abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_160075090
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 20:14 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Inderdaad.
_O-.
pi_160075115
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 20:14 schreef Paxcon het volgende:

[..]

Waarom ga je eigenlijk altijd naar de UB in plaats van de bieb van je eigen hogeschool?
Afstand. UB is half uur. bieb school hebben we niet echt maar is 1,5 uur reizen... en totaal niet te vergelijken met de UB.
pi_160075161
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 20:15 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ja, wat is daar de verklaring voor?
Studiestagnatie, er niet meer bij horen. Half Nederland doet dagelijks (verplicht) wat en kan ergens over meepraten. Ik ben op mezelf aangewezen dus maak niet zo veel mee. Tijd om alles af te ronden en weer onder werkend Nederland te begeven :P
pi_160075171
Zo en nu ga ik lekker sociaal doen met mijn enkel havo afgemaakte vriend en mijn universitair geschoolde vriend. ^O^
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_160075199
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 20:17 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Studiestagnatie, er niet meer bij horen. Half Nederland doet dagelijks (verplicht) wat en kan ergens over meepraten. Ik ben op mezelf aangewezen dus maak niet zo veel mee. Tijd om alles af te ronden en weer onder werkend Nederland te begeven :P
In dit deel staan ook verhalen van mensen die de stoute schoenen hebben aangetrokken en naar meetings zijn gegaan, collega's hebben gevraagd om in het weekend wat te doen, etc.

Je hebt het in eigen handen. Nee heb je, ja kun je krijgen.
  zaterdag 20 februari 2016 @ 20:19:05 #206
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_160075200
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 20:17 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Ik krijg echt zo'n hekel aan die :P

:r
The love you take is equal to the love you make.
pi_160075202
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 20:15 schreef R-K het volgende:

[..]

Ik zit niet op hockey (of golf/tennis, etc,), zit niet op de uni, woon thuis en stem links. Dan voel je je niet verheven.
Maar wat lul jij dan? Je hebt volgens mij dezelfde problemen als mij op sociaal gebied dus diezelfde meiden waar we het over hebben, die willen jou dus ook niet. Waar zoek jij je meiden uit of verwacht je het meeste gelijkgestemden te vinden?
pi_160075266
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 20:19 schreef Paxcon het volgende:

[..]

In dit deel staan ook verhalen van mensen die de stoute schoenen hebben aangetrokken en naar meetings zijn gegaan, collega's hebben gevraagd om in het weekend wat te doen, etc.

Je hebt het in eigen handen. Nee heb je, ja kun je krijgen.
Nogmaals; mijn hele klas is uit elkaar nu (zoals het hoort, AFSTUDEREN) dus daar moet ik niet meer op rekenen. Ik hoor dus nergens meer bij (heb zelf ook geen sociaal net opgebouwd), iedere persoon die ik ontmoet ken ik niet, alleen van gezicht ofzo.
pi_160075269
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 20:19 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Alleen aan die :P ?
pi_160075286
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 20:14 schreef Paxcon het volgende:

[..]

Waarom ga je eigenlijk altijd naar de UB in plaats van de bieb van je eigen hogeschool?
Van mij mag er wel een wet komen waarin hbo'ers verboden worden om op werkdagen tot 20 uur de UB te betreden. Cursisten in de UB zijn de grootste ergenis van studenten.

Dat terzijde, ik vind een meisje leuk die op kamers woont en lid is van een hbo-studentenvereniging. Dan weet ik dat ze out of my league is, omdat ze op kamers woont en lid is van een vereniging. Nee, dan ga ik het niet proberen.
Deezertje gaat naar locaties waar meer dan 90% van de meiden out of his league is en zich er alleen maar mee pijnigt.
pi_160075297
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 20:21 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Nogmaals; mijn hele klas is uit elkaar nu (zoals het hoort, AFSTUDEREN) dus daar moet ik niet meer op rekenen. Ik hoor dus nergens meer bij (heb zelf ook geen sociaal net opgebouwd), iedere persoon die ik ontmoet ken ik niet, alleen van gezicht ofzo.
Nogmaals: ik heb net met een FOK!ker afgesproken en ik ga morgen pubquizzen met 4 andere FOK!kers.

Waarom jij niet? Wat ga jij dit weekend doen?

Er hebben wat FOK!kers aangeboden om af te spreken geloof ik.
pi_160075298
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 20:19 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Echt hé. Dacht dat ik de enige was :')
En dat 'ik weet best hoe het allemaal in elkaar steekt (maar niet heus)' knipoogje
pi_160075336
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 20:18 schreef habitue het volgende:
Zo en nu ga ik lekker sociaal doen met mijn enkel havo afgemaakte vriend en mijn universitair geschoolde vriend. ^O^
Ben jij vrouw, homo of een typfout?
pi_160075364
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 20:02 schreef Elvi het volgende:
Wtf is Whiplr nu weer? Ik word oud, ik kan het niet meer bijhouden ;(
Laten we het hopen. :Y :P
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 20:10 schreef habitue het volgende:

[..]

Elitaire sport. :') Mag ik een kotszakje van iemand?
*Plastic zakje aanreikt* 25 cent aub. :P

quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 20:13 schreef Deezertje het volgende:

[..]

De afgelopen jaren is het kut met peren, daarvoor (eind 2013 - begin 2014) redelijk.
Waarom lukte het toen wel? Wat doe je nu anders?
pi_160075365
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 20:23 schreef R-K het volgende:

[..]

Ben jij vrouw, homo of een typfout?
Vriend als in vrienden? Eng he.
pi_160075377
quote:

[..]

En je klasgenoten zijn allemaal naar de maan verhuisd? Je kunt er toch nog gewoon mee afspreken?
pi_160075390
quote:

[..]

Het feit dat je geen colleges meer met je klasgenoten hebt betekent niet dat je elkaar nooit meer kan zien. Als er mensen in je klas zaten waarmee je een goede band had kun je toch een keer vragen om eens te gaan lunchen ofzo? En dan bedoel ik zowel mannen als vrouwen.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 20-02-2016 20:25:55 ]
pi_160075420
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 20:21 schreef R-K het volgende:

[..]

Van mij mag er wel een wet komen waarin hbo'ers verboden worden om op werkdagen tot 20 uur de UB te betreden. Cursisten in de UB zijn de grootste ergenis van studenten.

Dat terzijde, ik vind een meisje leuk die op kamers woont en lid is van een hbo-studentenvereniging. Dan weet ik dat ze out of my league is, omdat ze op kamers woont en lid is van een vereniging. Nee, dan ga ik het niet proberen.
Deezertje gaat naar locaties waar meer dan 90% van de meiden out of his league is en zich er alleen maar mee pijnigt.
Ik neem geen computer in van een echte WO'er hoor :P En ik moet toch onder de mensen en leeftijdsgenoten blijven? Online lukt 't niet, en ik ga er ook heen om te studeren, maar als mensen mijn gezicht herkennen daar en dat ook op andere plekken doen is 't mooi meegenomen.
pi_160075458
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 20:24 schreef Operc het volgende:

[..]

Laten we het hopen. :Y :P

[..]

*Plastic zakje aanreikt* 25 cent aub. :P

[..]

Waarom lukte het toen wel? Wat doe je nu anders?
Doe niet veel anders, toen waren de apps iig in opkomst. Nu zijn ze overbevolkt en hebben ze 9 knappe mannen om uit te kiezen voordat ze mij een kans geven.
pi_160075476
Deez, ik heb een oud collega van mij al 3 jaar niet meer gezien (en 2 jaar niet gesproken) en ik ga binnenkort met haar lunchen.

Begin daar eens mee.
pi_160075495
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 20:25 schreef Paxcon het volgende:

[..]

Het feit dat je geen colleges meer met je klasgenoten hebt betekent niet dat je elkaar nooit meer kan zien. Als er mensen in je klas zaten waarmee je een goede band had kun je toch een keer vragen om eens te gaan lunchen ofzo? En dan bedoel ik zowel mannen als vrouwen.
Zou kunnen, maar ik loop al 2 jaar achter he. Dus sommige zijn echt een brave burger geworden en wonen aan de andere kant van 't land. Smoesjes, i know
pi_160075528
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 20:28 schreef Deezertje het volgende:
wonen aan de andere kant van 't land.
quote:
7s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 20:27 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
Deez, ik heb een oud collega van mij al 3 jaar niet meer gezien (en 2 jaar niet gesproken) en ik ga binnenkort met haar lunchen.

Begin daar eens mee.
Die oud collega woont ook aan de andere kant van het land.
pi_160075570
quote:

[..]

Zou kunnen, maar ik loop al 2 jaar achter he. Dus sommige zijn echt een brave burger geworden en wonen aan de andere kant van 't land. Smoesjes, i know
Maar als je geen enkele stap wil zetten gaat er toch nooit iets veranderen?
pi_160075574
quote:

[..]

Je wil dus gewoon geen moeite doen. Geef dat dan toe, dat scheelt een hoop gedoe hier. ;)
pi_160075701
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 20:30 schreef Operc het volgende:

[..]

Je wil dus gewoon geen moeite doen. Geef dat dan toe, dat scheelt een hoop gedoe hier. ;)
Daar waren we volgens mij al een tijdje achter. :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')