die rode waren zo veel mooierquote:Op woensdag 17 februari 2016 19:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik blijf een beetje in het verleden hangen.
Nee nog niet, maar die is na Dexter aan de beurt. Twee series tegelijk kijken dat trek ik nietquote:Op woensdag 17 februari 2016 19:20 schreef sacha het volgende:
[..]
heb je Making a Murderer al gezien?
En past beter bij het liedjequote:Op woensdag 17 februari 2016 19:40 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
die rode waren zo veel mooier
quote:
een Ijsvogelquote:
mijn zus ziet deze vogel elke ochtend als ze de hond uitlaatquote:Op woensdag 17 februari 2016 21:45 schreef chufi het volgende:
[..]
In de zomer zeker... Die zijn toch blauwer
ik hoor 'smorgens vroeg al de lente vogelsquote:Op woensdag 17 februari 2016 21:51 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
mijn zus ziet deze vogel elke ochtend als ze de hond uitlaat
Dromen van zeemeerminnen en dan kut zeemeeuwen horen, da's een behoorlijke dompert.quote:
das waarquote:Op woensdag 17 februari 2016 22:02 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dromen van zeemeerminnen en dan kut zeemeeuwen horen, da's een behoorlijke dompert.
Die komt op PinkPop en Laionel Ritchie ook.quote:
van het Jazzfestivalquote:Op woensdag 17 februari 2016 22:20 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die komt op PinkPop en Laionel Ritchie ook.
Ouwe lullen krentebrood...quote:Op woensdag 17 februari 2016 22:20 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die komt op PinkPop en Laionel Ritchie ook.
de Commodoresquote:
Sexteto Habanero wereldberoemdquote:
kijk uit met de zuipquote:
quote:Op woensdag 17 februari 2016 22:31 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Sexteto Habanero wereldberoemd
Hun zonen heb ik wel eens gezien ...quote:Op woensdag 17 februari 2016 22:31 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Sexteto Habanero wereldberoemd
Wel eens een verhaal gelezen van Hildebrand dat ze met een schuit reisden.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |