Lief van je, maar waarom moest de Griek er nu weer opquote:Op vrijdag 19 februari 2016 00:55 schreef FANN het volgende:
[..]
maar het hielp welnu kan ik rustig slapen
![]()
Ja dat zou echt een record zijn ... binnen 2 maand 500 topics.... Dat haalt zelfs UTO niet 150.000 posts ....quote:Op vrijdag 19 februari 2016 01:26 schreef svann het volgende:
500 alweer?
Het gaat best hard na de feestelijke thuiskomst.
Heb jij stiekem een archief?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 01:40 schreef Piet_Piraat het volgende:
Zo'n archief is dan toch nog ergens nuttig voor.
Netflix en spotify daar doe ik niet aan.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 01:51 schreef chufi het volgende:
[..]
op die maniet..
Ik ben er mee gestopt
Ik ook nietquote:Op vrijdag 19 februari 2016 01:52 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Netflix en spotify daar doe ik niet aan.
Ik kijk ze ook niet ... Alleen sport, Spaanse TV en soms een filmpie.. Maar die kun je ook wel weer los bekijken of alle tv-series.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 02:00 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Zou serieus helemaal gek worden dan. Ow wacht.
Een goede internetstream kan ik zo op TV zetten dat is met F1 wel handig bijvoorbeeld en live Concours Hippiquequote:Op vrijdag 19 februari 2016 02:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik kijk ze ook niet ... Alleen sport, Spaanse TV en soms een filmpie.. Maar die kun je ook wel weer los bekijken of alle tv-series.
Dit is net zo iets, maar dan is het al voor je gedaan.. Soms kom je wel broken links tegen dat dan wel weer.. Maar sinds ik Kodi gebruik heb ik de meeste films al gezien voordat ze hier nog in premiere moeten gaanquote:Op vrijdag 19 februari 2016 02:04 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Een goede internetstream kan ik zo op TV zetten dat is met F1 wel handig bijvoorbeeld en live Concours Hippique
Heb Kodi ook op PC onder TV staan maar gebruik het zelden eigenlijk.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 02:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Dit is net zo iets, maar dan is het al voor je gedaan.. Soms kom je wel broken links tegen dat dan wel weer.. Maar sinds ik Kodi gebruik heb ik de meeste films al gezien voordat ze hier nog in premiere moeten gaan
Je hebt een hoop verschillende builds .. De een werkt beter dan de ander,,,quote:Op vrijdag 19 februari 2016 02:09 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heb Kodi ook op PC onder TV staan maar gebruik het zelden eigenlijk.
De tijd om alles te kijken ontbreekt gewoon.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 02:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Je hebt een hoop verschillende builds .. De een werkt beter dan de ander,,,
Als alternatief voor het ontbreken van een Ziggo abo kun je er een hoop meer vindenquote:Op vrijdag 19 februari 2016 02:12 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
De tijd om alles te kijken ontbreekt gewoon.
Juist, en je hebt helemaal geen tijd om 100 zenders te bekijken.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 02:17 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik zal wel een oudboullige dwaas zijn maar daar is 40+ toch voor?
Ik heb gewoon 1 samsung AB voor TV en Blue Ray ding.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 02:17 schreef chufi het volgende:
Ja ook dat nog... Ik gebruik n telefoon als afstandsbediening voor Kodi dat draait op mn NAS
En internet voor hierquote:Op vrijdag 19 februari 2016 02:26 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
2 draaitafels, een mengpaneel, versterker en 2 speakers heb ik nodig om te draaien.
Ik ook.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 03:09 schreef sjampoeh het volgende:
Ik wil hier ook gepost hebben#omdathetkan
Ciao
Wie niet?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 03:09 schreef sjampoeh het volgende:
Ciao
Volgens mij is het een soort camouflage.quote:
Ik vind zowel het plaatje en de gebruikersnaam geweldig.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 04:20 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Volgens mij is het een soort camouflage.
Die TT van Sjoef trekt users van allerlei pluimage aan.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 04:22 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik vind zowel het plaatje en de gebruikersnaam geweldig.
Ondertussen draai ik passende muziek op: http://radio49.nl/listen.plsquote:Op vrijdag 19 februari 2016 04:24 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die TT van Sjoef trekt users van allerlei pluimage aan.
Ik ben waarschijnlijk de enige luisteraar, maar ik maak het niet veel later, even de poezen verzorgen en daarna nog even rustig 1 roken.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 04:26 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ondertussen draai ik passende muziek op: http://radio49.nl/listen.pls
Draai dit sowieso toch voordat ik ga slapen.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 04:28 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik ben waarschijnlijk de enige luisteraar, maar ik maak het niet veel later, even de poezen verzorgen en daarna nog even rustig 1 roken.
Trekschuit (n.a.v. Zuipschuit)quote:Op woensdag 17 februari 2016 22:39 schreef Treehut362 het volgende:
[quote]Op donderdag 18 februari 2016 21:38 schreef Mo_Muffin het volgende:
[40+ SC #499] Een beeld van het Nederland van de trekschuit en de....?
Eigenlijk wil ik graag weten: "en de.....? Wat?
Die is meer down to earth?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 07:25 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Soms denk ik dat weleens maar is meestal snel over met die muts van me,
..+++++++++++++++6quote:
Er komt nog wat uit...quote:Op vrijdag 19 februari 2016 07:43 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
..+++++++++++++++6
06-0.477654*132
0.458/92035
2.058/47021
4514006565.0 +++++++++++++++ oW JEE Mijn toetsenbord naar de kloten
quote:Op vrijdag 19 februari 2016 03:09 schreef sjampoeh het volgende:
Ciao
quote:Op vrijdag 19 februari 2016 07:07 schreef Piet_Piraat het volgende:
Beste Treehut, u is een zeer gewaardeerde deelnemer aan deze verder volmaakt overbodige SC.
quote:Op vrijdag 19 februari 2016 00:55 schreef FANN het volgende:
maar het hielp welnu kan ik rustig slapen
![]()
quote:Op vrijdag 19 februari 2016 01:26 schreef svann het volgende:
500 alweer?
Het gaat best hard na de feestelijke thuiskomst.
Sweet dreams.
quote:Op vrijdag 19 februari 2016 08:41 schreef ToT het volgende:
Gefeliciteerd!
Straks gaan jullie ons nog inhalen!!!!
je vergeet de inb4quote:Op vrijdag 19 februari 2016 08:50 schreef Leandra het volgende:
Volgens mij loopt er iemand te baggeren cq postkrikken, misschien moet ik maar even een TR zetten
Ben je druk met dat zootje in NWS?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 08:50 schreef Leandra het volgende:
Volgens mij loopt er iemand te baggeren cq postkrikken, misschien moet ik maar even een TR zetten
Man man man...quote:Op vrijdag 19 februari 2016 08:58 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ben je druk met dat zootje in NWS?
Ik word al moe wanneer ik er aan denk.quote:
Ik ookquote:Op vrijdag 19 februari 2016 09:06 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik word al moe wanneer ik er aan denk.
Slaap lekker, ik moet zo even naar de Veluwe, dus dan houd ik daar wel even de wacht terwijl jij slaaptquote:Op vrijdag 19 februari 2016 09:09 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Leef met je mee en ga nu pitten.
Ik woon in Amsterdam, misschien niet zo groot als de Veluwe... maar de controle houden hier begin ik niet aanquote:Op vrijdag 19 februari 2016 09:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Slaap lekker, ik moet zo even naar de Veluwe, dus dan houd ik daar wel even de wacht terwijl jij slaapt
Nee, daar zou ik ook de wacht niet willen houden... zal wel vergelijkbaar zijn met NWS vs 40+quote:Op vrijdag 19 februari 2016 09:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik woon in Amsterdam, misschien niet zo groot als de Veluwe... maar de controle houden hier begin ik niet aan
Daar kom ik nauwelijks (in NWS dan)quote:Op vrijdag 19 februari 2016 09:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, daar zou ik ook de wacht niet willen houden... zal wel vergelijkbaar zijn met NWS vs 40+
onderschat mijn taakje niet héquote:Op vrijdag 19 februari 2016 09:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, daar zou ik ook de wacht niet willen houden... zal wel vergelijkbaar zijn met NWS vs 40+
FF pissenquote:
Dat is vermoeiend inderdaad, maar 10 x zo leuk dan door NWS spittenquote:
Wat onderschatten ze dat toch hè. Alleen de psychische druk al die het hele gebeuren met zich meebrengt om de boel op de rails te houden zal op lange termijn zijn tol eisen, maar daar hoor je niemand over.quote:
Ja dan gaat het hardquote:Op vrijdag 19 februari 2016 10:58 schreef FANN het volgende:
Maar goed dat ik dit jaar een tandartsverzekering heb genomen, alleen die kies restaureren
kost al zoiets van 250 euro
dat zei mijn psych ookquote:Op vrijdag 19 februari 2016 09:49 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Wat onderschatten ze dat toch hè. Alleen de psychische druk al die het hele gebeuren met zich meebrengt om de boel op de rails te houden zal op lange termijn zijn tol eisen, maar daar hoor je niemand over.
Iedere keer als je nu post zie ik dat smoeltje van je voor me op die wip.quote:
quote:Op vrijdag 19 februari 2016 10:58 schreef FANN het volgende:
Maar goed dat ik dit jaar een tandartsverzekering heb genomen, alleen die kies restaureren
kost al zoiets van 250 euro
Sprekend!quote:Op vrijdag 19 februari 2016 11:13 schreef FANN het volgende:
https://www.instagram.com/p/BB5wFYtGzfo/
Maar deze gaan ze helemaal opnieuw opbouwen enzoquote:Op vrijdag 19 februari 2016 11:15 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Sjezus! Er was een kies voor de helft afgebroken afgelopen december en dat kostte me nog geen ¤70,-.
Moest ik zelf betalen, want er stond nog iets van 60 eurocent, omdat er een berg vullingen waren vervangen. Jaren niet meer geweest, dan krijg je dat, plus natuurlijk de leeftijd.
Ja nou, die van mij voor de helft. Dat zou dan in jouw geval ¤375, - moeten zijn, of althans iets in die buurt. Maar ja, de premie ben je toch al kwijt, dus wat maakt het uit.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 11:17 schreef FANN het volgende:
[..]
Maar deze gaan ze helemaal opnieuw opbouwen enzo![]()
zal wel goed zijn, ik ben tot 750 euro verzekerd
daarom...............quote:Op vrijdag 19 februari 2016 11:21 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja nou, die van mij voor de helft. Dat zou dan in jouw geval ¤375, - moeten zijn, of althans iets in die buurt. Maar ja, de premie ben je toch al kwijt, dus wat maakt het uit.
jaquote:Op vrijdag 19 februari 2016 11:27 schreef chufi het volgende:
Je zou ongebruikte tegoeden mee moeten kunnen nemen naar het volgende jaar of een korting krijgen of zo
Daar valt wat voor te zeggen ja. Het is ook vreemd dat je voor eenzelfde handeling nog eens moet betalen als bijvoorbeeld een gerepareerde tand weer binnen de kortste keren afbreekt. Er zou toch een soort van garantie moeten zijn, al helemaal omdat het over grote bedragen gaat.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 11:27 schreef chufi het volgende:
Je zou ongebruikte tegoeden mee moeten kunnen nemen naar het volgende jaar of een korting krijgen of zo
Ik wist niet eens dat de rayonhoofden de koppen alweer bij elkaar gestoken hadden.quote:Slecht nieuws: morgen toch géén Elfstedentocht.
'De wonderen binne de wrald nog net ût , dus ik wachtsje nog even ôf' tot 'Een nachtvorstje nog... moet lukken!'.
Dus nu kun je een gemeente tenue ophalen?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 16:29 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik kreeg zojuist post van de kledingbank, ik begrijp dat best, de gemeente is natuurlijk als de doods dat ik naakt de straat op ga.![]()
![]()
Ze roepen je op ofzo?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 16:29 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik kreeg zojuist post van de kledingbank, ik begrijp dat best, de gemeente is natuurlijk als de doods dat ik naakt de straat op ga.![]()
![]()
Geen idee, ze gooien een uitnodiging in de bus dat je welkom bent, zonder ben je dus niet welkom, ik krijg elk jaar zo'n brief, maar ik hou me daar dus niet mee bezig.quote:
Ah... dan hoor je bij de club die jou geaccepteerd heeft als lidquote:Op vrijdag 19 februari 2016 16:37 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Geen idee, ze gooien een uitnodiging in de bus dat je welkom bent, zonder ben je dus niet welkom, ik krijg elk jaar zo'n brief, maar ik hou me daar dus niet mee bezig.
Zo zou je het ongeveer, als je paranoia bent, kunnen opvatten.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 16:37 schreef FANN het volgende:
Beste meneer Mo,
Wilt u alstublieft bij ons een beetje normale kleding komen afhalen?
Wij kunnen het niet langer aanzien.
Met vriendelijke groeten,
De Kledingbank
zal wel iets met inkomensgrens zijn ofzoquote:Op vrijdag 19 februari 2016 16:39 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zo zou je het ongeveer, als je paranoia bent, kunnen opvatten.
Ach, ik vind het lief dat ze aan me denken, maar ik red me ook wel zonder hen.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 16:40 schreef FANN het volgende:
[..]
zal wel iets met inkomensgrens zijn ofzo
Ik had geen idee dat het zo ging, maar best goed voor sommige mensen denk ikquote:Op vrijdag 19 februari 2016 16:42 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ach, ik vind het lief dat ze aan me denken, maar ik red me ook wel zonder hen.
Ik zal die drempel nooit overgaan.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 16:43 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik had geen idee dat het zo ging, maar best goed voor sommige mensen denk ik![]()
je moet misschien toch en ''drempel'' over en zo gaat dat makkelijker.
Wat voor soort volk dan?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 16:46 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik zal die drempel nooit overgaan.
Mijn god zeg, hier in de flat om de hoek is beneden een voedselbank, daar kom ik wekelijks langs, als ik zie welk soort volk daar vertoefd, sorry, klinkt lullig, maar daar wil ik niet bij horen.
Tokkievolk, luidruchtig en onbeschaafd.quote:
ah...quote:Op vrijdag 19 februari 2016 16:48 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Tokkievolk, luidruchtig en onbeschaafd.
Weet je, ook al heb je niet zoveel geld, je kan je toch op zijn minst een beetje beschaafd gedragen?quote:
quote:Op vrijdag 19 februari 2016 16:51 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Weet je, ook al heb je niet zoveel geld, je kan je toch op zijn minst een beetje beschaafd gedragen?
Ja echt en er loopt zoveel asociaal volk rond... te triest voor woordenquote:Op vrijdag 19 februari 2016 16:51 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Weet je, ook al heb je niet zoveel geld, je kan je toch op zijn minst een beetje beschaafd gedragen?
Woont ie in een kraakpand of zo?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 16:56 schreef Mo_Muffin het volgende:
BTW, die piano is geregeld, baardaap wil het ding hebben, dat wordt piano nummer 3 daar in huis, ruimte zat daar.
Nee joh, bij zijn moeder in een huis met 3 verdiepingen.quote:
Een hoge dusquote:Op vrijdag 19 februari 2016 16:59 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee joh, bij zijn moeder in een huis met 3 verdiepingen.
Piano van mijn ex staat op de middenverdieping, waar de woonkamer is, en die van baardaap staat beneden in een aparte kamer en deze komt daar dan bij te staan, het is overigens een Irmbach.
Dat weten we niet.quote:
Boeit ook nietquote:Op vrijdag 19 februari 2016 17:02 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat weten we niet.
Mijn ex heeft een hoge en baardaap heeft een lage, maar we weten niet wat dit is.
Hij heeft er plek voor, en wil hem erbij hebben (die vent is gekquote:Op vrijdag 19 februari 2016 17:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Boeit ook nietTransport is geregeld toch
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
quote:Op vrijdag 19 februari 2016 17:05 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Hij heeft er plek voor, en wil hem erbij hebben (die vent is gek) nou, dan regelen we (mijn broertje) dat.
Kleurtje er over en het ziet er misschien nog leuk uit ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ex heeft een Hopkinson uit ca. 1930 en baardaap heeft een Förster uit ca.1975.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 17:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Kleurtje er over en het ziet er misschien nog leuk uit ook
Ik heb er geen verstand van Mo... Mijn moeder had een bruine, geen idee hoe oud of welk merk.. Zag er redelijk versierd uit..quote:Op vrijdag 19 februari 2016 17:11 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ex heeft een Hopkinson uit ca. 1930 en baardaap heeft een Förster uit ca.1975.
Die eerste is donkerbruin, niet lelijk en in orde en die 2e is lichtbruin, lelijk, maar verder een prima piano.
Ja versierd, ik hou juist van sober en strak en uiteraard liefst zwart.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 17:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb er geen verstand van Mo... Mijn moeder had een bruine, geen idee hoe oud of welk merk.. Zag er redelijk versierd uit..
Ja maar met zo'n goedkoop fineerlaagje er op geplakt is het nu ook weer net nietquote:Op vrijdag 19 februari 2016 17:15 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja versierd, ik hou juist van sober en strak en uiteraard liefst zwart.
In Maastricht staat ook een piano in de stationshal, baardaap werkt in Maastricht en reist met de trein, je raadt het al, die zit daar regelmatig te spelen dus.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 17:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar met zo'n goedkoop fineerlaagje er op geplakt is het nu ook weer net niet
Hahahaquote:Op vrijdag 19 februari 2016 17:18 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
In Maastricht staat ook een piano in de stationshal, baardaap werkt in Maastricht en reist met de trein, je raadt het al, die zit daar regelmatig te spelen dus.
Als hij deze ooit weer kwijt wil dumpen we het ding wel hier op het station.
Ik zal hem eens adviseren wat werk van Drs. P te gaan instuderen, lekker op het station 'Heen en Weer' spelen en zingen.quote:
In Delft was de piano niet welkomquote:Op vrijdag 19 februari 2016 17:25 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik zal hem eens adviseren wat werk van Drs. P te gaan instuderen, lekker op het station 'Heen en Weer' spelen en zingen.![]()
Misschien gaat het publiek dan wel meezingen.
Ach ja, vandalen.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 17:25 schreef just me het volgende:
[..]
In Delft was de piano niet welkom
laat ze een hobbyy gaan zoeken!quote:Op vrijdag 19 februari 2016 17:26 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ach ja, vandalen.
Trieste figuren.
Hier beneden in de flat heeft weer een of andere eikel een ruit van draadglas kapot geschopt.
Die kosten worden met de servicekosten verrekend, dus ook ik draag bij aan de vervanging.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heftrucklepel doorboort auto; man zwaargewond
en vorige weekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gewonden bij scooterongevalandere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
2 keer per week in dezelfde straat.....quote:
Verdrietig voor die mensen vind ik altijdquote:Op vrijdag 19 februari 2016 18:06 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
2 keer per week in dezelfde straat.....
wat is een lamstraaltje?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 11:13 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Iedere keer als je nu post zie ik dat smoeltje van je voor me op die wip.Volgens mij was jij als kind niet alleen maar leuk en grappig, maar af en toe ook een behoorlijk lamstraaltje, of niet?
aardig toch, dat ze aan je denkenquote:Op vrijdag 19 februari 2016 16:37 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Geen idee, ze gooien een uitnodiging in de bus dat je welkom bent, zonder ben je dus niet welkom, ik krijg elk jaar zo'n brief, maar ik hou me daar dus niet mee bezig.
Er draait daar een minderjarige onderneming.... Sinds 12 jaar neem ik aanquote:Op vrijdag 19 februari 2016 18:40 schreef sacha het volgende:
zolang ze op de plek waar mijn huis woont blijven ontkennen dat er armoede is blijf ik roeptoeteren tegen iedereen die anders beweert
nee, sinds de SVB de PGB heeft overgenomenquote:Op vrijdag 19 februari 2016 18:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Er draait daar een minderjarige onderneming.... Sinds 12 jaar neem ik aan
eeeeeeeeeeeeehm...quote:Op vrijdag 19 februari 2016 18:50 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat je wel van een beetje kattenkwaad hield zo nu en dan.
Aj en dat was in ?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 18:58 schreef sacha het volgende:
[..]
nee, sinds de SVB de PGB heeft overgenomen
hè gatver, ik ben al zo boosaardigquote:
Ik zou bijna een topic willen openen met de vraag of iemand me even de buitenspelregel kan uitleggenquote:
je bent ook nog user hoorquote:Op vrijdag 19 februari 2016 20:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik zou bijna een topic willen openen met de vraag of iemand me even de buitenspelregel kan uitleggen![]()
Maar ik gedraag me maar, dat hoort er tegenwoordig bij
Zo erg durfden ze het bij u niet te maken met de ontgroening, hè mevouw?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 20:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik zou bijna een topic willen openen met de vraag of iemand me even de buitenspelregel kan uitleggen![]()
Maar ik gedraag me maar, dat hoort er tegenwoordig bij
nee meneer, er waren twee deugnieten hier tussen de bejaardenquote:Op vrijdag 19 februari 2016 20:08 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Zo erg durfden ze het bij u niet te maken met de ontgroening, hè mevouw?
quote:Op vrijdag 19 februari 2016 20:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nieuwe mod, dus de kinderen mogen weer buiten spelen?
Dat ontgroenen is zo kinderachtigquote:
Wat is NTquote:Op vrijdag 19 februari 2016 20:15 schreef sacha het volgende:
ze proberen de hele NT oranje te krijgen
Ohhh.quote:
En wat is de lol ervanquote:
Bannen die gastenquote:Op vrijdag 19 februari 2016 20:15 schreef sacha het volgende:
ze proberen de hele NT oranje te krijgen
Dat mag ze nou net niet nanahdenahaquote:
Maar ze is helemaal geen eens mod in VBL... Maar bellen ze maar een admin wakkerquote:Op vrijdag 19 februari 2016 20:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat mag ze nou net niet nanahdenaha
Oh voetbal, ja zal me jeuken,quote:Op vrijdag 19 februari 2016 20:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar ze is helemaal geen eens mod in VBL... Maar bellen ze maar een admin wakker
Waarom die bannen die gastquote:Op vrijdag 19 februari 2016 20:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Op vrijdag is er weinig dat ik kijk ,,, Maar op Fok nog minder
Dat is fijnquote:Op vrijdag 19 februari 2016 20:38 schreef chufi het volgende:
Maar iemand heeft ze al weten te stoppen
ik vraag niet om een banquote:
Was ook meer een algemene opmerking om dit soort acties te hopen te voorkomen..quote:Op vrijdag 19 februari 2016 21:39 schreef sacha het volgende:
[..]
ik vraag niet om een ban![]()
ik maak jullie attent op een dingetje in een andere uithoek op dit forum![]()
deze boodschap werd geheel belangeloos medegedeeld door uw eigenste modje
waarom?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 21:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Was ook meer een algemene opmerking om dit soort acties te hopen te voorkomen..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
3. Ambient modern
quote:Op vrijdag 19 februari 2016 22:24 schreef Treehut362 het volgende:
40+ / Wat hangt er bij de FoK!ker zoal aan de muur #2Als dat geval aan jouw muur hangt, geef dat topic dan effe een schopjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Toen was ik nog klein hadden we nog geen eens televisie dacht ikquote:
ik moest googelen, maar de naam had ik wel eens gehoord, het plaatje zegt me niksquote:Op vrijdag 19 februari 2016 22:52 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Toen was ik nog klein hadden we nog geen eens televisie dacht ik
Hallo meneer de uilquote:Op vrijdag 19 februari 2016 22:53 schreef FANN het volgende:
[..]
ik moest googelen, maar de naam had ik wel eens gehoord, het plaatje zegt me niks
Jij nu nog steeds niet toch?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 22:52 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Toen was ik nog klein hadden we nog geen eens televisie dacht ik
dat rot-ding geen tijd voorquote:
Mijn medische zus heeft ook geen TV, nooit gehad en ze wil het ook niet.quote:
ow... het is pebbles zie ik op google maar zo zei hij het nietquote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:03 schreef FANN het volgende:
[..]
Mijn broer noemde mij vroeger Pebbles
en Popeye & Erwtjequote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:03 schreef FANN het volgende:
[..]
Mijn broer noemde mij vroeger Pebbles
Peace Love
3. Ambient modern
quote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:11 schreef Treehut362 het volgende:
afk cusySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:11 schreef Treehut362 het volgende:
afk cuttylSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L2B's Mixcloud
Ja, anders zoek je jezelf ongelukkig of het bestaat of wellicht net verzonnen is.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:22 schreef chufi het volgende:
Afkortingen, maar dan ala Hut met een vertalende spoiler eronder
Hoe is het ondertussen met je rug, btw? Begint die therapie een beetje vruchten af te werpen, of is het nog steeds mwàh.quote:
Gaat goedquote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:25 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Hoe is het ondertussen met je rug, btw? Begint die therapie een beetje vruchten af te werpen, of is het nog steeds mwàh.
Je hebt weer een beetje ritme..quote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:26 schreef FANN het volgende:
[..]
Gaat goedlief dat je er naar vraagt ....
vanmorgen was ik al om 6 uur op dus toen heb ik mijn oefeningen gedaan
Als het lukt wil hij dat ookquote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Je hebt weer een beetje ritme..![]()
Vraag of de Griek gewoon voor dagdiensten gaat
Gewoon aanvoeren dat ie anders slecht slaapt.. En sowieso op zn leeftijd ... Mag dat nog welquote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:33 schreef FANN het volgende:
[..]
Als het lukt wil hij dat ookkomt vast goed
quote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Gewoon aanvoeren dat ie anders slecht slaapt
Ah mooi zeg! Alle pijn is vervelend, maar pijn in je rug, als je van gekkigheid niet meer weet hoe je moet zitten of liggen, is ook wat.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:26 schreef FANN het volgende:
[..]
Gaat goedlief dat je er naar vraagt ....
vanmorgen was ik al om 6 uur op dus toen heb ik mijn oefeningen gedaan
Het was niet te hardenquote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:36 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ah mooi zeg! Alle pijn is vervelend, maar pijn in je rug, als je van gekkigheid niet meer weet hoe je moet zitten of liggen, is ook wat.
En nou niet meer op de punt van je nachtkastje lopen stuiteren hè!![]()
Misschien niet, toen had ie nog een baan van 9 tot 5quote:
Nou, ik hoop voor je dat er nu betere tijden aanbreken en dat je in november een leuke tijd hebt. Mocht het tegenvallen, dan kan je gerust contact met me opnemen, zodat ik de boel ter plekke een beetje op kan komen vrolijken.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:39 schreef FANN het volgende:
[..]
Het was niet te harden![]()
en ik ben in die tijd 3x gestuiterdmaar ziekjes en veel gedoe... met zieken in de familie
en sterfgevallen, was niet mijn beste tijd![]()
Maar nu vooruit kijkenen ik zet álles op álles om in November met mijn 5 zussen mee
te kunnen naar Spanje![]()
Nou ja, 4 zussen, ééntje woont daar, daar gaan we heen![]()
Ik loop ze er straks allemaal uit
Kreeg je dat probleem met zonlicht pas op latere leeftijd dan?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:40 schreef FANN het volgende:
[..]
Misschien niet, toen had ie nog een baan van 9 tot 5![]()
ik ook trouwens, ietsje variabeler, maar zoiets
Ja, rond mijn 30e jaar kreeg ik rare dingen, toen heeft het nog járen geduurd voordat ze erquote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:44 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Kreeg je dat probleem met zonlicht pas op latere leeftijd dan?
Ik zou nergens anders willen wonen dan in Nederland eigenlijkquote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:44 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Als ik het geld had, zou ik zo permanent opmieteren naar Spanje.
Ja klopt... Maar ook 24 uurs beschikbaarheids diensten zijn soms dodelijk.. Hangt af van de stabiliteit van de service..quote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:36 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
Het was slopend die diensten... dus dat weet hij nu wel![]()
Is leuk als je 25 jaar bent
Waar in Spanje zit je zus?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:39 schreef FANN het volgende:
[..]
Het was niet te harden![]()
en ik ben in die tijd 3x gestuiterdmaar ziekjes en veel gedoe... met zieken in de familie
en sterfgevallen, was niet mijn beste tijd![]()
Maar nu vooruit kijkenen ik zet álles op álles om in November met mijn 5 zussen mee
te kunnen naar Spanje![]()
Nou ja, 4 zussen, ééntje woont daar, daar gaan we heen![]()
Ik loop ze er straks allemaal uit
Het moet niet meer zo zwaar lichamelijk werk zijn hoorquote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja klopt... Maar ook 24 uurs beschikbaarheids diensten zijn soms dodelijk.. Hangt af van de stabiliteit van de service..
Waarom niet? Ik vind het een lelijk, plat, oersaai land en tegenwoordig een redelijk onleefbaar klimaat geworden. Heb nooit iets met Nederland gehad ook. Stomme huizen, met dito tuintjes, bekrompen mensen, schijtklimaat en vies eten.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:47 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik zou nergens anders willen wonen dan in Nederland eigenlijk
ummmm neequote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:51 schreef FANN het volgende:
[..]
en heb je ook iets leuks te vertellen?
Heb je ook weer gelijk inquote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:51 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Waarom niet? Ik vind het een lelijk, plat, oersaai land en tegenwoordig een redelijk onleefbaar klimaat geworden. Heb nooit iets met Nederland gehad ook. Stomme huizen, met dito tuintjes, bekrompen mensen, schijtklimaat en vies eten.
veel drinken dan lukt het welquote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:52 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Hier moet ik gekotst hebben
en dan wil je in Spanje gaan wonenquote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:51 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Waarom niet? Ik vind het een lelijk, plat, oersaai land en tegenwoordig een redelijk onleefbaar klimaat geworden. Heb nooit iets met Nederland gehad ook. Stomme huizen, met dito tuintjes, bekrompen mensen, schijtklimaat en vies eten.
Mja, in jouw geval zou een groot gedeelte van Engeland wel wat zijn.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:52 schreef FANN het volgende:
[..]
schijtklimaat vind ik wel prettighet kan mij geen schijtweer genoeg zijn
het is weekend. niks leuks te doen (zou morgenavond naar verjaardag gaan maar denk dat ik cancel) zondag uit eten is het enige leukequote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:54 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
vast wel........... denk eventjes dan?
AH OK... 1 keer 2 weken geweest tijdens 9/11quote:
Daar is het wat mij betreft allemaal andersom.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
en dan wil je in Spanje gaan wonen
Mijn zus woont daar alleen om ze getrouwd was met een Spanjaard en dat bleek later een etter te zijnquote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
en dan wil je in Spanje gaan wonen
qua klimaat ook weer een beetje te, het zal een van de landen in Europa zijn die ten prooi valt aan de woestijn als de klimaatveranderingen doorzettenquote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:55 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Daar is het wat mij betreft allemaal andersom.
Ik zag vandaag de beelden, maar het leek wel de Middeleeuwenquote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:55 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Daar is het wat mij betreft allemaal andersom.
dus geen date?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:55 schreef chufi het volgende:
[..]
AH OK... 1 keer 2 weken geweest tijdens 9/11en midden tussen de stewardessen... Had zelfs bijna een date met een.. Werd uiteindelijk niet meer dan het overhandigen van de autosleutels van mn vriendin die toen aan het vliegen was..En ik terugwaarts huis vloog
een blonde Spaanse?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee wel jammer.. Was wel een mooie meid... Blond
In Zuid Spanje heb je er zelfs veel vn nature schijnt.. Of ze echt was .. Te kort tijdquote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:59 schreef FANN het volgende:
[..]
een blonde Spaanse?van nature?
je hebt ook blonde Grieken
Georgis Mikalokilosquote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:59 schreef FANN het volgende:
[..]
een blonde Spaanse?van nature?
je hebt ook blonde Grieken
da's raarquote:Op zaterdag 20 februari 2016 00:01 schreef chufi het volgende:
[..]
In Zuid Spanje heb je er zelfs veel vn nature schijnt.. Of ze echt was .. Te kort tijd
Mijn zus heeft zulke mooie dochtersquote:Op zaterdag 20 februari 2016 00:03 schreef Koen66 het volgende:
[..]
da's raar
lopen er daar ook zat die voor Marokkaan door kunnen gaan
Je weet hetquote:Op zaterdag 20 februari 2016 00:05 schreef FANN het volgende:
[..]
Mijn zus heeft zulke mooie dochters![]()
als je een mooie dochter wil moet je met Spaans bloed mengen
Er zijn inderdaad een aantal veranderingen op komst. En in de binnenlanden ga je sowieso al sinds jaar en dag dood van de hitte. Daar kan je in de zomer een ei bakken op de vensterbank.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
qua klimaat ook weer een beetje te, het zal een van de landen in Europa zijn die ten prooi valt aan de woestijn als de klimaatveranderingen doorzetten
Wat is er aan de hand dan?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zag vandaag de beelden, maar het leek wel de Middeleeuwen
Koppel mij eens ff aan je zus.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:56 schreef FANN het volgende:
[..]
Mijn zus woont daar alleen om ze getrouwd was met een Spanjaard en dat bleek later een etter te zijnmaar nu heeft ze twee dochters daar en bovendien is heeft ze de Saaanse nationaliteit aangenomen bij haar huwelijk
![]()
Ze kán niet eens zomaar terug...........
quote:Op zaterdag 20 februari 2016 00:08 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Koppel mij eens ff aan je zus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |