Ik weet het joh, ik ben ook een voorstander van vrijwillige euthanasie.quote:Op woensdag 17 februari 2016 16:30 schreef FANN het volgende:
[..]
Nou daar zoudn er meer van moeten zijnweet je hoeveel mensen daar dood wilde?
Ik zat en keer aan het koffierondje bij mijn moeder en ik weet niet meer hoe het gesprek daar op kwam, maar toen vroeg ik aan die vrouwen, het waren alleen vrouwen, wie van hen er voor zou kiezen om morgen dood te zijn dan? Toen stak bijna iedereen zijn hand op![]()
mijn moeder ook trouwens
Je hebt ook ooit Winnetoe gezien.quote:Op woensdag 17 februari 2016 16:31 schreef FANN het volgende:
[..]
Of op een vlot, zo deden ze dat bij de Indianen
misschien weet ik het daarvanquote:Op woensdag 17 februari 2016 16:31 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je hebt ook ooit Winnetoe gezien.
lees maar terugquote:Op woensdag 17 februari 2016 16:27 schreef FANN het volgende:
[..]
Hebben ze bij jullie trouwens wel een verzorgingstehuis?![]()
Of moet je dan verscheept worden naar het vaste land
moet ik effe doen danquote:
het is hier een alles in eentje maar dat zijn zoveel lettersquote:Op woensdag 17 februari 2016 16:41 schreef FANN het volgende:
O ja, bejaardenhuis, is net zoietsgelezen Sas
Je kan er één woord voor bedenken en dat is ''sterfhuis'' zo noemde mijn Pa datquote:Op woensdag 17 februari 2016 16:43 schreef sacha het volgende:
[..]
het is hier een alles in eentje maar dat zijn zoveel letters
Dat is balen, heb ik als kind ooit gehad, en nu zie je nog steeds een heel klein littekentje en op mijn onderlip net zo.quote:Op woensdag 17 februari 2016 16:49 schreef sacha het volgende:
dr zit gewoon een snee in mijn neus van het gesnotter
quote:Op woensdag 17 februari 2016 16:49 schreef sacha het volgende:
die snee in mijn neus is een terugkerend fenomeenquote:Op woensdag 17 februari 2016 16:54 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat is balen, heb ik als kind ooit gehad, en nu zie je nog steeds een heel klein littekentje en op mijn onderlip net zo.
Ga dit niet visualiseren als je vandaag nog rustig wil gaan slapen.
o jaquote:Op woensdag 17 februari 2016 17:00 schreef sacha het volgende:
[..]
niet zoenen, dan krijg je het ook!
ik heb een droge blafhoest en een kop vol snotquote:Op woensdag 17 februari 2016 17:02 schreef FANN het volgende:
[..]
o jaloop je ook te rochelen?
![]()
ik had mijn zus gisteren aan de phoon, die was steeds haar stem kwijt en af en toe ging ze piepen
die had het ook goed te pakken
ook sexyquote:Op woensdag 17 februari 2016 17:05 schreef sacha het volgende:
[..]
ik heb een droge blafhoest en een kop vol snot
In je neusholte of schraap je het snot er aan de buitenkant af met je zakmes?quote:Op woensdag 17 februari 2016 16:49 schreef sacha het volgende:
ik ga écht geen foto plaatsenquote:Op woensdag 17 februari 2016 17:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
In je neusholte of schraap je het snot er aan de buitenkant af met je zakmes?
Een rauwe neusholte heb ik nu ook, maar een snee?
quote:Op woensdag 17 februari 2016 17:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik vroeg ook niet om pics, ik vroeg hoe je dat in hemelsnaam voor elkaar kreeg?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |