Iedere keer als je nu post zie ik dat smoeltje van je voor me op die wip.quote:
quote:Op vrijdag 19 februari 2016 10:58 schreef FANN het volgende:
Maar goed dat ik dit jaar een tandartsverzekering heb genomen, alleen die kies restaureren
kost al zoiets van 250 euro
Sprekend!quote:Op vrijdag 19 februari 2016 11:13 schreef FANN het volgende:
https://www.instagram.com/p/BB5wFYtGzfo/
Maar deze gaan ze helemaal opnieuw opbouwen enzoquote:Op vrijdag 19 februari 2016 11:15 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Sjezus! Er was een kies voor de helft afgebroken afgelopen december en dat kostte me nog geen ¤70,-.
Moest ik zelf betalen, want er stond nog iets van 60 eurocent, omdat er een berg vullingen waren vervangen. Jaren niet meer geweest, dan krijg je dat, plus natuurlijk de leeftijd.
Ja nou, die van mij voor de helft. Dat zou dan in jouw geval ¤375, - moeten zijn, of althans iets in die buurt. Maar ja, de premie ben je toch al kwijt, dus wat maakt het uit.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 11:17 schreef FANN het volgende:
[..]
Maar deze gaan ze helemaal opnieuw opbouwen enzo![]()
zal wel goed zijn, ik ben tot 750 euro verzekerd
daarom...............quote:Op vrijdag 19 februari 2016 11:21 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja nou, die van mij voor de helft. Dat zou dan in jouw geval ¤375, - moeten zijn, of althans iets in die buurt. Maar ja, de premie ben je toch al kwijt, dus wat maakt het uit.
jaquote:Op vrijdag 19 februari 2016 11:27 schreef chufi het volgende:
Je zou ongebruikte tegoeden mee moeten kunnen nemen naar het volgende jaar of een korting krijgen of zo
Daar valt wat voor te zeggen ja. Het is ook vreemd dat je voor eenzelfde handeling nog eens moet betalen als bijvoorbeeld een gerepareerde tand weer binnen de kortste keren afbreekt. Er zou toch een soort van garantie moeten zijn, al helemaal omdat het over grote bedragen gaat.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 11:27 schreef chufi het volgende:
Je zou ongebruikte tegoeden mee moeten kunnen nemen naar het volgende jaar of een korting krijgen of zo
Ik wist niet eens dat de rayonhoofden de koppen alweer bij elkaar gestoken hadden.quote:Slecht nieuws: morgen toch géén Elfstedentocht.
'De wonderen binne de wrald nog net ût , dus ik wachtsje nog even ôf' tot 'Een nachtvorstje nog... moet lukken!'.
Dus nu kun je een gemeente tenue ophalen?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 16:29 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik kreeg zojuist post van de kledingbank, ik begrijp dat best, de gemeente is natuurlijk als de doods dat ik naakt de straat op ga.![]()
![]()
Ze roepen je op ofzo?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 16:29 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik kreeg zojuist post van de kledingbank, ik begrijp dat best, de gemeente is natuurlijk als de doods dat ik naakt de straat op ga.![]()
![]()
Geen idee, ze gooien een uitnodiging in de bus dat je welkom bent, zonder ben je dus niet welkom, ik krijg elk jaar zo'n brief, maar ik hou me daar dus niet mee bezig.quote:
Ah... dan hoor je bij de club die jou geaccepteerd heeft als lidquote:Op vrijdag 19 februari 2016 16:37 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Geen idee, ze gooien een uitnodiging in de bus dat je welkom bent, zonder ben je dus niet welkom, ik krijg elk jaar zo'n brief, maar ik hou me daar dus niet mee bezig.
Zo zou je het ongeveer, als je paranoia bent, kunnen opvatten.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 16:37 schreef FANN het volgende:
Beste meneer Mo,
Wilt u alstublieft bij ons een beetje normale kleding komen afhalen?
Wij kunnen het niet langer aanzien.
Met vriendelijke groeten,
De Kledingbank
zal wel iets met inkomensgrens zijn ofzoquote:Op vrijdag 19 februari 2016 16:39 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zo zou je het ongeveer, als je paranoia bent, kunnen opvatten.
Ach, ik vind het lief dat ze aan me denken, maar ik red me ook wel zonder hen.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 16:40 schreef FANN het volgende:
[..]
zal wel iets met inkomensgrens zijn ofzo
Ik had geen idee dat het zo ging, maar best goed voor sommige mensen denk ikquote:Op vrijdag 19 februari 2016 16:42 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ach, ik vind het lief dat ze aan me denken, maar ik red me ook wel zonder hen.
Ik zal die drempel nooit overgaan.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 16:43 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik had geen idee dat het zo ging, maar best goed voor sommige mensen denk ik![]()
je moet misschien toch en ''drempel'' over en zo gaat dat makkelijker.
Wat voor soort volk dan?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 16:46 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik zal die drempel nooit overgaan.
Mijn god zeg, hier in de flat om de hoek is beneden een voedselbank, daar kom ik wekelijks langs, als ik zie welk soort volk daar vertoefd, sorry, klinkt lullig, maar daar wil ik niet bij horen.
Tokkievolk, luidruchtig en onbeschaafd.quote:
ah...quote:Op vrijdag 19 februari 2016 16:48 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Tokkievolk, luidruchtig en onbeschaafd.
Weet je, ook al heb je niet zoveel geld, je kan je toch op zijn minst een beetje beschaafd gedragen?quote:
quote:Op vrijdag 19 februari 2016 16:51 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Weet je, ook al heb je niet zoveel geld, je kan je toch op zijn minst een beetje beschaafd gedragen?
Ja echt en er loopt zoveel asociaal volk rond... te triest voor woordenquote:Op vrijdag 19 februari 2016 16:51 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Weet je, ook al heb je niet zoveel geld, je kan je toch op zijn minst een beetje beschaafd gedragen?
Woont ie in een kraakpand of zo?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 16:56 schreef Mo_Muffin het volgende:
BTW, die piano is geregeld, baardaap wil het ding hebben, dat wordt piano nummer 3 daar in huis, ruimte zat daar.
Nee joh, bij zijn moeder in een huis met 3 verdiepingen.quote:
Een hoge dusquote:Op vrijdag 19 februari 2016 16:59 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee joh, bij zijn moeder in een huis met 3 verdiepingen.
Piano van mijn ex staat op de middenverdieping, waar de woonkamer is, en die van baardaap staat beneden in een aparte kamer en deze komt daar dan bij te staan, het is overigens een Irmbach.
Dat weten we niet.quote:
Boeit ook nietquote:Op vrijdag 19 februari 2016 17:02 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat weten we niet.
Mijn ex heeft een hoge en baardaap heeft een lage, maar we weten niet wat dit is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |