vind je het gek dat je een dikke pens krijgtquote:Op woensdag 17 februari 2016 12:11 schreef Mo_Muffin het volgende:
Tegen 13 u. neem ik een kop koffie en 2 bruine bollen met Limburgse gebakken pastei en jong/belegen kaas (elk broodje dubbel beleg) en voor in de namiddag heb ik nog een sausijzenbroodje, tussendoor kan ik eventueel nog een banaan of een bak naturel volle yoghurt nemen.
En dan vergeet ik bijna dat ik ook nog een halve arikozenvlaai heb.![]()
quote:Op woensdag 17 februari 2016 12:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ! Ik heb bijna altijd minimaal 3 soorten beleg
Ben niet dik.quote:Op woensdag 17 februari 2016 12:31 schreef FANN het volgende:
[..]
vind je het gek dat je een dikke pens krijgt
Nope, ik noemde ooit dat ik geen sixpack meer heb, ben ook geen 18 meer.quote:
moet ik gaan zoeken?quote:Op woensdag 17 februari 2016 12:36 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nope, ik noemde ooit dat ik geen sixpack meer heb, ben ook geen 18 meer.
Dat is ook weer waarquote:Op woensdag 17 februari 2016 12:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar je hebt al veel energie verbruikt vandaag
Er zit nogal verschil tussen een dikke buik en een 'buikje'.quote:Op woensdag 17 februari 2016 12:37 schreef FANN het volgende:
[..]
moet ik gaan zoeken?Je zei dat je een dikke buik had écht waar
![]()
maar verder was je niet dik en 70 kg
ow... oké, ja dat was het geloof ik en van mij mag het hoorquote:Op woensdag 17 februari 2016 12:39 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Er zit nogal verschil tussen een dikke buik en een 'buikje'.
quote:Facebook is net zo verslavend als drugs. Dat is volgens Mail Online de uitkomst van een Brits onderzoek naar het sociale medium. Mensen worden blij als ze foto's van vrienden zien en dat zorgt ervoor dat ze meer willen, net als bij een verslaving.
Fok! is mijn FBquote:Op woensdag 17 februari 2016 13:26 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]![]()
Smakelijk Sas en pit ze Fann, hebben jullie dat al op FB gemeldt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....
quote:Op woensdag 17 februari 2016 14:05 schreef sacha het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gelukkig heeft hij er nog éénquote:
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
De kinderen zullen heus geen gekke dingen met die oudjes doen, ik vermoed een gezelschapsachtig iets.quote:Op woensdag 17 februari 2016 14:15 schreef Mo_Muffin het volgende:
Als ik ooit bejaard word en men wil dan projecten experimenten met mij uitvoeren dan ga ik ook liever direct doot.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |