SPOILER: Uitleg in de spoiler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De vorige delen vind je hier :
Topicreeks: Opmerkelijke Funda Fototopic
TVP's worden verwijderd! Plaats gewoon een opmerkelijke foto of gebruik de Volg-knop als je niet direct een leuke foto kan vinden
En 2x is scheepsrecht: Het is verplicht om een link bij je foto te plaatsen![]()
En weer verder.![]()
Het is geen doorsnee huis, en die tv idd... hoe moet je kijken dan, op de grond zitten of staand jaquote:Op woensdag 17 februari 2016 10:03 schreef Saisai het volgende:
hmm ik vind het niet heel opmerkelijk eigenlijk
gewoon de tv bijdraaien?quote:Op woensdag 17 februari 2016 10:42 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Het is geen doorsnee huis, en die tv idd... hoe moet je kijken dan, op de grond zitten of staand ja
Jij woont daar ?quote:Op woensdag 17 februari 2016 10:59 schreef Saisai het volgende:
[..]
nee hoor, tv kijken doe je vanaf de zwarte stoel.
quote:Op woensdag 17 februari 2016 11:00 schreef Saisai het volgende:
[..]
nee ik heb iets wat jij niet hebt: ruimtelijk inzicht
Hoax.quote:geslacht: Vrouw
geboortedatum: 20-06-1920
Zie!quote:Op woensdag 17 februari 2016 11:10 schreef Saisai het volgende:
[..]
Ik ben stiekem inderdaad geen 95 jaar, dat klopt.
quote:Op woensdag 17 februari 2016 16:06 schreef devlinmr het volgende:
En wat krijg je in Rhenen voor 450k
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/koop/rhenen/huis-49666998-grebbeweg-160/
Ach, één ding is zeker, grote kans dat je nieuwe buren erg blij met je zijnquote:Op woensdag 17 februari 2016 15:38 schreef JJ76 het volgende:
http://www.funda.nl/koop/haelen/huis-85087126-grote-kampweg-49/
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ach met het nodige budget voor flink kluswerk wel iets moois van te maken. Maar de vorige bewoners hadden op z'n zachts gezegd nogal wat probelemen met de buren. Ze werden bedreigd en getreiterd, dat resulteerde in een escalatie met de politie.
"alleen geschikt voor slanke mensen"quote:Op woensdag 17 februari 2016 16:15 schreef Anton91 het volgende:
Pff, ik dacht eens even kijken op schilderswijk, wat een woningen(daar kwamen die andere twee woningen ook vandaan)
http://www.funda.nl/koop/(...)der-haagenstraat-54/
[ afbeelding ]
Deze woning is nog wel het ergst, alles is oud en lelijk.
Erfpacht en een VVE. Dolle pretquote:Op woensdag 17 februari 2016 16:15 schreef Anton91 het volgende:
Pff, ik dacht eens even kijken op schilderswijk, wat een woningen(daar kwamen die andere twee woningen ook vandaan)
http://www.funda.nl/koop/(...)der-haagenstraat-54/
[ afbeelding ]
Deze woning is nog wel het ergst, alles is oud en lelijk.
Eerst denk je dat het een mooi plekje midden in het bos is...quote:Op woensdag 17 februari 2016 16:06 schreef devlinmr het volgende:
[ afbeelding ]
Tuinhuisjequote:Op woensdag 17 februari 2016 16:06 schreef devlinmr het volgende:
[ afbeelding ]
Want een vve is een nadeel?quote:Op woensdag 17 februari 2016 16:39 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Erfpacht en een VVE. Dolle pret
Een voordeel is het in ieder geval niet.quote:
Wat een onzin. Een goed functionerende VvE (<- belangrijk!) neemt je juist veel zorgen uit handen.quote:Op donderdag 18 februari 2016 08:02 schreef daNpy het volgende:
[..]
Een voordeel is het in ieder geval niet.
Heb je er slechte ervaringen mee of snap je er gewoon geen reet van?quote:Op donderdag 18 februari 2016 08:02 schreef daNpy het volgende:
[..]
Een voordeel is het in ieder geval niet.
Volgens mij ben ik er wel eens langsgefietst. Waarschijnlijk begonnen met verpaupering tijdens WOII en daarna geen geld om het weer op te bouwen. Mss nu eindelijk vrij gekomen omdat de eigenaar het loodje heeft gelegd.quote:
Wat een aannames... Het pand is in 2014 afgebrand (zie: http://www.gelderlander.n(...)nde-brand-1.4384396) en in 2015 nog eens.quote:Op donderdag 18 februari 2016 10:40 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik er wel eens langsgefietst. Waarschijnlijk begonnen met verpaupering tijdens WOII en daarna geen geld om het weer op te bouwen. Mss nu eindelijk vrij gekomen omdat de eigenaar het loodje heeft gelegd.
Wel ontzettende mooie locatie
Mijn excuses. Het zag er namelijk niet uit alsof het pas 1 jaar verloederd was. En ik had nooit gehoord of gemerkt dat daar ooit een hotel in zat... En ik woon al een tijdje in de regio.quote:Op donderdag 18 februari 2016 10:48 schreef Burdie het volgende:
[..]
Wat een aannames... Het pand is in 2014 afgebrand (zie: http://www.gelderlander.n(...)nde-brand-1.4384396) en in 2015 nog eens.
De verzekering heeft niet uitgekeerd omdat er sprake zou zijn van brandstichting, maar er geen dader bekend is. De eigenaar heeft geen geld voor renovatie dus wil er nu gewoon van af.
Beginvan de grebbeberg toch? Kom er vaak ĺangs, maar herkende het pas nadat de foto van de weg ernaast gepost werd.quote:Op woensdag 17 februari 2016 16:06 schreef devlinmr het volgende:
[ afbeelding ]
inderdaad begin van de Grebbeberg met alle drukte vandien. Elke dag 2x file naast je huis en vrachtwagens die de berg afdenderenquote:Op donderdag 18 februari 2016 11:37 schreef Amnistia het volgende:
[..]
Beginvan de grebbeberg toch? Kom er vaak ĺangs, maar herkende het pas nadat de foto van de weg ernaast gepost werd.
Was dit geen hotel vroeger??
Edit: had de post boven mij niet gezien dat het idd een hotel was
Ervaring mee, het heeft wat voordelen maar zeker ook nadelen.quote:Op donderdag 18 februari 2016 09:26 schreef exile79 het volgende:
[..]
Heb je er slechte ervaringen mee of snap je er gewoon geen reet van?
Mooi!quote:Op woensdag 17 februari 2016 16:06 schreef devlinmr het volgende:
[ afbeelding ]
Zo heel dichtbij is het nou ook weer niet hoor. Al is die berg misschien wel goed voor de conditiequote:Op donderdag 18 februari 2016 14:37 schreef Amnistia het volgende:
Het is opzich geen verkeerd huis.
Maar het idee om vlak naast een begraafplaats van 2e wereld oorlog soldaten te wonen, vind ik geen prettig idee.
Nou, dat is echt super relevant in de huidige staat.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 21:21 schreef Tholyd het volgende:
[..]
En voor die tijd uitgeleefd, er hebben asielzoekers gewoond.
Wereldpaleisquote:Op vrijdag 19 februari 2016 21:29 schreef CherryLips het volgende:
Woon je wel dicht bij de dierentuin en in een mooie omgeving
Voor Pakistani en indiers, die met hun handen eten is dit overigens volstrekt normaalquote:Op woensdag 17 februari 2016 16:07 schreef Anton91 het volgende:
http://www.funda.nl/koop/(...)1489-delftselaan-141
[ afbeelding ]
Mooi zo'n wastafel in de keuken!
Kan wel, maar vaak in aziatische huizen, (heb het zelf ook in Manila) is de kook keuken gescheiden van de afwas keuken.quote:Op zondag 21 februari 2016 07:14 schreef Vanyel het volgende:
Want die willen hun handen niet bij de gootsteen wassen?
Mja, even heel praktisch: waar haal je dan het kookwater vandaan?quote:Op zondag 21 februari 2016 10:56 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Kan wel, maar vaak in aziatische huizen, (heb het zelf ook in Manila) is de kook keuken gescheiden van de afwas keuken.
M.a.w., in het gedeelte waar men kookt en dus soms ook eet (in het geval van een woonkeuken), is vaak geen gootsteen.
HIer op de FIlipijnen spreekt men dus van een dirty kitchen, en een kitchen. De dirty kitchen wordt als afwaskeuken gebruikt.
Je geeft het antwoord zelf al, er staat vaak een dispenser met drinkwaterquote:Op zondag 21 februari 2016 11:25 schreef Meke het volgende:
[..]
Mja, even heel praktisch: waar haal je dan het kookwater vandaan?Of loop je dan met je pannetje naar de vieze afwaskeuken, vul je hem daar en zet je hem vervolgens in de schone keuken op het vuur?
Edit: Oh wacht, is het water uit de kraan daar wel drinkbaar? Nee hè? Dat verklaart![]()
Plee en keuken gescheiden houden. Dat zou iedereen moeten doen, maar culturen waar geen wc-papier is en dus met de blote linkerhand afgeveegd wordt, is het extra belangrijk om dit soort zaken gescheiden te houden.quote:Op zondag 21 februari 2016 07:14 schreef Vanyel het volgende:
Want die willen hun handen niet bij de gootsteen wassen?
Ze komen niet van Funda.quote:Op maandag 22 februari 2016 12:13 schreef Manono het volgende:
Deze al voorbij gekomen?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bron: Zet je Huis Zo Niet Op Funda
wtfquote:Op maandag 22 februari 2016 12:13 schreef Manono het volgende:
Deze al voorbij gekomen?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een onzinquote:Op maandag 22 februari 2016 12:51 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Nou daarom zijn ze hier nog niet gezet.
Met dat varkenquote:Op maandag 22 februari 2016 12:57 schreef Brighteyes het volgende:
Die stoelen om dat bed heen!![]()
Duidelijk wat daar dus als laatste gebeurd is dat huis.
Chaotische fotografie, terwijl de meegeleverde plattegrond onleesbaar is.quote:Op maandag 22 februari 2016 18:59 schreef rubbereend het volgende:
Heldere instructies daar links:
[ afbeelding ]
en even subtiel opletten hoe we nog net kunnen zien dat het plafond er niet in zit:
[ afbeelding ]
Er is iets ruim op voorraad:
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/koop/balkbrug/huis-48300749-zwolseweg-81/
die woonkamer ook! hebben ze nou gewoon op de betonnen ondergrond gewoont?quote:
wat er nu in die dozen zit ik heb werkelijk geen idee, zullen ze met zijn allen elke dag 10 liter frituurvet naar binnen gooien dat daarom het briefje op de koelkast hangt.quote:Op maandag 22 februari 2016 18:59 schreef rubbereend het volgende:
Heldere instructies daar links:
[ afbeelding ]
en even subtiel opletten hoe we nog net kunnen zien dat het plafond er niet in zit:
[ afbeelding ]
Er is iets ruim op voorraad:
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/koop/balkbrug/huis-48300749-zwolseweg-81/
Deze lade?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 01:16 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
wat er nu in die dozen zit ik heb werkelijk geen idee, zullen ze met zijn allen elke dag 10 liter frituurvet naar binnen gooien dat daarom het briefje op de koelkast hangt.
dat laden onder de oven is ook raar.
Kartonnen meubelen toch?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 01:06 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
die woonkamer ook! hebben ze nou gewoon op de betonnen ondergrond gewoont?![]()
wel de tafel gedekt of toch optisch bedrog door fotoshop? ik vind de foto's die op funda staan vrij wazig en raar.
In de dozen zitten tegels. En er zit wel vaker een warmhoudla onder de ovenquote:Op dinsdag 23 februari 2016 01:16 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
wat er nu in die dozen zit ik heb werkelijk geen idee, zullen ze met zijn allen elke dag 10 liter frituurvet naar binnen gooien dat daarom het briefje op de koelkast hangt.
dat laden onder de oven is ook raar.
het is volgens mij een ex-huurwoning. vloeren in de slaapkamers zijn ook kaal. ik denk dat de huurders alles hebben leeggetrokken, aan de keuken te zien...quote:Op dinsdag 23 februari 2016 01:06 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
die woonkamer ook! hebben ze nou gewoon op de betonnen ondergrond gewoont?![]()
wel de tafel gedekt of toch optisch bedrog door fotoshop? ik vind de foto's die op funda staan vrij wazig en raar.
quote:Op dinsdag 23 februari 2016 15:30 schreef bleiblei het volgende:
Over uitgewoond huis gesproken:
http://www.funda.nl/koop/eindhoven/huis-49634987-nassaustraat-13/![]()
Ik vraag mij ook elke keer weer af, what happened in the living room?
[ afbeelding ]
In een dronken bui vergissen in de kant waar de (lelijke) open haard zit en daardoor links de boel in de fik gezet?
En waarom trek je het hele huis leeg maar laat je wel je (lelijke) kunst hangen?
quote:Op maandag 22 februari 2016 12:13 schreef Manono het volgende:
Deze al voorbij gekomen?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Serieus?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 15:57 schreef Manonster het volgende:
Dit is jarenlang (in ieder geval zolang als ik me kan herinneren) een studentenhuis geweest....
[..]
Bang dat het water je vermoordt?? (vermoord??)quote:Op woensdag 24 februari 2016 09:35 schreef Toeps het volgende:
[..]
Daar zou ik toch niet durven douchen...
Nazi's, douches...quote:Op woensdag 24 februari 2016 09:53 schreef Ireth het volgende:
[..]
Bang dat het water je vermoordt?? (vermoord??)
Het zou mijn badkamer niet wezen, het zou het eerste zijn wat ik er uit zou slopen als ik daar zou wonen, maar zou er zo de douche onder stappen...
Pas als je een keer onder de douche stapt, je draait de kraan open en er komt géén water uit de kraan wordt het tijd voor paniekquote:
quote:Op woensdag 24 februari 2016 11:33 schreef Ireth het volgende:
[..]
Mjah... zou er toch gewoon onder stappen hoor...
Dat lichte huis met gesloten blauwgrijze deur is van de achterburen.quote:Op woensdag 24 februari 2016 13:30 schreef Elleska het volgende:
gewoon via de tuinpoort, daarop zit zo te zien alleen een schuifslot dus die is vanuit de tuin te openen.
[ afbeelding ]
ik moest wel even 2x kijken bij de tuindeur. het lijkt dat de deur naar de buurtuin gaat maar daar zit een doorgang naar de voorkant van het huis.
In die straat stonden er op Kamernet vrij veel kamers te huur, dus ik vermoed dat dit ook gewoon een studentenhuis is geweest.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 15:30 schreef bleiblei het volgende:
Over uitgewoond huis gesproken:
http://www.funda.nl/koop/eindhoven/huis-49634987-nassaustraat-13/![]()
Ik vraag mij ook elke keer weer af, what happened in the living room?
[ afbeelding ]
In een dronken bui vergissen in de kant waar de (lelijke) open haard zit en daardoor links de boel in de fik gezet?
En waarom trek je het hele huis leeg maar laat je wel je (lelijke) kunst hangen?
Die Finse vlag kan echt niet!quote:Op maandag 22 februari 2016 12:13 schreef Manono het volgende:
Deze al voorbij gekomen?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dan maak je een zelf een topic aan waarin dat wel mag.quote:Op woensdag 24 februari 2016 18:55 schreef LXIV het volgende:
Jammer dat het verboden is om niet-Funda foto's te plaatsen, want daar zitten toch ook echt absolute pareltjes tussen!
Waar staat dat dat verboden is dan? Zie regelmatig dingen van andere makelaarsites voorbij komen. Volgens mij niets mis mee zolang er maar n linkje wordt geplaatst.quote:Op woensdag 24 februari 2016 18:55 schreef LXIV het volgende:
Jammer dat het verboden is om niet-Funda foto's te plaatsen, want daar zitten toch ook echt absolute pareltjes tussen!
ik snap niets van je post en waarom je mij quote?quote:Op woensdag 24 februari 2016 15:18 schreef Teslynd het volgende:
[..]
Dat lichte huis met gesloten blauwgrijze deur is van de achterburen.
[ afbeelding ]
Dan moet je eerst even kijken wat dat voor bedrijf achter je huis is. Je kan die deur niet blokkeren omdat het een nooduitgang is en die zijn altijd eenrichtingsverkeer. . Dat is dus wel een vreemde toestand.
Volgens mij mag dat best ja, zo lang het maar met foto's van te verkopen huizen te maken heeft.quote:Op woensdag 24 februari 2016 19:15 schreef DW457 het volgende:
[..]
Waar staat dat dat verboden is dan? Zie regelmatig dingen van andere makelaarsites voorbij komen. Volgens mij niets mis mee zolang er maar n linkje wordt geplaatst.
'Verboden' is wel een erg zwaar woord in deze. Dit is het Opmerkelijke foto's van Funda, dus daarom alleen foto's van funda.quote:Op woensdag 24 februari 2016 18:55 schreef LXIV het volgende:
Zie topictitel: Opmerkelijke foto's van Funda. Dat er foto's van andere makelaars voorbij komen, wil nog niet zeggen dat het de bedoeling is.quote:Op woensdag 24 februari 2016 19:15 schreef DW457 het volgende:
[..]
Waar staat dat dat verboden is dan? Zie regelmatig dingen van andere makelaarsites voorbij komen. Volgens mij niets mis mee zolang er maar n linkje wordt geplaatst.
Off-topic geneuzel wordt sowieso zonder opgaaf van reden verwijderd. Voor wat de foto's betreft: die zijn gerelateerd aan Funda, daarom heet het topic ook zo.quote:Op woensdag 24 februari 2016 20:26 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Volgens mij mag dat best ja, zo lang het maar met foto's van te verkopen huizen te maken heeft.
Onlangs werden hier foto's weggehaald van muurschilderingen en dat werd opgevat als niet van Funda dus verboden maar ze waren gewoon off topic.
Dat is algemeen bekend en meerdere mensen die dat deden kregen een ban.quote:Op woensdag 24 februari 2016 19:15 schreef DW457 het volgende:
[..]
Het is leuk gedaan.quote:Op woensdag 24 februari 2016 22:05 schreef marcb1974 het volgende:
Waarom zou je zoiets in je keuken zetten
[ afbeelding ]
In dit appartement
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |