Maar ze is helemaal geen eens mod in VBL... Maar bellen ze maar een admin wakkerquote:Op vrijdag 19 februari 2016 20:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat mag ze nou net niet nanahdenaha
Oh voetbal, ja zal me jeuken,quote:Op vrijdag 19 februari 2016 20:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar ze is helemaal geen eens mod in VBL... Maar bellen ze maar een admin wakker
Waarom die bannen die gastquote:Op vrijdag 19 februari 2016 20:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Op vrijdag is er weinig dat ik kijk ,,, Maar op Fok nog minder
Dat is fijnquote:Op vrijdag 19 februari 2016 20:38 schreef chufi het volgende:
Maar iemand heeft ze al weten te stoppen
ik vraag niet om een banquote:
Was ook meer een algemene opmerking om dit soort acties te hopen te voorkomen..quote:Op vrijdag 19 februari 2016 21:39 schreef sacha het volgende:
[..]
ik vraag niet om een ban![]()
ik maak jullie attent op een dingetje in een andere uithoek op dit forum![]()
deze boodschap werd geheel belangeloos medegedeeld door uw eigenste modje
waarom?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 21:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Was ook meer een algemene opmerking om dit soort acties te hopen te voorkomen..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
quote:Op vrijdag 19 februari 2016 22:24 schreef Treehut362 het volgende:
40+ / Wat hangt er bij de FoK!ker zoal aan de muur #2Als dat geval aan jouw muur hangt, geef dat topic dan effe een schopjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Toen was ik nog klein hadden we nog geen eens televisie dacht ikquote:
ik moest googelen, maar de naam had ik wel eens gehoord, het plaatje zegt me niksquote:Op vrijdag 19 februari 2016 22:52 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Toen was ik nog klein hadden we nog geen eens televisie dacht ik
Hallo meneer de uilquote:Op vrijdag 19 februari 2016 22:53 schreef FANN het volgende:
[..]
ik moest googelen, maar de naam had ik wel eens gehoord, het plaatje zegt me niks
Jij nu nog steeds niet toch?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 22:52 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Toen was ik nog klein hadden we nog geen eens televisie dacht ik
dat rot-ding geen tijd voorquote:
Mijn medische zus heeft ook geen TV, nooit gehad en ze wil het ook niet.quote:
ow... het is pebbles zie ik op google maar zo zei hij het nietquote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:03 schreef FANN het volgende:
[..]
Mijn broer noemde mij vroeger Pebbles
en Popeye & Erwtjequote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:03 schreef FANN het volgende:
[..]
Mijn broer noemde mij vroeger Pebbles
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
quote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:11 schreef Treehut362 het volgende:
afk cusySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:11 schreef Treehut362 het volgende:
afk cuttylSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L2B's Mixcloud
Ja, anders zoek je jezelf ongelukkig of het bestaat of wellicht net verzonnen is.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:22 schreef chufi het volgende:
Afkortingen, maar dan ala Hut met een vertalende spoiler eronder
Hoe is het ondertussen met je rug, btw? Begint die therapie een beetje vruchten af te werpen, of is het nog steeds mwāh.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |