ja ik ookquote:Op zaterdag 20 februari 2016 02:45 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Heb nu echt medelijden met je
niet bewust, ben aan het werk nu dus weinig tijdquote:Op zaterdag 20 februari 2016 02:43 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Jaja, je weet het weer mooi te brengen.Cliffhanger. Al ben je niet zo breed als Stallone toen.
dat het in bed altijd tegenvalt blijkbaarquote:
Je houdt het op een Cliffhanger. Dat is tevens een Stallone-film. Met John Litgow als slechterik. En ik ging er maar vanuit - voor het gemak - dat je niet het fysiek van Stallone hebt, als hij in die tijd.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 02:46 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
niet bewust, ben aan het werk nu dus weinig tijdsnap de stallone referentie niet though?
Wat is het probleem dan?quote:Op zaterdag 20 februari 2016 02:47 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zo eenvoudig is dat niet
Bed is slapenquote:Op zaterdag 20 februari 2016 02:46 schreef deadprez het volgende:
[..]
dat het in bed altijd tegenvalt blijkbaar
Ik vind eigenlijk alle dieren wel leuk. Vind dieren doorgaans een stuk leuker dan mensen eigenlijk.quote:
quote:Op zaterdag 20 februari 2016 02:51 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik vind eigenlijk alle dieren wel leuk. Vind dieren doorgaans een stuk leuker dan mensen eigenlijk.
Gelukkig maarquote:Op zaterdag 20 februari 2016 02:53 schreef defokkingfoker het volgende:
Dan kennen jullie mij nog niet
Truste Frankquote:Op zaterdag 20 februari 2016 02:55 schreef Frank_Drebin het volgende:
Zo luitjes, maar ik houd het nu ook voor gezien. Laat zat dacht ik zo. Trusten!
Slaap lekker schat.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 02:55 schreef Frank_Drebin het volgende:
Zo luitjes, maar ik houd het nu ook voor gezien. Laat zat dacht ik zo. Trusten!
Hahaquote:Op zaterdag 20 februari 2016 04:32 schreef TARDIS. het volgende:
Haga geile flikkers aaahahaha oke nu snel naar bef gekeurd thuis allemaal.
goed genederlandstquote:Op zaterdag 20 februari 2016 04:32 schreef TARDIS. het volgende:
Haga geile flikkers aaahahaha oke nu snel naar bef gekeurd thuis allemaal.
aaawh doetje tochquote:Op zaterdag 20 februari 2016 10:34 schreef Working_Class_Hero het volgende:
er op uit moeten met dit weer
en geen geld om een muts te kopen, arme stakker.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 10:39 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ja ik heb kaal haar he, weet je hoe fris dat is
ja muts kriebelt zoquote:Op zaterdag 20 februari 2016 10:39 schreef McGrath het volgende:
[..]
en geen geld om een muts te kopen, arme stakker.
Ja godverdomme....quote:Op zaterdag 20 februari 2016 10:41 schreef McGrath het volgende:
[..]
Daar heb ik geen last van met haar.
Wil je krulletjes lenenquote:Op zaterdag 20 februari 2016 10:39 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ja ik heb kaal haar he, weet je hoe fris dat is
als je een clown was kon je gewoon een pruik op doen en naar buiten gaan, had je het niet koud.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 10:49 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ben toch geen clown joh debiele dwerg
Oh maar je bent net zo oud als bassie tochquote:Op zaterdag 20 februari 2016 10:49 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ben toch geen clown joh debiele dwerg
zeg ikquote:Op zaterdag 20 februari 2016 10:50 schreef McGrath het volgende:
[..]
als je een clown was kon je gewoon een pruik op doen en naar buiten gaan, had je het niet koud.
godverdommequote:Op zaterdag 20 februari 2016 10:50 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Oh maar je bent net zo oud als bassie toch
quote:Op zaterdag 20 februari 2016 10:52 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
OP DAT MOMENT MOCHT IK ZEIKEN JA WAS ECHT GEÏRRITEERD
maar als zij al een tatta heeft, kan jij niet ook een tatta nemen.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 10:57 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik kwam gister trouwens erachter dat freundin al een jaar relatie heeft met een tatta, ik moet echt onder mijn steen vandaan komen
Zo, mag je straks alle deurposten ook laten vervangen.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 11:01 schreef hoink581 het volgende:
Ze zijn de douchecabine aan het vervangen in het studentenhuis van mijn vriendin. Het zijn echt twee geniën
Douche cabine in de keuken in elkaar gezet, terwijl deze niet door de deur gaat kunnen.
ze hoopten natuurlijk dat je vriendin gaat douchen tijdens het etenquote:Op zaterdag 20 februari 2016 11:01 schreef hoink581 het volgende:
Ze zijn de douchecabine aan het vervangen in het studentenhuis van mijn vriendin. Het zijn echt twee geniën
Douche cabine in de keuken in elkaar gezet, terwijl deze niet door de deur gaat kunnen.
hmm, dinner and a showquote:Op zaterdag 20 februari 2016 11:16 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ze hoopten natuurlijk dat je vriendin gaat douchen tijdens het eten
waarom heb je ze niet even geholpen?quote:Op zaterdag 20 februari 2016 11:01 schreef hoink581 het volgende:
eh, dat haalt het hele doel uit deze SCquote:Op zaterdag 20 februari 2016 12:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik wil het onderwerp 'vega' verbieden in KLB VEGAN SC
Ik wil jou verbiedenquote:Op zaterdag 20 februari 2016 12:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik wil het onderwerp 'vega' verbieden in KLB SC
Leuke edit, leuk geprobeerd. Niet gelachenquote:Op zaterdag 20 februari 2016 12:06 schreef zeer het volgende:
[..]
eh, dat haalt het hele doel uit deze SC
k zie het probleem nietquote:Op zaterdag 20 februari 2016 12:07 schreef Le_Professeur het volgende:
Gaat het weer over eten, Crip?
en aromaquote:Op zaterdag 20 februari 2016 12:07 schreef Crip het volgende:
[..]
Die is echt lekker, je hebt gewone en met tuinkruiden. Zit ook champignon in.
als een complete debiel typen wanneer je ''dronken'' bentquote:Op zaterdag 20 februari 2016 12:09 schreef TARDIS. het volgende:
Je whatsappjes die je dronken verstuurd hebt teruglezen
Altijd mooie momentenquote:Op zaterdag 20 februari 2016 12:09 schreef TARDIS. het volgende:
e whatsappjes die je dronken verstuurd hebt teruglezen
vond ik niet prettig wat je zeiquote:Op zaterdag 20 februari 2016 12:09 schreef TARDIS. het volgende:
Je whatsappjes die je dronken verstuurd hebt teruglezen
Mensen die "dronken" zijn, kaolo vmbo paupers.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 12:10 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
als een complete debiel typen wanneer je ''dronken'' bent
Gewoon naar tien willekeurige meisjes in de buurt vragen of ze willen neuken en dan afwachten. En alsze boos worden gewoon zeggen ahhahaha ja ik was dronken awkwarrrrd xDquote:Op zaterdag 20 februari 2016 12:10 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
als een complete debiel typen wanneer je ''dronken'' bent
Echt he, ik ging met mijn vwo-genoten een avondje stappen toen we allemaal net 16 waren, moesten we die maandag bij de directeur komen werden we terug naar het vmbo gestuurdquote:Op zaterdag 20 februari 2016 12:15 schreef Montelly het volgende:
[..]
Mensen die "dronken" zijn, kaolo vmbo paupers.
#prayforparisquote:Op zaterdag 20 februari 2016 12:17 schreef Crip het volgende:
Shit man komt onverwachts bezoek uit Frankrijk.Even doodleuk net zeggen dat ze komen overnachten.
ja ook d'r emotionele break downquote:Op zaterdag 20 februari 2016 12:11 schreef Crip het volgende:
Ey zeer, heb je de nieuwe lancering van Mascha al gezien?
mensen die montellyquote:Op zaterdag 20 februari 2016 12:15 schreef Montelly het volgende:
[..]
Mensen die "dronken" zijn, kaolo vmbo paupers.
XDD successrate?quote:Op zaterdag 20 februari 2016 12:16 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Gewoon naar tien willekeurige meisjes in de buurt vragen of ze willen neuken en dan afwachten. En alsze boos worden gewoon zeggen ahhahaha ja ik was dronken awkwarrrrd xD
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |