Tentje opzetten en klapstoel meequote:Op zaterdag 20 februari 2016 02:29 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja en je moet ook flesje Heineken meenemen
Hoofd onder dekens is fucking benauwdquote:Op zaterdag 20 februari 2016 02:30 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja moey kiezen hoofd of voeten maar wil altijd perse hoofd onder dekens mAar is wel kouwd nu
Nee, ik woon aan de zee.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 02:30 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik dacht al![]()
Vind jou meer een typje voor hartje Gelderland
rtquote:Op zaterdag 20 februari 2016 02:30 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hoofd onder dekens is fucking benauwd
Heb je geen sokken aan?quote:Op zaterdag 20 februari 2016 02:30 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja moey kiezen hoofd of voeten maar wil altijd perse hoofd onder dekens mAar is wel kouwd nu
moet je maar geen scheet latenquote:Op zaterdag 20 februari 2016 02:30 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hoofd onder dekens is fucking benauwd
Winters heb ik echt geen raam open dat is tyfuskoudquote:Op zaterdag 20 februari 2016 02:31 schreef deadprez het volgende:
[..]
rt
snap nie dat mensen dat kunnen, net als mensen die chill slapen in een kamer waar geen raam openstaat
raam dicht, verwarming aan, trui aan in de zomerquote:Op zaterdag 20 februari 2016 02:31 schreef deadprez het volgende:
[..]
rt
snap nie dat mensen dat kunnen, net als mensen die chill slapen in een kamer waar geen raam openstaat
mietjequote:Op zaterdag 20 februari 2016 02:32 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Winters heb ik echt geen raam open dat is tyfuskoud
besef me net dat hij ook chemie studeerde dus wellicht is hij nu de Nederlandse Heisenberg geworden zonder dat we het weten.quote:
Hier moet echt altijd het slaapkamerraam openstaan. Heerlijk, goed doorlucht en lekker koud. Al gebruikt mijn vrouw altijd een elektrisch deken.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 02:32 schreef SideEffect het volgende:
[..]
had ik maar doe ik auto uit, maar heb in huis sws liever geen of één sok aan dan beidequote:Op zaterdag 20 februari 2016 02:33 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Doe aan krijg je warme voetjes van
Raam altijd openquote:Op zaterdag 20 februari 2016 02:32 schreef SideEffect het volgende:
[..]
denk niet dat hij het don't get high on your own supply-systeem begrijptquote:Op zaterdag 20 februari 2016 02:33 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
besef me net dat hij ook chemie studeerde dus wellicht is hij nu de Nederlandse Heisenberg geworden zonder dat we het weten.
vast een drentquote:Op zaterdag 20 februari 2016 02:33 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik geloof dit niet. Daar ben jij veel te nuchter voor
Ik heb alleen 's ochtends raam openquote:Op zaterdag 20 februari 2016 02:33 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Hier moet echt altijd het slaapkamerraam openstaan. Heerlijk, goed doorlucht en lekker koud. Al gebruikt mijn vrouw altijd een elektrisch deken.
Was jij nou dat figuur uit Finland?quote:Op zaterdag 20 februari 2016 02:33 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
besef me net dat hij ook chemie studeerde dus wellicht is hij nu de Nederlandse Heisenberg geworden zonder dat we het weten.
Opstaan om je raam open te zettenquote:Op zaterdag 20 februari 2016 02:36 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ik heb alleen 's ochtends raam open
Tijdens het slapen echt niet, heb het al koud als de verwarming uit staat
Trek je benen op zodat je voeten onder de dekens komenquote:Op zaterdag 20 februari 2016 02:34 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
had ik maar doe ik auto uit, maar heb in huis sws liever geen of één sok aan dan beide
Daar sta ik niet speciaal voor opquote:Op zaterdag 20 februari 2016 02:37 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Opstaan om je raam open te zetten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |