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ONZ / [PAINT] Vermaak deze FOK!kerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
quote:Op zaterdag 20 februari 2016 01:50 schreef defokkingfoker het volgende:
Mijn paint creaties van 2 jaar terug![]()
![]()
hehe die op de onderste paint is toch van de FOK! documentaire?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ONZ / [PAINT] Welke FOK!er zit er bij Voetbal International?
quote:Op donderdag 24 juli 2014 23:07 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Bovenop je zusje:
[ afbeelding ]
In de brug haar kut:
[ afbeelding ]
In het nieuwe WTC:
[ afbeelding ]
Dat jij dit niet kan:
[ afbeelding ]
En dit als toetje:
[ afbeelding ]
dan koop je zo'n wacom dingquote:Op zaterdag 20 februari 2016 01:54 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
met de hand niet met de muis
Kwestie van oefenen en geduldquote:Op zaterdag 20 februari 2016 01:54 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
met de hand niet met de muis
Hehe jahquote:Op zaterdag 20 februari 2016 01:54 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
hehe die op de onderste paint is toch van de FOK! documentaire?
Dankjequote:Op zaterdag 20 februari 2016 01:53 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
je tekeningen waren soms best mooi hoor
Nee...quote:Op zaterdag 20 februari 2016 01:54 schreef defokkingfoker het volgende:
Wel een bazen post van mij
[..]
Heb ik de afgelopen twee jaar ook gehad want geen vast slaapritme dus vaak in de nacht een paar uur en overdag een paar uur.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 01:42 schreef Remqo het volgende:
Dus ik dacht vroeg naar bed te gaan, word je ineens midden in de nacht klaarwakker
kan niet reageren in t topic, dus maar hierquote:Op zaterdag 20 februari 2016 01:53 schreef jogy het volgende:
[..]
Soms hé, moet je onzin bestrijden met argumenten en niet met slotjes.
![]()
Wakker blijven!!! je kunt het!!quote:Op zaterdag 20 februari 2016 01:57 schreef Opsonisatie het volgende:
Maar goedennacht en zo, mn bed is goddelijk
voelt onnatuurlijkquote:
Vond die documentaire wel enigszins vreemd ook met die gast die zegt dat ie een personage speelt op FOK! enzoquote:
quote:Op zaterdag 20 februari 2016 01:56 schreef Opsonisatie het volgende:
Over 4 uur ben ik 24 uur wakker godjeus
net larpen. fireballll fireballlll *gooit tennisballetje*quote:Op zaterdag 20 februari 2016 01:58 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Vond die documentaire wel enigszins vreemd ook met die gast die zegt dat ie een personage speelt op FOK! enzo.
Zo tjonge, jonge jonge jongen. Wat een wilde losgeslagen jeugd van tegenwoordig. Helemaal van God los. Toe maar!111!!quote:Op zaterdag 20 februari 2016 01:56 schreef Opsonisatie het volgende:
Over 4 uur ben ik 24 uur wakker godjeus
ik speel ook personage hierquote:Op zaterdag 20 februari 2016 01:58 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Vond die documentaire wel enigszins vreemd ook met die gast die zegt dat ie een personage speelt op FOK! enzo.
zou ook beetje rare keuze zijn om wakker op te blijvenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |