abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 16 februari 2016 @ 18:31:58 #1
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_159969671
Welkom in stap 1 van het "Datingstappenplan: Met FOK! in 3 stappen naar je droomdate en -relatie"

Het zal jullie niet ontgaan zijn dat er op FOK! nogal wat waarde wordt gehecht aan posten over relaties, vreemd wel, in Relaties en Psychologie ;) .

Er zijn echter nogal wat strubbelingen omdat niet iedereen op dezelfde comfortabele of juist oncomfortabele plek zit als het gaat om zelfvertrouwen en de sociale mogelijkheid om zelfs maar de eerste stappen te nemen die je kunnen helpen tot een relatie.

Daarom presenteert R&P nu het Datingstappenplan: Met FOK! in 3 stappen naar je droomdate en -relatie. Dit stappenplan bestaat uit 3 topics, gebaseerd op een week aan onderzoek achter de schermen, meenemen van ideeën van users, en een stukje onmisbare modervaring in R&P. Het is de bedoeling dat je goed bij jezelf te rade gaat in welke fase van het stappenplan je je begeeft, en dat je ook in dat topic/die reeks blijft posten tot je aantoonbaar een fase verder bent gekomen! Dit houdt het volgende in:

Stap/topic 1: Sociaal genoeg worden om mensen aan te kunnen spreken en vriendschappelijke relaties aan te gaan met mensen.

Dit is, hebben wij geconcludeerd, de basis voor het je actief gaan bewegen in de datingscene. Je kunt het er mee eens zijn of niet. Dit is hoe we het gaan doen. Het kunnen aangaan van relaties/gesprekken met mensen is essentieel om je op een gezonde en zelfverzekerde manier te laten deelnemen aan de datingscene, en als je nog niet eens weet wanneer en hoe je iemand zomaar aan kunt spreken/contacten kunt leggen, hoe wil je dan succesvol een date hosselen? Ben je echt nog bezig met het ontdekken van die basics, dan is dit het topic voor jou! Doe je best, luister naar tips, en zorg ervoor dat je naar Stap 2 mag!

Stap/topic 2: Je hebt acceptabele sociale skills! Ga voor die date

Je hebt vrienden (gemaakt), kan vol vertrouwen eens een praatje met iemand maken uit het niets en weet wat je dan wél en niet kunt zeggen, gaat met enige regelmaat met kennissen of wellicht zelfs vrienden wat doen (van hobby tot kroeg tot bij iemand thuis hangen), en wilt graag kijken of je van een vriendschappelijke relatie naar een date kunt komen. Dit is het topic voor jou! Vraag tips over je datingprofiel op datingsites, over openingszinnen in de kroeg, of hoe je kunt peilen of die vriendin van je misschien óók wat meer wil dan alleen vrienden zijn. Hopelijk lukt het, en kun je op je eerste date, en daarmee naar stap 3!

Stap/topic 3: Je hebt een date! Tof! Plan het en laat weten hoe het ging!

Spreekt voor zich. Topic voor als je een date hebt geregeld. Niet als je er van droomt, niet hypothetisch, alleen als je een date HEBT, en wilt weten wat je kunt gaan doen, of na afloop om te praten over hoe het was, wat er goed ging, wat er slecht ging. Ging het goed? W00h00! Zet dit door. Ging het niet zo goed en moet je opnieuw daten? Ga dan terug naar stap 2!

En wie weet kunnen we zelfs een stap 4 toevoegen in de toekomst, alwaar je een heus FOK! Datingplan Certificaat in ontvangst mag nemen!

Advies van derden in alledrie de topics is natuurlijk welkom, waar zouden we zijn zonder de adviesgevers, want zonder hen geen topics vaak. Máár het advies dat gevraagd en gegeven wordt moet dus in lijn zijn met de geest van het topic/de fase die het topic representeert.

R&P / Datingstappenplan -stap 2: vol vertrouwen op naar die eerste date

R&P / Datingstappenplan -stap 3: deel hier je succesdates of datemissers

En wie zijn de scheidsrechters? De mods. Luister naar aanwijzingen en verzoeken om je naar een van de andere stappen de begeven als de tijd rijp is/dingen niet zo lekker gaan/gingen. We proberen in R&P ook het praten over relaties en daten gezellig te maken/houden, maar hebben jullie hulp daar bij nodig. Dus probeer alsjeblieft, zéker in het begin, gewoon eens even zonder al te veel morren naar de aanwijzingen te luisteren, en communiceer eventuele ontevredenheid op een normale manier met ons in het Feebacktopic.

Wat wel duidelijk mag zijn: posts die ergens niet horen worden verwijderd. Je krijgt eenmaal een waarschuwing met de mededeling dat je naar 'n ander topic moet voor die discussie. Als je niet luistert en doorgaat worden de posts genoted en kan dat verdere gevolgen hebben.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  dinsdag 16 februari 2016 @ 18:32:28 #2
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_159969683
En SC kan in SC blijven.
  dinsdag 16 februari 2016 @ 21:50:34 #3
454081 LonerForLife
Pretentieloos hedonistisch
pi_159977080
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 februari 2016 21:47 schreef LonerForLife het volgende:
Datingapps/sites zijn niks. Ik kreeg zojuist een bericht van iemand, maar dat gaat allemaal veel te abrupt. Om te beginnen, is degene echt? Nepprofiel of niet? Die stress heb je al niet in het echte leven. Daarnaast krijg je patsboem een bericht, ook nog eens heel persoonlijk ingehaakt op mijn profiel. Ik weet niet wat ik daarop moet zeggen, ik durf niet af te kappen en zit veel te serieus een berichtje in elkaar te fixen om de boot af te houden. Daarnaast is de druk te groot want iedereen zit daar voor het andere geslacht. Relaties zijn veel te serieus. Dit gaat te snel voor een loner als ik, ik kap ermee.

Dit klinkt allemaal wel wat dramatisch wat ik hierboven schrijf, maar ik heb liever gewone contacten. Gewoon chillen, beetje sporten, beetje muziek maken, gisteren beetje ouwehoeren met iemand van FOK! over vrouwen etc. Niet te serieus in ieder geval.
Niet dat mijn mening zo belangrijk is dat het in twee topics moet staan, maar om maar even aan te geven dat ik precies in stap 1 thuishoor. Sterker nog, al die andere serieuze relatie toestanden zijn niet aan mij besteed, dus ik zit hier goed mits anderen ook iets willen doen. Ik zie dat al eerder mensen iets hebben aangeboden cq. voorgesteld hebben. Ik heb dat ook even gedaan in het vorige deel van dit topic, ik zie wel wat daar uitkomt.
  dinsdag 16 februari 2016 @ 21:52:53 #4
416020 K44S
The bearded man
pi_159977171
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 februari 2016 21:50 schreef LonerForLife het volgende:

[..]

Niet dat mijn mening zo belangrijk is dat het in twee topics moet staan, maar om maar even aan te geven dat ik precies in stap 1 thuishoor. Sterker nog, al die andere serieuze relatie toestanden zijn niet aan mij besteed, dus ik zit hier goed mits anderen ook iets willen doen. Ik zie dat al eerder mensen iets hebben aangeboden cq. voorgesteld hebben. Ik heb dat ook even gedaan in het vorige deel van dit topic, ik zie wel wat daar uitkomt.
Ben je sociaal?
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
  dinsdag 16 februari 2016 @ 22:01:08 #5
454081 LonerForLife
pi_159977515
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 februari 2016 21:52 schreef K44S het volgende:

[..]

Ben je sociaal?
Op basis van Facebook en het aantal vrienden ben ik 0,0% sociaal, want die heb ik niet.

Toevallig vandaag nog aangesproken door een student die een enquete hield. Dan heb ik zo een gesprek van 10 minuten zonder enige moeite daarvoor te doen omdat ik het wel interessant vond wat ie deed. (enquete zelf duurde maar 1 minuut) Maar ik initieer zelf niks, helemaal niks, alleen als iemand me aanspreekt, dan gaat het prima. Beetje vrijwilligerswerk gedaan op een blauwe maandag, bij een studenten sportvereniging op een blauwe maandag, maar dat was het. Verder allemaal solistische hobbies.

Ik heb dus wel sociale skills, maar ik weet ze alleen toe te passen als iemand anders het gesprek begint. Ik vind het zeer lastig in te schatten of ik me opdring aan anderen en of het gelegen is voor de ander.
  dinsdag 16 februari 2016 @ 22:03:36 #6
416020 K44S
The bearded man
pi_159977624
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 februari 2016 22:01 schreef LonerForLife het volgende:

[..]

Op basis van Facebook en het aantal vrienden ben ik 0,0% sociaal, want die heb ik niet.

Toevallig vandaag nog aangesproken door een student die een enquete hield. Dan heb ik zo een gesprek van 10 minuten zonder enige moeite daarvoor te doen omdat ik het wel interessant vond wat ie deed. (enquete zelf duurde maar 1 minuut) Maar ik initieer zelf niks, helemaal niks, alleen als iemand me aanspreekt, dan gaat het prima. Beetje vrijwilligerswerk gedaan op een blauwe maandag, bij een studenten sportvereniging op een blauwe maandag, maar dat was het. Verder allemaal solistische hobbies.

Ik heb dus wel sociale skills, maar ik weet ze alleen toe te passen als iemand anders het gesprek begint. Ik vind het zeer lastig in te schatten of ik me opdring aan anderen en of het gelegen is voor de ander.
Spreek dat eens uit dan:
"Hoi, ik ben -x-, ik wil graag met je praten, mag dat? Of stoor ik je dan?"
Of: "Hoi, ik ben -x-, ik heb wat moeite om met mensen te praten, ik wil dit graag leren. Mag ik dit met u/jou oefenen?"

Je zal hooguit een beetje vervreemde blik krijgen, maar normaal gesproken zal die persoon ook wel met je praten.
pi_159977625
quote:

[..]

Voel jij je opgedrongen als iemand je aanspreekt? Daar heb je je antwoord. :)
A man is not old until regrets take the place of dreams.
  dinsdag 16 februari 2016 @ 22:35:24 #8
454081 LonerForLife
pi_159978949
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 februari 2016 22:03 schreef K44S het volgende:

[..]

Spreek dat eens uit dan:
"Hoi, ik ben -x-, ik wil graag met je praten, mag dat? Of stoor ik je dan?"
Of: "Hoi, ik ben -x-, ik heb wat moeite om met mensen te praten, ik wil dit graag leren. Mag ik dit met u/jou oefenen?"

Je zal hooguit een beetje vervreemde blik krijgen, maar normaal gesproken zal die persoon ook wel met je praten.
Het praten op zich gaat prima, alleen het moment om iemand aan te spreken. Dan ga ik twijfelen of degene daar op zit te wachten. Blauwtjes lopen lijkt me echt naar haha.
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 februari 2016 22:03 schreef habitue het volgende:

[..]

Voel jij je opgedrongen als iemand je aanspreekt? Daar heb je je antwoord. :)
Als ik word aangesproken, voelt dat niet opdringerig inderdaad, ik voel me dan soms zelfs gevleid erdoor. Maar ik heb wel vaak dat ik denk niet voldoende te kunnen bieden aan de ander. Zoals ik daarnet in dat datingapp topic plaatste over een bericht van iemand ontvangen en dan in de stress schieten. Dan denk ik namelijk niet te kunnen voldoen aan haar verwachting.

Beetje vergelijkbaar dat je als voetballer altijd de droom had om voor FC Barcelona te mogen voetballen en dan als het zover is, afhaakt omdat je denkt dat je gaat falen. Gisteravond namelijk nog zitten te chatten met iemand en dan heb ik altijd stoere praatjes over vrouwen, maar zodra ik een berichtje krijg, raak ik al in paniek. :')
pi_159979174
Als iemand heel erg in iets verdiept is dan zou ik diegene zelf niet zo snel aanspreken. Maar als diegene zich niet afkeert of niet heel druk bezig is lijkt het me geen probleem. Je merkt het snel genoeg of iemand in is voor een gesprek of haast heeft oid.

Vandaag nog: ik kwam een studiegenoot tegen en ik zei hem gedag. Eigenlijk wilde ik hem aanspreken, maar ik zag dat hij nogal gehaast was dus heb ik het bij 'Hoi!' gelaten.

Gewoon een praatje over dagelijkse dingen kan ook al leuk zijn, het hoeft niet over je grootste droom ofzo te gaan. Als het een wildvreemde is daarentegen dan vind ik het wel beter als er een aanleiding is. Iemand hier gaf een mooi voorbeeld dat ze in de supermarkt stond en iemand vroeg waar een product stond, zoiets. En dat daar een heel gesprek uit voortkwam. Dat soort dingen denk ik aan. At random mensen aanspreken zou ik zelf niet snel doen, maar misschien zijn er mensen die daar anders over denken. Ik vond het iig heel irritant en opdringerig om zomaar een bericht te krijgen met een heel persoonlijke vraag, zonder zelfs een begroeting. Maar goed, zoals je het nu beschrijft ben jij niet zo iemand, dus ik hoop dat je aan de overige tips wel iets hebt.
  dinsdag 16 februari 2016 @ 22:41:46 #10
416020 K44S
The bearded man
pi_159979181
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 februari 2016 22:35 schreef LonerForLife het volgende:

[..]

Het praten op zich gaat prima, alleen het moment om iemand aan te spreken. Dan ga ik twijfelen of degene daar op zit te wachten. Blauwtjes lopen lijkt me echt naar haha.

[..]

Als ik word aangesproken, voelt dat niet opdringerig inderdaad, ik voel me dan soms zelfs gevleid erdoor. Maar ik heb wel vaak dat ik denk niet voldoende te kunnen bieden aan de ander. Zoals ik daarnet in dat datingapp topic plaatste over een bericht van iemand ontvangen en dan in de stress schieten. Dan denk ik namelijk niet te kunnen voldoen aan haar verwachting.

Beetje vergelijkbaar dat je als voetballer altijd de droom had om voor FC Barcelona te mogen voetballen en dan als het zover is, afhaakt omdat je denkt dat je gaat falen. Gisteravond namelijk nog zitten te chatten met iemand en dan heb ik altijd stoere praatjes over vrouwen, maar zodra ik een berichtje krijg, raak ik al in paniek. :')
Dus liever een groentje blijven dan blauwtjes lopen?

Dus als je een keer wordt geweigerd voor een functie stop je met solliciteren?

Dus omdat je een keer gezakt bent voor je rijexamen stop je met rijden?

Dus als je een keer een voetbaltraining minder presteert dan stop je met voetbal?
pi_159979251
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 februari 2016 22:41 schreef K44S het volgende:

[..]

Dus liever een groentje blijven dan blauwtjes lopen?

Dus als je een keer wordt geweigerd voor een functie stop je met solliciteren?

Dus omdat je een keer gezakt bent voor je rijexamen stop je met rijden?

Dus als je een keer een voetbaltraining minder presteert dan stop je met voetbal?
Dit dus ook. Het kan een keer fout gaan, of twee keer, of drie keer, of tien keer. Maar daar leer je ook weer van. Iedereen loopt wel eens een blauwtje, maar aan het eind van zo'n gesprek weet je iig hoe het niet moet en wat de signalen waren dat het fout ging.
pi_159979641
Vallen 'verplichte' gesprekken hier ook onder? Kapper enzo. Ja je kan je mond houden, maar dan is het nog akwarder om zwijgend vooruit te staren dan gewoon een simpel gesprekje houden als in 'wat een kut weer buiten' en wat zijn je plannen voor 't weekend etc. Ook al boeit me dat niks, maar dat soort gesprekjes gaan mij nog best goed af, ook al valt er dus niks te halen.
pi_159979664
'te halen ' :')
Ja doei.
pi_159979726
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 februari 2016 22:57 schreef motorbloempje het volgende:
'te halen ' :')
Ik kom daar om mijn haar te laten doen, en neem het dan maar voor lief dat ik zo'n onnozel gesprek moet voeren :P Vaak hebben die meiden er ook een hekel aan hoor.
pi_159979798
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 februari 2016 22:59 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Ik kom daar om mijn haar te laten doen, en neem het dan maar voor lief dat ik zo'n onnozel gesprek moet voeren :P Vaak hebben die meiden er ook een hekel aan hoor.
Dat bedoelt ze niet
pi_159979850
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 februari 2016 22:35 schreef LonerForLife het volgende:

Beetje vergelijkbaar dat je als voetballer altijd de droom had om voor FC Barcelona te mogen voetballen en dan als het zover is, afhaakt omdat je denkt dat je gaat falen. Gisteravond namelijk nog zitten te chatten met iemand en dan heb ik altijd stoere praatjes over vrouwen, maar zodra ik een berichtje krijg, raak ik al in paniek.
Ik snap het. Waar het je aan ontbreekt is zelfvertrouwen en dat krijg je door ervaring op te doen. Dat kan angstig voelen, maar de enige beproefde methode om je angst te overwinnen is door je bloot te stellen aan je angsten. En als je wordt afgewimpeld kan even verrot voelen, maar dat ben je na een aantal keer zo weer vergeten.
pi_159979921
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 februari 2016 23:01 schreef Paxcon het volgende:

[..]

Dat bedoelt ze niet
Nee, maar ik wel. Kan prima gesprekken voeren als ik weet dat ik haar type niet ben of zij mijn type niet, of ze is bezet etc. Niks te winnen of verliezen daar dus. Bij een ieder waarvan ik dat niet weet durf ik niet aan te spreken (dus geen blauwtje willen lopen).
pi_159979983
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 februari 2016 23:05 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Nee, maar ik wel. Kan prima gesprekken voeren als ik weet dat ik haar type niet ben of zij mijn type niet, of ze is bezet etc. Niks te winnen of verliezen daar dus. Bij een ieder waarvan ik dat niet weet durf ik niet aan te spreken (dus geen blauwtje willen lopen).
Dus jij gaat alleen naar de kapper om een date te scoren?
pi_159980045
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 februari 2016 23:07 schreef DoubleDip het volgende:

[..]

Dus jij gaat alleen naar de kapper om een date te scoren?
Als je goed hebt gelezen: nee. Ik kom daar om mijn haar te doen en voer een lekker dom gesprekje. Prima. Zelfde als een doktersafspraak, tandarts e.d. daar zoek ik ook niks achter, hoe jong/knap de assistente ook is ;) Dat stukje sociale heb ik dan nog wel.
pi_159980145
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 februari 2016 22:57 schreef Deezertje het volgende:
Vallen 'verplichte' gesprekken hier ook onder? Kapper enzo. Ja je kan je mond houden, maar dan is het nog akwarder om zwijgend vooruit te staren dan gewoon een simpel gesprekje houden als in 'wat een kut weer buiten' en wat zijn je plannen voor 't weekend etc. Ook al boeit me dat niks, maar dat soort gesprekjes gaan mij nog best goed af, ook al valt er dus niks te halen.
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 februari 2016 23:09 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Als je goed hebt gelezen: nee. Ik kom daar om mijn haar te doen en voer een lekker dom gesprekje. Prima. Zelfde als een doktersafspraak, tandarts e.d. daar zoek ik ook niks achter, hoe jong/knap de assistente ook is ;) Dat stukje sociale heb ik dan nog wel.
Verklaar je nader.
pi_159980175
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 februari 2016 23:09 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Nadat je alle kapsters uitgebreid hebt gescreend of ze eventueel geschikt relatiemateriaal voor je zijn. Waarschijnlijk daarna dan thuis nog even haar facebook doorpluizen of ze een vriend heeft. ;( Ja erg gezond.
pi_159980199
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 februari 2016 23:12 schreef DoubleDip het volgende:

[..]

[..]

Verklaar je nader.
Omdat ik weet dat er niks valt te halen behalve waar je voor komt (en dat is niet de dame in kwestie), kan ik prima een gesprekje houden.
pi_159980219
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 februari 2016 23:13 schreef habitue het volgende:

[..]

Nadat je alle kapsters uitgebreid hebt gescreend of ze eventueel geschikt relatiemateriaal voor je zijn. Waarschijnlijk daarna dan thuis nog even haar facebook doorpluizen of ze een vriend heeft. ;( Ja erg gezond.
Ik heb een vaste kapster, en die is inderdaad bezet, maar ze is ook een tíkkeltje ouder ;)
pi_159980224
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 februari 2016 23:05 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Waarom verwacht je bij die vrouwen een blauwtje te gaan lopen? Je kan toch gewoon praten over de onderwerpen waarover je blijkbaar wel goed kan praten met vrouwen waarbij 'niets te halen' valt. Wat maakt het uit of je gesprekspartner single is of niet?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 16-02-2016 23:15:10 ]
pi_159980272
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 februari 2016 23:13 schreef habitue het volgende:

[..]

Oh ja dat zou ik haast nog vergeten. :')
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 februari 2016 23:14 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Omdat ik weet dat er niks valt te halen behalve waar je voor komt (en dat is niet de dame in kwestie), kan ik prima een gesprekje houden.
Dus bij iedere afspraak die je hebt ga je eerst bedenken of het potentieel datemateriaal is? Dan heb je zeker eerst hun FB/LinkedIn enzo opgezocht?
pi_159980292
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 februari 2016 23:14 schreef Paxcon het volgende:

[..]

Waarom verwacht je bij die vrouwen een blauwtje te gaan lopen? Je kan toch gewoon praten over de onderwerpen waarover je blijkbaar wel goed kan praten met vrouwen waarbij 'niets te halen' valt. Wat maakt het uit of je gesprekspartner single is of niet?
Omdat ik nou eenmaal zo graag wil daten en/of een relatie. Dus iedere dame die mij wel wat lijkt weeg ik de kansen af. Via een datingapp zijn de intenties er vaak wel, maar als je iemand 'out of the blue' ontmoet is het wel handig om te weten of ze single is of niet als ze mijn type is en ik haar wel vaker zou willen spreken.
pi_159980338
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 februari 2016 23:16 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Omdat ik nou eenmaal zo graag wil daten en/of een relatie. Dus iedere dame die mij wel wat lijkt weeg ik de kansen af. Via een datingapp zijn de intenties er vaak wel, maar als je iemand 'out of the blue' ontmoet is het wel handig om te weten of ze single is of niet als ze mijn type is en ik haar wel vaker zou willen spreken.
Maar met singles kun je ook gewoon over koetjes en kalfjes gaan praten toch? Je eerste vraag bij hen is toch niet ''zullen we daten?''.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 16-02-2016 23:18:53 ]
pi_159980379
quote:

[..]

Dus iedere vrouw benader je als zodanig? Wanhoop kun je wel ruiken hoor, dat schrikt nogal af. Tip: stop met zoeken en werk aan je sociale skills. En accepteer dat het dit jaar hoogstwaarschijnlijk niet gaat lukken om een date te krijgen, want er moet nog een hele hoop gebeuren wil het succesvol zijn. (En wat dat precies is daar zijn hele topics over volgeschreven) Dit soort dingen werken nou eenmaal beter als je niet wanhopig op zoek bent.
pi_159980400
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 februari 2016 23:18 schreef Paxcon het volgende:

[..]

Maar met singles kun je ook gewoon over koetjes en kalfjes praten toch? Je eerste vraag bij hen is toch niet ''zullen we daten?''.
Nee, maar in een club/kroeg maak je toch ook eerst oogcontact, eventueel dansen, en ga je daarna pas in gesprek? En dat is vaak niet om een vriendschap op te bouwen, maar om gewoon keihard te flirten en elkaar pas later goed te ontdekken. Nu gaat dat niet op als je iemand tegenkomt op de sportschool e.d. want dat is minder 'los' in mijn ogen, maar 'zomaar' een praatje maken is voor mijn gevoel jezelf opdringen bij iemand
pi_159980438
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 februari 2016 23:20 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Nee, maar in een club/kroeg maak je toch ook eerst oogcontact, eventueel dansen, en ga je daarna pas in gesprek? En dat is vaak niet om een vriendschap op te bouwen, maar om gewoon keihard te flirten en elkaar pas later goed te ontdekken. Nu gaat dat niet op als je iemand tegenkomt op de sportschool e.d. want dat is minder 'los' in mijn ogen, maar 'zomaar' een praatje maken is voor mijn gevoel jezelf opdringen bij iemand
De wereld op zijn kop, heb je door wat je zegt?
- Als ik over koetjes en kalfjes praat dring ik mezelf op.
- Als ik random mensen aanspreek met persoonlijke vragen over hun (liefdes)leven niet...??????
pi_159980450
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 februari 2016 23:19 schreef DoubleDip het volgende:

[..]

Dus iedere vrouw benader je als zodanig? Wanhoop kun je wel ruiken hoor, dat schrikt nogal af. Tip: stop met zoeken en werk aan je sociale skills. En accepteer dat het dit jaar hoogstwaarschijnlijk niet gaat lukken om een date te krijgen, want er moet nog een hele hoop gebeuren wil het succesvol zijn. (En wat dat precies is daar zijn hele topics over volgeschreven) Dit soort dingen werken nou eenmaal beter als je niet wanhopig op zoek bent.
Eerlijk gezegd overleef ik nog eens een jaar daten/flirten niet, sta al jaren 'on hold' ondanks alle registers die ik heb opengetrokken op sites/apps.
pi_159980538
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 februari 2016 23:21 schreef DoubleDip het volgende:

[..]

De wereld op zijn kop, heb je door wat je zegt?
- Als ik over koetjes en kalfjes praat dring ik mezelf op.
- Als ik random mensen aanspreek met persoonlijke vragen over hun (liefdes)leven niet...??????
Je doelt op de haarkleur vraag? Dat is gewoon echt pure interesse. Maar ik bedoelde meer: in een club hoef je niet eerst vrienden te worden ofzo, je maakt oogcontact, flirt wat en daarna ga je halfschreeuwend in gesprek. En dat is hetzelfde als daten op het werk/school: je komt iemand vaker tegen en op een gegeven moment raak je aan de praat.
pi_159980599
quote:

[..]

Ik denk dat je eens moet stoppen met uitzoeken of mensen die je in het dagelijks leven tegenkomt single zijn of niet, en iedereen op dezelfde manier benaderen. Ik denk dat je dan pas echt leert om beter te worden in small talk.
pi_159980713
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 februari 2016 23:22 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Eerlijk gezegd overleef ik nog eens een jaar daten/flirten niet, sta al jaren 'on hold' ondanks alle registers die ik heb opengetrokken op sites/apps.
Ja en dat is dus precies de reden dat je nog single bent. Ieder zijn tijd, maar jij wil gewoon te graag en dat schrikt mensen af. Leer eerst eens gewone gesprekken te voeren, ook met vrouwen, zonder bijbedoelingen. Als je continue in de datingmodus staat raak je alleen gefrustreerd en knappen mensen af op je wanhopige gedrag.
pi_159980759
quote:

[..]

Eerlijk gezegd overleef ik nog een jaar daten/flirten niet, sta al jaren 'on hold' ondanks alle registers die ik heb opengetrokken op sites/apps.
Knul, misschien heb je in je hoofd je best gedaan, maar dit toont weer eens aan dat je 0 zelfkennis hebt. Je hebt echt helemaal niks, maar dan ook echt niks gedaan om je sociale vaardigheden naar een hoger niveau te tillen of je verwrongen wereldbeeld wat bij te stellen. Dat is de oorzaak waarom vrouwen niet met je af willen spreken. Al registreer je je nog op een miljoen sites met of zonder baard, kort of lang haar, overhemd of t-shirt, oorbel of niet, het gaat gewoon niet gebeuren zo.
pi_159980873
Deezertje, je moet echt stoppen met die overwegingen die jij maakt bij elke dame die je ziet, het is echt gewoon eng en obsessief.
pi_159981011
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 februari 2016 23:32 schreef habitue het volgende:

[..]

Knul, misschien heb je in je hoofd je best gedaan, maar dit toont weer eens aan dat je 0 zelfkennis hebt. Je hebt echt helemaal niks, maar dan ook echt niks gedaan om je sociale vaardigheden naar een hoger niveau te tillen of je verwrongen wereldbeeld wat bij te stellen. Dat is de oorzaak waarom vrouwen niet met je af willen spreken. Al registreer je je nog op een miljoen sites met of zonder baard, kort of lang haar, overhemd of t-shirt, oorbel of niet, het gaat gewoon niet gebeuren zo.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_159981026
quote:

[..]

Dit. Werk eerst aan je sociale vaardigheden. Ook zou ik stoppen met daten via apps, lijkt me zo tijdrovend en frustrerend als ze dan niks meer van zich laten horen.
pi_159981120
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 februari 2016 23:41 schreef syndroom het volgende:

[..]

Dit. Werk eerst aan je sociale vaardigheden. Ook zou ik stoppen met daten via apps, lijkt me zo tijdrovend en frustrerend als ze dan niks meer van zich laten horen.
Zegt er eentje wat :')
I think human consciousness is a tragic misstep in evolution. We became too self-aware. Nature created an aspect of nature separate from itself - we are creatures that should not exist by natural law.
pi_159981131
quote:

[..]

Ik kan je gevoel wel begrijpen, toch zul je kleine stapjes moeten maken om echt sociaal te worden zodat vrouwen je interessant gaan vinden. Dat is niet binnen een maandje geregeld, kan makkelijk jaren duren.
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 februari 2016 23:25 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Je doelt op de haarkleur vraag? Dat is gewoon echt pure interesse. Maar ik bedoelde meer: in een club hoef je niet eerst vrienden te worden ofzo, je maakt oogcontact, flirt wat en daarna ga je halfschreeuwend in gesprek. En dat is hetzelfde als daten op het werk/school: je komt iemand vaker tegen en op een gegeven moment raak je aan de praat.
Nou, als je alleen in een club zit valt dat wel op. het is maar net hoe sociaal je bent en je in je eentje in staat bent om contact met anderen te maken.
  dinsdag 16 februari 2016 @ 23:48:24 #41
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_159981185
Hij heeft even veel bereikt als dat "wij allemaal" bereikt hebben met op hem te reageren.

-> nul, niks, compleet verspeelde moeite <-
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_159981198
quote:

[..]

Hoe zou jij het vinden als je zoveel tijd in iets hebt gestoken en het eigenlijk 0 heeft opgeleverd? Dan kan je of daarmee kappen, of het in het echte leven sociaal wat beter proberen te doen als in gesprekken voeren, beetje flirten etc.

Mensen doen hier net alsof je bij een vriendschap een gratis relatie krijgt zoals je bij een pak melk het 2e gratis krijgt... :') Een vriendschap is geen vereiste om zo in een relatie te rollen. Een beetje geforceerd (datingsite/app) of in de kroeg flirten helpt je eerder wat socialer te worden lijkt me.
pi_159981206
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 februari 2016 23:48 schreef ook_gek het volgende:
Hij heeft even veel bereikt als dat "wij allemaal" bereikt hebben met op hem te reageren.

-> nul, niks, compleet verspeelde moeite <-
Maar ach, het houdt ons van de straat en hem van zijn scriptie.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_159981278
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 februari 2016 23:48 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Hoe zou jij het vinden als je zoveel tijd in iets hebt gestoken en het eigenlijk 0 heeft opgeleverd? Dan kan je of daarmee kappen, of het in het echte leven sociaal wat beter proberen te doen als in gesprekken voeren, beetje flirten etc.

Mensen doen hier net alsof je bij een vriendschap een gratis relatie krijgt zoals je bij een pak melk het 2e gratis krijgt... :') Een vriendschap is geen vereiste om zo in een relatie te rollen. Een beetje geforceerd (datingsite/app) of in de kroeg flirten helpt je eerder wat socialer te worden lijkt me.
Waarom wil je zo krampachtig een relatie als je nog niet eens in staat bent een vriendschap te onderhouden?
I think human consciousness is a tragic misstep in evolution. We became too self-aware. Nature created an aspect of nature separate from itself - we are creatures that should not exist by natural law.
pi_159981335
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 februari 2016 23:51 schreef Rust_Cohle het volgende:

[..]

Waarom wil je zo krampachtig een relatie als je nog niet eens in staat bent een vriendschap te onderhouden?
Erkenning, liefde, intimiteit.. Dat lukt je in je eentje niet behalve 'van jezelf te houden' en intimiteit met je handen ervaren.
  dinsdag 16 februari 2016 @ 23:53:41 #46
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_159981344
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 februari 2016 23:49 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Maar ach, het houdt ons van de straat en hem van zijn scriptie.
Als we nou op alles ja klopt je hebt gelijk zeggen. Dan is het zo over. Je mag hier geen dagboek bij houden of klagen :D
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
pi_159981425
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 februari 2016 23:53 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Erkenning, liefde, intimiteit.. Dat lukt je in je eentje niet behalve 'van jezelf te houden' en intimiteit met je handen ervaren.
Probeer dat eerst eens uit een relatie te halen met iemand waarmee je dergelijke gevoelens kan delen zonder je handel in iemand te willen dumpen als een gefrustreerde overlopende menselijke zaadcontainer. Er is meer in leven dan enkel seks.
pi_159981436
quote:

[..]

Dan zou ik denken, godverdomme mijn aanpak werkt voor geen moer. Laat ik eens totaal iets anders proberen en niet als een wesp die naar buiten wil vliegen 100.000 keer proberen door het glas te vliegen.
Een sociaal leven opbouwen, daardoor je sociale vaardigheden verbeteren, normale leuke gesprekken met mensen kunnen voeren, verschillende mensen leren kennen (en dan bedoel ik echt leren kennen, niet op een oppervlakkige manier) zullen je kansen op een vrouw exponentieel doen toenemen maar vooral en dit is het belangrijkste. je leven zo veel meer aangenamer maken. Je zegt zelf dat je op het randje van depressiviteit zit, dan moet je het roer omgooien!
pi_159981575
quote:

[..]

Je hebt vooral heel veel tijd gestoken in niks doen en piekeren, laten we eerlijk zijn.
pi_159983839
quote:

[..]

Complete bull. De redenen hiervoor zijn al 37521 in het kwadraat genoemd. Nou snap ik weer waarom ik hier vooral lurk :')

Maar goed, dat de rest weet dat het ook anders kan. Ondanks dat het net zo snel is ondergesneeuwd vond ik een succesverhaal wel even nodig in deze rijstebrij.
diseased rhinoceros pizzle
pi_159983896
quote:

[..]

Maar dat kan de ander toch heel goed zelf inschatten? Als iemand mij normaal aanspreekt en ik heb geen zin in een praatje, krijg je hoogstens een kort antwoord. Dat is toch niet het einde van de wereld.

Probeer het eens, het is zo leuk. Zo had ik van de week een heel leuk gesprek met een man in de trein, ik moest lachen omdat hij zo verschrikkelijk moest gapen, leuk gesprek in de trein en we bleken praktisch naast elkaar gewoond te hebben. Hardstikke leuk gesprek, viel niks te "halen", maar we liepen allebei met een glimlach de trein uit.
pi_159985124
quote:
0s.gif Op [quote]0s.gif [b]Op dinsdag 16 februari 2016 23:48 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Fantaseren, analyseren, data manipulatie naar eigen straatje, foute conclusies trekken, etc is toch geen "tijd in iets steken"? Jij het is doods vermoeiend dus het zal wel zo voelen, maar het is echt niet iets "ondernemen" zoals iedereen je hier 537255774542288343 keer heeft geadviseerd te doen.

Maak nou eens eerst een aktie plan van kleine stapjes. Een tip die ik mijn kind onlangs gaf voor het maken van haar spreekbeurt op school. (Sorry die is 12 jaar oud, maar klaarblijkelijk ook op jou van toepassing.)

Zet het punt waar je nu bent bovenaan een blaadje.
Zet het punt waar je wilt zijn onderaan het blaadje.

In jouw geval staat er dus boven aan iets van; Ik ben 0,0 sociaal en kan geen normaal gesprek voeren met vreemde mensen.

Beneden dat iets in de trend van; Ik wil gewoon een sociaal persoon zijn, die uit het niets een leuk persoon kan aanspreken voor een praatje als ik me verveel of een leuke dame als ik denk die wil ik wel beter kennen.

Dat zijn de twee uiterste. Nu ga je voor zelf die twee uiterste halveren. Dus bedenk het punt wat precies in het midden valt. Dus iets in de trend van; Sociaal contact met mensen over koetjes en kalfjes zonder bij bedoelingen. Schrijf die in het midden van het blaadje op.

Nu is de stap van bovenaan het blaadje, naar het midden van het blaadje best groot. Te groot. Ik kan niet voor je denken, maar met je posts alhier denk ik dat het je beangstigt. Die stap moet dus kleiner.

Dus ga je weer halveren. Verzin de stap die precies in het midden valt van de top en het midden. En natuurlijk schrijf je die dan ook precies in het midden van die twee op het blaadje.

Blijf dit net zo lang kritisch doen totdat je bij jezelf denkt, dat het volgende stapje waar je op uitkomt "te doen" is.

Ga dan bedenken wat je zou kunnen doen om van je huidige situatie, naar het volgende stapje te kunnen komen. Welke dingen moet je daarvoor gaan trainen. Waar kun je dat gaan trainen. Is er iemand die je misschien kan helpen en/of uitleggen, etc..

Kom desnoods met dat stapje weer hier terug voor tips / ideeën die wij eventueel kunnen geven

quote:
dinsdag 16 februari 2016 23:22 schreef Deezertje het volgende:[/b]

[..]

Met andere woorden, dus maar opschieten met het zoeken en aannemen van proffesionele hulp voordat je jezelf of (erger) andere iets aan doet.
pi_159985191
quote:

[..]

Via een datingapp zijn de intenties er vaak wel, maar als je iemand 'out of the blue' ontmoet is het wel handig om te weten of ze single is of niet als ze mijn type is en ik haar wel vaker zou willen spreken.
Hier schrijf je een probleem en..
quote:

[..]

Een vriendschap is geen vereiste om zo in een relatie te rollen.
.. hier heb je de oorzaak van je probleem
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
  woensdag 17 februari 2016 @ 09:52:51 #54
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_159985226
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2016 09:50 schreef Koral het volgende:

.. hier heb je de oorzaak van je probleem
Maar paps en mams, met al hun levenswijsheid en street-cred, zeggen dat het heus wel kan. Dus kunnen we vriendschappen blijven afwijzen in het socialisatieproces.

Crawl, walk, run.
pi_159985247
quote:
9s.gif Op woensdag 17 februari 2016 09:52 schreef Copycat het volgende:

[..]

Maar paps en mams, met al hun levenswijsheid en street-cred, zeggen dat het heus wel kan. Dus kunnen we vriendschappen blijven afwijzen in het socialisatieproces.

Crawl, walk, run.
Zij zijn misschien ook niet het goede voorbeeld. 30 jaar bij elkaar en een handjevol vrienden (geen behoefte aan). Zij zijn dus wél van mening dat je geen vriendenkring hoeft te hebben voordat je gaat daten. Het meisje heeft immers met jou te maken en zolang je maar kan uitleggen waarom jij geen (behoefte) vrienden hebt is het goed. Je date niet de vriendengroep, maar de persoon zelf.
pi_159985258
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2016 09:54 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Zij zijn misschien ook niet het goede voorbeeld. 30 jaar bij elkaar en een handjevol vrienden (geen behoefte aan). Zij zijn dus wél van mening dat je geen vriendenkring hoeft te hebben voordat je gaat daten. Het meisje heeft immers met jou te maken en zolang je maar kan uitleggen waarom jij geen (behoefte) vrienden hebt is het goed. Je date niet de vriendengroep, maar de persoon zelf.
En hoe werkt dat tot nu toe voor je?
  woensdag 17 februari 2016 @ 09:56:00 #57
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_159985262
quote:

Zij zijn misschien ook niet het goede voorbeeld. 30 jaar bij elkaar en een handjevol vrienden (geen behoefte aan). Zij zijn dus wél van mening dat je geen vriendenkring hoeft te hebben voordat je gaat daten.
Ja,dat zeg ik. En dat neem je maar wat graag van ze aan. Bedoel: wat weten wij nou.
pi_159985284
Ik ben met mijn vriend en mijn exen eerst vriendschappelijk omgegaan.
Het is nooit zo gegaan dat we elkaar ontmoette en zeiden "Dus je bent vrijgezel? Ik ook!" "Oh cool, zullen wij dan een relatie beginnen?" "Ja top!" :')
pi_159985288
30 jaar geleden werd er nog net niet aan uithuwelijking gedaan in NL. Om dat in deze tijd zelfs nog in overweging te nemen als waarheid is gewoonweg dom.
pi_159985322
De vaardigheden die nodig zijn om vriendschappelijk contact te hebben en te kunnen onderhouden zijn wel degelijk belangrijk bij de start van een relatie. Veel belangrijker dan flirten en seksuele spanning opbouwen.

Ja die vaardigheden kun je ook bezitten zonder vriendengroep. Ja ook zonder die vaardigheden lukt het een enkeling toch een relatie te starten en voort te zetten.

Die uitzonderingen doen niks af aan de waarde van die vaardigheden.
pi_159985330
quote:
9s.gif Op woensdag 17 februari 2016 09:52 schreef Copycat het volgende:

[..]

Crawl, walk, run.
Pa en ma bedoelden waarschijnlijk eigenlijk dat je geen bruisend sociaal leven met een vriendengroep van 30 man hoeft te hebben om een relatie te krijgen, maar dat je wel een beetje in mensen moet investeren. Ze leren kennen enzo.

Maar Deezer maakt daar natuurlijk van wat hem het beste uitkomt.
pi_159985344
quote:
1s.gif Op woensdag 17 februari 2016 10:01 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:

[..]

Maar Deezer maakt daar natuurlijk van wat hem het beste uitkomt.
Zolang het hem maar weer wat aandacht op fok oplevert.
pi_159985347
quote:

[..]

Wil je het nou echt niet snappen of wat? Voor mij is het nu wel duidelijk dat je geen vrienden wil omdat andere mensen jou 0 interesseren. (behalve degene waar je je lul in zou kunnen steken misschien een beetje) Neemt niet weg dat je zonder sociale vaardigheden en zonder enige vorm van sociaal leven geen kans hebt.
pi_159985454
Misschien wil je moeder wel een keer iets gezelligs met je doen! Heb je dat al eens gevraagd?
pi_159985528
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2016 10:02 schreef habitue het volgende:

[..]

Wil je het nou echt niet snappen of wat? Voor mij is het nu wel duidelijk dat je geen vrienden wil omdat andere mensen jou 0 interesseren. (behalve degene waar je je lul in zou kunnen steken misschien een beetje) Neemt niet weg dat je zonder sociale vaardigheden en zonder enige vorm van sociaal leven geen kans hebt.
Dit dus. Alleen degenen waar iets te halen valt. Geen oprechte interesse, wat wel een voorwaarde is voor goed sociaal contact.
pi_159985547
quote:

[..]

Jouw ouders zijn al voorzien. Jij nog niet. De kans dat jij meisjes ( :') ) gaat leren kennen die geïnteresseerd zijn in jou, iemand die in alles uitstraalt dat hij niet voor zichzelf kan zorgen* (laatstaan een ander) is nihil. De kans dat iemand dan lang genoeg met je in gesprek raakt om vervolgens ook jouw uitleg te accepteren is nog kleiner.

* geen diploma's
* thuis wonen
* geen verbinding met vrienden of andere mensen
* asperger

Zeg nou zelf, met zo'n "CV" verdwijnt toch iedere liefde op het eerste gezicht als sneeuw voor de zon? Al helemaal in "de doelgroep" waar jij je op richt.

Pas als mensen je een beetje leren kennen zullen ze wellicht ook goede kanten van je ontdekken. Dan zal er wellicht ook iets kunnen groeien waardoor de kans toeneemt dat je uitleg acceptabel wordt.
pi_159985623
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2016 10:14 schreef Koral het volgende:

[..]

Jouw ouders zijn al voorzien. Jij nog niet. De kans dat jij meisjes ( :') ) gaat leren kennen die geïnteresseerd zijn in jou, iemand die in alles uitstraalt dat hij niet voor zichzelf kan zorgen* (laatstaan een ander) is nihil. De kans dat iemand dan lang genoeg met je in gesprek raakt om vervolgens ook jouw uitleg te accepteren is nog kleiner.

* geen diploma's
* thuis wonen
* asperger

Zeg nou zelf, met zo'n "CV" verdwijnt toch iedere liefde op het eerste gezicht als sneeuw voor de zon? Al helemaal in "de doelgroep" waar jij je op richt.

Pas als mensen je een beetje leren kennen zullen ze wellicht ook goede kanten van je ontdekken. Dan zal er wellicht ook iets kunnen groeien waardoor de kans toeneemt dat je uitleg acceptabel wordt.
Genoeg 'meiden' die maar wat graag voor hun kereltjes zorgen hoor. Niet dat ik daar op uit ben, maar de meest vreemde koppels bestaan. Ook iemand van 21 die met een kerel van 34 heeft die geen opleiding en baan heeft maar wel twee kinderen uit een eerdere relatie heeft. Alles is fout daaraan, maar toch is die meid zo gek. Misschien omdat ze nooit een vaderfiguur gehad heeft of wat. Maar toch, verklaar je nader. Op elk potje past een dekseltje.
pi_159985651
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2016 10:20 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Genoeg 'meiden' die maar wat graag voor hun kereltjes zorgen hoor. Niet dat ik daar op uit ben, maar de meest vreemde koppels bestaan. Ook iemand van 21 die met een kerel van 34 heeft die geen opleiding en baan heeft maar wel twee kinderen uit een eerdere relatie heeft. Alles is fout daaraan, maar toch is die meid zo gek. Misschien omdat ze nooit een vaderfiguur gehad heeft of wat. Maar toch, verklaar je nader. Op elk potje past een dekseltje.
Maar die kerel en die meid hebben wel social skills en daaruit is iets ontstaan. :)
Op jouw potje bestaat er geen een dekseltje, op dit moment.
pi_159985654
Hij heeft die 2 kinderen gemaakt, dus iemand of iemanden vond(en) hem ooit leuk genoeg om er bovenop te klimmen.

Dat heeft hij dus al voor op jou.
pi_159985677
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2016 10:20 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Je bent dus eigenlijk op zoek naar een moeder figuur van 18 jaar?

Wat denk je zelf, wat je hierboven beschrijft, is dat nu de uitzondering of de regel? Mij lijkt het de uitzondering, en dat potje ga je niet snel ontmoeten omdat het dekseltje geen moeite wil doen om contact te maken en zijn kansen te vergroten door vriendschappen te sluiten. Je bent immers liever lui dan moe. Net als met studie, excuus op excuus om maar te kunnen wachten totdat de wereld zich aan Deezertje aanpast. Wat jij wil jongen ^O^
pi_159985705
Gaat allemaal prima lukken! Zullen we gewoon met z'n allen even achteruit gaan zitten, niet meer reageren en afwachten? :)
Ja doei.
pi_159985715
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2016 10:26 schreef motorbloempje het volgende:
Gaat allemaal prima lukken! Zullen we gewoon met z'n allen even achteruit gaan zitten, niet meer reageren en afwachten? :)
Ja hoor. :)
pi_159985761
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 februari 2016 23:35 schreef Bananenpap het volgende:
Deezertje, je moet echt stoppen met die overwegingen die jij maakt bij elke dame die je ziet, het is echt gewoon eng en obsessief.
Daar raak je vanzelf in verdwaald, hoe langer je alleen bent, hoe sterker dit wordt. (Obsessief gedrag, maar ook ontwijkend en anti-sociaal gedrag)
Lambo of Rekt
pi_159985846
quote:
Yep
pi_159985883
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2016 10:14 schreef Koral het volgende:

[..]

* geen diploma's
* thuis wonen
* asperger

Andere mensen in dit topic voldoen misschien ook aan dit profiel, maar wanneer ze wel oprecht geïnteresseerd zijn in andere mensen (ook degenen die ze niet willen neuken) hoeft het niet in de weg te staan. Daar ben ik van overtuigd en heb dat irl ook vaak gezien. ^O^

Als je dan voor jezelf een manier weet te vinden die bij jou past om verbinding met mensen tot stand te brengen zal dat ook toenemen.
pi_159985897
quote:
3s.gif Op woensdag 17 februari 2016 10:29 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Daar raak je vanzelf in verdwaald, hoe langer je alleen bent, hoe sterker dit wordt. (Obsessief gedrag, maar ook ontwijkend en anti-sociaal gedrag)
Enige manier om die gevoelens te relativeren is weer eens een normaal gesprek te voeren of te daten.
pi_159985926
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2016 10:22 schreef DancingPhoebe het volgende:
Hij heeft die 2 kinderen gemaakt, dus iemand of iemanden vond(en) hem ooit leuk genoeg om er bovenop te klimmen.

Dat heeft hij dus al voor op jou.
Dit ja, hij weet met vrouwen om te gaan of in ieder geval indruk te maken op die 21 jarige. Diegene is vele malen verder dan jij, omdat hij actie onderneemt.
Lambo of Rekt
pi_159985986
quote:
1s.gif Op woensdag 17 februari 2016 10:37 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Enige manier om die gevoelens te relativeren is weer eens een normaal gesprek te voeren of te daten.
Nee. De enige manier om die gevoelens te relativeren is door die gevoelens te relativeren.
pi_159986079
quote:
1s.gif Op woensdag 17 februari 2016 10:37 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Enige manier om die gevoelens te relativeren is weer eens een normaal gesprek te voerenof te daten.
Zo klopt ie. En niet alleen met 18-jarige blonde dunne meisjes met koraalblauwe ogen.
pi_159987115
quote:
1s.gif Op woensdag 17 februari 2016 10:47 schreef SantaClausNorthPole het volgende:

[..]

Zo klopt ie. En niet alleen met 18-jarige blonde dunne meisjes met koraalblauwe ogen.
O+
pi_159989124
Weet niet zeker of het de bedoeling is om je voortgang hier te bespreken, als dat niet de bedoeling is dan excuses hiervoor.

Vandaag de collega waar ik het goed mee kan vinden aangesproken en tijdens het gesprekje wat we hadden het gehad over of hij al plannen had voor het weekend.
Concrete plannen had hij nog niet dus de bal op gegooid of het hem wat leek om buiten het werk om wat te gaan doen.

En dit vond hij een goed plan.

Dus als alles meezit heb ik aanstaand weekend wat te doen :D
pi_159989161
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2016 12:59 schreef anotherRandomdude het volgende:
Weet niet zeker of het de bedoeling is om je voortgang hier te bespreken, als dat niet de bedoeling is dan excuses hiervoor.

Vandaag de collega waar ik het goed mee kan vinden aangesproken en tijdens het gesprekje wat we hadden het gehad over of hij al plannen had voor het weekend.
Concrete plannen had hij nog niet dus de bal op gegooid of het hem wat leek om buiten het werk om wat te gaan doen.

Kijk! Superleuk *O*
  woensdag 17 februari 2016 @ 13:01:24 #84
78092 gebakken-koekje
Soms best schattig
pi_159989170
wat idioot, trouwen en scheiden alsof het niets is :O
Om over het socialiseren en vriendschappen hebben/opbouwen door te gaan. Ik ga vrijdag doen wat meerdere mensen Deezer hier al eens hebben aangeboden, iemand mee op sleeptouw nemen die sociaal niet zo handig is. Niet dat ik nou meteen maar op iedereen af duik maar ik kan wel contacten leggen en gesprekjes aangaan, ik hoop echt haar er een beetje bij te kunnen betrekken en te kunnen laten zien dat andere mensen echt niet zo eng zijn
pi_159989277
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2016 12:59 schreef anotherRandomdude het volgende:

^O^

Eindelijk iemand die gewoon spijkers met koppen slaat, en je ziet t, gelijk resultaten boeken. Van jou hebben we er meer nodig in dit topic.
Lambo of Rekt
  woensdag 17 februari 2016 @ 13:09:20 #86
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_159989356
quote:

Goede update! En blijf ze vooral delen!
pi_159989400
quote:

Wat leuk! O+
Ja doei.
pi_159990181
quote:

Tof! Stoere actie hoor!
pi_159990258
quote:

Laat ons weten hoe het ging. Gaan jullie doen, als ik vragen mag? Gewoon biertje pakken, of iets aktiefs?
pi_159990444
quote:

Gisteren om advies gevraagd en vandaag meteen uitgevoerd. Eindelijk eens een post in dit topic waar ik blij van word. :D
pi_159990743
quote:

Goed bezig! Hier kunnen mensen als Deezer nog iets van leren: actie ondernemen.
pi_159990749
quote:

Topper.
pi_159990787
quote:

Goed bezig! ^O^
En ja, posts over vooruitgang zijn zeker gewenst! Graag zelfs. ;)
pi_159991784
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2016 15:05 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Iemand die wel iets onderneemt en dus progressie boekt *O*
Juist *O*
  woensdag 17 februari 2016 @ 15:06:32 #95
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_159991799
Dit is niet de plaats voor dat geëmmer, Deezer.
Volgende emmerposts en/of reacties erop gaan zo hoppa de kliko in.
pi_159991865
Sterker nog, ik heb het gewoon weggehaald. Ga toch weg.
Ja doei.
pi_159991904
Ik probeer dus serieus een groep op te richten op FB, maar daarvoor moet je minimaal één vriend toevoegen aan de groep maar ik heb niemand die de interesse deelt...
pi_159991935
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2016 15:09 schreef Deezertje het volgende:
Ik probeer dus serieus een groep op te richten op FB, maar daarvoor moet je minimaal één vriend toevoegen aan de groep maar ik heb niemand die de interesse deelt...
Goh. Want zij hebben wel de skills om mensen in het echt aan te spreken en een gesprek te voeren.
pi_159991963
Ik heb interesse.
pi_159992177
Via NMLK.
  woensdag 17 februari 2016 @ 15:31:41 #101
262 Re
Kiss & Swallow
pi_159992426
Ja meldt je eerst maar eens aan bij een groep

Punt
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_159992508
quote:

Leuk juist om je voortgang hier te bespreken :) Beetje meer positiviteit in het topic brengen is nooit weg ;)

Laat ook weten hoe het dit weekend was!
pi_159992577
-nee-

[ Bericht 99% gewijzigd door motorbloempje op 17-02-2016 15:40:08 ]
pi_159993930
Kap eens met dat gezwelg. Zo eens even bezemen.
Ja doei.
pi_159993978
Stop met zwelgen, stop met herhalen, stop met datingzooi hier.

Lees de TT. Voor de 99999ste keer.
Ja doei.
pi_159994134
Ik wil dit nog even kwijt. Vrouwen houden niet van opdringerige mannen, dus als ze je online negeert lijkt het me geen goed plan om haar ook nog aan te spreken. Dat komt nogal wanhopig en vreemd over, sommige mensen hebben dat niet door. :')
pi_159994211
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2016 16:40 schreef syndroom het volgende:
Ik wil dit nog even kwijt. Vrouwenmensen houden niet van opdringerige mannen, dus als ze je online negeert lijkt het me geen goed plan om haar ook nog aan te spreken. Dat komt nogal wanhopig en vreemd over, sommige mensen hebben dat niet door. :')
Fixed. Heeft niets met vrouwen te maken. Is gewoon gedrag, wat maatschappelijk niet meer word geaccepteerd (Gelukkig)
pi_159994373
-nee-

[ Bericht 98% gewijzigd door motorbloempje op 17-02-2016 16:52:39 ]
pi_159996764
-doe maar niet-

[ Bericht 91% gewijzigd door motorbloempje op 17-02-2016 18:39:55 ]
pi_159996858
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2016 16:44 schreef j1nxnl het volgende:

[..]

Fixed. Heeft niets met vrouwen te maken. Is gewoon gedrag, wat maatschappelijk niet meer word geaccepteerd (Gelukkig)
Precies. Take a hint, en zo. Niet iedereen staat open voor contact.
pi_159996957
-ook anders gesteld blijft het hetzelfde cirkeltje. Niet constructief.-

[ Bericht 91% gewijzigd door Copycat op 17-02-2016 18:49:28 ]
pi_159997025
-sorry - zie edit hierboven-

[ Bericht 97% gewijzigd door Copycat op 17-02-2016 18:50:50 ]
pi_159998253
Om het constructief te houden, hebben jullie tips hoe ik mijn angsten kan overwinnen?
pi_159998304
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2016 19:26 schreef syndroom het volgende:
Om het constructief te houden, hebben jullie tips hoe ik mijn angsten kan overwinnen?
Psy-cho-loog. Of: psy-cho-the-ra-peut.
pi_159998530
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2016 19:28 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Psy-cho-loog. Of: psy-cho-the-ra-peut.
Deze mensen kunnen me sowieso niet helpen. Ik kan niet elke week vrij gaan nemen om tussen 9 en 5 een paar uur bij een psycholoog op de bank te zitten.

Ze hebben eerder al een keer geprobeerd toen ik jonger was om een sova training te geven. :') Stelde weinig voor want elke sociale interactie is natuurlijk anders. Helaas weinig goede ervaringen met therapeuten.
pi_159998593
Een therapie-uur duurt 45/ 50 minuten, dus je zit er zeker geen uren. En wekelijks is alleen als je een hopeloos geval bent. Meestal is het om de 2 of 3 weken. Op de uren die jou uitkomen, aangezien je samen de afspraak plant.

Maar goed, je zal wel weer een kutsmoes hebben.
  woensdag 17 februari 2016 @ 19:40:19 #117
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_159998645
-nah-

[ Bericht 99% gewijzigd door Copycat op 17-02-2016 19:40:54 ]
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  woensdag 17 februari 2016 @ 19:40:39 #118
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_159998653
En ook die kant gaan we hier verder niet op.
Want: Constructief. Dus niet dat gejankzak van ja, maar dit en dat.
Dat doe je maar elders.
pi_159998694
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2016 19:35 schreef syndroom het volgende:

[..]

Deze mensen kunnen me sowieso niet helpen.
Klopt, dat kun je alleen zelf doen. Zij kunnen je hier hooguit in ondersteunen.

quote:
Ik kan niet elke week vrij gaan nemen om tussen 9 en 5 een paar uur bij een psycholoog op de bank te zitten.
Een paar uur? Hooguit 60 minuten. En als je je werk al belangrijker vindt dan je persoonlijke ontwikkeling en je geen opofferingen wil doen om je angsten te accepteren danwel te overwinnen, tja, dan houdt het snel op.
pi_159998709
-ik antwoord je in FB-

[ Bericht 95% gewijzigd door Copycat op 17-02-2016 19:44:41 ]
pi_159998765
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2016 19:43 schreef syndroom het volgende:

[..]

Leg dan uit wat je precies met 'constructief' bedoeld? Je zult toch ergens moeten beginnen. Juist deze angsten vormen de grootste belemmeringen!
Het lijkt er alleen niet op dat je bereid bent om er iets voor te doen. En er is ook geen wondermiddel om je van je angsten af te helpen. Niemand komt namelijk van z'n angsten af, iedereen heeft angsten. Het enige wat je kunt doen is jezelf blijven dwingen ze te doorstaan en ze niet uit de weg te gaan. En dan worden je angsten vanzelf lichter.
  woensdag 17 februari 2016 @ 19:48:41 #122
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_159998885
Zag vandaag een mooie speur bij een kroeg op het raam staan. Een mislukte date is een goed gelukt blauwtje :D
  woensdag 17 februari 2016 @ 19:49:20 #123
416020 K44S
The bearded man
pi_159998910
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2016 19:48 schreef ook_gek het volgende:
Zag vandaag een mooie speur bij een kroeg op het raam staan. Een mislukte date is een goed gelukt blauwtje :D
_O- ok Ik ga weer op tinder na deze zin.
pi_159998948
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2016 19:48 schreef ook_gek het volgende:
Een spreuk bedoel je? Lol. Maar t is niet eens zo gek, als je niks doet leer je ook niks. En op je bek gaan moet nou eenmaal een paar keer gebeuren voordat het echt goed gaat. Daar leer je alleen maar van.
  woensdag 17 februari 2016 @ 19:58:41 #125
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_159999239
Sorry ja spreuk dus :D moest er wel om lachen en het is precies wat het is.

quote:
Je vergeet genieten, laten we genieten!

[ Bericht 0% gewijzigd door ook_gek op 18-02-2016 10:24:47 ]
pi_160018050
Zijn er meer lotgenoten behalve ik en deezer die ook op oudere leeftijd problemen ervaren met het in contact komen met vrouwen?
pi_160018275
Vind het nou echt een postje van; Ik zeg maar zo! Zeg, maar niets! Zo, heb ik toch nog wat gezegt!

Tuurlijk zijn die er. Lees eens even terug in de vele posts en topics hiervoor. Echter zijn er maar twee die niets doen met alle adviezen en dus hier blijven hangen.

De rest komt voor advies, luistert, neemt aktie en tsja, dan zijn die weer weg. Te druk met socialisen. Neem nu die "AnotherRandomdude", is ook al weer weg, zal hooguit nog even terug komen na het weekend met nog meer leuk nieuws. Hoop ik voor hem, en anders heeft hij er een ervaring bij. Geven we hem weer advies, pakt hij het bij de volgende net wat anders/beter aan, net zo lang totdat......
pi_160018862
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2016 19:26 schreef syndroom het volgende:
Professionele hulp en dan een combinatie van CBT of ACT met exposuretherapie. Het gaat je in je eentje niet lukken.
pi_160019343
-jawel, dit is wel een huil- en jankpost. En die horen hier nog steeds niet.-

[ Bericht 47% gewijzigd door Copycat op 18-02-2016 16:13:01 ]
pi_160020186
-syndroom heeft zijn eigen, relevante topic weer gevonden. Daar svp verder. R&P / Angst om contact met mensen te maken

[ Bericht 75% gewijzigd door Copycat op 18-02-2016 16:52:04 ]
pi_160020856
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2016 16:49 schreef R-K het volgende:
-syndroom heeft zijn eigen, relevante topic weer gevonden. Daar svp verder. R&P / Angst om contact met mensen te maken
Hoe gaat je zwemcursus? Al contact na de les?
pi_160021118
Vanavond even de grens over naar Duitsland voor een maandelijkse meeting die via Couchsurfing georganiseerd is. Wordt mijn eerste keer dat ik deelneem, zo ver ik kan zien ben ik enige Nederlander tussen 20 andere onbekende Duitsers. Eens even mijn kennis van de Duitse taal testen en bijspijkeren. :7 8-) #spronginhetdiepe
  donderdag 18 februari 2016 @ 17:43:26 #133
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_160021151
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2016 17:41 schreef Mandéra het volgende:
Vanavond even de grens over naar Duitsland voor een maandelijkse meeting die via Couchsurfing georganiseerd is. Wordt mijn eerste keer dat ik deelneem, zo ver ik kan zien ben ik enige Nederlander tussen 20 andere onbekende Duitsers. Eens even mijn kennis van de Duitse taal testen en bijspijkeren. :7 8-) #spronginhetdiepe
Stoer!
pi_160021171
Viel spass!
Ja doei.
pi_160021214
quote:
1s.gif Op donderdag 18 februari 2016 17:26 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Hoe gaat je zwemcursus? Al contact na de les?
Goed hoor, nee nog geen contact na de les. Iedereen is daar wel super aardig.

Morgen een extra vak volgen in een andere klas, eens kijken hoe dat bevalt. Deze week gaat het prima, weinig momenten gehad van verveling. Was nu een dagje vrij en ik vind het heerlijk om 1 dag in de week geen verplichtingen te hebben.

Verenigingen, etc. Zou ik nog even naar kijken. Had in ieder geval maandagmiddag met een aantal oud-klasgenoten gechillt in de trein.
pi_160021405
quote:
Tof! Ik had na de jaarwisseling iets soortgelijks met de Arnhemse couchsurfing groep. Ik doe niks met couchsurfing, maar mijn neef wel en toen ik hoorde dat hij ging had ik mezelf maar uitgenodigd. Bleek 1 van de leden een oud-tindermatch te zijn waarmee het gesprek online was doodgebloed :')

Offline konden we beter kletsen. Ook nog wat gedanst en zo, was leuk voor wat het was :)

Ik ga van het weekend naar een salsaclub in Bangkok. Ook een beetje een sprong in het diepe, maar meer omdat ik me afvraag wat voor salsa stijl ze daar hanteren, anders wordt het moeilijk oefenen. Maar dat zien we vanzelf wel :)
pi_160023353
quote:
*vind ik leuk*
  donderdag 18 februari 2016 @ 21:46:32 #138
262 Re
Kiss & Swallow
pi_160028007
Wis Wis
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_160029971
quote:
1s.gif Op donderdag 18 februari 2016 17:57 schreef Flylib het volgende:

[..]

Ik ga van het weekend naar een salsaclub in Bangkok. Ook een beetje een sprong in het diepe, maar meer omdat ik me afvraag wat voor salsa stijl ze daar hanteren, anders wordt het moeilijk oefenen. Maar dat zien we vanzelf wel :)
Enjoy!

Ik ben net terug thuis, was er rond een uurtje of 19u30 als één van de eersten. Altijd handig als je ergens nieuw bent om gelijk bij de aftrap al op het veld te staan. 8-)

Van Duits praten is vrij weinig gekomen omdat van de circa 12 aanwezigen er 2 Duitser waren. De rest kwam van over de hele wereld, van Canada tot Bulgarije en van Guatemala tot Iran. Letterlijk.

Aantal leuke gesprekken gehad over studeren en reizen. Complete virtuele tour door Guatemala gehad van een kerel die daar vandaan kwam. Met een ander zitten praten over carnaval en het behalen van een PhD.

Denk dat het wel een blijvertje is om elke derde donderdag van even voor 20 minuutjes in de auto te springen, was leuk! :)

Nu tijd om te dromen over watervallen en een meer op de top van een berg. :z :z :z
  donderdag 18 februari 2016 @ 23:24:23 #140
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_160031470
Leuk! Is dus reuze mee gevallen allemaal :)
pi_160035277
Wat tof! Ik vind het echt stoer dat je daar alleen heen gaat, helemaal fijn dat het dan ook nog zo bevalt!
pi_160036074
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2016 23:24 schreef ook_gek het volgende:
Leuk! Is dus reuze mee gevallen allemaal :)
Jazeker, had ook niet echt het idee dat het tegen kon vallen. Gewoon zonder vooroordelen of mening heengaan en ervaren. :)

quote:
1s.gif Op vrijdag 19 februari 2016 08:10 schreef sibella2 het volgende:
Wat tof! Ik vind het echt stoer dat je daar alleen heen gaat, helemaal fijn dat het dan ook nog zo bevalt!
Dankje! :)

Eigenlijk is het helemaal niet raar om er alleen heen te gaan. Het vergt wel wat zelfvertrouwen, maar meer eigenlijk neit. Vroeger had ik hier wel moeite mee. Ik kan wel eens uitschrijven hoe ik tot het punt waar ik nu ben ben gekomen. Iedereen kan het. :)
pi_160036333
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2016 09:37 schreef Mandéra het volgende:

Eigenlijk is het helemaal niet raar om er alleen heen te gaan. Het vergt wel wat zelfvertrouwen, maar meer eigenlijk neit. Vroeger had ik hier wel moeite mee. Ik kan wel eens uitschrijven hoe ik tot het punt waar ik nu ben ben gekomen. Iedereen kan het. :)
Dat zou een hele mooie aanvulling zijn voor dit topic. Kunnen de mensen die aktie ondernemen een hoop van leren denk ik.
pi_160037018
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2016 09:56 schreef j1nxnl het volgende:

[..]

Dat zou een hele mooie aanvulling zijn voor dit topic. Kunnen de mensen die aktie ondernemen een hoop van leren denk ik.
Ik zal er vanmiddag eens voor gaan zitten. :)
pi_160040005
Zat net in de trein en baal dat ik het niet heb gedaan, zouden jullie het op prijs stellen? Zat in zo'n 4zits en meisje tegenover zat echt de hele tijd te hoesten. Had helaas niks bij maar een dame aan de andere kant (andere 4 zits had een rolletje stophoest bij, lag op tafeltje.. Maar dan zou ik aan haar moeten vragen of die dame tegenover me een snoepje mag :P lief gebaar van mij maar misschien akward?

Viel mij vandaag trouwens ook op dat als iemand in dezelfde richting loopt (elkaar kruisen met looprichting), ik altijd de verkeerde kant kies en we dus akward tegenover elkaar lopen.. Meer mensen last van?
pi_160040562
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 februari 2016 13:27 schreef Deezertje het volgende:
Zat net in de trein en baal dat ik het niet heb gedaan, zouden jullie het op prijs stellen? Zat in zo'n 4zits en meisje tegenover zat echt de hele tijd te hoesten. Had helaas niks bij maar een dame aan de andere kant (andere 4 zits had een rolletje stophoest bij, lag op tafeltje.. Maar dan zou ik aan haar moeten vragen of die dame tegenover me een snoepje mag :P lief gebaar van mij maar misschien akward?
Nooit doen. Als je zelf toevallig iets bij je hebt zou je dat aan kunnen bieden, maar niet aan andere mensen gaan vragen.
pi_160040655
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2016 13:51 schreef Operc het volgende:

[..]

Nooit doen. Als je zelf toevallig iets bij je hebt zou je dat aan kunnen bieden, maar niet aan andere mensen gaan vragen.
Nee daarom had zelf niks bij. Aardig gebaar maar in dit geval te creepy of ik moest het qua intonatie en toon wel heel erg met humor brengen..
pi_160040672
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 februari 2016 13:55 schreef Deezertje het volgende:
Aardig gebaar maar in dit geval te creepy of ik moest het qua intonatie en toon wel heel erg met humor brengen..
Aardig gebaar richting het meisje tegenover je, maar niet richting de dame naast je. Dit soort dingen kun je gewoon niet maken, dus niet doen.
  vrijdag 19 februari 2016 @ 14:56:18 #149
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_160042058
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2016 09:56 schreef j1nxnl het volgende:

[..]

Dit dus!!!
pi_160045757
Ok, hier is the story of my life. Ik ben uit de losse pols begonnen met typen en het is best een lang verhaal geworden. Maar ik denk dat ik hiermee wel het hele en complete verhaal vertel en niet een even snel afgeraffeld verhaal. Hopelijk kan ik mensen hiermee inspireren. Enjoy. :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mocht je vragen of opmerkingen hebben, laat het gerust weten. :)

[ Bericht 0% gewijzigd door Mandéra op 20-02-2016 13:50:44 ]
pi_160046126
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2016 17:33 schreef Mandéra het volgende:
Ok, hier is the story of my life. Ik ben uit de losse pols begonnen met typen en het is best een lang verhaal geworden. Maar ik denk dat ik hiermee wel het hele en complete verhaal vertel en niet een even snel afgeraffeld verhaal. Hopelijk kan ik mensen hiermee inspireren. Enjoy. :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
R
E
S
P
E
C
T

Zowel voor het verhaal, als voor je moeite om het helemaal uit te tikken.

Ik denk ook dat je het mis hebt, je hebt het niet te denken aan die paar mensen. Misschien mede, maar vooral aan je eigen besluitvaardigheid en doorzettingsvermogen.

Knap van je!
pi_160046553
quote:

SPOILER
Leuk verslag en bedankt voor de moeite om dit uit te typen! Goed om te lezen hoe jij dingen hebt aangepakt. Kunnen mensen wat van leren!
pi_160046623
quote:

SPOILER
Wat tof. ^O^
(Verder weinig toe te voegen aan DancingPhoebe en habitue)
pi_160050646
Mandera, wat tof! En leuk om te lezen,je pakt alles nog steeds als solist aan en hebt niemand nodig. _O_ *O*
pi_160051599
Super verslag. Inspiratie voor velen.

Conclusie. DOEN / AKTIE ! Hoe eng ook. Volhouden en zoals je zegt, dan filter je vanzelf de goede dingen eruit.

Bedankt.
pi_160061738
Fijn dat de positieve/succesverhalen nu hun weg naar dit topic vinden. Niets meer dan respect _O_

Ik ben toch bang dat ik niet met leuke Thaise dames ga dansen vanavond. Net een lange rit in een ongelofelijke schijtbus met idem chauffeur achter de rug, dus nauwelijks slaap. Ik ga morgen naar Kuala Lumpur, misschien kan ik daar nog ergens binnenvallen :)
pi_160067039
Bedankt voor de reacties allemaal. Ik blij om te lezen dat veel mensen het als een toevoeging zien op dit topic.

quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2016 17:49 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Ik denk ook dat je het mis hebt, je hebt het niet te denken aan die paar mensen. Misschien mede, maar vooral aan je eigen besluitvaardigheid en doorzettingsvermogen.

Klopt, ik denk dat dat een stukje zelfbescheidenheid is van mij. Ik klop mijzelf niet zo snel op de borst. :P
pi_160068294
quote:

[..]

Waarom zo hard vasthouden aan 'liefde-op-het-eerste-gezicht-senario's?

Denk je niet dat als je zo knap was dat dat al gebeurd zou zijn? Er zijn meer manieren om een relatie te krijgen, en met jouw stoornis en manier van doen zijn die andere manieren kansrijker!
pi_160068415
quote:

SPOILER
Heerlijk zo'n verhaal van iemand die ziet wat je vooral wel moet doen en zijn comfortzone blijft vergroten!
pi_160068679
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 15:06 schreef Koral het volgende:

[..]

Denk je niet dat als je zo knap was dat dat al gebeurd zou zijn? Er zijn meer manieren om een relatie te krijgen, en met jouw stoornis en manier van doen zijn die andere manieren kansrijker!
Denk je niet dat het ook voor knappe mensen niet zo vanzelfsprekend is? Dat is volgens mij een mythe.

quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 13:49 schreef Mandéra het volgende:
Bedankt voor de reacties allemaal. Ik blij om te lezen dat veel mensen het als een toevoeging zien op dit topic.

[..]

Klopt, ik denk dat dat een stukje zelfbescheidenheid is van mij. Ik klop mijzelf niet zo snel op de borst. :P
Wat ik knap vind aan jouw verhaal is dat JIJ zelf hebt gekozen om JOUW leven te veranderen puur om de dingen te doen die JIJ leuk vindt. Niet omdat je hoopt dat iemand anders.... (vul maar in). Nee, bedenken wat jij leuk zou vinden en dat gaan doen en daarmee je eigen leven meer waardevol (voor jezelf) maken. Daar zit denk ik echt de sleutel tot veranderen. Geen verwachtingen bij anderen neerleggen, dat heb je niet onder controle, maar aanpakken waar je wel controle over hebt, jezelf en je eigen manier van dingen bekijken en benaderen veranderen.
pi_160068973
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 15:22 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Denk je niet dat het ook voor knappe mensen niet zo vanzelfsprekend is? Dat is volgens mij een mythe.

Je zou zomaar gelijk kunnen hebben. Ben geen ervaringsdeskundige in knap zijn :P en ook niet in wederzijdse liefde op het eerste gezicht :+
pi_160071011
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 15:22 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

[..]

Nee, bedenken wat jij leuk zou vinden en dat gaan doen en daarmee je eigen leven meer waardevol (voor jezelf) maken. Daar zit denk ik echt de sleutel tot veranderen. Geen verwachtingen bij anderen neerleggen, dat heb je niet onder controle, maar aanpakken waar je wel controle over hebt, jezelf en je eigen manier van dingen bekijken en benaderen veranderen.
Precies! :)
pi_160073889
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 15:06 schreef Koral het volgende:

[..]

Ik moet ze gewoon aanspreken, ze spreken mij niet aan. Dus dan moet je eigenlijk al voorbereid zijn op een afwijzing helaas, niet op hopen natuurlijk. Daten via zo'n autisme coach lijkt me helemaal niks. Zo gehandicapt ben ik echt niet, heb gewoon wat meer zelfvertrouwen nodig en kan prima bij een 'normale' vrouw passen. Of ik wel of niet knap ben is lastig te zeggen, maar ik werk bovengemiddeld aan mijn uiterlijk en verschijning. Altijd mijn kapsel goed, gewoon tanden poetsen, deo, gezicht 'fris' etc. Al heel wat meer dan de gemiddelde gozer denk ik.

Toch blijf ik bij een jaartje of 22 hangen want boven de 25 zijn de dames gewoon al veel stappen verder qua huishouden en levensverwachting waar ik nog helemaal niet klaar voor ben.

Is het trouwens raar dat ik hoe cliché ook en het waarschijnlijk leuker lijkt dan het daadwerkelijk is, baal als ik stelletjes van mijn leeftijd of eind 20 samen zie shoppen? Dus samen op jacht naar kleren, spullen voor in huis, verzorgingsproducten, boodschappen etc. Dat heb ik allemaal niet als single. Heerlijk die vrijheid, maar je krijgt toch steeds dat gevoel en die dreun dat je er niet bij hoort.
pi_160073937
Godver Deezer jij blijft echt altijd maar over hetzelfde zeuren he :')
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
pi_160073974
quote:
13s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 19:41 schreef KaBuf het volgende:
Godver Deezer jij blijft echt altijd maar over hetzelfde zeuren he :')
Totdat ik een relatie heb wel vrees ik :P Iedereen zegt (ook familie) van: ga eens daten man dan! Nou waar ben ik mee bezig dan? Overal hengeltjes uitwerpen maar iedere keer breekt het lijntje net voordat je beet (een date) hebt. Lekker makkelijk roepen vanaf de zijkant.
  zaterdag 20 februari 2016 @ 19:44:51 #166
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_160074014
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 19:43 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Totdat ik een relatie heb wel vrees ik :P Iedereen zegt (ook familie) van: ga eens daten man dan! Nou waar ben ik mee bezig dan? Overal hengeltjes uitwerpen maar iedere keer breekt het lijntje net voordat je beet (een date) hebt. Lekker makkelijk roepen vanaf de zijkant.
Waarom moet je het er steeds weer over hebben? We weten het nou wel een keer.
The love you take is equal to the love you make.
pi_160074053
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 19:40 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Ik moet ze gewoon aanspreken, ze spreken mij niet aan. Dus dan moet je eigenlijk al voorbereid zijn op een afwijzing helaas, niet op hopen natuurlijk. Daten via zo'n autisme coach lijkt me helemaal niks. Zo gehandicapt ben ik echt niet, heb gewoon wat meer zelfvertrouwen nodig en kan prima bij een 'normale' vrouw passen. Of ik wel of niet knap ben is lastig te zeggen, maar ik werk bovengemiddeld aan mijn uiterlijk en verschijning. Altijd mijn kapsel goed, gewoon tanden poetsen, deo, gezicht 'fris' etc. Al heel wat meer dan de gemiddelde gozer denk ik.

Toch blijf ik bij een jaartje of 22 hangen want boven de 25 zijn de dames gewoon al veel stappen verder qua huishouden en levensverwachting waar ik nog helemaal niet klaar voor ben.

Is het trouwens raar dat ik hoe cliché ook en het waarschijnlijk leuker lijkt dan het daadwerkelijk is, baal als ik stelletjes van mijn leeftijd of eind 20 samen zie shoppen? Dus samen op jacht naar kleren, spullen voor in huis, verzorgingsproducten, boodschappen etc. Dat heb ik allemaal niet als single. Heerlijk die vrijheid, maar je krijgt toch steeds dat gevoel en die dreun dat je er niet bij hoort.
Deezertje, misschien moet je mij eens DM'en welke treinen jij neemt. Ik ben wel benieuwd hoe je in het echt overkomt. Uni-sportschool heb ik op moment geen tijd voor. Heb nog enkele excursies staan waardoor ik lessen moet inhalen, etc.
pi_160074055
quote:
13s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 19:44 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Waarom moet je het er steeds weer over hebben? We weten het nou wel een keer.
Omdat ik er gewoon écht mee zit. En het is een van die dingen in het leven waar je geen grip op hebt. Het is niet van ik heb zin in spaghetti vanavond, en dan eet ik vanavond ook spaghetti. Als ik een date wil, ben ik afhankelijk van de ander.
  zaterdag 20 februari 2016 @ 19:47:10 #169
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_160074075
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 19:46 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Omdat ik er gewoon écht mee zit. En het is een van die dingen in het leven waar je geen grip op hebt. Het is niet van ik heb zin in spaghetti vanavond, en dan eet ik vanavond ook spaghetti. Als ik een date wil, ben ik afhankelijk van de ander.
Ja, dat wéten we nou wel! Schrijf het in een dagboek!
pi_160074127
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 19:46 schreef R-K het volgende:

[..]

Deezertje, misschien moet je mij eens DM'en welke treinen jij neemt. Ik ben wel benieuwd hoe je in het echt overkomt. Uni-sportschool heb ik op moment geen tijd voor. Heb nog enkele excursies staan waardoor ik lessen moet inhalen, etc.
Ik neem geen treinen, bussen vooral. Je hebt me toen gezien toch? Knap of niet maakt ook helemaal niet uit, ik weet van mezelf dat ik er gewoon goed uit wil zien, ga altijd netjes de deur uit en loop ook niet voor niks bij de dermatoloog etc., vaak naar de kapper, dus het kan me wel degelijk wat schelen.
pi_160074166
zucht
  zaterdag 20 februari 2016 @ 19:52:01 #172
78092 gebakken-koekje
Soms best schattig
pi_160074251
Deezer, iemand moet het je toch eens een keer zeggen. je hebt echt een datingcoach nodig die ervaring heeft met mensen met ASS want zo gehandicapt ben je wél. Je ziet het alleen zelf niet en dat is misschien nog wel een groter probleem.
pi_160074258
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 19:46 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Ja en iedereen geeft aan hoe je je moet veranderen, wil je ooit mogelijk een relatie krijgen.
Doe daar dan wat aan, ipv de hele tijd klagen dat je jaloers bent op mensen in de stad die samen shoppen.
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
  zaterdag 20 februari 2016 @ 19:54:38 #174
78092 gebakken-koekje
Soms best schattig
pi_160074356
Iedereen kan wel zeggen Deezer doe het niet steeds maar hij KAN niet anders, hij heeft een handicap en daar is prima aan te werken maar dat moet hij het wél accepteren en dat doet hij niet. Kop in het zand en ik ben normaal. nee Deezer, dat is een leugen
pi_160074429
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 19:52 schreef gebakken-koekje het volgende:
Deezer, iemand moet het je toch eens een keer zeggen. je hebt echt een datingcoach nodig die ervaring heeft met mensen met ASS want zo gehandicapt ben je wél. Je ziet het alleen zelf niet en dat is misschien nog wel een groter probleem.
Ik kan prima gesprekken professioneel, maar persoonlijk minder als het mij niet interesseert. En ja das best klote, maar ik kan daar verder niet echt wat aan doen. Soms faken, maar dan ben k ik de helft al kwijt wat iemand zegt. Small talk gaat redelijk, maar een gesprek moet voor mij altijd een reden hebben ofzo. Een uur lang lullen over collega X op het werk is boeit me niet zo veel.
pi_160074430
Eens ander nieuws: vanmiddag zat ik in de UB (en dat doe ik serieus nooit) en uit verveling had ik Grindr gedownload om te kijken of er nog meer gays in de buurt waren. Was er een en na een praatje is die meegegaan naar huis. :')

Kijk Deez. Dát kan ook.
pi_160074477
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 19:48 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Ik neem geen treinen, bussen vooral. Je hebt me toen gezien toch? Knap of niet maakt ook helemaal niet uit, ik weet van mezelf dat ik er gewoon goed uit wil zien, ga altijd netjes de deur uit en loop ook niet voor niks bij de dermatoloog etc., vaak naar de kapper, dus het kan me wel degelijk wat schelen.
Bussen, ook goed.
Nee, weet niet hoe je eruit ziet, je had me moeten aanspreken.

Trouwens, het lijkt mij dat jij je in situaties mengt waarin je jezelf pijnigt. Je gaat vaak naar de bios, daar zijn veel stelletjes te vinden, niet meer naar de bios gaan voortaan. Je gaat naar de UB, een plek waar je niets heb te zoeken en daar driekwart tot 90% van de meiden out of your league is. Dus, ga niet naar plekken waar je jezelf pijnigt. Werk thuis aan je scriptie en kijk thuis films.
pi_160074486
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 19:54 schreef gebakken-koekje het volgende:
Iedereen kan wel zeggen Deezer doe het niet steeds maar hij KAN niet anders, hij heeft een handicap en daar is prima aan te werken maar dat moet hij het wél accepteren en dat doet hij niet. Kop in het zand en ik ben normaal. nee Deezer, dat is een leugen
Zelfs mijn familie raadt mij nu aan om te gaan daten en niet bang te zijn voor meisjes en ze gewoon aan te spreken :') Zij zien ook wel dat ik iets 'mis' of dat mensen op mijn leeftijd allang verder zijn op relationeel gebied. Lekker lullig ook, alsof ik het nooit geprobeerd heb al die jaren. Ben toch tientallen keren op date geweest in de loop der jaren.
pi_160074487
quote:
10s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 19:56 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
Eens ander nieuws: vanmiddag zat ik in de UB (en dat doe ik serieus nooit) en uit verveling had ik Grindr gedownload om te kijken of er nog meer gays in de buurt waren. Was er een en na een praatje is die meegegaan naar huis. :')

Kijk Deez. Dát kan ook.
Ja, als je homo bent lukt dat wel.
pi_160074512
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 19:58 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Ja, als je homo bent lukt dat wel.
Zal wss ook een rol hebben gespeeld, ja. Maar met een praatje kom je ook een eind. :) Dat is wat ik probeer duidelijk te maken.
pi_160074527
quote:
10s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 19:56 schreef SantaClausNorthPole het volgende:

Kijk Deez. Dát kan ook.
Dat heb ik op Happn of Tinder dus niet. En soms zitten die meiden echt voor mijn neus, zeker in de UB. Maar Grindr is ook echt puur op sex gericht. Op Whiplr ook weinig succes.
pi_160074557
:O
pi_160074594
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 19:57 schreef R-K het volgende:

[..]

Bussen, ook goed.
Nee, weet niet hoe je eruit ziet, je had me moeten aanspreken.

Trouwens, het lijkt mij dat jij je in situaties mengt waarin je jezelf pijnigt. Je gaat vaak naar de bios, daar zijn veel stelletjes te vinden, niet meer naar de bios gaan voortaan. Je gaat naar de UB, een plek waar je niets heb te zoeken en daar driekwart tot 90% van de meiden out of your league is. Dus, ga niet naar plekken waar je jezelf pijnigt. Werk thuis aan je scriptie en kijk thuis films.
Dan heb ik het gevoel helemaal geisoleerd te worden. Waarom zijn die meiden trouwens allemaal out of my league? Ik kan er toch niks aan doen dat ze knap zijn? :P Op een paar na zijn ze gewoon allemaal best knap ja, maar dat is op mijn eigen school ook. Op deze leeftijd zijn ze bijna allemaal knap :P Maar daar heb je verder niks aan. Het belemmert mij alleen maar om ze aan te spreken want ik ga mezelf dan vergelijken met ze etc. maar dat hoeft niet want er lopen ook zat van diezelfde meiden rond met minder knappe jongen (minder knap dan mezelf).

Niet meer naar de bios gaan is geen optie want je moet JUIST de dingen doen die je zelf leuk vindt om te doen. Bovendien zit ik er ook zat 's middags. Alleen bij van die zoetsappige romcoms in je eentje gaan zitten op primetime met een zaal vol hitsige stelletjes is misschien minder slim :P maar nogmaals: ik doe gewoon waar ik zin in heb in mijn leven, zo zou het ook moeten gaan.
pi_160074638
Wtf is Whiplr nu weer? Ik word oud, ik kan het niet meer bijhouden ;(
pi_160074688
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 19:59 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Dat heb ik op Happn of Tinder dus niet. En soms zitten die meiden echt voor mijn neus, zeker in de UB. Maar Grindr is ook echt puur op sex gericht. Op Whiplr ook weinig succes.
Ander voorbeeld: vanmiddag stond ik in de lange rij voor een kopieerapparaat. Er zat een meisje, dat totaal niet voldoet aan jouw eisenpakketje, voor me en ze moest ook lang wachten op het andere meisje dat bezig was met printen.
Ik zei op een gegeven moment van: "is er maar een kopieerapparaat?" en uiteindelijk is het gesprek uitgedraaid over waar ze mee bezig was en haar studie. :)

Je denkt teveel na.
pi_160074755
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 20:04 schreef SantaClausNorthPole het volgende:

[..]

Ander voorbeeld: vanmiddag stond ik in de lange rij voor een kopieerapparaat. Er zat een meisje, dat totaal niet voldoet aan jouw eisenpakketje, voor me en ze moest ook lang wachten op het andere meisje dat bezig was met printen.
Ik zei op een gegeven moment van: "is er maar een kopieerapparaat?" en uiteindelijk is het gesprek uitgedraaid over waar ze mee bezig was en haar studie. :)

Je denkt teveel na.
Zulke gesprekjes lukt mij ook nog wel. Zeker in de UB heb je zo een praatje over wat iemand aan het uitprinten is e.d. want iedereen werkt aan opdrachten, scripties e.d.
pi_160074823
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 20:01 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Dan heb ik het gevoel helemaal geisoleerd te worden. Waarom zijn die meiden trouwens allemaal out of my league? Ik kan er toch niks aan doen dat ze knap zijn? :P Op een paar na zijn ze gewoon allemaal best knap ja, maar dat is op mijn eigen school ook. Op deze leeftijd zijn ze bijna allemaal knap :P Maar daar heb je verder niks aan. Het belemmert mij alleen maar om ze aan te spreken want ik ga mezelf dan vergelijken met ze etc. maar dat hoeft niet want er lopen ook zat van diezelfde meiden rond met minder knappe jongen (minder knap dan mezelf).
Jij hebt nog nooit op het vwo gezeten, nog nooit op kamers gezeten, nooit op hockey of een andere elitaire sport gezeten, dus wat heb jij te zoeken bij meiden die een of meerdere van deze dingen wel hebben?

Ga je richten op meiden van je eigen omgeving, die ook een middelmatige hbo of zelfs mbo-opleiding volgen, die ook nog thuis wonen, die niet op hockey of een andere elitaire sport zitten.

Of meldt je aan voor zo'n zwemcursus
pi_160074916
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 20:07 schreef R-K het volgende:

[..]

Jij hebt nog nooit op het vwo gezeten, nog nooit op kamers gezeten, nooit op hockey of een andere elitaire sport gezeten, dus wat heb jij te zoeken bij meiden die een of meerdere van deze dingen wel hebben?

Ga je richten op meiden van je eigen omgeving, die ook een middelmatige hbo of zelfs mbo-opleiding volgen, die ook nog thuis wonen, die niet op hockey of een andere elitaire sport zitten.

Elitaire sport. :') Mag ik een kotszakje van iemand?
pi_160074929
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 20:07 schreef R-K het volgende:

[..]

Dus jij zegt nu dat er vooral elitaire meiden komen in de UB? Of dat je aan de uni studeert betekend dat je een rijkeluiskindje bent dat zich verheven voelt boven de rest en enkel met andere gladjakkers datet? Grootste bullshit. Uni wil alleen zeggen dat je vwo hebt afgerond.
pi_160074968
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 20:10 schreef habitue het volgende:

[..]

Elitairer dan voetbal of zwemmen
pi_160074970
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 20:10 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Dus jij zegt nu dat er vooral elitaire meiden komen in de UB? Of dat je aan de uni studeert betekend dat je een rijkeluiskindje bent dat zich verheven voelt boven de rest en enkel met andere gladjakkers datet? Grootste bullshit. Uni wil alleen zeggen dat je vwo hebt afgerond.
Wow, ik ben het een keer met Deezer eens!
  zaterdag 20 februari 2016 @ 20:12:19 #192
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_160074974
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 19:58 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Zelfs mijn familie raadt mij nu aan om te gaan daten en niet bang te zijn voor meisjes en ze gewoon aan te spreken :') Zij zien ook wel dat ik iets 'mis' of dat mensen op mijn leeftijd allang verder zijn op relationeel gebied. Lekker lullig ook, alsof ik het nooit geprobeerd heb al die jaren. Ben toch tientallen keren op date geweest in de loop der jaren.
Tientallen keren op date geweest? Wat is dan de verklaring voor de schraalheid sinds je op FOK! steeds je beklag komt doen?
pi_160075000
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 20:12 schreef R-K het volgende:

[..]

Elitairer dan voetbal of zwemmen
Rot op man met je verheven voelen boven andere mensen.
pi_160075009
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 20:12 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Tientallen keren op date geweest? Wat is dan de verklaring voor de schraalheid sinds je op FOK! steeds je beklag komt doen?
De afgelopen jaren is het kut met peren, daarvoor (eind 2013 - begin 2014) redelijk.
pi_160075035
quote:

[..]

Meiden die op de universiteit zitten en/of op kamers wonen hebben meer aanzien dan zo'n knulletje van 25 die nog thuis woont en moeite heeft met z'n hbo-scriptie. Die meiden zijn allen out of your league.
pi_160075057
quote:

[..]

Waarom ga je eigenlijk altijd naar de UB in plaats van de bieb van je eigen hogeschool?
pi_160075064
quote:
13s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 20:13 schreef habitue het volgende:

[..]

Inderdaad. En nogmaals: knappe meiden zijn er op die leeftijd in overvloed. Ook op mijn hbo school. In de UB komen vooral mensen die hun studie aan het afronden zijn is mijn idee en die zijn wat ouder of dezelfde leeftijd en zijn op een punt gekomen dat hun leven daarna voorgoed gaat veranderen. Dus die komen wat volwassener over, maar elitair of te knap voor mij echt niet. Het zijn typische studenten zoals je ze overal ziet.
  zaterdag 20 februari 2016 @ 20:15:14 #198
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_160075070
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 20:13 schreef Deezertje het volgende:

[..]

De afgelopen jaren is het kut met peren, daarvoor (eind 2013 - begin 2014) redelijk.
Ja, wat is daar de verklaring voor?
pi_160075082
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 20:14 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Inderdaad. En nogmaals: knappe meiden zijn er op die leeftijd in overvloed. Ook op mijn hbo school. In de UB komen vooral mensen die hun studie aan het afronden zijn is mijn idee en die zijn wat ouder of dezelfde leeftijd en zijn op een punt gekomen dat hun leven daarna voorgoed gaat veranderen. Dus die komen wat volwassener over, maar elitair of te knap voor mij echt niet. Het zijn typische studenten zoals je ze overal ziet.
Geldt ook voor jou hoor met je afgeven op MBO'ers. :')
pi_160075087
quote:
13s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 20:13 schreef habitue het volgende:

[..]

Ik zit niet op hockey (of golf/tennis, etc,), zit niet op de uni, woon thuis en stem links. Dan voel je je niet verheven.
pi_160075090
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 20:14 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Inderdaad.
_O-.
pi_160075115
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 20:14 schreef Paxcon het volgende:

[..]

Waarom ga je eigenlijk altijd naar de UB in plaats van de bieb van je eigen hogeschool?
Afstand. UB is half uur. bieb school hebben we niet echt maar is 1,5 uur reizen... en totaal niet te vergelijken met de UB.
pi_160075161
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 20:15 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ja, wat is daar de verklaring voor?
Studiestagnatie, er niet meer bij horen. Half Nederland doet dagelijks (verplicht) wat en kan ergens over meepraten. Ik ben op mezelf aangewezen dus maak niet zo veel mee. Tijd om alles af te ronden en weer onder werkend Nederland te begeven :P
pi_160075171
Zo en nu ga ik lekker sociaal doen met mijn enkel havo afgemaakte vriend en mijn universitair geschoolde vriend. ^O^
pi_160075199
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 20:17 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Studiestagnatie, er niet meer bij horen. Half Nederland doet dagelijks (verplicht) wat en kan ergens over meepraten. Ik ben op mezelf aangewezen dus maak niet zo veel mee. Tijd om alles af te ronden en weer onder werkend Nederland te begeven :P
In dit deel staan ook verhalen van mensen die de stoute schoenen hebben aangetrokken en naar meetings zijn gegaan, collega's hebben gevraagd om in het weekend wat te doen, etc.

Je hebt het in eigen handen. Nee heb je, ja kun je krijgen.
  zaterdag 20 februari 2016 @ 20:19:05 #206
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_160075200
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 20:17 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Ik krijg echt zo'n hekel aan die :P

:r
pi_160075202
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 20:15 schreef R-K het volgende:

[..]

Ik zit niet op hockey (of golf/tennis, etc,), zit niet op de uni, woon thuis en stem links. Dan voel je je niet verheven.
Maar wat lul jij dan? Je hebt volgens mij dezelfde problemen als mij op sociaal gebied dus diezelfde meiden waar we het over hebben, die willen jou dus ook niet. Waar zoek jij je meiden uit of verwacht je het meeste gelijkgestemden te vinden?
pi_160075266
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 20:19 schreef Paxcon het volgende:

[..]

In dit deel staan ook verhalen van mensen die de stoute schoenen hebben aangetrokken en naar meetings zijn gegaan, collega's hebben gevraagd om in het weekend wat te doen, etc.

Je hebt het in eigen handen. Nee heb je, ja kun je krijgen.
Nogmaals; mijn hele klas is uit elkaar nu (zoals het hoort, AFSTUDEREN) dus daar moet ik niet meer op rekenen. Ik hoor dus nergens meer bij (heb zelf ook geen sociaal net opgebouwd), iedere persoon die ik ontmoet ken ik niet, alleen van gezicht ofzo.
pi_160075269
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 20:19 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Alleen aan die :P ?
pi_160075286
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 20:14 schreef Paxcon het volgende:

[..]

Van mij mag er wel een wet komen waarin hbo'ers verboden worden om op werkdagen tot 20 uur de UB te betreden. Cursisten in de UB zijn de grootste ergenis van studenten.

Dat terzijde, ik vind een meisje leuk die op kamers woont en lid is van een hbo-studentenvereniging. Dan weet ik dat ze out of my league is, omdat ze op kamers woont en lid is van een vereniging. Nee, dan ga ik het niet proberen.
Deezertje gaat naar locaties waar meer dan 90% van de meiden out of his league is en zich er alleen maar mee pijnigt.
pi_160075297
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 20:21 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Nogmaals; mijn hele klas is uit elkaar nu (zoals het hoort, AFSTUDEREN) dus daar moet ik niet meer op rekenen. Ik hoor dus nergens meer bij (heb zelf ook geen sociaal net opgebouwd), iedere persoon die ik ontmoet ken ik niet, alleen van gezicht ofzo.
Nogmaals: ik heb net met een FOK!ker afgesproken en ik ga morgen pubquizzen met 4 andere FOK!kers.

Waarom jij niet? Wat ga jij dit weekend doen?

Er hebben wat FOK!kers aangeboden om af te spreken geloof ik.
pi_160075298
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 20:19 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Echt hé. Dacht dat ik de enige was :')
En dat 'ik weet best hoe het allemaal in elkaar steekt (maar niet heus)' knipoogje
pi_160075336
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 20:18 schreef habitue het volgende:
Zo en nu ga ik lekker sociaal doen met mijn enkel havo afgemaakte vriend en mijn universitair geschoolde vriend. ^O^
Ben jij vrouw, homo of een typfout?
pi_160075364
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 20:02 schreef Elvi het volgende:
Wtf is Whiplr nu weer? Ik word oud, ik kan het niet meer bijhouden ;(
Laten we het hopen. :Y :P
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 20:10 schreef habitue het volgende:

[..]

*Plastic zakje aanreikt* 25 cent aub. :P

quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 20:13 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Waarom lukte het toen wel? Wat doe je nu anders?
pi_160075365
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 20:23 schreef R-K het volgende:

[..]

Ben jij vrouw, homo of een typfout?
Vriend als in vrienden? Eng he.
pi_160075377
quote:

[..]

En je klasgenoten zijn allemaal naar de maan verhuisd? Je kunt er toch nog gewoon mee afspreken?
pi_160075390
quote:

[..]

Het feit dat je geen colleges meer met je klasgenoten hebt betekent niet dat je elkaar nooit meer kan zien. Als er mensen in je klas zaten waarmee je een goede band had kun je toch een keer vragen om eens te gaan lunchen ofzo? En dan bedoel ik zowel mannen als vrouwen.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 20-02-2016 20:25:55 ]
pi_160075420
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 20:21 schreef R-K het volgende:

[..]

Van mij mag er wel een wet komen waarin hbo'ers verboden worden om op werkdagen tot 20 uur de UB te betreden. Cursisten in de UB zijn de grootste ergenis van studenten.

Dat terzijde, ik vind een meisje leuk die op kamers woont en lid is van een hbo-studentenvereniging. Dan weet ik dat ze out of my league is, omdat ze op kamers woont en lid is van een vereniging. Nee, dan ga ik het niet proberen.
Deezertje gaat naar locaties waar meer dan 90% van de meiden out of his league is en zich er alleen maar mee pijnigt.
Ik neem geen computer in van een echte WO'er hoor :P En ik moet toch onder de mensen en leeftijdsgenoten blijven? Online lukt 't niet, en ik ga er ook heen om te studeren, maar als mensen mijn gezicht herkennen daar en dat ook op andere plekken doen is 't mooi meegenomen.
pi_160075458
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 20:24 schreef Operc het volgende:

[..]

Laten we het hopen. :Y :P

[..]

*Plastic zakje aanreikt* 25 cent aub. :P

[..]

Waarom lukte het toen wel? Wat doe je nu anders?
Doe niet veel anders, toen waren de apps iig in opkomst. Nu zijn ze overbevolkt en hebben ze 9 knappe mannen om uit te kiezen voordat ze mij een kans geven.
pi_160075476
Deez, ik heb een oud collega van mij al 3 jaar niet meer gezien (en 2 jaar niet gesproken) en ik ga binnenkort met haar lunchen.

Begin daar eens mee.
pi_160075495
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 20:25 schreef Paxcon het volgende:

[..]

Het feit dat je geen colleges meer met je klasgenoten hebt betekent niet dat je elkaar nooit meer kan zien. Als er mensen in je klas zaten waarmee je een goede band had kun je toch een keer vragen om eens te gaan lunchen ofzo? En dan bedoel ik zowel mannen als vrouwen.
Zou kunnen, maar ik loop al 2 jaar achter he. Dus sommige zijn echt een brave burger geworden en wonen aan de andere kant van 't land. Smoesjes, i know
pi_160075528
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 20:28 schreef Deezertje het volgende:
wonen aan de andere kant van 't land.
quote:
7s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 20:27 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
Deez, ik heb een oud collega van mij al 3 jaar niet meer gezien (en 2 jaar niet gesproken) en ik ga binnenkort met haar lunchen.

Begin daar eens mee.
Die oud collega woont ook aan de andere kant van het land.
pi_160075570
quote:

[..]

Zou kunnen, maar ik loop al 2 jaar achter he. Dus sommige zijn echt een brave burger geworden en wonen aan de andere kant van 't land. Smoesjes, i know
Maar als je geen enkele stap wil zetten gaat er toch nooit iets veranderen?
pi_160075574
quote:

[..]

Je wil dus gewoon geen moeite doen. Geef dat dan toe, dat scheelt een hoop gedoe hier. ;)
pi_160075701
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 20:30 schreef Operc het volgende:

[..]

Je wil dus gewoon geen moeite doen. Geef dat dan toe, dat scheelt een hoop gedoe hier. ;)
Daar waren we volgens mij al een tijdje achter. :')
pi_160075772
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 20:34 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Daar waren we volgens mij al een tijdje achter. :')
Nouja, opzich wel, maar ik vraag me af of hij dat ook inziet.
pi_160075784
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 20:37 schreef Operc het volgende:

[..]

Nee, want hij vindt dat iedereen naar hem toe moet komen.
pi_160075796
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 20:37 schreef Operc het volgende:

[..]

Nee, zelf denkt ie dat ie veel moeite doet.
pi_160075814
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 20:37 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:

[..]

Nee, zelf denkt ie dat ie veel moeite doet.
Al die tijd die hij doorbrengt op de apps. ;(
pi_160075861
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 20:38 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Al die tijd die hij doorbrengt op de apps. ;(
En fantaseert, (over)analyseert, en hier zit te huilen. En staren natuurlijk.
  zaterdag 20 februari 2016 @ 20:41:15 #231
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_160075891
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 20:40 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:

[..]

En fantaseert, (over)analyseert, en hier zit te huilen.
En het maakt hem geen fuck uit wat iemand hier er ook maar van vindt. Maar ja, hij moet wat. :')
pi_160075934
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 20:41 schreef Lienekien het volgende:

[..]

En het maakt hem geen fuck uit wat iemand hier er ook maar van vindt. Maar ja, hij moet wat. :')
En de scriptie, terwijl hij bijna klaar is en daarmee een heel toekomst voor hem open staat, interesseert hem niet. :')
pi_160076313
quote:
Of ik wel of niet knap ben is lastig te zeggen, maar ik werk bovengemiddeld aan mijn uiterlijk en verschijning. Altijd mijn kapsel goed, gewoon tanden poetsen, deo, gezicht 'fris' etc. Al heel wat meer dan de gemiddelde gozer denk ik.
dm is een foto van jezelf
pi_160076418

[ Bericht 100% gewijzigd door Sick_Little_Monkey op 20-02-2016 21:43:13 ]
pi_160076650
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 20:52 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

dm is een foto van jezelf
Hoe gaat het met jou en de vrouwtjes dan?
pi_160076935
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 21:02 schreef R-K het volgende:

[..]

Hoe gaat het met jou en de vrouwtjes dan?
niet
pi_160077117
quote:

SPOILER
Tof verhaal joh! Mooi dat je geïnspireerd bent geraakt doordat mensen uiteindelijk wél iets in je zagen. Mag ik vragen wat je dit heeft "opgeleverd" qua relaties? (zowel platonisch als romantisch).

#zo-evengeenaandachtsusurpatorgerelateerdepost
pi_160078016
quote:

SPOILER
Echt dikke dikke respect! _O_
pi_160078132
En het topic is na de leuke opleving van een ontzettend stoer en inspirerend verhaal van Mandera weer succesvol verdeezert. Door deezertje die dat succesvol negeert.
pi_160078336
Nou echt hoor.

Deezer, mensen interesseren zich niet in jou omdat jij geen reet interesse toont in een ander dan jezelf.

Het gaat hier avond aan avond over jou, waarbij tientallen mensen op je reageren en je hulp proberen te geven, maar andersom? Ho, maar.
Je reageert niet eens en gaat gewoon verder met je monoloog.

Echt. |:(
  zaterdag 20 februari 2016 @ 21:56:48 #241
78092 gebakken-koekje
Soms best schattig
pi_160078420
Daarom zeg ik dus hij heeft een handicap!
  zaterdag 20 februari 2016 @ 21:57:44 #242
78092 gebakken-koekje
Soms best schattig
pi_160078444
Hij moet gewoon een topic openen waarin hij kan zeuren, mods moeten het niet sluiten en dan kan iedereen die er wil reageren er reageren en blijven de andere topics Deezer vrij :D
pi_160078578
quote:

[..]

Je weet niet of ze je niet willen. Ze kennen je niet. En de manier waarop je ze wil leren kennen gaat erg geforceerd. Je bent niet beroemd ofzo dat mensen je spontaan aanspreken en moeite doen om met je gezien willen worden.

Je richt je leven volledig in op basis van toeval. Alle manieren die je hier zijn aangereikt schuif je aan de kant waardoor toeval onverminderd groot blijft. Vraag je jezelf nu nooit eens af of het goede leven een kwestie van toeval of inspanning is?

De dreun en dat gevoel dat je er niet bij hoort heb je aan jezelf te danken. Door te denken, te kiezen en te handelen naar een leven zonder vriendschappen en andere sociale activiteiten. Ik neem maar even aan dat dit ingegeven is door je stoornis waarmee je vroeger bent gepest.

Als je die vicieuze cirkel doorbreekt, en dus eens niet dat ontwijkingsgedrag vertoont, krijg je misschien wel vrienden (vroeger is niet meer, volwassen mensen respecteren elkaar), voel je je meer volwaardig en hoor je erbij, leer je meer mensen kennen en belangrijker nog leren mensen jouw kennen. Dientengevolge wordt de kans dat je iemand tegen komt waarmee je een relatie krijgt en accepteert zoals je bent groter en neemt de macht die toeval in je leven heeft af.

Ik geloof niet dat je zo'n zelfmindfuckende dwaas bent die zich wil blijven verblinden door de constanten van toeval dus ik schrijf het maar zo rationeel mogelijk, zodat dat hopelijk ooit een keer sterker wordt dan de herinneringen en verbeeldingen die je ontwijkende gedrag in stand houden.

Tot die tijd, maak jezelf niets wijs. Er zijn voor de meeste mensen geen short-cuts. De kans dat je krijgt wat jij wil op jouw manier is even groot als het winnen van de hoofdprijs van een grote loterij. Puur toeval :r

[ Bericht 0% gewijzigd door Hineni op 20-02-2016 22:07:51 ]
pi_160078710
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 21:56 schreef gebakken-koekje het volgende:
Daarom zeg ik dus hij heeft een handicap!
Niks waar niet aan te werken is en waar niet allang aan gewerkt had hoeven worden. Daarnaast is een autist niet per sé een narcist.
  zaterdag 20 februari 2016 @ 22:12:11 #245
78092 gebakken-koekje
Soms best schattig
pi_160078808
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 22:08 schreef sibella2 het volgende:

[..]

Niks waar niet aan te werken is en waar niet allang aan gewerkt had hoeven worden. Daarnaast is een autist niet per sé een narcist.
klopt, maar als hij blijft roepen dat hij geen handicap heeft, geen professionele hulp nodig heeft en blijft denken zoals hij doet gaat er niets veranderen.
pi_160078866
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 22:12 schreef gebakken-koekje het volgende:

[..]

klopt, maar als hij blijft roepen dat hij geen handicap heeft, geen professionele hulp nodig heeft en blijft denken zoals hij doet gaat er niets veranderen.
Yup. Jammer, gemiste kans, verhaal van Mandera is echt een les, maar niet eens de moeite genomen om te reageren.....
pi_160079004
Ben persoonlijk wel erg benieuwd naar óf Mandera er ook betekenisvolle vriendschappen aan over heeft gehouden. Zoals ik het gros van zijn verhaal lees is het zeker inspirerend, maar doet hij ook alles alleen. Daar is niets mis mee, maar het valt mij enigszins op.
  zaterdag 20 februari 2016 @ 22:41:36 #248
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_160079638
quote:

SPOILER
Fantastisch verhaal! Respect. Ik vind het ook jammer dat 1 persoon wederom dit topic volledig kaapt en jou verhaal direct weg valt naar de achtergrond. Zonde van je tijd.

Nogmaal, dikke respect!
pi_160079676
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 22:02 schreef Koral het volgende:

[..]

Je weet niet of ze je niet willen. Ze kennen je niet. En de manier waarop je ze wil leren kennen gaat erg geforceerd. Je bent niet beroemd ofzo dat mensen je spontaan aanspreken en moeite doen om met je gezien willen worden.

Je richt je leven volledig in op basis van toeval. Alle manieren die je hier zijn aangereikt schuif je aan de kant waardoor toeval onverminderd groot blijft. Vraag je jezelf nu nooit eens af of het goede leven een kwestie van toeval of inspanning is?

De dreun en dat gevoel dat je er niet bij hoort heb je aan jezelf te danken. Door te denken, te kiezen en te handelen naar een leven zonder vriendschappen en andere sociale activiteiten. Ik neem maar even aan dat dit ingegeven is door je stoornis waarmee je vroeger bent gepest.

Als je die vicieuze cirkel doorbreekt, en dus eens niet dat ontwijkingsgedrag vertoont, krijg je misschien wel vrienden (vroeger is niet meer, volwassen mensen respecteren elkaar), voel je je meer volwaardig en hoor je erbij, leer je meer mensen kennen en belangrijker nog leren mensen jouw kennen. Dientengevolge wordt de kans dat je iemand tegen komt waarmee je een relatie krijgt en accepteert zoals je bent groter en neemt de macht die toeval in je leven heeft af.

Ik geloof niet dat je zo'n zelfmindfuckende dwaas bent die zich wil blijven verblinden door de constanten van toeval dus ik schrijf het maar zo rationeel mogelijk, zodat dat hopelijk ooit een keer sterker wordt dan de herinneringen en verbeeldingen die je ontwijkende gedrag in stand houden.

Tot die tijd, maak jezelf niets wijs. Er zijn voor de meeste mensen geen short-cuts. De kans dat je krijgt wat jij wil op jouw manier is even groot als het winnen van de hoofdprijs van een grote loterij. Puur toeval :r
Bedankt voor je bericht. Ben vroeger niet echt gepest (behalve met mijn uiterlijk) maar ze stonden niet in de rij voor vriendschappen e.d. Het punt is een beetje dat normaal contact zoeken nu lastiger is in mijn ogen: veel mensen hebben reeds een vriendenkring opgebouwd door middel van school, werk en/of hobby's. Je komt dus niet zo snel meer ergens tussen. Hooguit straks als ik werk heb en ik het goed kan vinden met collega's ofzo. Mijn leven is nu gewoon op mezelf ingericht: ik doe álles alleen en die vrijheid is aan de ene kant fijn maar ik kan niet bepaalde zaken delen met mensen. Of bijvoorbeeld met iemand hebben over een film die ik heb gezien. Ik maak alle momenten (herinneringen) zelf mee.
pi_160080067
Zeg Deezer, hoe kijk jij eigenlijk aan tegen het verhaal van Mandera?
pi_160080171
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 22:55 schreef Sturmic het volgende:
Zeg Deezer, hoe kijk jij eigenlijk aan tegen het verhaal van Mandera?
Ik ben halverwege afgehaakt, maar het is wel knap wat hij gedaan heeft . Toch haal ik er niet uit wat hij er nou aan overgehouden heeft, want net zoals ik doet hij alles alleen en komt en doet overal wel dingen die hij graag wilt, maar tja, als uiteindelijk meer sociaal contact of een relatie je doel is heb je er niet zoveel aan dat je ondanks dat je alles alleen doet, toch overal bent geweest. Het zegt alleen dat je dat gewoon schijt aan de rest hebt en doet waar JIJ zin in hebt.
pi_160080247
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 22:58 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Ik ben halverwege afgehaakt, maar het is wel knap wat hij gedaan heeft . Toch haal ik er niet uit wat hij er nou aan overgehouden heeft, want net zoals ik doet hij alles alleen en komt en doet overal wel dingen die hij graag wilt, maar tja, als uiteindelijk meer sociaal contact of een relatie je doel is heb je er niet zoveel aan dat je ondanks dat je alles alleen doet, toch overal bent geweest. Het zegt alleen dat je dat gewoon schijt aan de rest hebt en doet waar JIJ zin in hebt.
Geeneens de moeite nemen om dat stuk door te lezen. :') Je wilt gewoon niets veranderen, het enige wat je wilt is een meisje voor je deur die zich ineens aanbiedt.

Als je het hele stuk had doorgelezen dan zie je wat hij er aan over heeft gehouden. Nee, nog niet de 'heilige graal' van jouw obsessie, maar hij heeft wel een leuk leven waardoor hij niet iedere dag zit te sippen over het 'zo erg missen van een vriendin, mimimiimi'.

[ Bericht 10% gewijzigd door ElDinosaur op 20-02-2016 23:07:39 ]
pi_160080749
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 22:58 schreef Deezertje het volgende:

[..]

En je begrijpt niet dat het niet reageren of niet eens lezen echt heel asociaal is? Dit topic gaat voor 80% over jou, iemand typt iets grotendeels voor jou.
pi_160080871
Idd vreemd dat je eerst loopt te zeiken als je informatie over socialer worden niet via DM van een vrouw krijgt, maar vervolgens een uitgebreid en zeer leerzaam verhaal van een man negeert. Shame on you.
pi_160080949
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 23:19 schreef DoubleDip het volgende:
Idd vreemd dat je eerst loopt te zeiken als je informatie over socialer worden niet via DM van een vrouw krijgt, maar vervolgens een uitgebreid en zeer leerzaam verhaal van een man negeert. Shame on you.
Ik negeer het niet (net gelezen) maar behalve dat hij gewoon zijn pad is gevolgd staat hij er volgens mij nog altijd alleen voor. Ik na mijn studie in principe ook. Ik heb geen vriendengroep om op terug te vallen en mee te nemen in de rest van mijn toekomstige leven. Kan straks backpacken in mijn eentje maar aan wie moet ik al die verhalen straks vertellen?
pi_160081007
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 23:22 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Ik negeer het niet (net gelezen) maar behalve dat hij gewoon zijn pad is gevolgd staat hij er volgens mij nog altijd alleen voor. Ik na mijn studie in principe ook. Ik heb geen vriendengroep om op terug te vallen en mee te nemen in de rest van mijn toekomstige leven. Kan straks backpacken in mijn eentje maar aan wie moet ik al die verhalen straks vertellen?
Die verhalen kan je dan vertellen aan nieuwr vrienden en vrouwen. Want nu heb je niet zo bijzonder veel te bieden behalve klagen, zeuren, en starende blikken.
pi_160081139
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 23:23 schreef Elvi het volgende:

[..]

Die verhalen kan je dan vertellen aan nieuwr vrienden en vrouwen. Want nu heb je niet zo bijzonder veel te bieden behalve klagen, zeuren, en starende blikken.
Echt hè.
pi_160081186
quote:

[..]

Ten eerste is je redenatie echt onzin, daarnaast past het niet in JOUW straatje, dus negeer je het maar. Een "bedankt voor de moeite die je in mij gestoken hebt", had ook gekund. Dit soort egoïstisch gedrag maakt je ook voor een vrouw onaantrekkelijk
pi_160081199
quote:

[..]

Bij wie leg je de schuld dat niemand je mag (want je hebt niet eens vrienden) eigenlijk neer als ik vragen mag?
pi_160081307
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 22:42 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Bedankt voor je bericht. Ben vroeger niet echt gepest (behalve met mijn uiterlijk) maar ze stonden niet in de rij voor vriendschappen e.d. Het punt is een beetje dat normaal contact zoeken nu lastiger is in mijn ogen: veel mensen hebben reeds een vriendenkring opgebouwd door middel van school, werk en/of hobby's. Je komt dus niet zo snel meer ergens tussen. Hooguit straks als ik werk heb en ik het goed kan vinden met collega's ofzo. Mijn leven is nu gewoon op mezelf ingericht: ik doe álles alleen en die vrijheid is aan de ene kant fijn maar ik kan niet bepaalde zaken delen met mensen. Of bijvoorbeeld met iemand hebben over een film die ik heb gezien. Ik maak alle momenten (herinneringen) zelf mee.
Wat een onzin, alsof je na je 25e geen nieuwe vriendschappen meer maakt en bent aangewezen tot de vrienden die je in je studentenperiode hebt ontmoet. En wat bedoel je dat je nergens meer tussen komt? Volgens mij heb jij teveel naar Friends of How I Met Your Mother gekeken en denk je dat je alleen vrienden kunt hebben in groepsverband. Jij hebt gewoon zo'n rare kijk op het leven, alsof je alles baseert op fictie. Doordat je solistisch bent en vaak naar de bioscoop gaat weet je volgens mij helemaal niet wat nu eigenlijk realiteit is, jij leeft compleet in je eigen wereld. Elke realiteitscheck in dit topic gaat compleet langs je heen.
pi_160082442
Veel mensen reageren op Deezer; geven tips en nodigen hem uit om leuke dingen te doen. Dat al voor een half jaar ofzo. Die mensen zijn al internet vrienden zonder dat ze het weten B-)
  zondag 21 februari 2016 @ 00:18:59 #262
47102 Elvi
miemkwien
pi_160082487
quote:
0s.gif Op zondag 21 februari 2016 00:17 schreef Yiwei het volgende:
Veel mensen reageren op Deezer; geven tips en nodigen hem uit om leuke dingen te doen. Dat al voor een half jaar ofzo. Die mensen zijn al internet vrienden zonder dat ze het weten B-)
Zolang we geen Facebookvrienden zijn is de vriendschap niet officieel :{w
  zondag 21 februari 2016 @ 00:20:51 #263
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_160082544
Kunnen we dat knulletje niet gewoon in z'n eigen sop laten gaar koken en hem nul aandacht geven? Dat heeft hij helemaal niet verdiend. Net als geen vrienden, geen sociaal contact en geen vriendin verdiend. Hij jankt toch alleen maar, jankertjes worden overgeslagen. Hij is niet eens toe aan stap 1 zoals de bedoeling is van dit topic.

Zijn stap 1 is erkennen dat hij een afwijking heeft en alleen geholpen kan worden door een specialist op dat gebied. Hij is anders dan hij zelf denkt er erger aan toe dan hij zelf denkt. Dat moet hij eens accepteren, dat is ZIJN stap 1. Niemand hier kan hem helpen. De enige manier om hem te helpen is door hem te negeren en links te laten liggen.
pi_160082594
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 20:22 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
Nogmaals: ik heb net met een FOK!ker afgesproken en ik ga morgen pubquizzen met 4 andere FOK!kers.
Maar het is slecht weer. Hebben jullie daar geen last van?
pi_160082805
quote:
0s.gif Op zondag 21 februari 2016 00:20 schreef ook_gek het volgende:
Kunnen we dat knulletje niet gewoon in z'n eigen sop laten gaar koken en hem nul aandacht geven? Dat heeft hij helemaal niet verdiend. Net als geen vrienden, geen sociaal contact en geen vriendin verdiend. Hij jankt toch alleen maar, jankertjes worden overgeslagen. Hij is niet eens toe aan stap 1 zoals de bedoeling is van dit topic.

Zijn stap 1 is erkennen dat hij een afwijking heeft en alleen geholpen kan worden door een specialist op dat gebied. Hij is anders dan hij zelf denkt er erger aan toe dan hij zelf denkt. Dat moet hij eens accepteren, dat is ZIJN stap 1. Niemand hier kan hem helpen. De enige manier om hem te helpen is door hem te negeren en links te laten liggen.
Deezertje is eigenlijk alleen maar op aandacht uit, of dat dan positieve of negatieve aandacht is maakt hem volgens mij niet echt uit. Ik weet dat we hem eigenlijk moeten negeren, maar als ik dan zo'n post van hem lees waarin hij helemaal overtuigd is van zijn bizarre hersenkronkels jeukt het gewoon om te reageren. :') En ik denk dat dat voor iedereen wel geldt. Maar misschien moeten we hem inderdaad maar negeren totdat hij inderdaad eens in beweging is gekomen. Want in principe is hij zelfs voor stap 1 nog niet klaar.
pi_160082955
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 23:32 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Wat een onzin, alsof je na je 25e geen nieuwe vriendschappen meer maakt en bent aangewezen tot de vrienden die je in je studentenperiode hebt ontmoet. En wat bedoel je dat je nergens meer tussen komt? Volgens mij heb jij teveel naar Friends of How I Met Your Mother gekeken en denk je dat je alleen vrienden kunt hebben in groepsverband. Jij hebt gewoon zo'n rare kijk op het leven, alsof je alles baseert op fictie. Doordat je solistisch bent en vaak naar de bioscoop gaat weet je volgens mij helemaal niet wat nu eigenlijk realiteit is, jij leeft compleet in je eigen wereld. Elke realiteitscheck in dit topic gaat compleet langs je heen.
Die series heb ik inderdaad ook gezien ja :P En ja ik heb al vaker gezegd dat ik voor een deel zulke series en films kijk om te zien wat ik 'mis' in het leven, om 't op deze manier toch een beetje mee te maken / te ervaren. Maar het is natuurlijk allemaal nep en gescript, weet ik ook wel, kijken naar andermans plezier en kijkt ook wel lekker weg. Vooral als bij de zoveelste romcom de knappe meid met een compleet foute gast in bed beland :')
  zondag 21 februari 2016 @ 00:50:14 #267
416931 yats
(non) Average Joe
pi_160083225
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 20:05 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Zulke gesprekjes lukt mij ook nog wel. Zeker in de UB heb je zo een praatje over wat iemand aan het uitprinten is e.d. want iedereen werkt aan opdrachten, scripties e.d.
Waarom doe je het dan niet? Zulke gesprekken zouden goed voor je zijn en leiden soms wel degelijk tot iets. Zo heb ik weleens dates gevonden. Al is dat voor jou nog een brug te ver denk ik...
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_160083567
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 23:29 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Bij wie leg je de schuld dat niemand je mag (want je hebt niet eens vrienden) eigenlijk neer als ik vragen mag?
Deezertje.....?
pi_160083614
quote:
1s.gif Op zondag 21 februari 2016 01:10 schreef Maryn. het volgende:

[..]

Deezertje.....?
Ja toch, dit is een berg aan schijt aan zelfmedelijden en verder niets, lekker de schuld bij een ander neerleggen dat je gewoon niet leuk genoeg bent en raar, dagdag ;)
  zondag 21 februari 2016 @ 02:08:13 #270
335650 Flylib
Obdewl'l X
pi_160084517
Zucht, en het ging net de goede kant op :'(
pi_160084898
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 21:17 schreef Sturmic het volgende:

[..]

Tof verhaal joh! Mooi dat je geïnspireerd bent geraakt doordat mensen uiteindelijk wél iets in je zagen. Mag ik vragen wat je dit heeft "opgeleverd" qua relaties? (zowel platonisch als romantisch).

#zo-evengeenaandachtsusurpatorgerelateerdepost
Dat mag je zeker vragen. Want dit heb ik inderdaad niet opgeschreven in mijn verhaal. De focus van de boodschap die ik hier wilde plaatsen lag vooral op het werken aan je sociale vaardigheden. Maar (blijvende) resultaten zijn er zeker.

Wederom in een spoiler:

SPOILER
Hopelijk is dit aanvulling die een aantal van jullie wilden weten. Zo niet, dan hoor ik het graag. :)
  zondag 21 februari 2016 @ 08:45:49 #272
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_160085928
En een nieuwe dag. Zit mobiel, ga dus nu niet van afgelopen avond en nacht vegen, maar het deezergeneuzel kan hier weer stoppen. Rest wordt nl wel geveegd.
Deezertje: lees je nogmaals de OP en/of mijn post aan je in FB van een paar dagen geleden? Zo heb je de insteek van deze reeks hopelijk weer even helder.
pi_160085970
Tof Mandéra!
Ja doei.
pi_160086237
Tof! Maar het onderhouden van al die contacten vergt wel de nodige tijd en zin.
  zondag 21 februari 2016 @ 09:47:05 #275
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_160086255
Ja, constructief bezig zijn kost moeite en aandacht. Heb je dat er niet voor over, is dit wederom niet de plek voor je.
pi_160087242
quote:
0s.gif Op zondag 21 februari 2016 02:46 schreef Mandéra het volgende:

[..]

Dat mag je zeker vragen. Want dit heb ik inderdaad niet opgeschreven in mijn verhaal. De focus van de boodschap die ik hier wilde plaatsen lag vooral op het werken aan je sociale vaardigheden. Maar (blijvende) resultaten zijn er zeker.

Wederom in een spoiler:

SPOILER
Hopelijk is dit aanvulling die een aantal van jullie wilden weten. Zo niet, dan hoor ik het graag. :)
Tof verhaal ^O^
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_160087292
quote:

[..]

Wederom in een spoiler:

SPOILER
Leuk! Macedonië is niet om de hoek nee, maar tof dat je er heen gaat en maar ziet. :)
pi_160087705
quote:

[..]

Wederom in een spoiler:

SPOILER
Tof verhaal. Leuk geschreven en 5 echte vrienden is helemaal niet slecht. Alvast veel plezier gewenst in april.
pi_160088084
Heel goed bezig Mandera. Goed om te zien dat je stappen onderneemt en leuke contacten hieraan overhoudt.
pi_160089822
Thanks voor de toffe reacties allen!

quote:
1s.gif Op zondag 21 februari 2016 11:47 schreef Arduino het volgende:

[..]

Tof verhaal. Leuk geschreven en 5 echte vrienden is helemaal niet slecht. Alvast veel plezier gewenst in april.
Kan echt niet wachten tot het zover is!

quote:
0s.gif Op zondag 21 februari 2016 09:45 schreef Deezertje het volgende:
Tof! Maar het onderhouden van al die contacten vergt wel de nodige tijd en zin.
Het zijn er niet zo heel veel, slechts een stuk of 5. Het onderhouden daarvan kost minder tijd en energie dan je denkt. Gaat toch vanzelf voor een groot deel. Het is ook slecht om resultaatgericht te werken in dit geval denk ik, gewoon go with the flow. :)

Misschien is het daarom ook wel niks geworden met die paar dates van mij een paar jaar terug. Te geforceerd op zoek naar iets werkt niet.
pi_160089900
quote:
0s.gif Op zondag 21 februari 2016 13:23 schreef Mandéra het volgende:
Thanks voor de toffe reacties allen!

[..]

Kan echt niet wachten tot het zover is!

[..]

Het zijn er niet zo heel veel, slechts een stuk of 5. Het onderhouden daarvan kost minder tijd en energie dan je denkt. Gaat toch vanzelf voor een groot deel. Het is ook slecht om resultaatgericht te werken in dit geval denk ik, gewoon go with the flow. :)

Misschien is het daarom ook wel niks geworden met die paar dates van mij een paar jaar terug. Te geforceerd op zoek naar iets werkt niet.
Toen was ik niet echt op zoek, dus dat is ook het rare. Uiteindelijk met één dame 6 dates gehad. Ik ben erg op mijn vrijheid gesteld dus onderhouden van vriendschappen is dan al lastig. Ik wil gewoon een hele dag een seizoen van een serie kijken als ik daar zin in heb, maar als we dezelfde interesse delen kan dat ook samen.
pi_160090918
Ik zou mij juist erg beperkt voelen in mijn vrijheid als ik geen vrienden had. Uitgaan, naar de bioscoop, een restaurantje meepakken of naar een festival gaan. Ik kan prima alleen zijn, maar dat zijn toch echt dingen die je met je vrienden doet, of althans leuker zijn als je met iemand bent. Ook ik ben een grote seriefanaat, maar van bankhangen op de zaterdagavond word ik niet vrolijk. Lijkt mij vreselijk om constant op jezelf aangewezen te zijn en nooit eens iets van iemand te horen. Een mens wil toch lol maken in het leven. Tv-series en films zijn leuk, maar als iemand vraagt om iets leuks te doen druk ik snel op pauze hoor. Maar goed, wat je niet kent kun je ook niet missen zullen we maar zeggen.

En alsof vriendschappen sowieso tijd en moeite kosten, het is een van de belangrijkste dingen in het leven. Wat zeg ik, het is de basis van een gelukkig leven.
pi_160091038
quote:
0s.gif Op zondag 21 februari 2016 14:10 schreef Bananenpap het volgende:
Ik zou mij juist erg beperkt voelen in mijn vrijheid als ik geen vrienden had. Uitgaan, naar de bioscoop, een restaurantje meepakken of naar een festival gaan. Ik kan prima alleen zijn, maar dat zijn toch echt dingen die je met je vrienden doet, of althans leuker zijn als je met iemand bent. Ook ik ben een grote seriefanaat, maar van bankhangen op de zaterdagavond word ik niet vrolijk. Lijkt mij vreselijk om constant op jezelf aangewezen te zijn en nooit eens iets van iemand te horen. Een mens wil toch lol maken in het leven. Tv-series en films zijn leuk, maar als iemand vraagt om iets leuks te doen druk ik snel op pauze hoor. Maar goed, wat je niet kent kun je ook niet missen zullen we maar zeggen.

En alsof vriendschappen sowieso tijd en moeite kosten, het is een van de belangrijkste dingen in het leven. Wat zeg ik, het is de basis van een gelukkig leven.
Heb jij makkelijk een date met een meisje in het leven? :)
Komt dat denk je door je uiterlijk of aan je sociale skills?
  zondag 21 februari 2016 @ 14:31:19 #284
416931 yats
(non) Average Joe
pi_160091519
quote:
0s.gif Op zondag 21 februari 2016 13:26 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Toen was ik niet echt op zoek, dus dat is ook het rare. Uiteindelijk met één dame 6 dates gehad. Ik ben erg op mijn vrijheid gesteld dus onderhouden van vriendschappen is dan al lastig. Ik wil gewoon een hele dag een seizoen van een serie kijken als ik daar zin in heb, maar als we dezelfde interesse delen kan dat ook samen.
Vrienschap beperkte vrijheid niet, althans, bij mij niet. Ik heb een par hechte vrienden (waarvan twee al 15 jaar mijn beste vrienden zijn) en veel 'losse contacten' maar ben nog nooit door een daarvan echt beperkt. Ik vind je nogal egocentrisch over komen. Niet denkend, wat kan ik in een vriendschap wederzijds bieden, maar wat bied een vriendschap mij? En qua daten idem. Misschien is dat onbewust, maar ben je je er van bewust dat je zo over komt op mensen?
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_160091591
quote:
0s.gif Op zondag 21 februari 2016 14:14 schreef Zalmplaat010 het volgende:

[..]

Uiterlijk is een kwestie van smaak, en dus een grote toevalsfactor. Social skills berusten minder op toeval en kom je verder mee.

Ze zeggen niet voor niets 'if you want to go fast, go alone. But if you want to go far, go together'.

Socialiseren dus.

[ Bericht 5% gewijzigd door Hineni op 21-02-2016 14:40:49 ]
pi_160091693
quote:
0s.gif Op zondag 21 februari 2016 14:14 schreef Zalmplaat010 het volgende:

[..]

Ik heb over het algemeen wel makkelijk een date en ook nooit echt meegemaakt dat een date stroef verliep. Niet dat ik heel vaak op date ga, ben best wel kieskeurig. Daarmee bedoel ik niet dat de dame in kwestie aan bepaalde eisen moet voldoen. Maar ik vraag pas iemand op date als ik zeker weet dat het iets kan worden. Ik zou niet zo snel een willekeurig meisje in de supermarkt op date vragen ofzo.

Ik vind mijzelf niet super knap, maar ik zie er gewoon leuk uit. Ik kom spontaan en enthousiast over en moet het hebben van mijn humor. Uitstraling is zoveel belangrijker dan uiterlijk. Kan een meisje er nog uit zien als de nieuwe Doutzen Kroes, als ze een arrogante uitstraling heeft stap ik er niet op af. Het scheelt ook dat ik het zoek bij vrouwen die in mijn 'categorie' vallen.

Ben trouwens op dit moment heel rustig aan het daten met een meisje waar ik al langer een oogje op heb. Het is leuk en we kijken wel wat er van komt. Het heeft geen zin om dingen te gaan forceren. Ik zit net als Deezertje in mijn afstudeerperiode en zij zit midden in haar studentenperiode met veel tentamens, verenigingen en feestjes. We hebben allebei nog niet zo'n behoefte aan een relatie. :)
pi_160091721
quote:
0s.gif Op zondag 21 februari 2016 14:10 schreef Bananenpap het volgende:

Niet iedereen heeft die behoefte echter. Je hebt mensen die zeer introvert zijn en liever op zichzelf zijn.
pi_160091873
quote:
0s.gif Op zondag 21 februari 2016 14:39 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

Niet iedereen heeft die behoefte echter. Je hebt mensen die zeer introvert zijn en liever op zichzelf zijn.
Geloof ik niet zo in, volgens mij is dat meer een excuus voor het feit dat ze geen vrienden hebben. Ik ben ook een redelijk introvert persoon en vind het prima om alleen te zijn, maar ik kan echt niet zonder mijn vrienden. Een mens heeft gewoon liefde en vriendschap nodig. Een schouder om op te huilen, iemand om lief en leed mee te delen. Sommige dingen kun je gewoon niet alleen.
pi_160092480
quote:
0s.gif Op zondag 21 februari 2016 14:38 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Ik heb over het algemeen wel makkelijk een date en ook nooit echt meegemaakt dat een date stroef verliep. Niet dat ik heel vaak op date ga, ben best wel kieskeurig. Daarmee bedoel ik niet dat de dame in kwestie aan bepaalde eisen moet voldoen. Maar ik vraag pas iemand op date als ik zeker weet dat het iets kan worden. Ik zou niet zo snel een willekeurig meisje in de supermarkt op date vragen ofzo.

Ik vind mijzelf niet super knap, maar ik zie er gewoon leuk uit. Ik kom spontaan en enthousiast over en moet het hebben van mijn humor. Uitstraling is zoveel belangrijker dan uiterlijk. Kan een meisje er nog uit zien als de nieuwe Doutzen Kroes, als ze een arrogante uitstraling heeft stap ik er niet op af. Het scheelt ook dat ik het zoek bij vrouwen die in mijn 'categorie' vallen.

Ben trouwens op dit moment heel rustig aan het daten met een meisje waar ik al langer een oogje op heb. Het is leuk en we kijken wel wat er van komt. Het heeft geen zin om dingen te gaan forceren. Ik zit net als Deezertje in mijn afstudeerperiode en zij zit midden in haar studentenperiode met veel tentamens, verenigingen en feestjes. We hebben allebei nog niet zo'n behoefte aan een relatie. :)
Dat klinkt als een mooi en compleet leven!
Ik heb wel wat vrienden, ooit zat er een meisje bij.. Af en toe wat mee gedaan (leuke dingen zoals op zondag lekker uitbakken onder genot van een lekker vers broodje en een ijsje).

Maar ik werd verliefd op haar, en ik begon haar steeds meer te appen en werd boos dat ze mij steeds meer begon te ''negeren'' op sociaal media.. Dus heb het zelf een beetje verpest.

Verder nooit eigenlijk meisjes in de vriendenkring. Op internet zijn er veel mooiere jongens dus krijg nauwelijks een match op tinder, en als ik wel een match heb krijg ik nooit een reactie. En in het café durf ik niet op vreemde meisjes af te stappen omdat ik mondeling gewoon geen ster ben.

Dus wat doe ik zowel? Elke dag op internet rond hangen op sites hoe je een vriendin krijgt, maar er komt geen schot in, en weet totaal niet wat een vervolg stap kan zijn voor succes.

Toch blijf ik wel af en toe uitgaan ondanks dat ik geen meisjes aanspreek, want zaterdag avond xboxen dan weet je zeker dat je geen meisje tegen komt :P

Respect voor je sociale leven, goed om te horen hoe je dat allemaal aanpakt. Ik weet zeker dat een hoop meisjes je leuk vinden, want je ziet alles heel helder hoe je op me over komt sociaal gezien! :)
pi_160092611
quote:
0s.gif Op zondag 21 februari 2016 14:45 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Geloof ik niet zo in, volgens mij is dat meer een excuus voor het feit dat ze geen vrienden hebben. Ik ben ook een redelijk introvert persoon en vind het prima om alleen te zijn, maar ik kan echt niet zonder mijn vrienden. Een mens heeft gewoon liefde en vriendschap nodig. Een schouder om op te huilen, iemand om lief en leed mee te delen. Sommige dingen kun je gewoon niet alleen.
Ik vind het soms wel jammer dat ik niet met iemand dingen kan bespreken of als ik lekker gekookt heb ik dat in mijn eentje (of met mijn ouders) moet opeten... maar ik ben meer van de samen activiteiten doen dan ipv thuis mijn vrienden uitnodigen en een avondje lol maken (iig niet met jongens alleen)
pi_160092630
quote:
0s.gif Op zondag 21 februari 2016 15:04 schreef Zalmplaat010 het volgende:
Dus wat doe ik zowel? Elke dag op internet rond hangen op sites hoe je een vriendin krijgt, maar er komt geen schot in, en weet totaal niet wat een vervolg stap kan zijn voor succes.

Toch blijf ik wel af en toe uitgaan ondanks dat ik geen meisjes aanspreek, want zaterdag avond xboxen dan weet je zeker dat je geen meisje tegen komt

Je zegt het zelf. :')
Lees nog eens rustig wat je zegt. Je weet totaal niet wat een vervolgstap kan zijn voor succes, zelfs nadat je elke dag op internet hebt gezeten op sites hoe je een vriendin krijgt (sowieso; weke sites? :') ), maar je gaat wel lekker xboxen en gaat af en toe uit, maar spreekt niemand aan.

8)7

Eigenlijk geldt voor jou hetzelfde: zoek professionele hulp ervoor.
pi_160092658
quote:

[..]

Ik heb wel wat vrienden, ooit zat er een meisje bij.. Af en toe wat mee gedaan (leuke dingen zoals op zondag lekker uitbakken onder genot van een lekker vers broodje en een ijsje).

Maar ik werd verliefd op haar, en ik begon haar steeds meer te appen en werd boos dat ze mij steeds meer begon te ''negeren'' op sociaal media.. Dus heb het zelf een beetje verpest.

Verder nooit eigenlijk meisjes in de vriendenkring. Op internet zijn er veel mooiere jongens dus krijg nauwelijks een match op tinder, en als ik wel een match heb krijg ik nooit een reactie. En in het café durf ik niet op vreemde meisjes af te stappen omdat ik mondeling gewoon geen ster ben.

Toch blijf ik wel af en toe uitgaan ondanks dat ik geen meisjes aanspreek, want zaterdag avond xboxen dan weet je zeker dat je geen meisje tegen komt :P

Respect voor je sociale leven, goed om te horen hoe je dat allemaal aanpakt. Ik weet zeker dat een hoop meisjes je leuk vinden, want je ziet alles heel helder hoe je op me over komt sociaal gezien! :)
Dat is alsnog beter dan dat ik soms doe: op de facebook-fotoalbums van cafés kijken wat en wie ik heb gemist dit weekend :')
pi_160093286
quote:

[..]

Mijn leven is op dit moment helemaal niet mooi en compleet. Ik heb weer andere dingen waar ik mij zorgen over moet maken. School komt niet aanwaaien, zit te sukkelen met mijn immuunsysteem en vorig jaar heeft mijn moeder kanker gehad (gelukkig weer schoon) waar wij nog steeds naweeën van hebben. Daarom kan ik mij zo ergeren aan mensen als Deezertje. Denken dat het iedereen maar komt aanwaaien en het leven maar niet komt zoals hij het wil. En ook maar geen ene fuck wil doen om daar verandering in te willen laten komen. Alsof het bij iedereen een feestje is.

En tsjah, respect voor mijn sociale leven. Bedankt, denk ik. Het scheelt dat ik van jongs af aan vrienden heb gehad en nooit echt ben buitengesloten. Ik snap ook wel dat niet iedereen die luxe heeft en je daar een klein beetje geluk mee moet hebben. Maar van hangen op een forum maak je geen vrienden.
quote:
0s.gif Op zondag 21 februari 2016 15:09 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Ik vind het soms wel jammer dat ik niet met iemand dingen kan bespreken of als ik lekker gekookt heb ik dat in mijn eentje (of met mijn ouders) moet opeten... maar ik ben meer van de samen activiteiten doen dan ipv thuis mijn vrienden uitnodigen en een avondje lol maken (iig niet met jongens alleen)
Ik ben ook niet iemand die wekelijks op de bank zit met mijn vrienden. Wij zijn allemaal vrij ondernemend en gaan gewoon de stad in. Op de bank liggen kan ik prima alleen. Maar goed, je geeft aan dat je wel degelijk vriendschap mist in je leven dus kun je ook niet zeggen dat stap 1 niet voor jou op gaat.
pi_160093356
quote:

[..]

Ik ben ook erg op mijn vrijheid gesteld en met momenten graag alleen. Waarom zeg je dat het onderhouden van vriendschappen dan lastig is? Heb je het idee dat 1 of 2 avonden per week iets met vrienden afspreken of doen een aanslag is op je vrijheid?
pi_160094702
quote:

[..]

:'). Slap smoesje. Je hebt gewoon geen zin in een vriendschap, omdat daar wrs geen seks/romantiek bij inbegrepen zit.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_160094843
Ik kom zo'n beetje om in de vrienden, maar ze kennen me allemaal als dat meisje wat soms een heel weekend series kan bingen :')

Gek genoeg heb ik in de afgelopen periode een paar keer achter elkaar gehoord dat ik "echt alleen maar doe waar ik zin in heb". Niet verwijtend, gewoon constaterend.

En toch al die lieve O+ vriendjes O+ die zoveel toevoegen aan mijn leven en het zoveel leuker maken dan het zonder is. Ik zou zo dingen voor ze doen waar ik geen zin in heb. Maar het hoeft niet. Ik mag gewoon helemaal zijn wie ik ben. En af en toe liggen we, boven een glaasje wijn, in een deuk, over elkaars aparte punten. O+ vriendjes O+

[ Bericht 0% gewijzigd door DancingPhoebe op 21-02-2016 16:34:41 ]
pi_160095043
quote:
0s.gif Op zondag 21 februari 2016 16:23 schreef Fascination het volgende:

[..]

:'). Slap smoesje. Je hebt gewoon geen zin in een vriendschap, omdat daar wrs geen seks/romantiek bij inbegrepen zit.
Dit. Echt wat een kutsmoes. De logica erachter ontgaat me ook echt volledig.
pi_160095125
Mijn familie en mijn vrienden zijn mijn kostbaarste bezit waarvan ik het meest trots ben op mijn zelf bij elkaar gesprokkelde gouden vriendenkringetje, misschien staat vriendschap wel hoger op mijn ladder dan liefde....als het al niet hetzelfde is.
Ik vind in ieder geval echte vriendschap een van de mooiste cadeautjes van 't leven
pi_160095175
quote:
14s.gif Op zondag 21 februari 2016 16:41 schreef UitStraling het volgende:
Mijn familie en mijn vrienden zijn mijn kostbaarste bezit waarvan ik het meest trots ben op mijn zelf bij elkaar gesprokkelde gouden vriendenkringetje, misschien staat vriendschap wel hoger op mijn ladder dan liefde....als het al niet hetzelfde is.
Ik vind in ieder geval echte vriendschap een van de mooiste cadeautjes van 't leven
Eens, al zitten ze bij mij op verschillende ladders, en gelukkig hoef je daar ook niet tussen te kiezen.
pi_160095311
quote:
0s.gif Op zondag 21 februari 2016 16:43 schreef habitue het volgende:

[..]

Eens, al zitten ze bij mij op verschillende ladders, en gelukkig hoef je daar ook niet tussen te kiezen.
Ik zou ook geen relatie kunnen hebben met een vrouw die niet mijn beste vriendin is
pi_160095411
quote:
0s.gif Op zondag 21 februari 2016 16:23 schreef Fascination het volgende:

[..]

Half, als je al zo lang single bent wil je ook wel eens uit de friendzone komen (ja, ook als je geen/weinig vrienden hebt :P)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')