maar als zij al een tatta heeft, kan jij niet ook een tatta nemen.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 10:57 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik kwam gister trouwens erachter dat freundin al een jaar relatie heeft met een tatta, ik moet echt onder mijn steen vandaan komen
Zo, mag je straks alle deurposten ook laten vervangen.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 11:01 schreef hoink581 het volgende:
Ze zijn de douchecabine aan het vervangen in het studentenhuis van mijn vriendin. Het zijn echt twee geniën
Douche cabine in de keuken in elkaar gezet, terwijl deze niet door de deur gaat kunnen.
ze hoopten natuurlijk dat je vriendin gaat douchen tijdens het etenquote:Op zaterdag 20 februari 2016 11:01 schreef hoink581 het volgende:
Ze zijn de douchecabine aan het vervangen in het studentenhuis van mijn vriendin. Het zijn echt twee geniën
Douche cabine in de keuken in elkaar gezet, terwijl deze niet door de deur gaat kunnen.
hmm, dinner and a showquote:Op zaterdag 20 februari 2016 11:16 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ze hoopten natuurlijk dat je vriendin gaat douchen tijdens het eten
waarom heb je ze niet even geholpen?quote:Op zaterdag 20 februari 2016 11:01 schreef hoink581 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |