nee, sinds de SVB de PGB heeft overgenomenquote:Op vrijdag 19 februari 2016 18:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Er draait daar een minderjarige onderneming.... Sinds 12 jaar neem ik aan
eeeeeeeeeeeeehm...quote:Op vrijdag 19 februari 2016 18:50 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat je wel van een beetje kattenkwaad hield zo nu en dan.
Aj en dat was in ?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 18:58 schreef sacha het volgende:
[..]
nee, sinds de SVB de PGB heeft overgenomen
hč gatver, ik ben al zo boosaardigquote:
Ik zou bijna een topic willen openen met de vraag of iemand me even de buitenspelregel kan uitleggenquote:
je bent ook nog user hoorquote:Op vrijdag 19 februari 2016 20:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik zou bijna een topic willen openen met de vraag of iemand me even de buitenspelregel kan uitleggen![]()
Maar ik gedraag me maar, dat hoort er tegenwoordig bij
Zo erg durfden ze het bij u niet te maken met de ontgroening, hč mevouw?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 20:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik zou bijna een topic willen openen met de vraag of iemand me even de buitenspelregel kan uitleggen![]()
Maar ik gedraag me maar, dat hoort er tegenwoordig bij
nee meneer, er waren twee deugnieten hier tussen de bejaardenquote:Op vrijdag 19 februari 2016 20:08 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Zo erg durfden ze het bij u niet te maken met de ontgroening, hč mevouw?
quote:Op vrijdag 19 februari 2016 20:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nieuwe mod, dus de kinderen mogen weer buiten spelen?
Dat ontgroenen is zo kinderachtigquote:
Wat is NTquote:Op vrijdag 19 februari 2016 20:15 schreef sacha het volgende:
ze proberen de hele NT oranje te krijgen
Ohhh.quote:
En wat is de lol ervanquote:
Bannen die gastenquote:Op vrijdag 19 februari 2016 20:15 schreef sacha het volgende:
ze proberen de hele NT oranje te krijgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |