quote:Op vrijdag 19 februari 2016 17:33 schreef Mandéra het volgende:
Ok, hier is the story of my life. Ik ben uit de losse pols begonnen met typen en het is best een lang verhaal geworden. Maar ik denk dat ik hiermee wel het hele en complete verhaal vertel en niet een even snel afgeraffeld verhaal. Hopelijk kan ik mensen hiermee inspireren. Enjoy.RSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mocht je vragen of opmerkingen hebben, laat het gerust weten.
E
S
P
E
C
T
Zowel voor het verhaal, als voor je moeite om het helemaal uit te tikken.
Ik denk ook dat je het mis hebt, je hebt het niet te denken aan die paar mensen. Misschien mede, maar vooral aan je eigen besluitvaardigheid en doorzettingsvermogen.
Knap van je!I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
Ok, hier is the story of my life. Ik ben uit de losse pols begonnen met typen en het is best een lang verhaal geworden. Maar ik denk dat ik hiermee wel het hele en complete verhaal vertel en niet een even snel afgeraffeld verhaal. Hopelijk kan ik mensen hiermee inspireren. Enjoy.Leuk verslag en bedankt voor de moeite om dit uit te typen! Goed om te lezen hoe jij dingen hebt aangepakt. Kunnen mensen wat van leren!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mocht je vragen of opmerkingen hebben, laat het gerust weten.A man is not old until regrets take the place of dreams.
Ok, hier is the story of my life. Ik ben uit de losse pols begonnen met typen en het is best een lang verhaal geworden. Maar ik denk dat ik hiermee wel het hele en complete verhaal vertel en niet een even snel afgeraffeld verhaal. Hopelijk kan ik mensen hiermee inspireren. Enjoy.Wat tof.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mocht je vragen of opmerkingen hebben, laat het gerust weten.
(Verder weinig toe te voegen aan DancingPhoebe en habitue)
Klopt, ik denk dat dat een stukje zelfbescheidenheid is van mij. Ik klop mijzelf niet zo snel op de borst.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 17:49 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik denk ook dat je het mis hebt, je hebt het niet te denken aan die paar mensen. Misschien mede, maar vooral aan je eigen besluitvaardigheid en doorzettingsvermogen.
Waarom zo hard vasthouden aan 'liefde-op-het-eerste-gezicht-senario's?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 23:20 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Nee, maar in een club/kroeg maak je toch ook eerst oogcontact, eventueel dansen, en ga je daarna pas in gesprek? En dat is vaak niet om een vriendschap op te bouwen, maar om gewoon keihard te flirten en elkaar pas later goed te ontdekken. Nu gaat dat niet op als je iemand tegenkomt op de sportschool e.d. want dat is minder 'los' in mijn ogen, maar 'zomaar' een praatje maken is voor mijn gevoel jezelf opdringen bij iemand
Ok, hier is the story of my life. Ik ben uit de losse pols begonnen met typen en het is best een lang verhaal geworden. Maar ik denk dat ik hiermee wel het hele en complete verhaal vertel en niet een even snel afgeraffeld verhaal. Hopelijk kan ik mensen hiermee inspireren. Enjoy.Heerlijk zo'n verhaal van iemand die ziet wat je vooral wel moet doen en zijn comfortzone blijft vergroten!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mocht je vragen of opmerkingen hebben, laat het gerust weten.Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
Denk je niet dat het ook voor knappe mensen niet zo vanzelfsprekend is? Dat is volgens mij een mythe.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 15:06 schreef Koral het volgende:
[..]
Waarom zo hard vasthouden aan 'liefde-op-het-eerste-gezicht-senario's?
Denk je niet dat als je zo knap was dat dat al gebeurd zou zijn? Er zijn meer manieren om een relatie te krijgen, en met jouw stoornis en manier van doen zijn die andere manieren kansrijker!
Wat ik knap vind aan jouw verhaal is dat JIJ zelf hebt gekozen om JOUW leven te veranderen puur om de dingen te doen die JIJ leuk vindt. Niet omdat je hoopt dat iemand anders.... (vul maar in). Nee, bedenken wat jij leuk zou vinden en dat gaan doen en daarmee je eigen leven meer waardevol (voor jezelf) maken. Daar zit denk ik echt de sleutel tot veranderen. Geen verwachtingen bij anderen neerleggen, dat heb je niet onder controle, maar aanpakken waar je wel controle over hebt, jezelf en je eigen manier van dingen bekijken en benaderen veranderen.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 13:49 schreef Mandéra het volgende:
Bedankt voor de reacties allemaal. Ik blij om te lezen dat veel mensen het als een toevoeging zien op dit topic.
[..]
Klopt, ik denk dat dat een stukje zelfbescheidenheid is van mij. Ik klop mijzelf niet zo snel op de borst.
Je zou zomaar gelijk kunnen hebben. Ben geen ervaringsdeskundige in knap zijnquote:Op zaterdag 20 februari 2016 15:22 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Denk je niet dat het ook voor knappe mensen niet zo vanzelfsprekend is? Dat is volgens mij een mythe.
Precies!quote:Op zaterdag 20 februari 2016 15:22 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Denk je niet dat het ook voor knappe mensen niet zo vanzelfsprekend is? Dat is volgens mij een mythe.
[..]
Nee, bedenken wat jij leuk zou vinden en dat gaan doen en daarmee je eigen leven meer waardevol (voor jezelf) maken. Daar zit denk ik echt de sleutel tot veranderen. Geen verwachtingen bij anderen neerleggen, dat heb je niet onder controle, maar aanpakken waar je wel controle over hebt, jezelf en je eigen manier van dingen bekijken en benaderen veranderen.
Ik moet ze gewoon aanspreken, ze spreken mij niet aan. Dus dan moet je eigenlijk al voorbereid zijn op een afwijzing helaas, niet op hopen natuurlijk. Daten via zo'n autisme coach lijkt me helemaal niks. Zo gehandicapt ben ik echt niet, heb gewoon wat meer zelfvertrouwen nodig en kan prima bij een 'normale' vrouw passen. Of ik wel of niet knap ben is lastig te zeggen, maar ik werk bovengemiddeld aan mijn uiterlijk en verschijning. Altijd mijn kapsel goed, gewoon tanden poetsen, deo, gezicht 'fris' etc. Al heel wat meer dan de gemiddelde gozer denk ik.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 15:06 schreef Koral het volgende:
[..]
Waarom zo hard vasthouden aan 'liefde-op-het-eerste-gezicht-senario's?
Denk je niet dat als je zo knap was dat dat al gebeurd zou zijn? Er zijn meer manieren om een relatie te krijgen, en met jouw stoornis en manier van doen zijn die andere manieren kansrijker!
Totdat ik een relatie heb wel vrees ikquote:Op zaterdag 20 februari 2016 19:41 schreef KaBuf het volgende:
Godver Deezer jij blijft echt altijd maar over hetzelfde zeuren he
Waarom moet je het er steeds weer over hebben? We weten het nou wel een keer.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 19:43 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Totdat ik een relatie heb wel vrees ikIedereen zegt (ook familie) van: ga eens daten man dan! Nou waar ben ik mee bezig dan? Overal hengeltjes uitwerpen maar iedere keer breekt het lijntje net voordat je beet (een date) hebt. Lekker makkelijk roepen vanaf de zijkant.
Deezertje, misschien moet je mij eens DM'en welke treinen jij neemt. Ik ben wel benieuwd hoe je in het echt overkomt. Uni-sportschool heb ik op moment geen tijd voor. Heb nog enkele excursies staan waardoor ik lessen moet inhalen, etc.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 19:40 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ik moet ze gewoon aanspreken, ze spreken mij niet aan. Dus dan moet je eigenlijk al voorbereid zijn op een afwijzing helaas, niet op hopen natuurlijk. Daten via zo'n autisme coach lijkt me helemaal niks. Zo gehandicapt ben ik echt niet, heb gewoon wat meer zelfvertrouwen nodig en kan prima bij een 'normale' vrouw passen. Of ik wel of niet knap ben is lastig te zeggen, maar ik werk bovengemiddeld aan mijn uiterlijk en verschijning. Altijd mijn kapsel goed, gewoon tanden poetsen, deo, gezicht 'fris' etc. Al heel wat meer dan de gemiddelde gozer denk ik.
Toch blijf ik bij een jaartje of 22 hangen want boven de 25 zijn de dames gewoon al veel stappen verder qua huishouden en levensverwachting waar ik nog helemaal niet klaar voor ben.
Is het trouwens raar dat ik hoe cliché ook en het waarschijnlijk leuker lijkt dan het daadwerkelijk is, baal als ik stelletjes van mijn leeftijd of eind 20 samen zie shoppen? Dus samen op jacht naar kleren, spullen voor in huis, verzorgingsproducten, boodschappen etc. Dat heb ik allemaal niet als single. Heerlijk die vrijheid, maar je krijgt toch steeds dat gevoel en die dreun dat je er niet bij hoort.
Omdat ik er gewoon écht mee zit. En het is een van die dingen in het leven waar je geen grip op hebt. Het is niet van ik heb zin in spaghetti vanavond, en dan eet ik vanavond ook spaghetti. Als ik een date wil, ben ik afhankelijk van de ander.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 19:44 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Waarom moet je het er steeds weer over hebben? We weten het nou wel een keer.
Ja, dat wéten we nou wel! Schrijf het in een dagboek!quote:Op zaterdag 20 februari 2016 19:46 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Omdat ik er gewoon écht mee zit. En het is een van die dingen in het leven waar je geen grip op hebt. Het is niet van ik heb zin in spaghetti vanavond, en dan eet ik vanavond ook spaghetti. Als ik een date wil, ben ik afhankelijk van de ander.
Ik neem geen treinen, bussen vooral. Je hebt me toen gezien toch? Knap of niet maakt ook helemaal niet uit, ik weet van mezelf dat ik er gewoon goed uit wil zien, ga altijd netjes de deur uit en loop ook niet voor niks bij de dermatoloog etc., vaak naar de kapper, dus het kan me wel degelijk wat schelen.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 19:46 schreef R-K het volgende:
[..]
Deezertje, misschien moet je mij eens DM'en welke treinen jij neemt. Ik ben wel benieuwd hoe je in het echt overkomt. Uni-sportschool heb ik op moment geen tijd voor. Heb nog enkele excursies staan waardoor ik lessen moet inhalen, etc.
Ja en iedereen geeft aan hoe je je moet veranderen, wil je ooit mogelijk een relatie krijgen.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 19:46 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Omdat ik er gewoon écht mee zit. En het is een van die dingen in het leven waar je geen grip op hebt. Het is niet van ik heb zin in spaghetti vanavond, en dan eet ik vanavond ook spaghetti. Als ik een date wil, ben ik afhankelijk van de ander.
Ik kan prima gesprekken professioneel, maar persoonlijk minder als het mij niet interesseert. En ja das best klote, maar ik kan daar verder niet echt wat aan doen. Soms faken, maar dan ben k ik de helft al kwijt wat iemand zegt. Small talk gaat redelijk, maar een gesprek moet voor mij altijd een reden hebben ofzo. Een uur lang lullen over collega X op het werk is boeit me niet zo veel.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 19:52 schreef gebakken-koekje het volgende:
Deezer, iemand moet het je toch eens een keer zeggen. je hebt echt een datingcoach nodig die ervaring heeft met mensen met ASS want zo gehandicapt ben je wél. Je ziet het alleen zelf niet en dat is misschien nog wel een groter probleem.
Bussen, ook goed.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 19:48 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ik neem geen treinen, bussen vooral. Je hebt me toen gezien toch? Knap of niet maakt ook helemaal niet uit, ik weet van mezelf dat ik er gewoon goed uit wil zien, ga altijd netjes de deur uit en loop ook niet voor niks bij de dermatoloog etc., vaak naar de kapper, dus het kan me wel degelijk wat schelen.
Zelfs mijn familie raadt mij nu aan om te gaan daten en niet bang te zijn voor meisjes en ze gewoon aan te sprekenquote:Op zaterdag 20 februari 2016 19:54 schreef gebakken-koekje het volgende:
Iedereen kan wel zeggen Deezer doe het niet steeds maar hij KAN niet anders, hij heeft een handicap en daar is prima aan te werken maar dat moet hij het wél accepteren en dat doet hij niet. Kop in het zand en ik ben normaal. nee Deezer, dat is een leugen
Ja, als je homo bent lukt dat wel.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 19:56 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
Eens ander nieuws: vanmiddag zat ik in de UB (en dat doe ik serieus nooit) en uit verveling had ik Grindr gedownload om te kijken of er nog meer gays in de buurt waren. Was er een en na een praatje is die meegegaan naar huis.
Kijk Deez. Dát kan ook.
Zal wss ook een rol hebben gespeeld, ja. Maar met een praatje kom je ook een eind.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 19:58 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, als je homo bent lukt dat wel.
Dat heb ik op Happn of Tinder dus niet. En soms zitten die meiden echt voor mijn neus, zeker in de UB. Maar Grindr is ook echt puur op sex gericht. Op Whiplr ook weinig succes.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 19:56 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
Eens ander nieuws: vanmiddag zat ik in de UB (en dat doe ik serieus nooit) en uit verveling had ik Grindr gedownload om te kijken of er nog meer gays in de buurt waren. Was er een en na een praatje is die meegegaan naar huis.
Kijk Deez. Dát kan ook.
Dan heb ik het gevoel helemaal geisoleerd te worden. Waarom zijn die meiden trouwens allemaal out of my league? Ik kan er toch niks aan doen dat ze knap zijn?quote:Op zaterdag 20 februari 2016 19:57 schreef R-K het volgende:
[..]
Bussen, ook goed.
Nee, weet niet hoe je eruit ziet, je had me moeten aanspreken.
Trouwens, het lijkt mij dat jij je in situaties mengt waarin je jezelf pijnigt. Je gaat vaak naar de bios, daar zijn veel stelletjes te vinden, niet meer naar de bios gaan voortaan. Je gaat naar de UB, een plek waar je niets heb te zoeken en daar driekwart tot 90% van de meiden out of your league is. Dus, ga niet naar plekken waar je jezelf pijnigt. Werk thuis aan je scriptie en kijk thuis films.
Ander voorbeeld: vanmiddag stond ik in de lange rij voor een kopieerapparaat. Er zat een meisje, dat totaal niet voldoet aan jouw eisenpakketje, voor me en ze moest ook lang wachten op het andere meisje dat bezig was met printen.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 19:59 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Dat heb ik op Happn of Tinder dus niet. En soms zitten die meiden echt voor mijn neus, zeker in de UB. Maar Grindr is ook echt puur op sex gericht. Op Whiplr ook weinig succes.
Zulke gesprekjes lukt mij ook nog wel. Zeker in de UB heb je zo een praatje over wat iemand aan het uitprinten is e.d. want iedereen werkt aan opdrachten, scripties e.d.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 20:04 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Ander voorbeeld: vanmiddag stond ik in de lange rij voor een kopieerapparaat. Er zat een meisje, dat totaal niet voldoet aan jouw eisenpakketje, voor me en ze moest ook lang wachten op het andere meisje dat bezig was met printen.
Ik zei op een gegeven moment van: "is er maar een kopieerapparaat?" en uiteindelijk is het gesprek uitgedraaid over waar ze mee bezig was en haar studie.
Je denkt teveel na.
Jij hebt nog nooit op het vwo gezeten, nog nooit op kamers gezeten, nooit op hockey of een andere elitaire sport gezeten, dus wat heb jij te zoeken bij meiden die een of meerdere van deze dingen wel hebben?quote:Op zaterdag 20 februari 2016 20:01 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Dan heb ik het gevoel helemaal geisoleerd te worden. Waarom zijn die meiden trouwens allemaal out of my league? Ik kan er toch niks aan doen dat ze knap zijn?Op een paar na zijn ze gewoon allemaal best knap ja, maar dat is op mijn eigen school ook. Op deze leeftijd zijn ze bijna allemaal knap
Maar daar heb je verder niks aan. Het belemmert mij alleen maar om ze aan te spreken want ik ga mezelf dan vergelijken met ze etc. maar dat hoeft niet want er lopen ook zat van diezelfde meiden rond met minder knappe jongen (minder knap dan mezelf).
Elitaire sport.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 20:07 schreef R-K het volgende:
[..]
Jij hebt nog nooit op het vwo gezeten, nog nooit op kamers gezeten, nooit op hockey of een andere elitaire sport gezeten, dus wat heb jij te zoeken bij meiden die een of meerdere van deze dingen wel hebben?
Ga je richten op meiden van je eigen omgeving, die ook een middelmatige hbo of zelfs mbo-opleiding volgen, die ook nog thuis wonen, die niet op hockey of een andere elitaire sport zitten.
Of meldt je aan voor zo'n zwemcursus
Dus jij zegt nu dat er vooral elitaire meiden komen in de UB? Of dat je aan de uni studeert betekend dat je een rijkeluiskindje bent dat zich verheven voelt boven de rest en enkel met andere gladjakkers datet? Grootste bullshit. Uni wil alleen zeggen dat je vwo hebt afgerond.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 20:07 schreef R-K het volgende:
[..]
Jij hebt nog nooit op het vwo gezeten, nog nooit op kamers gezeten, nooit op hockey of een andere elitaire sport gezeten, dus wat heb jij te zoeken bij meiden die een of meerdere van deze dingen wel hebben?
Ga je richten op meiden van je eigen omgeving, die ook een middelmatige hbo of zelfs mbo-opleiding volgen, die ook nog thuis wonen, die niet op hockey of een andere elitaire sport zitten.
Of meldt je aan voor zo'n zwemcursus
Elitairer dan voetbal of zwemmenquote:Op zaterdag 20 februari 2016 20:10 schreef habitue het volgende:
[..]
Elitaire sport.Mag ik een kotszakje van iemand?
Wow, ik ben het een keer met Deezer eens!quote:Op zaterdag 20 februari 2016 20:10 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Dus jij zegt nu dat er vooral elitaire meiden komen in de UB? Of dat je aan de uni studeert betekend dat je een rijkeluiskindje bent dat zich verheven voelt boven de rest en enkel met andere gladjakkers datet? Grootste bullshit. Uni wil alleen zeggen dat je vwo hebt afgerond.
Tientallen keren op date geweest? Wat is dan de verklaring voor de schraalheid sinds je op FOK! steeds je beklag komt doen?quote:Op zaterdag 20 februari 2016 19:58 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Zelfs mijn familie raadt mij nu aan om te gaan daten en niet bang te zijn voor meisjes en ze gewoon aan te sprekenZij zien ook wel dat ik iets 'mis' of dat mensen op mijn leeftijd allang verder zijn op relationeel gebied. Lekker lullig ook, alsof ik het nooit geprobeerd heb al die jaren. Ben toch tientallen keren op date geweest in de loop der jaren.
Rot op man met je verheven voelen boven andere mensen.quote:
De afgelopen jaren is het kut met peren, daarvoor (eind 2013 - begin 2014) redelijk.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 20:12 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Tientallen keren op date geweest? Wat is dan de verklaring voor de schraalheid sinds je op FOK! steeds je beklag komt doen?
Meiden die op de universiteit zitten en/of op kamers wonen hebben meer aanzien dan zo'n knulletje van 25 die nog thuis woont en moeite heeft met z'n hbo-scriptie. Die meiden zijn allen out of your league.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 20:10 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Dus jij zegt nu dat er vooral elitaire meiden komen in de UB? Of dat je aan de uni studeert betekend dat je een rijkeluiskindje bent dat zich verheven voelt boven de rest en enkel met andere gladjakkers datet? Grootste bullshit. Uni wil alleen zeggen dat je vwo hebt afgerond.
Waarom ga je eigenlijk altijd naar de UB in plaats van de bieb van je eigen hogeschool?quote:Op zaterdag 20 februari 2016 20:10 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Inderdaad. En nogmaals: knappe meiden zijn er op die leeftijd in overvloed. Ook op mijn hbo school. In de UB komen vooral mensen die hun studie aan het afronden zijn is mijn idee en die zijn wat ouder of dezelfde leeftijd en zijn op een punt gekomen dat hun leven daarna voorgoed gaat veranderen. Dus die komen wat volwassener over, maar elitair of te knap voor mij echt niet. Het zijn typische studenten zoals je ze overal ziet.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 20:13 schreef habitue het volgende:
[..]
Rot op man met je verheven voelen boven andere mensen.
Ja, wat is daar de verklaring voor?quote:Op zaterdag 20 februari 2016 20:13 schreef Deezertje het volgende:
[..]
De afgelopen jaren is het kut met peren, daarvoor (eind 2013 - begin 2014) redelijk.
Geldt ook voor jou hoor met je afgeven op MBO'ers.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 20:14 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Inderdaad. En nogmaals: knappe meiden zijn er op die leeftijd in overvloed. Ook op mijn hbo school. In de UB komen vooral mensen die hun studie aan het afronden zijn is mijn idee en die zijn wat ouder of dezelfde leeftijd en zijn op een punt gekomen dat hun leven daarna voorgoed gaat veranderen. Dus die komen wat volwassener over, maar elitair of te knap voor mij echt niet. Het zijn typische studenten zoals je ze overal ziet.
Ik zit niet op hockey (of golf/tennis, etc,), zit niet op de uni, woon thuis en stem links. Dan voel je je niet verheven.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 20:13 schreef habitue het volgende:
[..]
Rot op man met je verheven voelen boven andere mensen.
Afstand. UB is half uur. bieb school hebben we niet echt maar is 1,5 uur reizen... en totaal niet te vergelijken met de UB.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 20:14 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Waarom ga je eigenlijk altijd naar de UB in plaats van de bieb van je eigen hogeschool?
Studiestagnatie, er niet meer bij horen. Half Nederland doet dagelijks (verplicht) wat en kan ergens over meepraten. Ik ben op mezelf aangewezen dus maak niet zo veel mee. Tijd om alles af te ronden en weer onder werkend Nederland te begevenquote:Op zaterdag 20 februari 2016 20:15 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, wat is daar de verklaring voor?
In dit deel staan ook verhalen van mensen die de stoute schoenen hebben aangetrokken en naar meetings zijn gegaan, collega's hebben gevraagd om in het weekend wat te doen, etc.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 20:17 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Studiestagnatie, er niet meer bij horen. Half Nederland doet dagelijks (verplicht) wat en kan ergens over meepraten. Ik ben op mezelf aangewezen dus maak niet zo veel mee. Tijd om alles af te ronden en weer onder werkend Nederland te begeven
Ik krijg echt zo'n hekel aan diequote:Op zaterdag 20 februari 2016 20:17 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Studiestagnatie, er niet meer bij horen. Half Nederland doet dagelijks (verplicht) wat en kan ergens over meepraten. Ik ben op mezelf aangewezen dus maak niet zo veel mee. Tijd om alles af te ronden en weer onder werkend Nederland te begeven
Maar wat lul jij dan? Je hebt volgens mij dezelfde problemen als mij op sociaal gebied dus diezelfde meiden waar we het over hebben, die willen jou dus ook niet. Waar zoek jij je meiden uit of verwacht je het meeste gelijkgestemden te vinden?quote:Op zaterdag 20 februari 2016 20:15 schreef R-K het volgende:
[..]
Ik zit niet op hockey (of golf/tennis, etc,), zit niet op de uni, woon thuis en stem links. Dan voel je je niet verheven.
Nogmaals; mijn hele klas is uit elkaar nu (zoals het hoort, AFSTUDEREN) dus daar moet ik niet meer op rekenen. Ik hoor dus nergens meer bij (heb zelf ook geen sociaal net opgebouwd), iedere persoon die ik ontmoet ken ik niet, alleen van gezicht ofzo.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 20:19 schreef Paxcon het volgende:
[..]
In dit deel staan ook verhalen van mensen die de stoute schoenen hebben aangetrokken en naar meetings zijn gegaan, collega's hebben gevraagd om in het weekend wat te doen, etc.
Je hebt het in eigen handen. Nee heb je, ja kun je krijgen.
Alleen aan diequote:Op zaterdag 20 februari 2016 20:19 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik krijg echt zo'n hekel aan die![]()
Van mij mag er wel een wet komen waarin hbo'ers verboden worden om op werkdagen tot 20 uur de UB te betreden. Cursisten in de UB zijn de grootste ergenis van studenten.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 20:14 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Waarom ga je eigenlijk altijd naar de UB in plaats van de bieb van je eigen hogeschool?
Nogmaals: ik heb net met een FOK!ker afgesproken en ik ga morgen pubquizzen met 4 andere FOK!kers.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 20:21 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Nogmaals; mijn hele klas is uit elkaar nu (zoals het hoort, AFSTUDEREN) dus daar moet ik niet meer op rekenen. Ik hoor dus nergens meer bij (heb zelf ook geen sociaal net opgebouwd), iedere persoon die ik ontmoet ken ik niet, alleen van gezicht ofzo.
Echt hé. Dacht dat ik de enige wasquote:Op zaterdag 20 februari 2016 20:19 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik krijg echt zo'n hekel aan die![]()
Ben jij vrouw, homo of een typfout?quote:Op zaterdag 20 februari 2016 20:18 schreef habitue het volgende:
Zo en nu ga ik lekker sociaal doen met mijn enkel havo afgemaakte vriend en mijn universitair geschoolde vriend.
Laten we het hopen.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 20:02 schreef Elvi het volgende:
Wtf is Whiplr nu weer? Ik word oud, ik kan het niet meer bijhouden
*Plastic zakje aanreikt* 25 cent aub.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 20:10 schreef habitue het volgende:
[..]
Elitaire sport.Mag ik een kotszakje van iemand?
Waarom lukte het toen wel? Wat doe je nu anders?quote:Op zaterdag 20 februari 2016 20:13 schreef Deezertje het volgende:
[..]
De afgelopen jaren is het kut met peren, daarvoor (eind 2013 - begin 2014) redelijk.
En je klasgenoten zijn allemaal naar de maan verhuisd? Je kunt er toch nog gewoon mee afspreken?quote:Op zaterdag 20 februari 2016 20:21 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Nogmaals; mijn hele klas is uit elkaar nu (zoals het hoort, AFSTUDEREN) dus daar moet ik niet meer op rekenen. Ik hoor dus nergens meer bij (heb zelf ook geen sociaal net opgebouwd), iedere persoon die ik ontmoet ken ik niet, alleen van gezicht ofzo.
Het feit dat je geen colleges meer met je klasgenoten hebt betekent niet dat je elkaar nooit meer kan zien. Als er mensen in je klas zaten waarmee je een goede band had kun je toch een keer vragen om eens te gaan lunchen ofzo? En dan bedoel ik zowel mannen als vrouwen.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 20:21 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ik neem geen computer in van een echte WO'er hoorquote:Op zaterdag 20 februari 2016 20:21 schreef R-K het volgende:
[..]
Van mij mag er wel een wet komen waarin hbo'ers verboden worden om op werkdagen tot 20 uur de UB te betreden. Cursisten in de UB zijn de grootste ergenis van studenten.
Dat terzijde, ik vind een meisje leuk die op kamers woont en lid is van een hbo-studentenvereniging. Dan weet ik dat ze out of my league is, omdat ze op kamers woont en lid is van een vereniging. Nee, dan ga ik het niet proberen.
Deezertje gaat naar locaties waar meer dan 90% van de meiden out of his league is en zich er alleen maar mee pijnigt.
Doe niet veel anders, toen waren de apps iig in opkomst. Nu zijn ze overbevolkt en hebben ze 9 knappe mannen om uit te kiezen voordat ze mij een kans geven.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 20:24 schreef Operc het volgende:
[..]
Laten we het hopen.![]()
[..]
*Plastic zakje aanreikt* 25 cent aub.
[..]
Waarom lukte het toen wel? Wat doe je nu anders?
Zou kunnen, maar ik loop al 2 jaar achter he. Dus sommige zijn echt een brave burger geworden en wonen aan de andere kant van 't land. Smoesjes, i knowquote:Op zaterdag 20 februari 2016 20:25 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Het feit dat je geen colleges meer met je klasgenoten hebt betekent niet dat je elkaar nooit meer kan zien. Als er mensen in je klas zaten waarmee je een goede band had kun je toch een keer vragen om eens te gaan lunchen ofzo? En dan bedoel ik zowel mannen als vrouwen.
quote:Op zaterdag 20 februari 2016 20:28 schreef Deezertje het volgende:
wonen aan de andere kant van 't land.
Die oud collega woont ook aan de andere kant van het land.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 20:27 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
Deez, ik heb een oud collega van mij al 3 jaar niet meer gezien (en 2 jaar niet gesproken) en ik ga binnenkort met haar lunchen.
Begin daar eens mee.
Maar als je geen enkele stap wil zetten gaat er toch nooit iets veranderen?quote:Op zaterdag 20 februari 2016 20:28 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar ik loop al 2 jaar achter he. Dus sommige zijn echt een brave burger geworden en wonen aan de andere kant van 't land. Smoesjes, i know
Je wil dus gewoon geen moeite doen. Geef dat dan toe, dat scheelt een hoop gedoe hier.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 20:28 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar ik loop al 2 jaar achter he. Dus sommige zijn echt een brave burger geworden en wonen aan de andere kant van 't land. Smoesjes, i know
Daar waren we volgens mij al een tijdje achter.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 20:30 schreef Operc het volgende:
[..]
Je wil dus gewoon geen moeite doen. Geef dat dan toe, dat scheelt een hoop gedoe hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |