quote:Op zaterdag 20 februari 2016 12:16 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Gewoon naar tien willekeurige meisjes in de buurt vragen of ze willen neuken en dan afwachten. En alsze boos worden gewoon zeggen ahhahaha ja ik was dronken awkwarrrrd xD
ooooshiiietquote:Op zaterdag 20 februari 2016 12:32 schreef hoink581 het volgende:
[..]
En hoeveel poesjes heeft jouw nuchtere gedm al opgeleverd?
Doe het niet... Ga niet de weg op uit respect voor je landgenotenquote:Op zaterdag 20 februari 2016 12:30 schreef Crip het volgende:
Ik geloof hetnog steeds niet dat een braddie zoals ik de weg op mag alleen.
Hoink is wel een typische tattakneus die alleen een held is achter pc. Bakkie geven aan mensen die op een zaterdag bij jou komen klussen nou nou.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 12:29 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Je kan toch wel even een bakkie doen met die mensen.
Ik was ook echt in shock he toen hij zei dat ik geslaagd was. Ik ging huilen, lachen en was in de war tegenlijk.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 12:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Doe het niet... Ga niet de weg op uit respect voor je landgenoten
kan nog steedsquote:Op zaterdag 20 februari 2016 12:34 schreef madeliefff het volgende:
[..]
echt jammer dat ik t nu pas lees
Nou dat is niet helemaal waar. Hij is ook een held met GTA dus.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 12:34 schreef Montelly het volgende:
[..]
Hoink is wel een typische tattakneus die alleen een held is achter pc. Bakkie geven aan mensen die op een zaterdag bij jou komen klussen nou nou.
"Hey ik vind het maar raar dat ze allerlei hints geven om koffie, voel mij nu een beetje onbehagen...zullen we maar naar buiten gaan lief?"
Ik heb mijn buurvrouw overigens al wel gewoon geneukt toen ze hier kwam wonen. Ga ik niet stoer over doen op internet zonder daadwerkelijk te handelen, Casanova.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 12:34 schreef Montelly het volgende:
Hoink is wel een typische tattakneus die alleen een held is achter pc. Bakkie geven aan mensen die op een zaterdag bij jou komen klussen nou nou.
"Hey ik vind het maar raar dat ze allerlei hints geven om koffie, voel mij nu een beetje onbehagen...zullen we maar naar buiten gaan lief?"
Hopelijk kom je Limburg niet uit, daar kom ik sowieso toch nietquote:Op zaterdag 20 februari 2016 12:35 schreef Crip het volgende:
Ga het toch doen though. Als ik ooit weet welke auto ik wil.
Wat hield je tegen?quote:Op zaterdag 20 februari 2016 02:25 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Twijfel weet je
Ik was laats bij Harry Winston aan het kijken en zag echt een vet mooie ring, maar toch maar niet gedaan
Durf echtnog niet op de snelweg hoor.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 12:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hopelijk kom je Limburg niet uit, daar kom ik sowieso toch niet
Uh okequote:Op zaterdag 20 februari 2016 12:38 schreef Crip het volgende:
[..]
Durf echtnog niet op de snelweg hoor.
wat een ridder, met staart tussen je benen uit huis gepeerd omdat ze om koffie "vroegen".quote:Op zaterdag 20 februari 2016 12:37 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik heb mijn buurvrouw overigens al wel gewoon geneukt toen ze hier kwam wonen. Ga ik niet stoer over doen op internet zonder daadwerkelijk te handelen, Casanova.
is standaard buitenlandse vrouwen strugglequote:Op zaterdag 20 februari 2016 12:39 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja ik weet ook niet wrm. Maar komt wel moet het gwn even 1x alleendoen.
Snelweg is juist heerlijkquote:Op zaterdag 20 februari 2016 12:39 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja ik weet ook niet wrm. Maar komt wel moet het gwn even 1x alleendoen.
quote:Op zaterdag 20 februari 2016 12:39 schreef anti-loper het volgende:
[..]
is standaard buitenlandse vrouwen struggle
Ik vind invoegen eng als het druk is, voor de rest vind ik snelweg wel fijnquote:Op zaterdag 20 februari 2016 12:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Snelweg is juist heerlijk
Beter begeef je je alleen binnen bebouwde komquote:Op zaterdag 20 februari 2016 12:38 schreef Crip het volgende:
[..]
Durf echtnog niet op de snelweg hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |