Ik probeerde meer een dramatisch slaappatroon weer te geven maarja. Jij moet zo nodig algemeen generaliseren.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 02:00 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Zo tjonge, jonge jonge jongen. Wat een wilde losgeslagen jeugd van tegenwoordig. Helemaal van God los. Toe maar!111!!
Traditioneel tekenen en schilderen heb ik ook vaak gedaan, dat wil ik weer eens op gaan pakken binnenkort.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 01:58 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
voelt onnatuurlijk
Teken en schilderen doe je met een potlood en een kwast
Van gogh of Rembrandt zouden ook niet kunnen painten
Hee NG hoe is het manquote:Op zaterdag 20 februari 2016 02:00 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
net larpen. fireballll fireballlll *gooit tennisballetje*
Dat valt toch mee, zeker als student?quote:Op zaterdag 20 februari 2016 01:56 schreef Opsonisatie het volgende:
Over 4 uur ben ik 24 uur wakker godjeus
Goddefuck waarom word ik hierheen gelokt?quote:Op zaterdag 20 februari 2016 01:57 schreef deadprez het volgende:
[..]
kan niet reageren in t topic, dus maar hier
Dit is niet een van die keren.
Haha ashieeeequote:Op zaterdag 20 februari 2016 02:01 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Hee NG hoe is het man?
Orgineel generatie unite.
Larpen is ook een enigszins vreemde bezigheid inderdaad maar dat kwam in die documentaire niet voor toch?
Paradox, een personage zou dat niet zeggen over zichzelf, zie The Colbert Report.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 02:00 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik speel ook personage hier
Ik ben holistisch ingesteld. Maakt niet alleen het leven gemakkelijker, het helpt ook het geheugen, scheelt onthouden.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 02:00 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik probeerde meer een dramatisch slaappatroon weer te geven maarja. Jij moet zo nodig algemeen generaliseren.
Nein ben bejaardquote:Op zaterdag 20 februari 2016 02:02 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Dat valt toch mee, zeker als student?
Helpen die dingen echt voor concentratie?quote:Op zaterdag 20 februari 2016 02:02 schreef defokkingfoker het volgende:
Een vriend van me mag sinds gisteren ritalin ophalen bij de apotheek![]()
![]()
![]()
Baas![]()
Dat is een tekentabletquote:Op zaterdag 20 februari 2016 01:56 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
dit zegt mij niets maat
Wanneer je doodmoe bent en amper meer puf hebt om te leren helpt een tablet of 2 met wat koffie welquote:Op zaterdag 20 februari 2016 02:04 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Helpen die dingen echt voor concentratie?
Het voelt zo raar om kloon genoemd te worden want dit voelt echt als mn eigen account en Skylark. als mn kloonaccount.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 02:03 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Haha ashieeee
Ja, lekker lekker en met jou, donderse kloon
Ja, beter gewoon soldaatje spelen
Nee alleen voor wakker blijvenquote:Op zaterdag 20 februari 2016 02:04 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Helpen die dingen echt voor concentratie?
ik vind dat lichtkogel sterkere argumenten heeft dan julliequote:Op zaterdag 20 februari 2016 02:03 schreef jogy het volgende:
[..]
Goddefuck waarom word ik hierheen gelokt?.
Dat topic gaat nou eenmaal niet over de policy heen dus dan moet het ook een kans krijgen, al is het alleen maar om het punt voor punt rationeel te slopen (heeft mijn voorkeur). Wat mij betreft zou alles gezegd moeten kunnen worden waardoor er discussies ontstaan en informatie geleverd wordt die op andere fora dus verwijderd zouden worden. Een topic als wat Lichtkogeltje gemaakt heeft in BNW die dus gesloopt wordt is honderd keer schadelijker voor de extremere kanten van de samenleving dan hetzelfde topic die een lofzang krijgt op een extreem rechts forum waar ee nweerwoord weer verwijderd wordt. [/imodepimoenmorgenweerverder]
Maar krijg je daar niet een soort katereffect van als je begrijpt wat ik bedoelquote:Op zaterdag 20 februari 2016 02:05 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Wanneer je doodmoe bent en amper meer puf hebt om te leren helpt een tablet of 2 met wat koffie wel
vraag k wel voor mn verjaardagquote:Op zaterdag 20 februari 2016 02:05 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Dat is een tekentablet
Denk wel dat jij dat kan
Tja heb je niet zoveel aan dan lijkt me.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 02:05 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Nee alleen voor wakker blijven
als je echt skylark bent dm je me nu z'n echte naam. en achternaamquote:Op zaterdag 20 februari 2016 02:05 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Het voelt zo raar om kloon genoemd te worden want dit voelt echt als mn eigen account en Skylark. als mn kloonaccount.
25quote:Op zaterdag 20 februari 2016 02:06 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Ja dag wat is het nou ben je achttien of dertig zoals sommigen laatst beweerden.
Care to elaborate, vind dit veelal wel interessante discussies?quote:Op zaterdag 20 februari 2016 02:06 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik vind dat lichtkogel sterkere argumenten heeft dan jullie
Zie de wo2 toch van een hele andere kant zo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |