SPOILER: Uitleg in de spoiler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De vorige delen vind je hier :
Topicreeks: Opmerkelijke Funda Fototopic
TVP's worden verwijderd! Plaats gewoon een opmerkelijke foto of gebruik de Volg-knop als je niet direct een leuke foto kan vinden
En 2x is scheepsrecht: Het is verplicht om een link bij je foto te plaatsen![]()
En weer verder.![]()
Het is geen doorsnee huis, en die tv idd... hoe moet je kijken dan, op de grond zitten of staand jaquote:Op woensdag 17 februari 2016 10:03 schreef Saisai het volgende:
hmm ik vind het niet heel opmerkelijk eigenlijk
gewoon de tv bijdraaien?quote:Op woensdag 17 februari 2016 10:42 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Het is geen doorsnee huis, en die tv idd... hoe moet je kijken dan, op de grond zitten of staand ja
Jij woont daar ?quote:Op woensdag 17 februari 2016 10:59 schreef Saisai het volgende:
[..]
nee hoor, tv kijken doe je vanaf de zwarte stoel.
quote:Op woensdag 17 februari 2016 11:00 schreef Saisai het volgende:
[..]
nee ik heb iets wat jij niet hebt: ruimtelijk inzicht
Hoax.quote:geslacht: Vrouw
geboortedatum: 20-06-1920
Zie!quote:Op woensdag 17 februari 2016 11:10 schreef Saisai het volgende:
[..]
Ik ben stiekem inderdaad geen 95 jaar, dat klopt.
quote:Op woensdag 17 februari 2016 16:06 schreef devlinmr het volgende:
En wat krijg je in Rhenen voor 450k
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/koop/rhenen/huis-49666998-grebbeweg-160/
Ach, één ding is zeker, grote kans dat je nieuwe buren erg blij met je zijnquote:Op woensdag 17 februari 2016 15:38 schreef JJ76 het volgende:
http://www.funda.nl/koop/haelen/huis-85087126-grote-kampweg-49/
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ach met het nodige budget voor flink kluswerk wel iets moois van te maken. Maar de vorige bewoners hadden op z'n zachts gezegd nogal wat probelemen met de buren. Ze werden bedreigd en getreiterd, dat resulteerde in een escalatie met de politie.
"alleen geschikt voor slanke mensen"quote:Op woensdag 17 februari 2016 16:15 schreef Anton91 het volgende:
Pff, ik dacht eens even kijken op schilderswijk, wat een woningen(daar kwamen die andere twee woningen ook vandaan)
http://www.funda.nl/koop/(...)der-haagenstraat-54/
[ afbeelding ]
Deze woning is nog wel het ergst, alles is oud en lelijk.
Erfpacht en een VVE. Dolle pretquote:Op woensdag 17 februari 2016 16:15 schreef Anton91 het volgende:
Pff, ik dacht eens even kijken op schilderswijk, wat een woningen(daar kwamen die andere twee woningen ook vandaan)
http://www.funda.nl/koop/(...)der-haagenstraat-54/
[ afbeelding ]
Deze woning is nog wel het ergst, alles is oud en lelijk.
Eerst denk je dat het een mooi plekje midden in het bos is...quote:Op woensdag 17 februari 2016 16:06 schreef devlinmr het volgende:
[ afbeelding ]
Tuinhuisjequote:Op woensdag 17 februari 2016 16:06 schreef devlinmr het volgende:
[ afbeelding ]
Want een vve is een nadeel?quote:Op woensdag 17 februari 2016 16:39 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Erfpacht en een VVE. Dolle pret
Een voordeel is het in ieder geval niet.quote:
Wat een onzin. Een goed functionerende VvE (<- belangrijk!) neemt je juist veel zorgen uit handen.quote:Op donderdag 18 februari 2016 08:02 schreef daNpy het volgende:
[..]
Een voordeel is het in ieder geval niet.
Heb je er slechte ervaringen mee of snap je er gewoon geen reet van?quote:Op donderdag 18 februari 2016 08:02 schreef daNpy het volgende:
[..]
Een voordeel is het in ieder geval niet.
Volgens mij ben ik er wel eens langsgefietst. Waarschijnlijk begonnen met verpaupering tijdens WOII en daarna geen geld om het weer op te bouwen. Mss nu eindelijk vrij gekomen omdat de eigenaar het loodje heeft gelegd.quote:
Wat een aannames... Het pand is in 2014 afgebrand (zie: http://www.gelderlander.n(...)nde-brand-1.4384396) en in 2015 nog eens.quote:Op donderdag 18 februari 2016 10:40 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik er wel eens langsgefietst. Waarschijnlijk begonnen met verpaupering tijdens WOII en daarna geen geld om het weer op te bouwen. Mss nu eindelijk vrij gekomen omdat de eigenaar het loodje heeft gelegd.
Wel ontzettende mooie locatie
Mijn excuses. Het zag er namelijk niet uit alsof het pas 1 jaar verloederd was. En ik had nooit gehoord of gemerkt dat daar ooit een hotel in zat... En ik woon al een tijdje in de regio.quote:Op donderdag 18 februari 2016 10:48 schreef Burdie het volgende:
[..]
Wat een aannames... Het pand is in 2014 afgebrand (zie: http://www.gelderlander.n(...)nde-brand-1.4384396) en in 2015 nog eens.
De verzekering heeft niet uitgekeerd omdat er sprake zou zijn van brandstichting, maar er geen dader bekend is. De eigenaar heeft geen geld voor renovatie dus wil er nu gewoon van af.
Beginvan de grebbeberg toch? Kom er vaak ĺangs, maar herkende het pas nadat de foto van de weg ernaast gepost werd.quote:Op woensdag 17 februari 2016 16:06 schreef devlinmr het volgende:
[ afbeelding ]
inderdaad begin van de Grebbeberg met alle drukte vandien. Elke dag 2x file naast je huis en vrachtwagens die de berg afdenderenquote:Op donderdag 18 februari 2016 11:37 schreef Amnistia het volgende:
[..]
Beginvan de grebbeberg toch? Kom er vaak ĺangs, maar herkende het pas nadat de foto van de weg ernaast gepost werd.
Was dit geen hotel vroeger??
Edit: had de post boven mij niet gezien dat het idd een hotel was
Ervaring mee, het heeft wat voordelen maar zeker ook nadelen.quote:Op donderdag 18 februari 2016 09:26 schreef exile79 het volgende:
[..]
Heb je er slechte ervaringen mee of snap je er gewoon geen reet van?
Mooi!quote:Op woensdag 17 februari 2016 16:06 schreef devlinmr het volgende:
[ afbeelding ]
Zo heel dichtbij is het nou ook weer niet hoor. Al is die berg misschien wel goed voor de conditiequote:Op donderdag 18 februari 2016 14:37 schreef Amnistia het volgende:
Het is opzich geen verkeerd huis.
Maar het idee om vlak naast een begraafplaats van 2e wereld oorlog soldaten te wonen, vind ik geen prettig idee.
Nou, dat is echt super relevant in de huidige staat.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 21:21 schreef Tholyd het volgende:
[..]
En voor die tijd uitgeleefd, er hebben asielzoekers gewoond.
Wereldpaleisquote:Op vrijdag 19 februari 2016 21:29 schreef CherryLips het volgende:
Woon je wel dicht bij de dierentuin en in een mooie omgeving
Voor Pakistani en indiers, die met hun handen eten is dit overigens volstrekt normaalquote:Op woensdag 17 februari 2016 16:07 schreef Anton91 het volgende:
http://www.funda.nl/koop/(...)1489-delftselaan-141
[ afbeelding ]
Mooi zo'n wastafel in de keuken!
Kan wel, maar vaak in aziatische huizen, (heb het zelf ook in Manila) is de kook keuken gescheiden van de afwas keuken.quote:Op zondag 21 februari 2016 07:14 schreef Vanyel het volgende:
Want die willen hun handen niet bij de gootsteen wassen?
Mja, even heel praktisch: waar haal je dan het kookwater vandaan?quote:Op zondag 21 februari 2016 10:56 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Kan wel, maar vaak in aziatische huizen, (heb het zelf ook in Manila) is de kook keuken gescheiden van de afwas keuken.
M.a.w., in het gedeelte waar men kookt en dus soms ook eet (in het geval van een woonkeuken), is vaak geen gootsteen.
HIer op de FIlipijnen spreekt men dus van een dirty kitchen, en een kitchen. De dirty kitchen wordt als afwaskeuken gebruikt.
Je geeft het antwoord zelf al, er staat vaak een dispenser met drinkwaterquote:Op zondag 21 februari 2016 11:25 schreef Meke het volgende:
[..]
Mja, even heel praktisch: waar haal je dan het kookwater vandaan?Of loop je dan met je pannetje naar de vieze afwaskeuken, vul je hem daar en zet je hem vervolgens in de schone keuken op het vuur?
Edit: Oh wacht, is het water uit de kraan daar wel drinkbaar? Nee hè? Dat verklaart![]()
Plee en keuken gescheiden houden. Dat zou iedereen moeten doen, maar culturen waar geen wc-papier is en dus met de blote linkerhand afgeveegd wordt, is het extra belangrijk om dit soort zaken gescheiden te houden.quote:Op zondag 21 februari 2016 07:14 schreef Vanyel het volgende:
Want die willen hun handen niet bij de gootsteen wassen?
Ze komen niet van Funda.quote:Op maandag 22 februari 2016 12:13 schreef Manono het volgende:
Deze al voorbij gekomen?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bron: Zet je Huis Zo Niet Op Funda
wtfquote:Op maandag 22 februari 2016 12:13 schreef Manono het volgende:
Deze al voorbij gekomen?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een onzinquote:Op maandag 22 februari 2016 12:51 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Nou daarom zijn ze hier nog niet gezet.
Met dat varkenquote:Op maandag 22 februari 2016 12:57 schreef Brighteyes het volgende:
Die stoelen om dat bed heen!![]()
Duidelijk wat daar dus als laatste gebeurd is dat huis.
Chaotische fotografie, terwijl de meegeleverde plattegrond onleesbaar is.quote:Op maandag 22 februari 2016 18:59 schreef rubbereend het volgende:
Heldere instructies daar links:
[ afbeelding ]
en even subtiel opletten hoe we nog net kunnen zien dat het plafond er niet in zit:
[ afbeelding ]
Er is iets ruim op voorraad:
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/koop/balkbrug/huis-48300749-zwolseweg-81/
die woonkamer ook! hebben ze nou gewoon op de betonnen ondergrond gewoont?quote:
wat er nu in die dozen zit ik heb werkelijk geen idee, zullen ze met zijn allen elke dag 10 liter frituurvet naar binnen gooien dat daarom het briefje op de koelkast hangt.quote:Op maandag 22 februari 2016 18:59 schreef rubbereend het volgende:
Heldere instructies daar links:
[ afbeelding ]
en even subtiel opletten hoe we nog net kunnen zien dat het plafond er niet in zit:
[ afbeelding ]
Er is iets ruim op voorraad:
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/koop/balkbrug/huis-48300749-zwolseweg-81/
Deze lade?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 01:16 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
wat er nu in die dozen zit ik heb werkelijk geen idee, zullen ze met zijn allen elke dag 10 liter frituurvet naar binnen gooien dat daarom het briefje op de koelkast hangt.
dat laden onder de oven is ook raar.
Kartonnen meubelen toch?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 01:06 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
die woonkamer ook! hebben ze nou gewoon op de betonnen ondergrond gewoont?![]()
wel de tafel gedekt of toch optisch bedrog door fotoshop? ik vind de foto's die op funda staan vrij wazig en raar.
In de dozen zitten tegels. En er zit wel vaker een warmhoudla onder de ovenquote:Op dinsdag 23 februari 2016 01:16 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
wat er nu in die dozen zit ik heb werkelijk geen idee, zullen ze met zijn allen elke dag 10 liter frituurvet naar binnen gooien dat daarom het briefje op de koelkast hangt.
dat laden onder de oven is ook raar.
het is volgens mij een ex-huurwoning. vloeren in de slaapkamers zijn ook kaal. ik denk dat de huurders alles hebben leeggetrokken, aan de keuken te zien...quote:Op dinsdag 23 februari 2016 01:06 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
die woonkamer ook! hebben ze nou gewoon op de betonnen ondergrond gewoont?![]()
wel de tafel gedekt of toch optisch bedrog door fotoshop? ik vind de foto's die op funda staan vrij wazig en raar.
quote:Op dinsdag 23 februari 2016 15:30 schreef bleiblei het volgende:
Over uitgewoond huis gesproken:
http://www.funda.nl/koop/eindhoven/huis-49634987-nassaustraat-13/![]()
Ik vraag mij ook elke keer weer af, what happened in the living room?
[ afbeelding ]
In een dronken bui vergissen in de kant waar de (lelijke) open haard zit en daardoor links de boel in de fik gezet?
En waarom trek je het hele huis leeg maar laat je wel je (lelijke) kunst hangen?
quote:Op maandag 22 februari 2016 12:13 schreef Manono het volgende:
Deze al voorbij gekomen?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Serieus?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 15:57 schreef Manonster het volgende:
Dit is jarenlang (in ieder geval zolang als ik me kan herinneren) een studentenhuis geweest....
[..]
Bang dat het water je vermoordt?? (vermoord??)quote:Op woensdag 24 februari 2016 09:35 schreef Toeps het volgende:
[..]
Daar zou ik toch niet durven douchen...
Nazi's, douches...quote:Op woensdag 24 februari 2016 09:53 schreef Ireth het volgende:
[..]
Bang dat het water je vermoordt?? (vermoord??)
Het zou mijn badkamer niet wezen, het zou het eerste zijn wat ik er uit zou slopen als ik daar zou wonen, maar zou er zo de douche onder stappen...
Pas als je een keer onder de douche stapt, je draait de kraan open en er komt géén water uit de kraan wordt het tijd voor paniekquote:
quote:Op woensdag 24 februari 2016 11:33 schreef Ireth het volgende:
[..]
Mjah... zou er toch gewoon onder stappen hoor...
Dat lichte huis met gesloten blauwgrijze deur is van de achterburen.quote:Op woensdag 24 februari 2016 13:30 schreef Elleska het volgende:
gewoon via de tuinpoort, daarop zit zo te zien alleen een schuifslot dus die is vanuit de tuin te openen.
[ afbeelding ]
ik moest wel even 2x kijken bij de tuindeur. het lijkt dat de deur naar de buurtuin gaat maar daar zit een doorgang naar de voorkant van het huis.
In die straat stonden er op Kamernet vrij veel kamers te huur, dus ik vermoed dat dit ook gewoon een studentenhuis is geweest.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 15:30 schreef bleiblei het volgende:
Over uitgewoond huis gesproken:
http://www.funda.nl/koop/eindhoven/huis-49634987-nassaustraat-13/![]()
Ik vraag mij ook elke keer weer af, what happened in the living room?
[ afbeelding ]
In een dronken bui vergissen in de kant waar de (lelijke) open haard zit en daardoor links de boel in de fik gezet?
En waarom trek je het hele huis leeg maar laat je wel je (lelijke) kunst hangen?
Die Finse vlag kan echt niet!quote:Op maandag 22 februari 2016 12:13 schreef Manono het volgende:
Deze al voorbij gekomen?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dan maak je een zelf een topic aan waarin dat wel mag.quote:Op woensdag 24 februari 2016 18:55 schreef LXIV het volgende:
Jammer dat het verboden is om niet-Funda foto's te plaatsen, want daar zitten toch ook echt absolute pareltjes tussen!
Waar staat dat dat verboden is dan? Zie regelmatig dingen van andere makelaarsites voorbij komen. Volgens mij niets mis mee zolang er maar n linkje wordt geplaatst.quote:Op woensdag 24 februari 2016 18:55 schreef LXIV het volgende:
Jammer dat het verboden is om niet-Funda foto's te plaatsen, want daar zitten toch ook echt absolute pareltjes tussen!
ik snap niets van je post en waarom je mij quote?quote:Op woensdag 24 februari 2016 15:18 schreef Teslynd het volgende:
[..]
Dat lichte huis met gesloten blauwgrijze deur is van de achterburen.
[ afbeelding ]
Dan moet je eerst even kijken wat dat voor bedrijf achter je huis is. Je kan die deur niet blokkeren omdat het een nooduitgang is en die zijn altijd eenrichtingsverkeer. . Dat is dus wel een vreemde toestand.
Volgens mij mag dat best ja, zo lang het maar met foto's van te verkopen huizen te maken heeft.quote:Op woensdag 24 februari 2016 19:15 schreef DW457 het volgende:
[..]
Waar staat dat dat verboden is dan? Zie regelmatig dingen van andere makelaarsites voorbij komen. Volgens mij niets mis mee zolang er maar n linkje wordt geplaatst.
'Verboden' is wel een erg zwaar woord in deze. Dit is het Opmerkelijke foto's van Funda, dus daarom alleen foto's van funda.quote:Op woensdag 24 februari 2016 18:55 schreef LXIV het volgende:
Zie topictitel: Opmerkelijke foto's van Funda. Dat er foto's van andere makelaars voorbij komen, wil nog niet zeggen dat het de bedoeling is.quote:Op woensdag 24 februari 2016 19:15 schreef DW457 het volgende:
[..]
Waar staat dat dat verboden is dan? Zie regelmatig dingen van andere makelaarsites voorbij komen. Volgens mij niets mis mee zolang er maar n linkje wordt geplaatst.
Off-topic geneuzel wordt sowieso zonder opgaaf van reden verwijderd. Voor wat de foto's betreft: die zijn gerelateerd aan Funda, daarom heet het topic ook zo.quote:Op woensdag 24 februari 2016 20:26 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Volgens mij mag dat best ja, zo lang het maar met foto's van te verkopen huizen te maken heeft.
Onlangs werden hier foto's weggehaald van muurschilderingen en dat werd opgevat als niet van Funda dus verboden maar ze waren gewoon off topic.
Dat is algemeen bekend en meerdere mensen die dat deden kregen een ban.quote:Op woensdag 24 februari 2016 19:15 schreef DW457 het volgende:
[..]
Het is leuk gedaan.quote:Op woensdag 24 februari 2016 22:05 schreef marcb1974 het volgende:
Waarom zou je zoiets in je keuken zetten
[ afbeelding ]
In dit appartement
Foto is een jaar of 2-3 geleden al eens geplaatst. Betekent dat dat huis dus niet aan de straatstenen is kwijt te raken.quote:Op woensdag 24 februari 2016 22:19 schreef marcb1974 het volgende:
En als je dan toch genoeg ruimte hebt in je appartement:
[ afbeelding ]
Hier
De foto's zijn wel slecht gemaakt, veel onscherp
Drie paginas geleden waren er ook nog een aantal niet Funda foto's. Daar werd toch ook niets van gezegd?quote:Zie topictitel: Opmerkelijke foto's van Funda. Dat er foto's van andere makelaars voorbij komen, wil nog niet zeggen dat het de bedoeling is.
Kortom: foto's plaatsen prima, maar wel van Funda.
Aan de inrichting te zien, moet het een bekende bokser zijn..quote:Op woensdag 24 februari 2016 22:19 schreef marcb1974 het volgende:
[ afbeelding ]
Hier
Waarschijnlijk omdat het je werk is. Er zit op dat adres iets dat Zapp Fashion heet.quote:Op woensdag 24 februari 2016 22:05 schreef marcb1974 het volgende:
Op diverse sites wordt gezegd dat het van Memphis Depay is / was.quote:Op donderdag 25 februari 2016 00:35 schreef Amnistia het volgende:
[..]
Aan de inrichting te zien, moet het een bekende bokser zijn..
Twee kamers die je volgens de plattegrond alleen maar via de badkamer kan bereiken. Had ik anders gedaan. (douche opschuiven en de badkamermuur een meter naar links, deur naar de kleedkamer op de plek van de douche)quote:Op woensdag 24 februari 2016 22:05 schreef marcb1974 het volgende:
[ afbeelding ]
In dit appartement
Haha klopt. Was 1 van de eerste foto's die ik hier zagquote:Op woensdag 24 februari 2016 23:17 schreef Cynix � het volgende:
Foto is een jaar of 2-3 geleden al eens geplaatst
sorry hoor, maar wat een onzin. Waarom zou je dit topic zo beperken?! Het gaat om de foto's en het idee. Niet om Funda.quote:Op woensdag 24 februari 2016 20:38 schreef cvboer2 het volgende:
[..]
'Verboden' is wel een erg zwaar woord in deze. Dit is het Opmerkelijke foto's van Funda, dus daarom alleen foto's van funda.
[..]
Zie topictitel: Opmerkelijke foto's van Funda. Dat er foto's van andere makelaars voorbij komen, wil nog niet zeggen dat het de bedoeling is.
Kortom: foto's plaatsen prima, maar wel van Funda.
Eensquote:Op donderdag 25 februari 2016 08:16 schreef Saisai het volgende:
[..]
sorry hoor, maar wat een onzin. Waarom zou je dit topic zo beperken?! Het gaat om de foto's en het idee. Niet om Funda.
Toen het topic tot stand kwam had je vrijwel alleen funda, nu niet meer. Tijden veranderen.
Volgens mij ook. Bovendien is die discussie hier al vaak genoeg gevoerd.quote:Op donderdag 25 februari 2016 09:19 schreef Brighteyes het volgende:
Ik denk dat het punt een beetje is dat het niet de bedoeling is dat men hier ook constant foto's van buitenlandse makelaarssites gaat posten. Of alleen maar foto's.
precies.quote:Op donderdag 25 februari 2016 09:19 schreef Brighteyes het volgende:
Ik denk dat het punt een beetje is dat het niet de bedoeling is dat men hier ook constant foto's van buitenlandse makelaarssites gaat posten. Of alleen maar foto's.
Een deel van de kracht van het topic is dat je de rest van het huis en de beschrijving ook kan lezen.
En af en toe eens iets van Jaap of wat ook is nooit een probleem geweest en zal ook niet superrigide over gedaan worden volgens mij.
appartement waar Depay woondequote:Op woensdag 24 februari 2016 22:19 schreef marcb1974 het volgende:
[ afbeelding ]
Hier
volgens mij huurde Depay het, dus kan zijn dat het tussendoor vaker verhuurd isquote:Op woensdag 24 februari 2016 23:17 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Foto is een jaar of 2-3 geleden al eens geplaatst. Betekent dat dat huis dus niet aan de straatstenen is kwijt te raken.
Dan doe je zo je best op een originele indeling en inrichting en dan hang je er zo'n lilleke 13-in-een-dozijn opdekdeur inquote:Op woensdag 24 februari 2016 22:05 schreef marcb1974 het volgende:
[ afbeelding ]
In dit appartement
Is Funda sponsor van Fok?quote:Op woensdag 24 februari 2016 20:44 schreef cvboer2 het volgende:
[..]
Off-topic geneuzel wordt sowieso zonder opgaaf van reden verwijderd. Voor wat de foto's betreft: die zijn gerelateerd aan Funda, daarom heet het topic ook zo.
Alleen van k_manquote:
De bijkeuken met een kleed waar een hond op gescheten heeft?quote:Op vrijdag 26 februari 2016 11:40 schreef Snoopyfrl het volgende:
maar wat is dit?!(vooral daar links)
[ afbeelding ]
In Usquert
quote:Op vrijdag 26 februari 2016 12:31 schreef Messina het volgende:
[..]
De bijkeuken met een kleed waar een hond op gescheten heeft?
Volgens mij net gezeken. En daar maak je dan een foto van.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 12:31 schreef Messina het volgende:
[..]
De bijkeuken met een kleed waar een hond op gescheten heeft?
Mijn eerste gedachte was eigenlijk een olievlek. Mogelijk dat daar een brommer/motor heeft staan lekken.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 13:07 schreef Snoopyfrl het volgende:
[..]
Volgens mij net gezeken. En daar maak je dan een foto van.
Ochtendurinequote:Op vrijdag 26 februari 2016 13:35 schreef Messina het volgende:
[..]
Mijn eerste gedachte was eigenlijk een olievlek. Mogelijk dat daar een brommer/motor heeft staan lekken.
Het lijkt me een beetje te donker voor urine...
De triestheid en eenzaamheid druipt er gewoon af.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 10:15 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
[ afbeelding ]
"Laten we Jack maar in de bench stoppen, dan komt 'ie niet op de foto's." Jack is ook het enige leuke in dit bouwval.
quote:Op woensdag 24 februari 2016 18:55 schreef LXIV het volgende:
Goed plan, doe anders ook nog een reeks Verhuur-via-Funda-fototopic.quote:Op woensdag 24 februari 2016 19:11 schreef Klepper272 het volgende:
Dan maak je een zelf een topic aan waarin dat wel mag.
Wat een ruïnequote:Op woensdag 17 februari 2016 16:06 schreef devlinmr het volgende:
[ afbeelding ]
Mintgroen? Babypastelblauw?quote:Op zaterdag 27 februari 2016 14:01 schreef VKV het volgende:
[..]
Iemand een idee hoe die kleur heet die op de muren van de gang zit? Vind het een mooie kleur.
thanks daar lijkt het idd op!quote:Op zaterdag 27 februari 2016 16:00 schreef Messina het volgende:
[ afbeelding ]
Waarschijnlijk net een tintje lichter dan deze
Duckegg heet het. Als ik in de schuur weer kom zal ik het verfnummer voor je opzoeken als je dat wilt.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 14:01 schreef VKV het volgende:
[..]
Iemand een idee hoe die kleur heet die op de muren van de gang zit? Vind het een mooie kleur.
Ik heb die Vintage Blue van Flexa op de muur en zoals het op die foto hier lijkt is het inderdaad een stuk lichter dan de Vintage Blue. Die neigt in vergelijking hiermee eerder naar turquoise bij mij.quote:
wat ligt daar nou voor de spiegel, een visnetje of een vliegenmepper?quote:Op zaterdag 27 februari 2016 11:49 schreef exile79 het volgende:
Zal ik de koelkast dichtdoen of niet?
[ afbeelding ]
Huis
Erg mooi huis, en slagersblok.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 11:40 schreef Snoopyfrl het volgende:
[ afbeelding ]
mooi huis
[ afbeelding ]
met grappig bedstedenkamertje
maar wat is dit?!(vooral daar links)
[ afbeelding ]
In Usquert
quote:Op zaterdag 27 februari 2016 11:49 schreef exile79 het volgende:
Zal ik de koelkast dichtdoen of niet?
[ afbeelding ]
Huis
Schepnetje..quote:Op zaterdag 27 februari 2016 22:22 schreef computergirl het volgende:
[..]
wat ligt daar nou voor de spiegel, een visnetje of een vliegenmepper?
Zou Early Dew van Flexa kunnen zijn...quote:Op zaterdag 27 februari 2016 14:01 schreef VKV het volgende:
[..]
Die heb ik hier op de muur en is flink donkerderquote:Op zondag 28 februari 2016 16:12 schreef popvette het volgende:
[..]
Zou Early Dew van Flexa kunnen zijn...
quote:Op zaterdag 27 februari 2016 08:52 schreef Fietsertje70 het volgende:
Haal die plee dan helemaal weg!
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/koop/den-bosch/huis-49759322-vlijmenseweg-56/
quote:Op zondag 28 februari 2016 17:19 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]dat is gewoon een stort douche
Ik heb liever dat dan geen bad.quote:Op maandag 29 februari 2016 23:11 schreef Piger het volgende:
als er geen ruimte is, gooi dan het bad eruit. beter dan dit
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/koop/arnhem/huis-49647021-wanroijhof-41/
Same here. In bad klimmen om te douchen is alleen leuk als je jong (en nuchter) bent.quote:
Ik ben van vroeger uit nooit anders gewend dan in bad te douchen en mijn ouders hebben dat dus nog steeds. Pas sinds ik op mezelf ben gaan wonen had ik een gewone douche.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 00:27 schreef Messina het volgende:
[..]
Same here. In bad klimmen om te douchen is alleen leuk als je jong (en nuchter) bent.
wat een leuk huis in Harlingen! Douchewanden zijn denk ik van een soort rvs. Wel hip juist, maar het fotografeert niet zo lekker.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 07:23 schreef Boca_Raton het volgende:
Wie of wat heeft hier gewoond (studentenhuis geweest?):
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/koop/(...)ert-japiksstraat-22/
-----------------------
Het hele huis ziet er hartstikke netjes en schoon uit behalve de douche.![]()
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/koop/(...)76-brouwersstraat-1/
Eindelijk weer eens een post waar dit topic voor bedoeld isquote:
Inderdaad geen studenten. Is een redelijk "volks" wijkje, althans dat was het toen ik er folders bezorgde 20 jaar geleden. En te zien aan wat er van de inrichting over is dan woonden de huidige verkopers er toen ook al.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 10:16 schreef Snoopyfrl het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op dinsdag 1 maart 2016 07:23 schreef Boca_Raton het volgende:
-----------------------
Studentenhuis in Sneek lijkt me niet logisch... er zit daar geen HBO of zo en voor MBO ga je niet op kamers lijkt me. Vindt het er ook niet 'studentenhuisachtig' uit zien.
Het ziet eruit als beton. Maar het lijkt wel niet goed schoon te maken. Wie weet wat voor materiaal het is?quote:Op dinsdag 1 maart 2016 09:04 schreef Aventura het volgende:
[..]
Douchewanden zijn denk ik van een soort rvs. Wel hip juist, maar het fotografeert niet zo lekker.
quote:Op dinsdag 1 maart 2016 00:27 schreef Messina het volgende:
[..]
Same here. In bad klimmen om te douchen is alleen leuk als je jong (en nuchter) bent.
Hmm dat is van dat vreselijke spul op de muur wat Grieken overal op smerenquote:Op dinsdag 1 maart 2016 07:23 schreef Boca_Raton het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ziet eruit als een betonlook-finish. Ik denk eerlijk gezegd dat dit voornamelijk moeilijk te fotograferen is.quote:Het hele huis ziet er hartstikke netjes en schoon uit behalve de douche.![]()
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/koop/(...)76-brouwersstraat-1/
ik heb een douchequote:Op dinsdag 1 maart 2016 11:33 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Gelukkig zie je niks van een gebroken heup.
Heb je een link ervan?quote:Op dinsdag 1 maart 2016 11:28 schreef derLudolf het volgende:
Twee oudooms en een oudtante (van 94,92 en 84?) hebben het huis te koop staan. Kleurrijk interieur:D
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Stelletje 'kniepstuuvers', ze bulken in het geld vermoed ik...
Tof. Volgens de beschrijving een plafondschildering van Leon Keer. Die doet ook allerlei toffe dingen op straat, met 3D-effecten.quote:
Die stoelen in een andere interieur!!!quote:Op dinsdag 1 maart 2016 11:28 schreef derLudolf het volgende:
Twee oudooms en een oudtante (van 94,92 en 84?) hebben het huis te koop staan. Kleurrijk interieur:D
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jouw oudooms en oud tante? Woonden samen in dat huis?quote:Op dinsdag 1 maart 2016 11:28 schreef derLudolf het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Is toch heel fijn, ben je snel tevredenquote:Op dinsdag 1 maart 2016 19:57 schreef Baas_bas het volgende:
Toch vind ik veel foto's gewoon leukNu voel ik me wel pauper aangezien de meeste foto's hier toch wel een beetje belachelijk maken zijn
Boh, wat een huis voor dat geldquote:Op dinsdag 1 maart 2016 13:22 schreef derLudolf het volgende:
[..]
http://www.funda.nl/koop/nieuw-weerdinge/huis-49640280-jaagpad-2/
Prijs is niet verkeerd...
Prinsen! Veel over gehoord, nog nooit geweest. Is het echt zo de moeite waard? Dit moest misschien maar in CULquote:Op dinsdag 1 maart 2016 21:06 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Boh, wat een huis voor dat geldEn nog fantastische kroketten in de buurt ook.
Jammer voor ze dat ze er uit moeten. Het geld zullen ze nodig hebben om goede pleegzorg te kopen.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 13:22 schreef derLudolf het volgende:
[..]
http://www.funda.nl/koop/nieuw-weerdinge/huis-49640280-jaagpad-2/
Prijs is niet verkeerd...
Twee op negen kamers. Een master-slaapkamer en een speelse slaapkamer.quote:Op woensdag 2 maart 2016 09:18 schreef Hi_flyer het volgende:
[..]
Wat een fantastisch huis! Met maar 1 slaapkamer...
Onder die ramen zitten ornamenten, gelukkig hebben ze die laten zitten.quote:Op woensdag 2 maart 2016 14:55 schreef flipsen het volgende:
Wat een aparte radiatoren inderdaad, maar wat bizar slecht geplaatst zo bij die (enkele?) ramen
Prut prut, het is echt geen bouwstijl voorbehouden aan Amsterdam. Ik zou zeggen: kom vaker naar buiten en zie het wijde gebruik ervan.quote:Op woensdag 2 maart 2016 14:09 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik verwacht een trapgevel aan een gracht, niet bij een weiland...
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/koop/(...)kemuoi-wei-7/#foto-7
Het is niet zo heel bijzonder hoor, een dergelijk huis in zo'n omgeving.quote:Op woensdag 2 maart 2016 14:09 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik verwacht een trapgevel aan een gracht, niet bij een weiland...
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/koop/(...)kemuoi-wei-7/#foto-7
Ik heb het nog nooit gezien in een landelijke omgeving. En ik kijk vaak op Funda.quote:Op woensdag 2 maart 2016 15:20 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Prut prut, het is echt geen bouwstijl voorbehouden aan Amsterdam. Ik zou zeggen: kom vaker naar buiten en zie het wijde gebruik ervan.
Ik sta er niet van te kijken dat dit in Oranjewoud wel zo is. Waarschijnlijk is dit een tuin(mans)huisje geweest bij een grotere buitenplaats. Misschien was deze in dezelfde stijl gebouwd. Wel leuk wat ik tegenkwam toen in de naam van het huis googlede:quote:Op woensdag 2 maart 2016 16:42 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ik heb het nog nooit gezien in een landelijke omgeving. En ik kijk vaak op Funda.
misschien een keertje buiten komenquote:Op woensdag 2 maart 2016 16:42 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ik heb het nog nooit gezien in een landelijke omgeving. En ik kijk vaak op Funda.
Leuke site zeg!quote:Op donderdag 3 maart 2016 11:35 schreef Angelfrouk het volgende:
[..]
Ik sta er niet van te kijken dat dit in Oranjewoud wel zo is. Waarschijnlijk is dit een tuin(mans)huisje geweest bij een grotere buitenplaats. Misschien was deze in dezelfde stijl gebouwd. Wel leuk wat ik tegenkwam toen in de naam van het huis googlede:
http://www.brongergea.info/klemburg.html
Smaken verschillen gelukkigquote:Op donderdag 3 maart 2016 20:02 schreef emceeiteepro het volgende:
Tapijt tegen de muur, bizar spiegel spanplafond, gigantische open badkamer in the master bedroom. En dat alles in een huisje van slechts 85m2 en twee slaapkamers.
Hier:
http://www.funda.nl/koop/eindhoven/huis-49765072-alsacelaan-45/
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ow verschrikkelijk ja, genomen door iemand die de bril niet op hadquote:Op donderdag 3 maart 2016 20:34 schreef bondage het volgende:
Ligt het aan mij of zijn bijna alle foto's onscherp?![]()
http://www.funda.nl/koop/westerbork/huis-47926884-westeinde-39/
Koppijn foto's, niet te lang naar kijkenquote:Op donderdag 3 maart 2016 20:35 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ow verschrikkelijk ja, genomen door iemand die de bril niet op had
auto focusquote:Op donderdag 3 maart 2016 20:34 schreef bondage het volgende:
En dat is het enige huis met kleur in de buurt. Heb je wel iets speciaalsquote:Op donderdag 3 maart 2016 23:09 schreef Bartjebart het volgende:
[ afbeelding ]
De rode loper ligt hier alvast klaar
Ik vermoed dat het zink plaatwerk is. Voor beton cire glimt het teveel met de flits. Wel origineel.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 11:08 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Het ziet eruit als beton. Maar het lijkt wel niet goed schoon te maken. Wie weet wat voor materiaal het is?
Handig ook trouwens hoe de buren hun oprit naar de garage verlicht hebbenquote:Op donderdag 3 maart 2016 23:34 schreef bondage het volgende:
[..]
En dat is het enige huis met kleur in de buurt. Heb je wel iets speciaals
zo te zien is het alleen eneen groenstrook bij de buren.quote:Op donderdag 3 maart 2016 23:56 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Handig ook trouwens hoe de buren hun oprit naar de garage verlicht hebben
Heb je gezien hoe hard die vraagprijs is gezakt?quote:Op donderdag 3 maart 2016 20:34 schreef bondage het volgende:
Garage staat een heel stuk naar achteren. Hebben veel mensen in die straatquote:Op vrijdag 4 maart 2016 00:03 schreef Nizno het volgende:
[..]
zo te zien is het alleen eneen groenstrook bij de buren.
[ afbeelding ]
Nu ik de foto's naast elkaar bekijk hebben ze gewoon de garage van de buren er ook bij verzonnen?
Het staat dan ook al jaren te koop, wij gaan daar altijd in de omgeving op vakantie en ik kan me eigenlijk niet herinneren wanneer het niet te koop stond.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 00:11 schreef depsycholoog het volgende:
[..]
Heb je gezien hoe hard die vraagprijs is gezakt?
Dat verbaast me niets. Van buiten is het een mooi huis als het je smaak is. Van binnen. Moet je er ergens minstens nog een ton tegenaan gooien om het op gelijkwaardig niveau te brengen, als je het daarmee al red.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 00:11 schreef depsycholoog het volgende:
[..]
Nee, dat was me nog niet eens opgevallen, is inderdaad flink gezakt. Maar wat bouwboertje al aangeeft, er moet erg veel aan het huis gebeuren en aangezien het nogal wat oppervlakte betreft kan dat behoorlijk in de kosten gaan lopen. En je zit niet alleen met de plafonds maar ook de vloeren, zie de keuken bijvoorbeeld. Met een beetje pech is het allemaal hout, wat betekend dat je niet zomaar tegels erop kunt gooien.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 00:11 schreef depsycholoog het volgende:
[..]
Had mijn peetoom met zware COPD ookquote:Op vrijdag 4 maart 2016 14:58 schreef TUFKAL het volgende:
Zuurstof bij het bed?
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/koop/(...)semastraat-5/#foto-8
Voor na een goeie nacht seks!quote:Op vrijdag 4 maart 2016 14:58 schreef TUFKAL het volgende:
Zuurstof bij het bed?
[ afbeelding ]
Wow, supertof!quote:Op zaterdag 5 maart 2016 07:56 schreef douche-eendje het volgende:
[ afbeelding ]
Spookhuis. http://www.funda.nl/koop/(...)manstraat-27/#foto-1
Lekker geisoleerd dak ook.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 07:56 schreef douche-eendje het volgende:
[ afbeelding ]
"De woning dateert uit de zestiende eeuw en is in 1813 gemoderniseerd"quote:Op zaterdag 5 maart 2016 07:56 schreef douche-eendje het volgende:
[ afbeelding ]
stufi is (of was in ieder geval) véél lager dan bij hbo of woquote:Op donderdag 3 maart 2016 23:51 schreef bouwboertje het volgende:
Overigens vraag ik me af hoezo iemand voor MBO niet op kamers gaat. Das toch wel een heul vreemde aanname.
Zooooo gaafquote:Op zaterdag 5 maart 2016 07:56 schreef douche-eendje het volgende:
[ afbeelding ]
Krijg een beetje de kriebels van al die paspoppen..quote:Op zaterdag 5 maart 2016 07:56 schreef douche-eendje het volgende:
[ afbeelding ]
Ook zo heerlijk tussen de snelwegen en vlak bij een spoorwegquote:Op zaterdag 5 maart 2016 09:46 schreef blup het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wist niet dattie te koop staat, geloof het huis van van gansenwinkel
Perceel is een beetje tegen het extreme aan. Wat moet je ermee + je hebt een mooi AZC als buurman.
https://www.google.nl/map(...)678d64ba686e!6m1!1e1
http://www.funda.nl/koop/budel/huis-85903743-randweg-oost-36/
Zit een beetje door de foto's te klikken en BOEM Thuisbioscoop!quote:Op zaterdag 5 maart 2016 09:39 schreef Amnistia het volgende:
[..]
Krijg een beetje de kriebels van al die paspoppen..
Fantastisch huis voor een fotograaf ook.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 07:56 schreef douche-eendje het volgende:
[ afbeelding ]
Theaterzaaltjequote:Op zaterdag 5 maart 2016 10:12 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Zit een beetje door de foto's te klikken en BOEM Thuisbioscoop!
Wel handig, kun je na een warme douche meteen op bed gaan liggen. Na het douchen wel even de ramen open, anders moet je in de mist slapenquote:Op zaterdag 5 maart 2016 08:03 schreef egeltje1985 het volgende:
[ afbeelding ]
Badkamer 'en suite'.![]()
http://www.funda.nl/koop/(...)987-gordelweg-174-b/
Je hebt in ieder geval een goede luchtcirculatie op zolderquote:
Ik heb veel tijd doorgebracht in t oefenterrein en op de kazerne daar. Nooit geweten dat dit daar om de hoek lag... ik wou dat ik wat geld in n ouwe sok hadquote:Op zaterdag 5 maart 2016 09:46 schreef blup het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Perceel is een beetje tegen het extreme aan. Wat moet je ermee + je hebt een mooi AZC als buurman.
Lijkt mij toch echt tadelaktquote:Op donderdag 3 maart 2016 23:51 schreef bouwboertje het volgende:
Ik vermoed dat het zink plaatwerk is. Voor beton cire glimt het teveel met de flits. Wel origineel.
Een huis van Johan Vlemmix dat hij voor veel te veel geld van Emile Ratelband gekocht heeft. Die laatste heeft nog geprobeerd het in de fik te (laten) steken.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 07:56 schreef douche-eendje het volgende:
[ afbeelding ]
Leuke straat leuke huizen, en hele slechte fotograafquote:Op zaterdag 5 maart 2016 18:53 schreef GuitarJJ het volgende:
Zo te zien was de fotograaf hier een uurtje te vroeg aanwezig![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/koop/(...)6-hoenderparkweg-39/
Op de tweede foto is de fotograaf volgens mij zichtbaar door de spiegeling van het glas onder de afzuigkapquote:Op zaterdag 5 maart 2016 18:53 schreef GuitarJJ het volgende:
Zo te zien was de fotograaf hier een uurtje te vroeg aanwezig![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/koop/(...)6-hoenderparkweg-39/
Dan is het in elk geval schoon!quote:Op zaterdag 5 maart 2016 20:00 schreef bondage het volgende:
[..]
Op de tweede foto is de fotograaf volgens mij zichtbaar door de spiegeling van het glas onder de afzuigkap
Vooral dat. Het ziet er denk ik alleen maar tof uit vanwege die overmatige HDR foto's.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 10:22 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Fantastisch huis voor een fotograaf ook.
Ik weet er niet veel van, maar al dat vocht kan toch nooit goed zijn in een slaapkamer? Schimmelvorming en dergelijkequote:Op zaterdag 5 maart 2016 11:03 schreef bondage het volgende:
Wel handig, kun je na een warme douche meteen op bed gaan liggen. Na het douchen wel even de ramen open, anders moet je in de mist slapen
Het is wel goed als je paddenstoelen wilt kweken op het matras.quote:Op zondag 6 maart 2016 00:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik weet er niet veel van, maar al dat vocht kan toch nooit goed zijn in een slaapkamer? Schimmelvorming en dergelijke
Iemand met slaap-apneu??quote:Op vrijdag 4 maart 2016 14:58 schreef TUFKAL het volgende:
Zuurstof bij het bed?
[ afbeelding ]
Wat een prachtig park eromheen. Maar vreselijke inrichting.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 09:46 schreef blup het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het lijkt erop alsof ze al die attributen er juist voor de foto's hebben neergezet. Met zo'n lek dak zouden die stoelen er niet zo mooi uitzien bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 10:22 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Fantastisch huis voor een fotograaf ook.
Daar kun je zo een museum van maken.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 07:56 schreef douche-eendje het volgende:
[ afbeelding ]
het is idd dermate gestyled en op effect uitgezocht dat ik me ook nog kan voorstellen dat het dak met iets doorzichtigs toch waterdicht is gemaakt (plastic of zo)quote:Op zondag 6 maart 2016 08:06 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Het lijkt erop alsof ze al die attributen er juist voor de foto's hebben neergezet. Met zo'n lek dak zouden die stoelen er niet zo mooi uitzien bijvoorbeeld.
En een kat er onder?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 14:58 schreef TUFKAL het volgende:
Zuurstof bij het bed?
[ afbeelding ]
Nee hoor, geen vreemde aanname. Er zijn meer MBO-scholen dan HBO-scholen dus vaak is er wel een MBO-opleiding op een redelijke reisafstand. Dat en inderdaad de lagere stufi. Daarbij: ken heel veel MBO-leerlingen, ken er geen die op kamers woont.quote:Op donderdag 3 maart 2016 23:51 schreef bouwboertje het volgende:
[..]
Ik vermoed dat het zink plaatwerk is. Voor beton cire glimt het teveel met de flits. Wel origineel.
Overigens vraag ik me af hoezo iemand voor MBO niet op kamers gaat. Das toch wel een heul vreemde aanname.
Zie daar je groentenla maar eens uit te halen als je die wil schoonmakenquote:Op zondag 6 maart 2016 17:00 schreef Cynix � het volgende:
Deur kan trouwens maar net ver genoeg open.
Die zolder kan je wel een goede horrorfilm opnemen. Regent het niet naar binnen vraag ik me af? Of maak er een sm zolder vanquote:Op zaterdag 5 maart 2016 11:03 schreef bondage het volgende:
[..]
Wel handig, kun je na een warme douche meteen op bed gaan liggen. Na het douchen wel even de ramen open, anders moet je in de mist slapen
[..]
Je hebt in ieder geval een goede luchtcirculatie op zolder![]()
[ afbeelding ]
Is dat huis niet van Johan Vlemmix?quote:Op zaterdag 5 maart 2016 07:56 schreef douche-eendje het volgende:
[ afbeelding ]
wat een ontzettend gaaf huisquote:Op zaterdag 5 maart 2016 07:56 schreef douche-eendje het volgende:
[ afbeelding ]
SM zolderquote:Op zondag 6 maart 2016 18:36 schreef Baas_bas het volgende:
[..]
Die zolder kan je wel een goede horrorfilm opnemen. Regent het niet naar binnen vraag ik me af? Of maak er een sm zolder van
ach, geld om zoiets te kopen, laat staan op te knappen, heb ik toch niet, en zal ik ook nooit hebben (tenzij ik de staatsloterij win, en aangezien ik nooit loten koop is die kans ook nihilquote:Op zondag 6 maart 2016 20:09 schreef Goitske het volgende:
[..]
Ja om te fotograferen! Echt geweldig!
Maar om bewoonbaar te maken een hel
Maar echt heel koel huis zo om te zien zoiets moet je niet willen herstellenquote:Op zondag 6 maart 2016 20:11 schreef DJMO het volgende:
[..]
ach, geld om zoiets te kopen, laat staan op te knappen, heb ik toch niet, en zal ik ook nooit hebben (tenzij ik de staatsloterij win, en aangezien ik nooit loten koop is die kans ook nihil) dus ik kijk door de bouwellende heen
Dat zeg ik .. ik kijk door het bouwvallige heen. Ik zie mezelf daar zo staan, maar dan honderd jaar geleden .. ik vraag me af waar het vroeger voor gebruikt werd..quote:Op zondag 6 maart 2016 20:14 schreef Goitske het volgende:
[..]
Maar echt heel koel huis zo om te zien zoiets moet je niet willen herstellen
Ik ben er vrij zeker van dat die binnendeur links van de koelkast ook open kanquote:Op zondag 6 maart 2016 17:57 schreef liedetector het volgende:
[..]
Zie daar je groentenla maar eens uit te halen als je die wil schoonmaken
Als voorloper van de Belgische keldertjes ?quote:Op zondag 6 maart 2016 20:34 schreef DJMO het volgende:
[..]
Dat zeg ik .. ik kijk door het bouwvallige heen. Ik zie mezelf daar zo staan, maar dan honderd jaar geleden .. ik vraag me af waar het vroeger voor gebruikt werd..
gaan dat stukje muur en de deurpost nog steeds niet meequote:Op zondag 6 maart 2016 21:11 schreef RB42 het volgende:
Ik ben er vrij zeker van dat die binnendeur links van de koelkast ook open kan
vermoed eerder een begrafenisondernemer annex kroegbaasquote:Op zondag 6 maart 2016 21:17 schreef bouwboertje het volgende:
[..]
Als voorloper van de Belgische keldertjes ?
Is het raar dat het me super tof lijkt om hier een cool huis van te maken?quote:Op woensdag 17 februari 2016 16:06 schreef devlinmr het volgende:
[ afbeelding ]
Ken em alleen niet terugvinden op de plattegrond.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 10:12 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Zit een beetje door de foto's te klikken en BOEM Thuisbioscoop!
Zelfde makelaar als deze denk ikquote:Op maandag 7 maart 2016 13:46 schreef japjapie het volgende:
Creatief met photoshop
[ afbeelding ]
Hier
quote:Op donderdag 3 maart 2016 23:09 schreef Bartjebart het volgende:
[ afbeelding ]
De rode loper ligt hier alvast klaar
En direct daarna zie je de begerige voordeur.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 07:56 schreef douche-eendje het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 7 maart 2016 13:46 schreef japjapie het volgende:
Creatief met photoshop
[ afbeelding ]
Hier
Je zou er bijna op gaan zoeken op Funda!quote:
quote:Op maandag 7 maart 2016 20:31 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Je zou er bijna op gaan zoeken op Funda!
Edit: even snel gekeken...
Dit appartement heeft ook zo'n rode bakfiets. En een vlag!
[ afbeelding ]
Hier is de buurt ook al zo'n grijze bedoening...
[ afbeelding ]
Hier zo'n zelfde bakfiets. Maar is de rode loper wel bladvrij gemaakt!
[ afbeelding ]
Ik denk dat deze bakfiets daar niet lang blijft staan...
[ afbeelding ]
En zo heeft ie er nog véél meer
Linkje?quote:Op maandag 7 maart 2016 22:32 schreef simmu het volgende:
lekker tv kijken
[ afbeelding ]
de badkamer en keuken behoeven een make-over, maar de lokatie is prachtig! toch. als ik zoveel geld had, is er wel beters te krijgen in die omgeving
was net bij RTL late night. Idd huis van Johan Vlemmix.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 07:56 schreef douche-eendje het volgende:
[ afbeelding ]
ach jee was voorheen van Ratelband.quote:Op maandag 7 maart 2016 23:09 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Johan Vlemmix is de eigenaar
http://www.gelderlander.n(...)en-te-koop-1.5386349
quote:Vlemmix kocht het in 2008 van Emile Ratelband, de positiviteitsgoeroe uit Arnhem. Ratelband werd onlangs vrijgesproken van brandstichting in het huis.
Aangeboden sinds 5 weken, toch weet ik bijna zeker dat die hier al eens is langsgekomen. Ben ik trouwens de enige die die plavuizen afzichtelijk vind voor binnen?quote:Op maandag 7 maart 2016 22:15 schreef bondage het volgende:
Een lift in huis, handig![]()
[ afbeelding ]
Hier: http://www.funda.nl/koop/(...)8-duinweg-5/#foto-45
Misschien opnieuw geplaatstquote:Op maandag 7 maart 2016 23:32 schreef flipsen het volgende:
[..]
Aangeboden sinds 5 weken, toch weet ik bijna zeker dat die hier al eens is langsgekomen. Ben ik trouwens de enige die die plavuizen afzichtelijk vind voor binnen?
Dit model huis zie ik echt overal in Nederland! Van west naar oost en noord naar zuid. Zowel de twee-onder-éénkapvariant als het vrijstaande type.quote:Op maandag 7 maart 2016 13:46 schreef japjapie het volgende:
Creatief met photoshop
[ afbeelding ]
Hier
Plavuizen kunnen zeker mooi zijn, maar ik had het over die specifieke plavuizen van dat huis. En dan ook overal. Zijn gewoon terrastegelsquote:Op maandag 7 maart 2016 23:46 schreef bondage het volgende:
[..]
Misschien opnieuw geplaatst![]()
Ik vind plavuizen best mooi, vooral in de keuken.
Owja, staat twee keer diequote:Op dinsdag 8 maart 2016 08:09 schreef flipsen het volgende:
[..]
Plavuizen kunnen zeker mooi zijn, maar ik had het over die specifieke plavuizen van dat huis. En dan ook overal. Zijn gewoon terrastegels
Ik vind de plavuizen ook niet passen bij dit huis. Idd net terrastegels. Zo komen ze bij mij wel over. Verder wel een mooi huis. Maar we zijn met z'n drieeen thuis, dus is een beetje te groot.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 08:09 schreef flipsen het volgende:
[..]
Plavuizen kunnen zeker mooi zijn, maar ik had het over die specifieke plavuizen van dat huis. En dan ook overal. Zijn gewoon terrastegels
quote:Op zaterdag 5 maart 2016 07:56 schreef douche-eendje het volgende:
[ afbeelding ]
Het zou deze zo maar eens kunnen zijnquote:Op dinsdag 8 maart 2016 13:02 schreef mjh487 het volgende:
[ afbeelding ]
Is dat een bunker in de tuin?
http://www.funda.nl/koop/(...)124871-dammerweg-34/
Goed gevonden! Zijkant lijkt iig te kloppen.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 14:31 schreef Juup© het volgende:
[..]
Het zou deze zo maar eens kunnen zijn
[ afbeelding ]
Of deze (al denk ik dat het dezelfde bunker is).
[ afbeelding ]
Puur natuurquote:Op dinsdag 8 maart 2016 15:30 schreef bondage het volgende:
Heeft tweede badkamer op zolder, blijkbaar kampt het met wat lekkages...
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/koop/(...)rderhoofdstraat-108/
quote:Op maandag 7 maart 2016 23:08 schreef Nizno het volgende:
I
[..]
was net bij RTL late night. Idd huis van Johan Vlemmix.
Johan gaf even een rondleiding.
Zelfde huis, bijzonder tof gedaan met die reflectie:quote:Op maandag 7 maart 2016 22:15 schreef bondage het volgende:
[ afbeelding ]
Ga er idd maar niet vanuit dat die dicht is bij dat huisquote:Op dinsdag 8 maart 2016 17:31 schreef Juup© het volgende:
[..]
Puur natuur
Al denk ik dat de afdichting tussen de buis die daar loopt/hangt en het dak niet waterdicht is.
Het is op zich een prachtig huis, alleen beetje duur enzo. Dat ga ik niet redden, zelfs al gaat al mijn volledige inkomen direct naar de bankquote:Op dinsdag 8 maart 2016 17:56 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
Zelfde huis, bijzonder tof gedaan met die reflectie:
[ afbeelding ]
ff serieus wtf is er met al dat gefotoshop? is dat dezelfde gast elke keer of waarom doen mensen dit?quote:Op maandag 7 maart 2016 20:31 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Je zou er bijna op gaan zoeken op Funda!
Edit: even snel gekeken...
Dit appartement heeft ook zo'n rode bakfiets. En een vlag!
[ afbeelding ]
Hier is de buurt ook al zo'n grijze bedoening...
[ afbeelding ]
Hier zo'n zelfde bakfiets. Maar is de rode loper wel bladvrij gemaakt!
[ afbeelding ]
Ik denk dat deze bakfiets daar niet lang blijft staan...
[ afbeelding ]
En zo heeft ie er nog véél meer
Dat het dan ook niet uitmaakt of het om een appartement van 90.000 of een vrijstaand huis van 500.000 gaat...
quote:Op maandag 7 maart 2016 22:15 schreef bondage het volgende:
[ afbeelding ]
serieus wat een ontzettend fucking vet huisquote:Op dinsdag 8 maart 2016 17:56 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
Zelfde huis, bijzonder tof gedaan met die reflectie:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |