SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1 op de 6 mensen heeft 5 anderen om zich heen
-Harry Jekkers
Toto is gearriveerdquote:Op woensdag 25 juni 2014 22:44 schreef Toto69 het volgende:
Baas
Disclaimer; de paint van mij heb ik zelf gemaakt en berust op de werkelijkheid
quote:Op donderdag 26 juni 2014 01:37 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Kun je ook een peent maken dat Derksen in z'n kont wordt gepist?
quote:
Ik vind het heel lief dat je zoveel moeite in me hebt gestoken, maar ik ben eigenlijk een meisjequote:Op donderdag 26 juni 2014 01:35 schreef DieselTank het volgende:
Bijna:
[ afbeelding ]
(Hij is erg mislukt want het is een beetje klein uitgevallen en zijn hoofd normaal is watveel smaller en hij heeft zwart stekeltjes haar, en de bril moet een designbril voorstellen maar door de pixels is dat ietwat slecht uitgevallen... (Sorry bijna)
Picsquote:Op donderdag 26 juni 2014 10:46 schreef Bijna het volgende:
[..]
Ik vind het heel lief dat je zoveel moeite in me hebt gestoken, maar ik ben eigenlijk een meisje
Dat lijkt dus echt in de verste verte niet op mijquote:Op woensdag 25 juni 2014 19:48 schreef Zeetakje het volgende:
Paint hier een FOK!ker te gast bij Voetbal International
[ afbeelding ]
TS begint:
Toto69
[ afbeelding ]
Datismijnmening
[ afbeelding ]
Chai
[ afbeelding ]
FOK!Paintbazen leef je uit
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 02:42 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dat lijkt dus echt in de verste verte niet op mij![]()
Maar leuk bedacht
Ik ben een eigen soort.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 17:09 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Ben jij een kloon van toto?
Of de vrouwelijke versie ?
Of zijn zusje?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |