zodra mijn neus gaat lopen (quote:Op woensdag 17 februari 2016 17:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik vroeg ook niet om pics, ik vroeg hoe je dat in hemelsnaam voor elkaar kreeg?
ik ben nooit ziek, ik ben 2x per jaar verkouden maar nu lijkt het wel een gebed zonder end sinds oktober vorig jaarquote:Op woensdag 17 februari 2016 17:49 schreef chufi het volgende:
Volgens mij heerst er weer een 2e griepgolf... Ik ving her en der al meerdere zieken op...
Groene Smoothie'squote:Op woensdag 17 februari 2016 17:52 schreef sacha het volgende:
[..]
ik ben nooit ziek, ik ben 2x per jaar verkouden maar nu lijkt het wel een gebed zonder end sinds oktober vorig jaar
Krijg je geld?quote:Op woensdag 17 februari 2016 17:55 schreef sacha het volgende:
soms moet je gewoon dingen aannemen, vooral geld
ow,,,, zo bedoelde ik het niet eensquote:
dat hoop ik natuurlijk welquote:Op woensdag 17 februari 2016 17:57 schreef FANN het volgende:
[..]
ow,,,, zo bedoelde ik het niet eensmaar ik hoop dat ik daar volgende keer niet aan denken moet
Ik help Fann graag eraan herinneren.quote:
quote:Op woensdag 17 februari 2016 17:59 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik help Fann graag eraan herinneren.![]()
![]()
Week vlees...quote:Op woensdag 17 februari 2016 17:50 schreef sacha het volgende:
[..]
zodra mijn neus gaat lopen () ontstaat dat sneetje daar, dat kriebelt, daar moet ik van niezen... etc.
In die periode ben ik nu ook al 5 keer van ruim snot voorzien.quote:Op woensdag 17 februari 2016 17:52 schreef sacha het volgende:
[..]
ik ben nooit ziek, ik ben 2x per jaar verkouden maar nu lijkt het wel een gebed zonder end sinds oktober vorig jaar
Ben de 40+ al ruim voorbij.quote:Op woensdag 17 februari 2016 18:10 schreef chufi het volgende:
40ers zullen er dan wel last van hebben... Ik merk er niks van.
Denk dat ik dit jaar, zoals meestal, weer mazzel heb, meer dan een verkoudheid was het bij mij niet.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |