vind je het gek dat je een dikke pens krijgtquote:Op woensdag 17 februari 2016 12:11 schreef Mo_Muffin het volgende:
Tegen 13 u. neem ik een kop koffie en 2 bruine bollen met Limburgse gebakken pastei en jong/belegen kaas (elk broodje dubbel beleg) en voor in de namiddag heb ik nog een sausijzenbroodje, tussendoor kan ik eventueel nog een banaan of een bak naturel volle yoghurt nemen.
En dan vergeet ik bijna dat ik ook nog een halve arikozenvlaai heb.![]()
quote:Op woensdag 17 februari 2016 12:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ! Ik heb bijna altijd minimaal 3 soorten beleg
Ben niet dik.quote:Op woensdag 17 februari 2016 12:31 schreef FANN het volgende:
[..]
vind je het gek dat je een dikke pens krijgt
Nope, ik noemde ooit dat ik geen sixpack meer heb, ben ook geen 18 meer.quote:
moet ik gaan zoeken?quote:Op woensdag 17 februari 2016 12:36 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nope, ik noemde ooit dat ik geen sixpack meer heb, ben ook geen 18 meer.
Dat is ook weer waarquote:Op woensdag 17 februari 2016 12:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar je hebt al veel energie verbruikt vandaag
Er zit nogal verschil tussen een dikke buik en een 'buikje'.quote:Op woensdag 17 februari 2016 12:37 schreef FANN het volgende:
[..]
moet ik gaan zoeken?Je zei dat je een dikke buik had écht waar
![]()
maar verder was je niet dik en 70 kg
ow... oké, ja dat was het geloof ik en van mij mag het hoorquote:Op woensdag 17 februari 2016 12:39 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Er zit nogal verschil tussen een dikke buik en een 'buikje'.
quote:Facebook is net zo verslavend als drugs. Dat is volgens Mail Online de uitkomst van een Brits onderzoek naar het sociale medium. Mensen worden blij als ze foto's van vrienden zien en dat zorgt ervoor dat ze meer willen, net als bij een verslaving.
Fok! is mijn FBquote:Op woensdag 17 februari 2016 13:26 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]![]()
Smakelijk Sas en pit ze Fann, hebben jullie dat al op FB gemeldt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....
quote:Op woensdag 17 februari 2016 14:05 schreef sacha het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gelukkig heeft hij er nog éénquote:
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
De kinderen zullen heus geen gekke dingen met die oudjes doen, ik vermoed een gezelschapsachtig iets.quote:Op woensdag 17 februari 2016 14:15 schreef Mo_Muffin het volgende:
Als ik ooit bejaard word en men wil dan projecten experimenten met mij uitvoeren dan ga ik ook liever direct doot.
denk je dat ze gaan skaten ofzo?quote:Op woensdag 17 februari 2016 14:15 schreef Mo_Muffin het volgende:
Als ik ooit bejaard word en men wil dan projecten experimenten met mij uitvoeren dan ga ik ook liever direct doot.
vechten om de bejaardequote:Op woensdag 17 februari 2016 14:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[..]
Gelukkig heeft hij er nog één
Ik kan je vertellen dat de meeste vrouwen zulke activiteiten wel leuk vinden, maar dat mannen daar in het algemeen een stuk minder voor te porren zijn, die willen gewoon met rust gelaten worden.quote:Op woensdag 17 februari 2016 14:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De kinderen zullen heus geen gekke dingen met die oudjes doen, ik vermoed een gezelschapsachtig iets.
Volgens mij vinden bejaarden dat juist heel leuk.
ik zeg het je, wereldvreemdquote:Op woensdag 17 februari 2016 14:22 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik kan je vertellen dat de meeste vrouwen zulke activiteiten wel leuk vinden, maar dat mannen daar in het algemeen een stuk minder voor te porren zijn, die willen gewoon met rust gelaten worden.
Neuh, ik eet de laatste 2 jaar zeer weinig frites, laatst een keer toen ik even met 'de jongens' naar de kermis was, dat was een uitzondering want ik ga normaliter nooit mee, en begin vorig jaar een keer op een feestje.quote:
quote:Op woensdag 17 februari 2016 14:05 schreef sacha het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
In zo'n verzorgingstehuis vallen ze als vliegen, soms 3 in 1 weekquote:Op woensdag 17 februari 2016 16:12 schreef Mo_Muffin het volgende:
Daarom wil ik dus geen bejaarde, als je ze dan net hebt gaan ze doot.
Zeker met zo'n dokter daar in het dorpquote:Op woensdag 17 februari 2016 16:14 schreef FANN het volgende:
[..]
In zo'n verzorgingstehuis vallen ze als vliegen, soms 3 in 1 week
Mijn ex werkt al langer dan 30 jaar in zo'n ding, ik weet er alles van.quote:Op woensdag 17 februari 2016 16:14 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja zelfs dan...quote:Op woensdag 17 februari 2016 16:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Zeker met zo'n dokter daar in het dorp
Dat gebeurde waarschijnlijk onbewust, die verzorgsters worden namelijk nogal overbelast en dan krijg je zulke toestanden.quote:Op woensdag 17 februari 2016 16:18 schreef FANN het volgende:
Of het was niet zo'n goed verzorgingstehuis, dat kan ook![]()
Ze hadden mijn moeder ook een keer vergeten van de pleestoel te halen![]()
Die kon nérgens bij, ze had iets gepakt waarmee ze wel tegen de bedrand kon tikken,
maar er kwam niemand... telefoon is ook nog gegaan, één van ons, maar ze kon er niet bij, dus dan
denk je dat ze al slaapt, ze ging altijd op die stoel valak voor het slapen gaan en dan gingen
ze en andere helpen en kwamen terug, maar dit keer kwam er niemand terug![]()
Ze kreeg het voorelkaar om haar dekbed met dat ding naar zich toe te halen en zo heeft
ze de hele nacht gezeten, om hulp roepen hielp dus ook niet, niemand had haar gehoord
Te weinig personeel...... te druk... noem maar op.......quote:Op woensdag 17 februari 2016 16:20 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat gebeurde waarschijnlijk onbewust, die verzorgsters worden namelijk nogal overbelast en dan krijg je zulke toestanden.
januari: 3 in één week, februari: 2 in één week...quote:Op woensdag 17 februari 2016 16:14 schreef FANN het volgende:
[..]
detz tievie men!quote:Op woensdag 17 februari 2016 16:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Zeker met zo'n dokter daar in het dorp
Ja, maar ''soms'' is niet altijd, misschien ging er ook wel eens een weekje voorbij zónder sterfgeval, dat zal vast zo geweest zijnquote:Op woensdag 17 februari 2016 16:22 schreef sacha het volgende:
[..]
januari: 3 in één week, februari: 2 in één week...
ik wacht op nummer 3, dan klopt het weer
Hebben ze bij jullie trouwens wel een verzorgingstehuis?quote:
Soms lopen er van die verpleegsters rond die de aantallen met behulp van een overdosis insuline weer op peil brengen.quote:Op woensdag 17 februari 2016 16:24 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, maar ''soms'' is niet altijd, misschien ging er ook wel eens een weekje voorbij zónder sterfgeval, dat zal vast zo geweest zijn
Die zetten ze in een roeibootje en worden dan richting vaste land afgeduwd denk ik.quote:Op woensdag 17 februari 2016 16:27 schreef FANN het volgende:
[..]
Hebben ze bij jullie trouwens wel een verzorgingstehuis?![]()
Of moet je dan verscheept worden naar het vaste land
Nou daar zoudn er meer van moeten zijnquote:Op woensdag 17 februari 2016 16:27 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Soms lopen er van die verpleegsters rond die de aantallen met behulp van een overdosis insuline weer op peil brengen.
Of op een vlot, zo deden ze dat bij de Indianenquote:Op woensdag 17 februari 2016 16:28 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die zetten ze in een roeibootje en worden dan richting vaste land afgeduwd denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |