SPOILER: hihiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben geil
BNW / [BNW FB]quote:Op zaterdag 20 februari 2016 02:16 schreef Opsonisatie het volgende:
Welk referentie ash. Heb niet alles teruggelezeb
Ik kom er aanquote:Op zaterdag 20 februari 2016 02:15 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Dat doe ik alleen als er een lekkere boy naast me is.
En een plaatje van het noorderlichtquote:Op zaterdag 20 februari 2016 02:17 schreef Frank_Drebin het volgende:
Hier een lichtkogel, afgevuurd in een mooi winterwonderlandschap om te gemoederen wat te bekoelen.
[ afbeelding ]
Ben je te lang?quote:Op zaterdag 20 februari 2016 02:18 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
mn deken is te klein kan me niet als mummy inrollen :s![]()
das nepquote:Op zaterdag 20 februari 2016 02:18 schreef SideEffect het volgende:
[..]
En een plaatje van het noorderlicht
[ afbeelding ]
NG vroeg wat mn naam is en ik zei Kyle Butler.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 02:16 schreef Opsonisatie het volgende:
Welk referentie ash. Heb niet alles teruggelezeb
DEXTERRRquote:Op zaterdag 20 februari 2016 02:20 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
NG vroeg wat mn naam is en ik zei Kyle Butler.
Het is dat het niet glittert, maar volgens mij is dat zo'n ingekleurd plaatje dat korte pittige 50+ huisdames elkaar sturen met elkaars verjaardag, de verjaardag van hun man, de McDonalds burgerflip-diploma van hun zoon of het kind genaamd Jamilla van hun 17-jarige dochter.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 02:18 schreef SideEffect het volgende:
[..]
En een plaatje van het noorderlicht
[ afbeelding ]
Ik zou het echt niet meer weten eerlijk gezegd.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 02:19 schreef Ashqelon het volgende:
Frank wist je nog dat je me indirect uitmaakte voor mafiosi.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |