toen ik mijn auto net had dacht ik ook echt steeds " omg ik heb gewoon een auto" hehequote:Op zaterdag 20 februari 2016 12:30 schreef Crip het volgende:
Ik geloof hetnog steeds niet dat een braddie zoals ik de weg op mag alleen.
Jij legt meer woorden in mijn mond dan dat je ooit met je piemeltje hebt kunnen doen man.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 12:39 schreef Montelly het volgende:
wat een ridder, met staart tussen je benen uit huis gepeerd omdat ze om koffie "vroegen".![]()
En toch probeerde je altijd in me DM terwijl ik dik ben ;squote:Op zaterdag 20 februari 2016 12:40 schreef Montelly het volgende:
[..]
Beter begeef je je alleen binnen bebouwde kom
[ afbeelding ]
Dat ga ik volgensmij ook heel erg hebben, voel me opeens zo zelfstandigquote:Op zaterdag 20 februari 2016 12:41 schreef madeliefff het volgende:
[..]
toen ik mijn auto net had dacht ik ook echt steeds " omg ik heb gewoon een auto" hehe
Zoek ruimte en eis je plek opquote:Op zaterdag 20 februari 2016 12:40 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik vind invoegen eng als het druk is, voor de rest vind ik snelweg wel fijn
Zout, sowieso.quote:
Op een bankje wel ja.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 12:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zoek ruimte en eis je plek op
Moet jou wel lukken toch
Zoete popcorn niet lekker vinden :Squote:
Snelweg is neit veel anders dan een bankje, strijden om wie laatste kaasstengeltje mag pakken bij een kringverjaardagquote:
Nee popcorn moet hartig zijnquote:Op zaterdag 20 februari 2016 12:45 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Zoete popcorn niet lekker vinden :S
Hehequote:Op zaterdag 20 februari 2016 12:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Snelweg is neit veel anders dan een bankje, strijden om wie laatste kaasstengeltje mag pakken bij een kringverjaardag
quote:Op zaterdag 20 februari 2016 12:39 schreef madeliefff het volgende:
[..]
nee ik las het te laat. Gvd met wie verwar je mij
niks moetquote:
Ik geloof ditquote:Op zaterdag 20 februari 2016 12:47 schreef TARDIS. het volgende:
[..]alsof je niet VEEL LEKKERDER DAN HOINK schreeuwde vannacht toen ik je he-le-maal uit elkaar trok vorige week
omdat ze ook een leven hebbenquote:Op zaterdag 20 februari 2016 12:49 schreef Opsonisatie het volgende:
Waarom kijken docenten tentamens ZO SLOOM na
quote:Op zaterdag 20 februari 2016 12:47 schreef TARDIS. het volgende:
[..]alsof je niet VEEL LEKKERDER DAN HOINK schreeuwde toen ik je he-le-maal uit elkaar trok vorige week
Ik heb 6 weken gewacht op mijn examen, zeurkous.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 12:52 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Tentamen is inmiddels 3,5 week geleden, meer dan genoeg tijd of niet.
Ik vind een smart wel iets voor jouquote:Op zaterdag 20 februari 2016 12:35 schreef Crip het volgende:
Ga het toch doen though. Als ik ooit weet welke auto ik wil.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |