Iedere keer als je nu post zie ik dat smoeltje van je voor me op die wip.quote:
quote:Op vrijdag 19 februari 2016 10:58 schreef FANN het volgende:
Maar goed dat ik dit jaar een tandartsverzekering heb genomen, alleen die kies restaureren
kost al zoiets van 250 euro
Sprekend!quote:Op vrijdag 19 februari 2016 11:13 schreef FANN het volgende:
https://www.instagram.com/p/BB5wFYtGzfo/
Maar deze gaan ze helemaal opnieuw opbouwen enzoquote:Op vrijdag 19 februari 2016 11:15 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Sjezus! Er was een kies voor de helft afgebroken afgelopen december en dat kostte me nog geen ¤70,-.
Moest ik zelf betalen, want er stond nog iets van 60 eurocent, omdat er een berg vullingen waren vervangen. Jaren niet meer geweest, dan krijg je dat, plus natuurlijk de leeftijd.
Ja nou, die van mij voor de helft. Dat zou dan in jouw geval ¤375, - moeten zijn, of althans iets in die buurt. Maar ja, de premie ben je toch al kwijt, dus wat maakt het uit.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 11:17 schreef FANN het volgende:
[..]
Maar deze gaan ze helemaal opnieuw opbouwen enzo![]()
zal wel goed zijn, ik ben tot 750 euro verzekerd
daarom...............quote:Op vrijdag 19 februari 2016 11:21 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja nou, die van mij voor de helft. Dat zou dan in jouw geval ¤375, - moeten zijn, of althans iets in die buurt. Maar ja, de premie ben je toch al kwijt, dus wat maakt het uit.
jaquote:Op vrijdag 19 februari 2016 11:27 schreef chufi het volgende:
Je zou ongebruikte tegoeden mee moeten kunnen nemen naar het volgende jaar of een korting krijgen of zo
Daar valt wat voor te zeggen ja. Het is ook vreemd dat je voor eenzelfde handeling nog eens moet betalen als bijvoorbeeld een gerepareerde tand weer binnen de kortste keren afbreekt. Er zou toch een soort van garantie moeten zijn, al helemaal omdat het over grote bedragen gaat.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 11:27 schreef chufi het volgende:
Je zou ongebruikte tegoeden mee moeten kunnen nemen naar het volgende jaar of een korting krijgen of zo
Ik wist niet eens dat de rayonhoofden de koppen alweer bij elkaar gestoken hadden.quote:Slecht nieuws: morgen toch géén Elfstedentocht.
'De wonderen binne de wrald nog net ût , dus ik wachtsje nog even ôf' tot 'Een nachtvorstje nog... moet lukken!'.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |