Engels 8quote:
Dat had ik met wiskunde.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:00 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik had ooit een 10 voor Frans op mijn rapport
Het IJzeren Kruis...quote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:03 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik kreeg onderscheiding van Duitse ambassade voor hoogste score Duits op eindexamen HAVO.
ik bak van beiden erg weinig meer. Wiskunde vond ik de eerste 3 jaar een eitjequote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat had ik met wiskunde.
Als ik dat nu zou moeten doen...
wowquote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:03 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik kreeg onderscheiding van Duitse ambassade voor hoogste score Duits op eindexamen HAVO.
Scquote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:03 schreef Piet_Piraat het volgende:
"Der kleine Zauber-lehrling"quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
Germaanquote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:20 schreef chufi het volgende:
Piet is gewoon een halve Duitser, dat is wel duidelijk nu
Wanneer ik richting westen ga dan word ik altijd beetje treurig.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:20 schreef chufi het volgende:
Piet is gewoon een halve Duitser, dat is wel duidelijk nu
quote:Op dinsdag 16 februari 2016 18:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Jaja en maar zeggen dat je gaat werken elke ochtend...
Niet dat ik weetquote:
Ik kom uit het zand.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:51 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Niet dat ik weet
uit de klei getrokken
quote:Op dinsdag 16 februari 2016 21:08 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die doen het niet zo goed in de klei.
Linksboven zit een stukje plakband?quote:
huh?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 21:21 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Linksboven zit een stukje plakband?
dat donkerder gekleurde is plakbandquote:
quote:Op dinsdag 16 februari 2016 21:24 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
dat donkerder gekleurde is plakband
Ramsj-expert Huttemetutquote:
Nee, dat donkere vlakje linksboven dat deels over het tekstwolkje loopt.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 21:25 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Stukje van schilderij bedoelt ie waarschijnlijk.
Ja ik zie het nu ook.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 21:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, dat donkere vlakje linksboven dat deels over het tekstwolkje loopt.
Hut heeft gelijk, dat is van plakband wat er eerst gezeten heeft...
ik ook denk ikquote:Op dinsdag 16 februari 2016 21:29 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik moet flink wat paddo's nemen om op dat niveau te komen.
dus datquote:Op dinsdag 16 februari 2016 21:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, dat donkere vlakje linksboven dat deels over het tekstwolkje loopt.
Hut heeft gelijk, dat is van plakband wat er eerst gezeten heeft...
Ben jij ook blond?quote:
van dat grietje in de clip?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 22:10 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die laarzen zijn ook wel tof.
Altijd handig een paar goede laarzen in het bos.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 22:11 schreef FANN het volgende:
[..]
van dat grietje in de clip?
mwa..........
Echte bos laarzen waren het niet met hoge hakquote:Op dinsdag 16 februari 2016 22:14 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Altijd handig een paar goede laarzen in het bos.
dan krijg je nu een notequote:Op dinsdag 16 februari 2016 22:20 schreef FANN het volgende:
[..]
ik heb geen TV aanalleen muziek
![]()
Elvis
QFT.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 21:29 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik moet flink wat paddo's nemen om op dat niveau te komen.
Dus secundair bemestquote:Op woensdag 17 februari 2016 01:30 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Onbemeste wei met peerden of schapenstront erin.
Zou kunnen, ik ben geen expertquote:Op woensdag 17 februari 2016 01:34 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ze hebben een puntig hoofdje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 20% gewijzigd door chufi op 17-02-2016 01:52:04 ]
Ik ben al úren wakkerquote:
Ik al een half uurtje langerquote:Op woensdag 17 februari 2016 11:36 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik was al sinds een uurtje op.
jezusquote:Op woensdag 17 februari 2016 11:54 schreef Mo_Muffin het volgende:
'Chimpansees zijn gemuteerde joden'
OMG
vind je het gek dat je een dikke pens krijgtquote:Op woensdag 17 februari 2016 12:11 schreef Mo_Muffin het volgende:
Tegen 13 u. neem ik een kop koffie en 2 bruine bollen met Limburgse gebakken pastei en jong/belegen kaas (elk broodje dubbel beleg) en voor in de namiddag heb ik nog een sausijzenbroodje, tussendoor kan ik eventueel nog een banaan of een bak naturel volle yoghurt nemen.
En dan vergeet ik bijna dat ik ook nog een halve arikozenvlaai heb.![]()
quote:Op woensdag 17 februari 2016 12:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ! Ik heb bijna altijd minimaal 3 soorten beleg
Ben niet dik.quote:Op woensdag 17 februari 2016 12:31 schreef FANN het volgende:
[..]
vind je het gek dat je een dikke pens krijgt
Nope, ik noemde ooit dat ik geen sixpack meer heb, ben ook geen 18 meer.quote:
moet ik gaan zoeken?quote:Op woensdag 17 februari 2016 12:36 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nope, ik noemde ooit dat ik geen sixpack meer heb, ben ook geen 18 meer.
Dat is ook weer waarquote:Op woensdag 17 februari 2016 12:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar je hebt al veel energie verbruikt vandaag
Er zit nogal verschil tussen een dikke buik en een 'buikje'.quote:Op woensdag 17 februari 2016 12:37 schreef FANN het volgende:
[..]
moet ik gaan zoeken?Je zei dat je een dikke buik had écht waar
![]()
maar verder was je niet dik en 70 kg
ow... oké, ja dat was het geloof ik en van mij mag het hoorquote:Op woensdag 17 februari 2016 12:39 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Er zit nogal verschil tussen een dikke buik en een 'buikje'.
quote:Facebook is net zo verslavend als drugs. Dat is volgens Mail Online de uitkomst van een Brits onderzoek naar het sociale medium. Mensen worden blij als ze foto's van vrienden zien en dat zorgt ervoor dat ze meer willen, net als bij een verslaving.
Fok! is mijn FBquote:Op woensdag 17 februari 2016 13:26 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]![]()
Smakelijk Sas en pit ze Fann, hebben jullie dat al op FB gemeldt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....
quote:Op woensdag 17 februari 2016 14:05 schreef sacha het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gelukkig heeft hij er nog éénquote:
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
De kinderen zullen heus geen gekke dingen met die oudjes doen, ik vermoed een gezelschapsachtig iets.quote:Op woensdag 17 februari 2016 14:15 schreef Mo_Muffin het volgende:
Als ik ooit bejaard word en men wil dan projecten experimenten met mij uitvoeren dan ga ik ook liever direct doot.
denk je dat ze gaan skaten ofzo?quote:Op woensdag 17 februari 2016 14:15 schreef Mo_Muffin het volgende:
Als ik ooit bejaard word en men wil dan projecten experimenten met mij uitvoeren dan ga ik ook liever direct doot.
vechten om de bejaardequote:Op woensdag 17 februari 2016 14:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[..]
Gelukkig heeft hij er nog één
Ik kan je vertellen dat de meeste vrouwen zulke activiteiten wel leuk vinden, maar dat mannen daar in het algemeen een stuk minder voor te porren zijn, die willen gewoon met rust gelaten worden.quote:Op woensdag 17 februari 2016 14:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De kinderen zullen heus geen gekke dingen met die oudjes doen, ik vermoed een gezelschapsachtig iets.
Volgens mij vinden bejaarden dat juist heel leuk.
ik zeg het je, wereldvreemdquote:Op woensdag 17 februari 2016 14:22 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik kan je vertellen dat de meeste vrouwen zulke activiteiten wel leuk vinden, maar dat mannen daar in het algemeen een stuk minder voor te porren zijn, die willen gewoon met rust gelaten worden.
Neuh, ik eet de laatste 2 jaar zeer weinig frites, laatst een keer toen ik even met 'de jongens' naar de kermis was, dat was een uitzondering want ik ga normaliter nooit mee, en begin vorig jaar een keer op een feestje.quote:
quote:Op woensdag 17 februari 2016 14:05 schreef sacha het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
In zo'n verzorgingstehuis vallen ze als vliegen, soms 3 in 1 weekquote:Op woensdag 17 februari 2016 16:12 schreef Mo_Muffin het volgende:
Daarom wil ik dus geen bejaarde, als je ze dan net hebt gaan ze doot.
Zeker met zo'n dokter daar in het dorpquote:Op woensdag 17 februari 2016 16:14 schreef FANN het volgende:
[..]
In zo'n verzorgingstehuis vallen ze als vliegen, soms 3 in 1 week
Mijn ex werkt al langer dan 30 jaar in zo'n ding, ik weet er alles van.quote:Op woensdag 17 februari 2016 16:14 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja zelfs dan...quote:Op woensdag 17 februari 2016 16:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Zeker met zo'n dokter daar in het dorp
Dat gebeurde waarschijnlijk onbewust, die verzorgsters worden namelijk nogal overbelast en dan krijg je zulke toestanden.quote:Op woensdag 17 februari 2016 16:18 schreef FANN het volgende:
Of het was niet zo'n goed verzorgingstehuis, dat kan ook![]()
Ze hadden mijn moeder ook een keer vergeten van de pleestoel te halen![]()
Die kon nérgens bij, ze had iets gepakt waarmee ze wel tegen de bedrand kon tikken,
maar er kwam niemand... telefoon is ook nog gegaan, één van ons, maar ze kon er niet bij, dus dan
denk je dat ze al slaapt, ze ging altijd op die stoel valak voor het slapen gaan en dan gingen
ze en andere helpen en kwamen terug, maar dit keer kwam er niemand terug![]()
Ze kreeg het voorelkaar om haar dekbed met dat ding naar zich toe te halen en zo heeft
ze de hele nacht gezeten, om hulp roepen hielp dus ook niet, niemand had haar gehoord
Te weinig personeel...... te druk... noem maar op.......quote:Op woensdag 17 februari 2016 16:20 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat gebeurde waarschijnlijk onbewust, die verzorgsters worden namelijk nogal overbelast en dan krijg je zulke toestanden.
januari: 3 in één week, februari: 2 in één week...quote:Op woensdag 17 februari 2016 16:14 schreef FANN het volgende:
[..]
detz tievie men!quote:Op woensdag 17 februari 2016 16:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Zeker met zo'n dokter daar in het dorp
Ja, maar ''soms'' is niet altijd, misschien ging er ook wel eens een weekje voorbij zónder sterfgeval, dat zal vast zo geweest zijnquote:Op woensdag 17 februari 2016 16:22 schreef sacha het volgende:
[..]
januari: 3 in één week, februari: 2 in één week...
ik wacht op nummer 3, dan klopt het weer
Hebben ze bij jullie trouwens wel een verzorgingstehuis?quote:
Soms lopen er van die verpleegsters rond die de aantallen met behulp van een overdosis insuline weer op peil brengen.quote:Op woensdag 17 februari 2016 16:24 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, maar ''soms'' is niet altijd, misschien ging er ook wel eens een weekje voorbij zónder sterfgeval, dat zal vast zo geweest zijn
Die zetten ze in een roeibootje en worden dan richting vaste land afgeduwd denk ik.quote:Op woensdag 17 februari 2016 16:27 schreef FANN het volgende:
[..]
Hebben ze bij jullie trouwens wel een verzorgingstehuis?![]()
Of moet je dan verscheept worden naar het vaste land
Nou daar zoudn er meer van moeten zijnquote:Op woensdag 17 februari 2016 16:27 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Soms lopen er van die verpleegsters rond die de aantallen met behulp van een overdosis insuline weer op peil brengen.
Of op een vlot, zo deden ze dat bij de Indianenquote:Op woensdag 17 februari 2016 16:28 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die zetten ze in een roeibootje en worden dan richting vaste land afgeduwd denk ik.
Ik weet het joh, ik ben ook een voorstander van vrijwillige euthanasie.quote:Op woensdag 17 februari 2016 16:30 schreef FANN het volgende:
[..]
Nou daar zoudn er meer van moeten zijnweet je hoeveel mensen daar dood wilde?
Ik zat en keer aan het koffierondje bij mijn moeder en ik weet niet meer hoe het gesprek daar op kwam, maar toen vroeg ik aan die vrouwen, het waren alleen vrouwen, wie van hen er voor zou kiezen om morgen dood te zijn dan? Toen stak bijna iedereen zijn hand op![]()
mijn moeder ook trouwens
Je hebt ook ooit Winnetoe gezien.quote:Op woensdag 17 februari 2016 16:31 schreef FANN het volgende:
[..]
Of op een vlot, zo deden ze dat bij de Indianen
misschien weet ik het daarvanquote:Op woensdag 17 februari 2016 16:31 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je hebt ook ooit Winnetoe gezien.
lees maar terugquote:Op woensdag 17 februari 2016 16:27 schreef FANN het volgende:
[..]
Hebben ze bij jullie trouwens wel een verzorgingstehuis?![]()
Of moet je dan verscheept worden naar het vaste land
moet ik effe doen danquote:
het is hier een alles in eentje maar dat zijn zoveel lettersquote:Op woensdag 17 februari 2016 16:41 schreef FANN het volgende:
O ja, bejaardenhuis, is net zoietsgelezen Sas
Je kan er één woord voor bedenken en dat is ''sterfhuis'' zo noemde mijn Pa datquote:Op woensdag 17 februari 2016 16:43 schreef sacha het volgende:
[..]
het is hier een alles in eentje maar dat zijn zoveel letters
Dat is balen, heb ik als kind ooit gehad, en nu zie je nog steeds een heel klein littekentje en op mijn onderlip net zo.quote:Op woensdag 17 februari 2016 16:49 schreef sacha het volgende:
dr zit gewoon een snee in mijn neus van het gesnotter
quote:Op woensdag 17 februari 2016 16:49 schreef sacha het volgende:
die snee in mijn neus is een terugkerend fenomeenquote:Op woensdag 17 februari 2016 16:54 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat is balen, heb ik als kind ooit gehad, en nu zie je nog steeds een heel klein littekentje en op mijn onderlip net zo.
Ga dit niet visualiseren als je vandaag nog rustig wil gaan slapen.
o jaquote:Op woensdag 17 februari 2016 17:00 schreef sacha het volgende:
[..]
niet zoenen, dan krijg je het ook!
ik heb een droge blafhoest en een kop vol snotquote:Op woensdag 17 februari 2016 17:02 schreef FANN het volgende:
[..]
o jaloop je ook te rochelen?
![]()
ik had mijn zus gisteren aan de phoon, die was steeds haar stem kwijt en af en toe ging ze piepen
die had het ook goed te pakken
ook sexyquote:Op woensdag 17 februari 2016 17:05 schreef sacha het volgende:
[..]
ik heb een droge blafhoest en een kop vol snot
In je neusholte of schraap je het snot er aan de buitenkant af met je zakmes?quote:Op woensdag 17 februari 2016 16:49 schreef sacha het volgende:
ik ga écht geen foto plaatsenquote:Op woensdag 17 februari 2016 17:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
In je neusholte of schraap je het snot er aan de buitenkant af met je zakmes?
Een rauwe neusholte heb ik nu ook, maar een snee?
quote:Op woensdag 17 februari 2016 17:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik vroeg ook niet om pics, ik vroeg hoe je dat in hemelsnaam voor elkaar kreeg?
zodra mijn neus gaat lopen (quote:Op woensdag 17 februari 2016 17:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik vroeg ook niet om pics, ik vroeg hoe je dat in hemelsnaam voor elkaar kreeg?
ik ben nooit ziek, ik ben 2x per jaar verkouden maar nu lijkt het wel een gebed zonder end sinds oktober vorig jaarquote:Op woensdag 17 februari 2016 17:49 schreef chufi het volgende:
Volgens mij heerst er weer een 2e griepgolf... Ik ving her en der al meerdere zieken op...
Groene Smoothie'squote:Op woensdag 17 februari 2016 17:52 schreef sacha het volgende:
[..]
ik ben nooit ziek, ik ben 2x per jaar verkouden maar nu lijkt het wel een gebed zonder end sinds oktober vorig jaar
Krijg je geld?quote:Op woensdag 17 februari 2016 17:55 schreef sacha het volgende:
soms moet je gewoon dingen aannemen, vooral geld
ow,,,, zo bedoelde ik het niet eensquote:
dat hoop ik natuurlijk welquote:Op woensdag 17 februari 2016 17:57 schreef FANN het volgende:
[..]
ow,,,, zo bedoelde ik het niet eensmaar ik hoop dat ik daar volgende keer niet aan denken moet
Ik help Fann graag eraan herinneren.quote:
quote:Op woensdag 17 februari 2016 17:59 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik help Fann graag eraan herinneren.![]()
![]()
Week vlees...quote:Op woensdag 17 februari 2016 17:50 schreef sacha het volgende:
[..]
zodra mijn neus gaat lopen () ontstaat dat sneetje daar, dat kriebelt, daar moet ik van niezen... etc.
In die periode ben ik nu ook al 5 keer van ruim snot voorzien.quote:Op woensdag 17 februari 2016 17:52 schreef sacha het volgende:
[..]
ik ben nooit ziek, ik ben 2x per jaar verkouden maar nu lijkt het wel een gebed zonder end sinds oktober vorig jaar
Ben de 40+ al ruim voorbij.quote:Op woensdag 17 februari 2016 18:10 schreef chufi het volgende:
40ers zullen er dan wel last van hebben... Ik merk er niks van.
Denk dat ik dit jaar, zoals meestal, weer mazzel heb, meer dan een verkoudheid was het bij mij niet.quote:
Beter een snee in je neus dan.....quote:Op woensdag 17 februari 2016 16:49 schreef sacha het volgende:
quote:Op woensdag 17 februari 2016 18:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Beter een snee in je neus dan.....
Alhoewel
is wel prettig...............quote:Op woensdag 17 februari 2016 18:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Zelfs met NLondertitels te bekijken
Ik weet niet hoe jullie thuiskijken.. Eerst downloaden? Of streamen en dan de ondertitels er onder bij uitzoeken?quote:
ow.. dat regelt die Griekquote:Op woensdag 17 februari 2016 18:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe jullie thuiskijken.. Eerst downloaden? Of streamen en dan de ondertitels er onder bij uitzoeken?
OK.. Zoiets verwachte ik al....quote:Op woensdag 17 februari 2016 18:37 schreef FANN het volgende:
[..]
ow.. dat regelt die Griekik geef het gewoon door
quote:Op woensdag 17 februari 2016 18:37 schreef FANN het volgende:
[..]
ow.. dat regelt die Griekik geef het gewoon door
Je moet het hem gewoon per brief doorgevenquote:Op woensdag 17 februari 2016 18:43 schreef sacha het volgende:
[..]ik heb de Postbode leren neerladen, dien ook wel eens verzoekjes in, vergeet ie altijd
ow... da's niet handigquote:Op woensdag 17 februari 2016 18:43 schreef sacha het volgende:
[..]ik heb de Postbode leren neerladen, dien ook wel eens verzoekjes in, vergeet ie altijd
quote:Op woensdag 17 februari 2016 18:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Je moet het hem gewoon per brief doorgeven
mijn dyslectische Postbode en brievenquote:Op woensdag 17 februari 2016 18:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Je moet het hem gewoon per brief doorgeven
Heb ik niet , maar kan wel alle films/series streamen. Mogelijk dat ik gewoon wat Ziggo diensten op ga zeggenquote:Op woensdag 17 februari 2016 18:46 schreef sacha het volgende:
maar ik mag Netflixen van mijn broertje dus ik vermaak mij wel
Verbaasd me niets de onbezorgde post stapel daar op het eiland...quote:Op woensdag 17 februari 2016 18:48 schreef sacha het volgende:
[..]
mijn dyslectische Postbode en brieven
Wij hebben er eentje die kijkt alleen naar de huisnummers, dus krijg je de post van hetzelfde nummer maar dan een aantal straten verderop.quote:Op woensdag 17 februari 2016 18:48 schreef sacha het volgende:
[..]
mijn dyslectische Postbode en brieven
waarschijnlijk heb ik dat ook van zliggo, eigenlijk geen ideequote:Op woensdag 17 februari 2016 18:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb ik niet , maar kan wel alle films/series streamen. Mogelijk dat ik gewoon wat Ziggo diensten op ga zeggen
dan is de post verkeerd gezet op het sorteercentrumquote:Op woensdag 17 februari 2016 18:51 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Wij hebben er eentje die kijkt alleen naar de huisnummers, dus krijg je de post van hetzelfde nummer maar dan een aantal straten verderop.![]()
En dat regelmatig, en aangezien ik de postbode niet ben flikker ik alles gewoon weg, in het begin deed ik me nog moeite, maar als men zo hardleers is kan men mij de boom in.
En dan kijkt de bezorger verder nergens naar?quote:Op woensdag 17 februari 2016 18:52 schreef sacha het volgende:
[..]
dan is de post verkeerd gezet op het sorteercentrum
Genoeg te kijken, ik mag Netflixen van mijn dochter. Momenteel Dexter verslaafd.quote:Op woensdag 17 februari 2016 18:46 schreef sacha het volgende:
maar ik mag Netflixen van mijn broertje dus ik vermaak mij wel
ja, al die liefdesbrieven van jou die hij achterhoudtquote:Op woensdag 17 februari 2016 18:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Verbaasd me niets de onbezorgde post stapel daar op het eiland...
Echt?! Dan zitten die mensen binnenkort in de kouquote:Op woensdag 17 februari 2016 18:51 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Wij hebben er eentje die kijkt alleen naar de huisnummers, dus krijg je de post van hetzelfde nummer maar dan een aantal straten verderop.![]()
En dat regelmatig, en aangezien ik de postbode niet ben flikker ik alles gewoon weg, in het begin deed ik me nog moeite, maar als men zo hardleers is kan men mij de boom in.
Ik krijg vrij veel post voor anderen van incassobureaus van telecom aanbieders.quote:Op woensdag 17 februari 2016 18:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Echt?! Dan zitten die mensen binnenkort in de kou
Ik doe het gewoon weer in de postbus.. 1 keer een tijd lopen zoeken naar het juiste huisnummer... Niet gevonden.. Dus terug voor herbezorging.. Als het in de flat is is het simpelerquote:Op woensdag 17 februari 2016 18:51 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mogelijk een aantal, maar daarnaast stream ik alles van internet... Geen tijden meer Ziggo diensten gebruikt zoals MyPrime bvquote:Op woensdag 17 februari 2016 18:51 schreef sacha het volgende:
[..]
waarschijnlijk heb ik dat ook van zliggo, eigenlijk geen idee
Het is dus meestal van een andere straat, hetzelfde huisnummer als ik en van 5 personen die hier blijkbaar ooit voor mij gewoond hebben, maar ik woon hier al bijna 6 jaar.quote:Op woensdag 17 februari 2016 18:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik doe het gewoon weer in de postbus.. 1 keer een tijd lopen zoeken naar het juiste huisnummer... Niet gevonden.. Dus terug voor herbezorging.. Als het in de flat is is het simpeler
Ik moet dat "niet voor jou" er ook niet meer opzettenquote:Op woensdag 17 februari 2016 18:54 schreef sacha het volgende:
[..]
ja, al die liefdesbrieven van jou die hij achterhoudt
Waarom niet doen wat chufi doet? Gewoon in de rode brievenbus gooien en hopen op beterschap.quote:Op woensdag 17 februari 2016 18:57 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik krijg vrij veel post voor anderen van incassobureaus van telecom aanbieders.
Ze zoeken het maar lekker zelf uit.
Jouw vrouw?quote:Op woensdag 17 februari 2016 19:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik moet dat "niet voor jou" er ook niet meer opzetten
Dat deed ik in den beginne, maar ben Gekke Henkie dus niet.quote:Op woensdag 17 februari 2016 19:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Waarom niet doen wat chufi doet? Gewoon in de rode brievenbus gooien en hopen op beterschap.
Als het zo veel is dan moet je eens wat anders proberen of retourneren met bewoner onbekendquote:Op woensdag 17 februari 2016 19:05 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat deed ik in den beginne, maar ben Gekke Henkie dus niet.
bij jou dus nietquote:Op woensdag 17 februari 2016 18:53 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
En dan kijkt de bezorger verder nergens naar?
oranje brievenbusquote:Op woensdag 17 februari 2016 19:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Waarom niet doen wat chufi doet? Gewoon in de rode brievenbus gooien en hopen op beterschap.
Ho, ho, je draaft door.quote:Op woensdag 17 februari 2016 19:13 schreef sacha het volgende:
[..]
alles van de Postbode wat niet klopt bezorg ik na of flikker ik weer in de brievenbus
heb je Making a Murderer al gezien?quote:Op woensdag 17 februari 2016 18:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Genoeg te kijken, ik mag Netflixen van mijn dochter. Momenteel Dexter verslaafd.
Beter ik heb ooit een woning gehad waar post van jaren lag. Alles weg geflikkerd. Misschien niet zo netjes.quote:Op woensdag 17 februari 2016 19:13 schreef sacha het volgende:
[..]
alles van de Postbode wat niet klopt bezorg ik na of flikker ik weer in de brievenbus
Ziet er lekker uit.quote:Op woensdag 17 februari 2016 19:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Beter ik heb ooit een woning gehad waar post van jaren lag. Alles weg geflikkerd. Misschien niet zo netjes.
Ontbijt voor morgen is klaar [ afbeelding ]
Citroen cakequote:Op woensdag 17 februari 2016 19:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ziet er lekker uit.
Wat is het?
ik ga bij Soury ontbijtenquote:Op woensdag 17 februari 2016 19:21 schreef Soury het volgende:
Ontbijt voor morgen is klaar [ afbeelding ]
die rode waren zo veel mooierquote:Op woensdag 17 februari 2016 19:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik blijf een beetje in het verleden hangen.
Nee nog niet, maar die is na Dexter aan de beurt. Twee series tegelijk kijken dat trek ik nietquote:Op woensdag 17 februari 2016 19:20 schreef sacha het volgende:
[..]
heb je Making a Murderer al gezien?
En past beter bij het liedjequote:Op woensdag 17 februari 2016 19:40 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
die rode waren zo veel mooier
quote:
een Ijsvogelquote:
mijn zus ziet deze vogel elke ochtend als ze de hond uitlaatquote:Op woensdag 17 februari 2016 21:45 schreef chufi het volgende:
[..]
In de zomer zeker... Die zijn toch blauwer
ik hoor 'smorgens vroeg al de lente vogelsquote:Op woensdag 17 februari 2016 21:51 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
mijn zus ziet deze vogel elke ochtend als ze de hond uitlaat
Dromen van zeemeerminnen en dan kut zeemeeuwen horen, da's een behoorlijke dompert.quote:
das waarquote:Op woensdag 17 februari 2016 22:02 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dromen van zeemeerminnen en dan kut zeemeeuwen horen, da's een behoorlijke dompert.
Die komt op PinkPop en Laionel Ritchie ook.quote:
van het Jazzfestivalquote:Op woensdag 17 februari 2016 22:20 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die komt op PinkPop en Laionel Ritchie ook.
Ouwe lullen krentebrood...quote:Op woensdag 17 februari 2016 22:20 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die komt op PinkPop en Laionel Ritchie ook.
de Commodoresquote:
Sexteto Habanero wereldberoemdquote:
kijk uit met de zuipquote:
quote:Op woensdag 17 februari 2016 22:31 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Sexteto Habanero wereldberoemd
Hun zonen heb ik wel eens gezien ...quote:Op woensdag 17 februari 2016 22:31 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Sexteto Habanero wereldberoemd
Wel eens een verhaal gelezen van Hildebrand dat ze met een schuit reisden.quote:
mag ik door het slotje posten?quote:Op woensdag 17 februari 2016 22:36 schreef Mo_Muffin het volgende:
Gooi maar dicht en verras ons met een pakkende TT.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |