Mag dat wel? Is dat geen dopingquote:Op woensdag 17 februari 2016 22:48 schreef sacha het volgende:
volgens mij gebruikt Louis van Gaal botox
botox voor zijn buttocksquote:Op woensdag 17 februari 2016 22:48 schreef sacha het volgende:
volgens mij gebruikt Louis van Gaal botox
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
30 jaar?quote:Op woensdag 17 februari 2016 22:53 schreef Treehut362 het volgende:
[ afbeelding ]
Zoek de verschillen!
links een vlinderstrik, rechts een stropdasquote:Op woensdag 17 februari 2016 22:53 schreef Treehut362 het volgende:
[ afbeelding ]
Zoek de verschillen!
Beetje ouder maar meer toch niet?quote:Op woensdag 17 februari 2016 22:53 schreef Treehut362 het volgende:
[ afbeelding ]
Zoek de verschillen!
quote:Op woensdag 17 februari 2016 23:03 schreef Treehut362 het volgende:
afkik snap hem nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kloptquote:Op woensdag 17 februari 2016 23:27 schreef FANN het volgende:
[..]
dat is waar, maar soms snap ik hem tóch, maar dit keer niet
Nee ik kijk die film uit....quote:Op woensdag 17 februari 2016 23:28 schreef FANN het volgende:
[..]
zit je weer debiel dat je zo kortaf bent
ah..... die klassiekerdinges......... had je hem dan al niet gezien?quote:
1966 he !! Lang geleden, maar dacht het is wel weer eens tijdquote:Op woensdag 17 februari 2016 23:32 schreef FANN het volgende:
[..]
ah..... die klassiekerdinges......... had je hem dan al niet gezien?![]()
maar goeie films mag je altijd 2x kijken, beter zelfs, dan zie je méér
Tis een afkorting om te melden dat ie 'weg is' van het toetsenbord.quote:Op woensdag 17 februari 2016 23:27 schreef FANN het volgende:
[..]
dat is waar, maar soms snap ik hem tóch, maar dit keer niet
ja, dan werd het wel weer tijdquote:Op woensdag 17 februari 2016 23:35 schreef chufi het volgende:
[..]
1966 he !! Lang geleden, maar dacht het is wel weer eens tijd
Hut heet Joe?quote:Op woensdag 17 februari 2016 23:35 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Tis een afkorting om te melden dat ie 'weg is' van het toetsenbord.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |