abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_159980292
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 februari 2016 23:14 schreef Paxcon het volgende:

[..]

Waarom verwacht je bij die vrouwen een blauwtje te gaan lopen? Je kan toch gewoon praten over de onderwerpen waarover je blijkbaar wel goed kan praten met vrouwen waarbij 'niets te halen' valt. Wat maakt het uit of je gesprekspartner single is of niet?
Omdat ik nou eenmaal zo graag wil daten en/of een relatie. Dus iedere dame die mij wel wat lijkt weeg ik de kansen af. Via een datingapp zijn de intenties er vaak wel, maar als je iemand 'out of the blue' ontmoet is het wel handig om te weten of ze single is of niet als ze mijn type is en ik haar wel vaker zou willen spreken.
pi_159980338
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 februari 2016 23:16 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Omdat ik nou eenmaal zo graag wil daten en/of een relatie. Dus iedere dame die mij wel wat lijkt weeg ik de kansen af. Via een datingapp zijn de intenties er vaak wel, maar als je iemand 'out of the blue' ontmoet is het wel handig om te weten of ze single is of niet als ze mijn type is en ik haar wel vaker zou willen spreken.
Maar met singles kun je ook gewoon over koetjes en kalfjes gaan praten toch? Je eerste vraag bij hen is toch niet ''zullen we daten?''.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 16-02-2016 23:18:53 ]
pi_159980379
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 februari 2016 23:16 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Dus iedere vrouw benader je als zodanig? Wanhoop kun je wel ruiken hoor, dat schrikt nogal af. Tip: stop met zoeken en werk aan je sociale skills. En accepteer dat het dit jaar hoogstwaarschijnlijk niet gaat lukken om een date te krijgen, want er moet nog een hele hoop gebeuren wil het succesvol zijn. (En wat dat precies is daar zijn hele topics over volgeschreven) Dit soort dingen werken nou eenmaal beter als je niet wanhopig op zoek bent.
pi_159980400
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 februari 2016 23:18 schreef Paxcon het volgende:

[..]

Maar met singles kun je ook gewoon over koetjes en kalfjes praten toch? Je eerste vraag bij hen is toch niet ''zullen we daten?''.
Nee, maar in een club/kroeg maak je toch ook eerst oogcontact, eventueel dansen, en ga je daarna pas in gesprek? En dat is vaak niet om een vriendschap op te bouwen, maar om gewoon keihard te flirten en elkaar pas later goed te ontdekken. Nu gaat dat niet op als je iemand tegenkomt op de sportschool e.d. want dat is minder 'los' in mijn ogen, maar 'zomaar' een praatje maken is voor mijn gevoel jezelf opdringen bij iemand
pi_159980438
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 februari 2016 23:20 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Nee, maar in een club/kroeg maak je toch ook eerst oogcontact, eventueel dansen, en ga je daarna pas in gesprek? En dat is vaak niet om een vriendschap op te bouwen, maar om gewoon keihard te flirten en elkaar pas later goed te ontdekken. Nu gaat dat niet op als je iemand tegenkomt op de sportschool e.d. want dat is minder 'los' in mijn ogen, maar 'zomaar' een praatje maken is voor mijn gevoel jezelf opdringen bij iemand
De wereld op zijn kop, heb je door wat je zegt?
- Als ik over koetjes en kalfjes praat dring ik mezelf op.
- Als ik random mensen aanspreek met persoonlijke vragen over hun (liefdes)leven niet...??????
pi_159980450
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 februari 2016 23:19 schreef DoubleDip het volgende:

[..]

Dus iedere vrouw benader je als zodanig? Wanhoop kun je wel ruiken hoor, dat schrikt nogal af. Tip: stop met zoeken en werk aan je sociale skills. En accepteer dat het dit jaar hoogstwaarschijnlijk niet gaat lukken om een date te krijgen, want er moet nog een hele hoop gebeuren wil het succesvol zijn. (En wat dat precies is daar zijn hele topics over volgeschreven) Dit soort dingen werken nou eenmaal beter als je niet wanhopig op zoek bent.
Eerlijk gezegd overleef ik nog eens een jaar daten/flirten niet, sta al jaren 'on hold' ondanks alle registers die ik heb opengetrokken op sites/apps.
pi_159980538
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 februari 2016 23:21 schreef DoubleDip het volgende:

[..]

De wereld op zijn kop, heb je door wat je zegt?
- Als ik over koetjes en kalfjes praat dring ik mezelf op.
- Als ik random mensen aanspreek met persoonlijke vragen over hun (liefdes)leven niet...??????
Je doelt op de haarkleur vraag? Dat is gewoon echt pure interesse. Maar ik bedoelde meer: in een club hoef je niet eerst vrienden te worden ofzo, je maakt oogcontact, flirt wat en daarna ga je halfschreeuwend in gesprek. En dat is hetzelfde als daten op het werk/school: je komt iemand vaker tegen en op een gegeven moment raak je aan de praat.
pi_159980599
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 februari 2016 23:20 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Ik denk dat je eens moet stoppen met uitzoeken of mensen die je in het dagelijks leven tegenkomt single zijn of niet, en iedereen op dezelfde manier benaderen. Ik denk dat je dan pas echt leert om beter te worden in small talk.
pi_159980713
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 februari 2016 23:22 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Eerlijk gezegd overleef ik nog eens een jaar daten/flirten niet, sta al jaren 'on hold' ondanks alle registers die ik heb opengetrokken op sites/apps.
Ja en dat is dus precies de reden dat je nog single bent. Ieder zijn tijd, maar jij wil gewoon te graag en dat schrikt mensen af. Leer eerst eens gewone gesprekken te voeren, ook met vrouwen, zonder bijbedoelingen. Als je continue in de datingmodus staat raak je alleen gefrustreerd en knappen mensen af op je wanhopige gedrag.
pi_159980759
quote:

[..]

Eerlijk gezegd overleef ik nog een jaar daten/flirten niet, sta al jaren 'on hold' ondanks alle registers die ik heb opengetrokken op sites/apps.
Knul, misschien heb je in je hoofd je best gedaan, maar dit toont weer eens aan dat je 0 zelfkennis hebt. Je hebt echt helemaal niks, maar dan ook echt niks gedaan om je sociale vaardigheden naar een hoger niveau te tillen of je verwrongen wereldbeeld wat bij te stellen. Dat is de oorzaak waarom vrouwen niet met je af willen spreken. Al registreer je je nog op een miljoen sites met of zonder baard, kort of lang haar, overhemd of t-shirt, oorbel of niet, het gaat gewoon niet gebeuren zo.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_159980873
Deezertje, je moet echt stoppen met die overwegingen die jij maakt bij elke dame die je ziet, het is echt gewoon eng en obsessief.
pi_159981011
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 februari 2016 23:32 schreef habitue het volgende:

[..]

Knul, misschien heb je in je hoofd je best gedaan, maar dit toont weer eens aan dat je 0 zelfkennis hebt. Je hebt echt helemaal niks, maar dan ook echt niks gedaan om je sociale vaardigheden naar een hoger niveau te tillen of je verwrongen wereldbeeld wat bij te stellen. Dat is de oorzaak waarom vrouwen niet met je af willen spreken. Al registreer je je nog op een miljoen sites met of zonder baard, kort of lang haar, overhemd of t-shirt, oorbel of niet, het gaat gewoon niet gebeuren zo.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_159981026
quote:

[..]

Dit. Werk eerst aan je sociale vaardigheden. Ook zou ik stoppen met daten via apps, lijkt me zo tijdrovend en frustrerend als ze dan niks meer van zich laten horen.
pi_159981120
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 februari 2016 23:41 schreef syndroom het volgende:

[..]

Dit. Werk eerst aan je sociale vaardigheden. Ook zou ik stoppen met daten via apps, lijkt me zo tijdrovend en frustrerend als ze dan niks meer van zich laten horen.
Zegt er eentje wat :')
I think human consciousness is a tragic misstep in evolution. We became too self-aware. Nature created an aspect of nature separate from itself - we are creatures that should not exist by natural law.
pi_159981131
quote:

[..]

Ik kan je gevoel wel begrijpen, toch zul je kleine stapjes moeten maken om echt sociaal te worden zodat vrouwen je interessant gaan vinden. Dat is niet binnen een maandje geregeld, kan makkelijk jaren duren.
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 februari 2016 23:25 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Je doelt op de haarkleur vraag? Dat is gewoon echt pure interesse. Maar ik bedoelde meer: in een club hoef je niet eerst vrienden te worden ofzo, je maakt oogcontact, flirt wat en daarna ga je halfschreeuwend in gesprek. En dat is hetzelfde als daten op het werk/school: je komt iemand vaker tegen en op een gegeven moment raak je aan de praat.
Nou, als je alleen in een club zit valt dat wel op. het is maar net hoe sociaal je bent en je in je eentje in staat bent om contact met anderen te maken.
  dinsdag 16 februari 2016 @ 23:48:24 #41
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_159981185
Hij heeft even veel bereikt als dat "wij allemaal" bereikt hebben met op hem te reageren.

-> nul, niks, compleet verspeelde moeite <-
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_159981198
quote:

[..]

Hoe zou jij het vinden als je zoveel tijd in iets hebt gestoken en het eigenlijk 0 heeft opgeleverd? Dan kan je of daarmee kappen, of het in het echte leven sociaal wat beter proberen te doen als in gesprekken voeren, beetje flirten etc.

Mensen doen hier net alsof je bij een vriendschap een gratis relatie krijgt zoals je bij een pak melk het 2e gratis krijgt... :') Een vriendschap is geen vereiste om zo in een relatie te rollen. Een beetje geforceerd (datingsite/app) of in de kroeg flirten helpt je eerder wat socialer te worden lijkt me.
pi_159981206
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 februari 2016 23:48 schreef ook_gek het volgende:
Hij heeft even veel bereikt als dat "wij allemaal" bereikt hebben met op hem te reageren.

-> nul, niks, compleet verspeelde moeite <-
Maar ach, het houdt ons van de straat en hem van zijn scriptie.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_159981278
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 februari 2016 23:48 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Hoe zou jij het vinden als je zoveel tijd in iets hebt gestoken en het eigenlijk 0 heeft opgeleverd? Dan kan je of daarmee kappen, of het in het echte leven sociaal wat beter proberen te doen als in gesprekken voeren, beetje flirten etc.

Mensen doen hier net alsof je bij een vriendschap een gratis relatie krijgt zoals je bij een pak melk het 2e gratis krijgt... :') Een vriendschap is geen vereiste om zo in een relatie te rollen. Een beetje geforceerd (datingsite/app) of in de kroeg flirten helpt je eerder wat socialer te worden lijkt me.
Waarom wil je zo krampachtig een relatie als je nog niet eens in staat bent een vriendschap te onderhouden?
I think human consciousness is a tragic misstep in evolution. We became too self-aware. Nature created an aspect of nature separate from itself - we are creatures that should not exist by natural law.
pi_159981335
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 februari 2016 23:51 schreef Rust_Cohle het volgende:

[..]

Waarom wil je zo krampachtig een relatie als je nog niet eens in staat bent een vriendschap te onderhouden?
Erkenning, liefde, intimiteit.. Dat lukt je in je eentje niet behalve 'van jezelf te houden' en intimiteit met je handen ervaren.
  dinsdag 16 februari 2016 @ 23:53:41 #46
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_159981344
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 februari 2016 23:49 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Maar ach, het houdt ons van de straat en hem van zijn scriptie.
Als we nou op alles ja klopt je hebt gelijk zeggen. Dan is het zo over. Je mag hier geen dagboek bij houden of klagen :D
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_159981425
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 februari 2016 23:53 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Erkenning, liefde, intimiteit.. Dat lukt je in je eentje niet behalve 'van jezelf te houden' en intimiteit met je handen ervaren.
Probeer dat eerst eens uit een relatie te halen met iemand waarmee je dergelijke gevoelens kan delen zonder je handel in iemand te willen dumpen als een gefrustreerde overlopende menselijke zaadcontainer. Er is meer in leven dan enkel seks.
pi_159981436
quote:

[..]

Dan zou ik denken, godverdomme mijn aanpak werkt voor geen moer. Laat ik eens totaal iets anders proberen en niet als een wesp die naar buiten wil vliegen 100.000 keer proberen door het glas te vliegen.
Een sociaal leven opbouwen, daardoor je sociale vaardigheden verbeteren, normale leuke gesprekken met mensen kunnen voeren, verschillende mensen leren kennen (en dan bedoel ik echt leren kennen, niet op een oppervlakkige manier) zullen je kansen op een vrouw exponentieel doen toenemen maar vooral en dit is het belangrijkste. je leven zo veel meer aangenamer maken. Je zegt zelf dat je op het randje van depressiviteit zit, dan moet je het roer omgooien!
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_159981575
quote:

[..]

Je hebt vooral heel veel tijd gestoken in niks doen en piekeren, laten we eerlijk zijn.
pi_159983839
quote:

[..]

Complete bull. De redenen hiervoor zijn al 37521 in het kwadraat genoemd. Nou snap ik weer waarom ik hier vooral lurk :')

Maar goed, dat de rest weet dat het ook anders kan. Ondanks dat het net zo snel is ondergesneeuwd vond ik een succesverhaal wel even nodig in deze rijstebrij.
diseased rhinoceros pizzle
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')