Hij heeft er plek voor, en wil hem erbij hebben (die vent is gekquote:Op vrijdag 19 februari 2016 17:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Boeit ook nietTransport is geregeld toch
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
quote:Op vrijdag 19 februari 2016 17:05 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Hij heeft er plek voor, en wil hem erbij hebben (die vent is gek) nou, dan regelen we (mijn broertje) dat.
Kleurtje er over en het ziet er misschien nog leuk uit ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ex heeft een Hopkinson uit ca. 1930 en baardaap heeft een Förster uit ca.1975.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 17:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Kleurtje er over en het ziet er misschien nog leuk uit ook
Ik heb er geen verstand van Mo... Mijn moeder had een bruine, geen idee hoe oud of welk merk.. Zag er redelijk versierd uit..quote:Op vrijdag 19 februari 2016 17:11 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ex heeft een Hopkinson uit ca. 1930 en baardaap heeft een Förster uit ca.1975.
Die eerste is donkerbruin, niet lelijk en in orde en die 2e is lichtbruin, lelijk, maar verder een prima piano.
Ja versierd, ik hou juist van sober en strak en uiteraard liefst zwart.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 17:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb er geen verstand van Mo... Mijn moeder had een bruine, geen idee hoe oud of welk merk.. Zag er redelijk versierd uit..
Ja maar met zo'n goedkoop fineerlaagje er op geplakt is het nu ook weer net nietquote:Op vrijdag 19 februari 2016 17:15 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja versierd, ik hou juist van sober en strak en uiteraard liefst zwart.
In Maastricht staat ook een piano in de stationshal, baardaap werkt in Maastricht en reist met de trein, je raadt het al, die zit daar regelmatig te spelen dus.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 17:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar met zo'n goedkoop fineerlaagje er op geplakt is het nu ook weer net niet
Hahahaquote:Op vrijdag 19 februari 2016 17:18 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
In Maastricht staat ook een piano in de stationshal, baardaap werkt in Maastricht en reist met de trein, je raadt het al, die zit daar regelmatig te spelen dus.
Als hij deze ooit weer kwijt wil dumpen we het ding wel hier op het station.
Ik zal hem eens adviseren wat werk van Drs. P te gaan instuderen, lekker op het station 'Heen en Weer' spelen en zingen.quote:
In Delft was de piano niet welkomquote:Op vrijdag 19 februari 2016 17:25 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik zal hem eens adviseren wat werk van Drs. P te gaan instuderen, lekker op het station 'Heen en Weer' spelen en zingen.![]()
Misschien gaat het publiek dan wel meezingen.
Ach ja, vandalen.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 17:25 schreef just me het volgende:
[..]
In Delft was de piano niet welkom
laat ze een hobbyy gaan zoeken!quote:Op vrijdag 19 februari 2016 17:26 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ach ja, vandalen.
Trieste figuren.
Hier beneden in de flat heeft weer een of andere eikel een ruit van draadglas kapot geschopt.
Die kosten worden met de servicekosten verrekend, dus ook ik draag bij aan de vervanging.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heftrucklepel doorboort auto; man zwaargewond
en vorige weekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gewonden bij scooterongeval🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
2 keer per week in dezelfde straat.....quote:
Verdrietig voor die mensen vind ik altijdquote:Op vrijdag 19 februari 2016 18:06 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
2 keer per week in dezelfde straat.....
wat is een lamstraaltje?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 11:13 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Iedere keer als je nu post zie ik dat smoeltje van je voor me op die wip.Volgens mij was jij als kind niet alleen maar leuk en grappig, maar af en toe ook een behoorlijk lamstraaltje, of niet?
aardig toch, dat ze aan je denkenquote:Op vrijdag 19 februari 2016 16:37 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Geen idee, ze gooien een uitnodiging in de bus dat je welkom bent, zonder ben je dus niet welkom, ik krijg elk jaar zo'n brief, maar ik hou me daar dus niet mee bezig.
Er draait daar een minderjarige onderneming.... Sinds 12 jaar neem ik aanquote:Op vrijdag 19 februari 2016 18:40 schreef sacha het volgende:
zolang ze op de plek waar mijn huis woont blijven ontkennen dat er armoede is blijf ik roeptoeteren tegen iedereen die anders beweert
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |