Gaat goedquote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:25 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Hoe is het ondertussen met je rug, btw? Begint die therapie een beetje vruchten af te werpen, of is het nog steeds mwàh.
Je hebt weer een beetje ritme..quote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:26 schreef FANN het volgende:
[..]
Gaat goedlief dat je er naar vraagt ....
vanmorgen was ik al om 6 uur op dus toen heb ik mijn oefeningen gedaan
Als het lukt wil hij dat ookquote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Je hebt weer een beetje ritme..![]()
Vraag of de Griek gewoon voor dagdiensten gaat
Gewoon aanvoeren dat ie anders slecht slaapt.. En sowieso op zn leeftijd ... Mag dat nog welquote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:33 schreef FANN het volgende:
[..]
Als het lukt wil hij dat ookkomt vast goed
quote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Gewoon aanvoeren dat ie anders slecht slaapt
Ah mooi zeg! Alle pijn is vervelend, maar pijn in je rug, als je van gekkigheid niet meer weet hoe je moet zitten of liggen, is ook wat.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:26 schreef FANN het volgende:
[..]
Gaat goedlief dat je er naar vraagt ....
vanmorgen was ik al om 6 uur op dus toen heb ik mijn oefeningen gedaan
Het was niet te hardenquote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:36 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ah mooi zeg! Alle pijn is vervelend, maar pijn in je rug, als je van gekkigheid niet meer weet hoe je moet zitten of liggen, is ook wat.
En nou niet meer op de punt van je nachtkastje lopen stuiteren hè!![]()
Misschien niet, toen had ie nog een baan van 9 tot 5quote:
Nou, ik hoop voor je dat er nu betere tijden aanbreken en dat je in november een leuke tijd hebt. Mocht het tegenvallen, dan kan je gerust contact met me opnemen, zodat ik de boel ter plekke een beetje op kan komen vrolijken.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:39 schreef FANN het volgende:
[..]
Het was niet te harden![]()
en ik ben in die tijd 3x gestuiterdmaar ziekjes en veel gedoe... met zieken in de familie
en sterfgevallen, was niet mijn beste tijd![]()
Maar nu vooruit kijkenen ik zet álles op álles om in November met mijn 5 zussen mee
te kunnen naar Spanje![]()
Nou ja, 4 zussen, ééntje woont daar, daar gaan we heen![]()
Ik loop ze er straks allemaal uit
Kreeg je dat probleem met zonlicht pas op latere leeftijd dan?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:40 schreef FANN het volgende:
[..]
Misschien niet, toen had ie nog een baan van 9 tot 5![]()
ik ook trouwens, ietsje variabeler, maar zoiets
Ja, rond mijn 30e jaar kreeg ik rare dingen, toen heeft het nog járen geduurd voordat ze erquote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:44 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Kreeg je dat probleem met zonlicht pas op latere leeftijd dan?
Ik zou nergens anders willen wonen dan in Nederland eigenlijkquote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:44 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Als ik het geld had, zou ik zo permanent opmieteren naar Spanje.
Ja klopt... Maar ook 24 uurs beschikbaarheids diensten zijn soms dodelijk.. Hangt af van de stabiliteit van de service..quote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:36 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
Het was slopend die diensten... dus dat weet hij nu wel![]()
Is leuk als je 25 jaar bent
Waar in Spanje zit je zus?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:39 schreef FANN het volgende:
[..]
Het was niet te harden![]()
en ik ben in die tijd 3x gestuiterdmaar ziekjes en veel gedoe... met zieken in de familie
en sterfgevallen, was niet mijn beste tijd![]()
Maar nu vooruit kijkenen ik zet álles op álles om in November met mijn 5 zussen mee
te kunnen naar Spanje![]()
Nou ja, 4 zussen, ééntje woont daar, daar gaan we heen![]()
Ik loop ze er straks allemaal uit
Het moet niet meer zo zwaar lichamelijk werk zijn hoorquote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja klopt... Maar ook 24 uurs beschikbaarheids diensten zijn soms dodelijk.. Hangt af van de stabiliteit van de service..
Waarom niet? Ik vind het een lelijk, plat, oersaai land en tegenwoordig een redelijk onleefbaar klimaat geworden. Heb nooit iets met Nederland gehad ook. Stomme huizen, met dito tuintjes, bekrompen mensen, schijtklimaat en vies eten.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:47 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik zou nergens anders willen wonen dan in Nederland eigenlijk
ummmm neequote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:51 schreef FANN het volgende:
[..]
en heb je ook iets leuks te vertellen?
Heb je ook weer gelijk inquote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:51 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Waarom niet? Ik vind het een lelijk, plat, oersaai land en tegenwoordig een redelijk onleefbaar klimaat geworden. Heb nooit iets met Nederland gehad ook. Stomme huizen, met dito tuintjes, bekrompen mensen, schijtklimaat en vies eten.
veel drinken dan lukt het welquote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:52 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Hier moet ik gekotst hebben
en dan wil je in Spanje gaan wonenquote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:51 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Waarom niet? Ik vind het een lelijk, plat, oersaai land en tegenwoordig een redelijk onleefbaar klimaat geworden. Heb nooit iets met Nederland gehad ook. Stomme huizen, met dito tuintjes, bekrompen mensen, schijtklimaat en vies eten.
Mja, in jouw geval zou een groot gedeelte van Engeland wel wat zijn.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:52 schreef FANN het volgende:
[..]
schijtklimaat vind ik wel prettighet kan mij geen schijtweer genoeg zijn
het is weekend. niks leuks te doen (zou morgenavond naar verjaardag gaan maar denk dat ik cancel) zondag uit eten is het enige leukequote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:54 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
vast wel........... denk eventjes dan?
AH OK... 1 keer 2 weken geweest tijdens 9/11quote:
Daar is het wat mij betreft allemaal andersom.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
en dan wil je in Spanje gaan wonen
Mijn zus woont daar alleen om ze getrouwd was met een Spanjaard en dat bleek later een etter te zijnquote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
en dan wil je in Spanje gaan wonen
qua klimaat ook weer een beetje te, het zal een van de landen in Europa zijn die ten prooi valt aan de woestijn als de klimaatveranderingen doorzettenquote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:55 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Daar is het wat mij betreft allemaal andersom.
Ik zag vandaag de beelden, maar het leek wel de Middeleeuwenquote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:55 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Daar is het wat mij betreft allemaal andersom.
dus geen date?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:55 schreef chufi het volgende:
[..]
AH OK... 1 keer 2 weken geweest tijdens 9/11en midden tussen de stewardessen... Had zelfs bijna een date met een.. Werd uiteindelijk niet meer dan het overhandigen van de autosleutels van mn vriendin die toen aan het vliegen was..En ik terugwaarts huis vloog
een blonde Spaanse?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee wel jammer.. Was wel een mooie meid... Blond
In Zuid Spanje heb je er zelfs veel vn nature schijnt.. Of ze echt was .. Te kort tijdquote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:59 schreef FANN het volgende:
[..]
een blonde Spaanse?van nature?
je hebt ook blonde Grieken
Georgis Mikalokilosquote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:59 schreef FANN het volgende:
[..]
een blonde Spaanse?van nature?
je hebt ook blonde Grieken
da's raarquote:Op zaterdag 20 februari 2016 00:01 schreef chufi het volgende:
[..]
In Zuid Spanje heb je er zelfs veel vn nature schijnt.. Of ze echt was .. Te kort tijd
Mijn zus heeft zulke mooie dochtersquote:Op zaterdag 20 februari 2016 00:03 schreef Koen66 het volgende:
[..]
da's raar
lopen er daar ook zat die voor Marokkaan door kunnen gaan
Je weet hetquote:Op zaterdag 20 februari 2016 00:05 schreef FANN het volgende:
[..]
Mijn zus heeft zulke mooie dochters![]()
als je een mooie dochter wil moet je met Spaans bloed mengen
Er zijn inderdaad een aantal veranderingen op komst. En in de binnenlanden ga je sowieso al sinds jaar en dag dood van de hitte. Daar kan je in de zomer een ei bakken op de vensterbank.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
qua klimaat ook weer een beetje te, het zal een van de landen in Europa zijn die ten prooi valt aan de woestijn als de klimaatveranderingen doorzetten
Wat is er aan de hand dan?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zag vandaag de beelden, maar het leek wel de Middeleeuwen
Koppel mij eens ff aan je zus.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:56 schreef FANN het volgende:
[..]
Mijn zus woont daar alleen om ze getrouwd was met een Spanjaard en dat bleek later een etter te zijnmaar nu heeft ze twee dochters daar en bovendien is heeft ze de Saaanse nationaliteit aangenomen bij haar huwelijk
![]()
Ze kán niet eens zomaar terug...........
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |