ja, dat wel. normaal is 2 weken toch?quote:Op zaterdag 20 februari 2016 12:52 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Tentamen is inmiddels 3,5 week geleden, meer dan genoeg tijd of niet.
??quote:Op zaterdag 20 februari 2016 12:37 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik heb mijn buurvrouw overigens al wel gewoon geneukt toen ze hier kwam wonen. Ga ik niet stoer over doen op internet zonder daadwerkelijk te handelen, Casanova.
Ik wil gewoon een klein cheap autootje die zuinig is en goedkoop in de onderhoud.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 12:52 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ik vind een smart wel iets voor jou
auquote:Op zaterdag 20 februari 2016 12:39 schreef madeliefff het volgende:
[..]
nee ik las het te laat. Gvd met wie verwar je mij
straks leest hoink dit nog godver. Ik wil geen ruzie tussen die twee veroorzaken maar ik kon me niet bedwingenquote:
Ik zou erheen gaan met een scherpe stilettomes en dreigen om zijn ogen eruit te steken als hij het niet direct nakijktquote:Op zaterdag 20 februari 2016 12:52 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Tentamen is inmiddels 3,5 week geleden, meer dan genoeg tijd of niet.
Hij moet alleen maar checken of je goede knopjes hebt gebruikt en berekeningen, hoe moeilijk kan dat zijn. (Statistiek)quote:Op zaterdag 20 februari 2016 12:52 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik heb 6 weken gewacht op mijn examen, zeurkous.
kloptquote:Op zaterdag 20 februari 2016 12:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, dat wel. normaal is 2 weken toch?
Hey maat, zit nog even een boekje te lezen. Genieten hoor.quote:
o kut te laatquote:Op zaterdag 20 februari 2016 12:53 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Vieze slet, hoe kun je me zo door het slijk halen?!
hans teeuwen grapjes stelenquote:Op zaterdag 20 februari 2016 12:47 schreef TARDIS. het volgende:
[..]alsof je niet VEEL LEKKERDER DAN HOINK schreeuwde toen ik je he-le-maal uit elkaar trok vorige week
heey nielsquote:Op zaterdag 20 februari 2016 12:37 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik heb mijn buurvrouw overigens al wel gewoon geneukt toen ze hier kwam wonen. Ga ik niet stoer over doen op internet zonder daadwerkelijk te handelen, Casanova.
quote:Op zaterdag 20 februari 2016 12:54 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik wil gewoon een klein cheap autootje die zuinig is en goedkoop in de onderhoud.
Ik vind het wl mooi als een auto bol is op een of andere manier, hoekige auto's trekken mij niet. Niet dat datbelangrijk is maar goed
dat bepaal jij wel of dat belangrijk is tochquote:Op zaterdag 20 februari 2016 12:54 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik wil gewoon een klein cheap autootje die zuinig is en goedkoop in de onderhoud.
Ik vind het wl mooi als een auto bol is op een of andere manier, hoekige auto's trekken mij niet. Niet dat datbelangrijk is maar goed
lieg jij vaker om een punt te maken?quote:Op zaterdag 20 februari 2016 12:54 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dat is een leugen. Ik loog om een punt te maken.
Wat ben jij gewelddadigquote:Op zaterdag 20 februari 2016 12:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik zou erheen gaan met een scherpe stilettomes en dreigen om zijn ogen eruit te steken als hij het niet direct nakijkt
die wielen ook echtquote:Op zaterdag 20 februari 2016 12:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
Lijkt me wel wat voor Crip
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 20 februari 2016 12:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
Lijkt me wel wat voor Crip
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |