Oh jee. Hij kan zich ook gedragen.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 01:31 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Nee maar geen zorgen Frank, hij heeft zich al een maand goed gedragen
Ja doe je dingquote:Op zaterdag 20 februari 2016 01:31 schreef defokkingfoker het volgende:
BNW / [BNW FB] #2 - Der feind siecht dein licht!! Lichtkogeluunnn!!!!!
Eeen goeie?
jaquote:
ik snap het gewoon echt nietquote:Op zaterdag 20 februari 2016 01:37 schreef Frank_Drebin het volgende:
We houden het wel een beetje degelijk in BNW he?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
KAn jij de TT in BNW weer terug zetten?quote:Op zaterdag 20 februari 2016 01:37 schreef Frank_Drebin het volgende:
We houden het wel een beetje degelijk in BNW he?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ze wil nooitquote:Op zaterdag 20 februari 2016 01:28 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Zijn jullie trouwens al eens op date geweest SE? En zo nee, dan moeten jullie deze tijd wel koesteren hoor, want HZ~ wil nog weleens tegen een bannetje aanlopen zie ik.
Echt verspilde energie hoor. Tip dan. Voortaan kun je beter wat bier koud gaan zetten, of opdrinken in die tijd die je er normaal over doet om zo'n reactie te lezen. Echt veel nuttiger. Gezonder voor je hart, minder voor je lever, maar goed, die kan meer hebben.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 01:39 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik snap het gewoon echt niet
maar je hebt wel gelijk dat mensen als lichtkogel geen aandacht geven verstandiger is, verder schiet je toch nergens iets mee op
Ik denk dat SE en HZAW wel eens een goeie pot zouden kunnen neukenquote:Op zaterdag 20 februari 2016 01:28 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Zijn jullie trouwens al eens op date geweest SE? En zo nee, dan moeten jullie deze tijd wel koesteren hoor, want HZ~ wil nog weleens tegen een bannetje aanlopen zie ik.
frank die mij een prima user noemtquote:Op zaterdag 20 februari 2016 01:32 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Oh jee. Hij kan zich ook gedragen.
Prima user verder.
paint jij nog wel?quote:Op zaterdag 20 februari 2016 01:42 schreef Remqo het volgende:
Dus ik dacht vroeg naar bed te gaan, word je ineens midden in de nacht klaarwakker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |