Beter een snee in je neus dan.....quote:Op woensdag 17 februari 2016 16:49 schreef sacha het volgende:
dr zit gewoon een snee in mijn neus van het gesnotter
quote:Op woensdag 17 februari 2016 18:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Beter een snee in je neus dan.....
Alhoewel
is wel prettig...............quote:Op woensdag 17 februari 2016 18:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Zelfs met NLondertitels te bekijken
Ik weet niet hoe jullie thuiskijken.. Eerst downloaden? Of streamen en dan de ondertitels er onder bij uitzoeken?quote:
ow.. dat regelt die Griekquote:Op woensdag 17 februari 2016 18:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe jullie thuiskijken.. Eerst downloaden? Of streamen en dan de ondertitels er onder bij uitzoeken?
OK.. Zoiets verwachte ik al....quote:Op woensdag 17 februari 2016 18:37 schreef FANN het volgende:
[..]
ow.. dat regelt die Griekik geef het gewoon door
quote:Op woensdag 17 februari 2016 18:37 schreef FANN het volgende:
[..]
ow.. dat regelt die Griekik geef het gewoon door
Je moet het hem gewoon per brief doorgevenquote:Op woensdag 17 februari 2016 18:43 schreef sacha het volgende:
[..]ik heb de Postbode leren neerladen, dien ook wel eens verzoekjes in, vergeet ie altijd
ow... da's niet handigquote:Op woensdag 17 februari 2016 18:43 schreef sacha het volgende:
[..]ik heb de Postbode leren neerladen, dien ook wel eens verzoekjes in, vergeet ie altijd
quote:Op woensdag 17 februari 2016 18:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Je moet het hem gewoon per brief doorgeven
mijn dyslectische Postbode en brievenquote:Op woensdag 17 februari 2016 18:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Je moet het hem gewoon per brief doorgeven
Heb ik niet , maar kan wel alle films/series streamen. Mogelijk dat ik gewoon wat Ziggo diensten op ga zeggenquote:Op woensdag 17 februari 2016 18:46 schreef sacha het volgende:
maar ik mag Netflixen van mijn broertje dus ik vermaak mij wel
Verbaasd me niets de onbezorgde post stapel daar op het eiland...quote:Op woensdag 17 februari 2016 18:48 schreef sacha het volgende:
[..]
mijn dyslectische Postbode en brieven
Wij hebben er eentje die kijkt alleen naar de huisnummers, dus krijg je de post van hetzelfde nummer maar dan een aantal straten verderop.quote:Op woensdag 17 februari 2016 18:48 schreef sacha het volgende:
[..]
mijn dyslectische Postbode en brieven
waarschijnlijk heb ik dat ook van zliggo, eigenlijk geen ideequote:Op woensdag 17 februari 2016 18:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb ik niet , maar kan wel alle films/series streamen. Mogelijk dat ik gewoon wat Ziggo diensten op ga zeggen
dan is de post verkeerd gezet op het sorteercentrumquote:Op woensdag 17 februari 2016 18:51 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Wij hebben er eentje die kijkt alleen naar de huisnummers, dus krijg je de post van hetzelfde nummer maar dan een aantal straten verderop.![]()
En dat regelmatig, en aangezien ik de postbode niet ben flikker ik alles gewoon weg, in het begin deed ik me nog moeite, maar als men zo hardleers is kan men mij de boom in.
En dan kijkt de bezorger verder nergens naar?quote:Op woensdag 17 februari 2016 18:52 schreef sacha het volgende:
[..]
dan is de post verkeerd gezet op het sorteercentrum
Genoeg te kijken, ik mag Netflixen van mijn dochter. Momenteel Dexter verslaafd.quote:Op woensdag 17 februari 2016 18:46 schreef sacha het volgende:
maar ik mag Netflixen van mijn broertje dus ik vermaak mij wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |