Leuk juist om je voortgang hier te besprekenquote:Op woensdag 17 februari 2016 12:59 schreef anotherRandomdude het volgende:
Weet niet zeker of het de bedoeling is om je voortgang hier te bespreken, als dat niet de bedoeling is dan excuses hiervoor.
Vandaag de collega waar ik het goed mee kan vinden aangesproken en tijdens het gesprekje wat we hadden het gehad over of hij al plannen had voor het weekend.
Concrete plannen had hij nog niet dus de bal op gegooid of het hem wat leek om buiten het werk om wat te gaan doen.
En dit vond hij een goed plan.
Dus als alles meezit heb ik aanstaand weekend wat te doen
Fixed. Heeft niets met vrouwen te maken. Is gewoon gedrag, wat maatschappelijk niet meer word geaccepteerd (Gelukkig)quote:Op woensdag 17 februari 2016 16:40 schreef syndroom het volgende:
Ik wil dit nog even kwijt. Vrouwenmensen houden niet van opdringerige mannen, dus als ze je online negeert lijkt het me geen goed plan om haar ook nog aan te spreken. Dat komt nogal wanhopig en vreemd over, sommige mensen hebben dat niet door.
Precies. Take a hint, en zo. Niet iedereen staat open voor contact.quote:Op woensdag 17 februari 2016 16:44 schreef j1nxnl het volgende:
[..]
Fixed. Heeft niets met vrouwen te maken. Is gewoon gedrag, wat maatschappelijk niet meer word geaccepteerd (Gelukkig)
Psy-cho-loog. Of: psy-cho-the-ra-peut.quote:Op woensdag 17 februari 2016 19:26 schreef syndroom het volgende:
Om het constructief te houden, hebben jullie tips hoe ik mijn angsten kan overwinnen?
Deze mensen kunnen me sowieso niet helpen. Ik kan niet elke week vrij gaan nemen om tussen 9 en 5 een paar uur bij een psycholoog op de bank te zitten.quote:Op woensdag 17 februari 2016 19:28 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Psy-cho-loog. Of: psy-cho-the-ra-peut.
Klopt, dat kun je alleen zelf doen. Zij kunnen je hier hooguit in ondersteunen.quote:Op woensdag 17 februari 2016 19:35 schreef syndroom het volgende:
[..]
Deze mensen kunnen me sowieso niet helpen.
Een paar uur? Hooguit 60 minuten. En als je je werk al belangrijker vindt dan je persoonlijke ontwikkeling en je geen opofferingen wil doen om je angsten te accepteren danwel te overwinnen, tja, dan houdt het snel op.quote:Ik kan niet elke week vrij gaan nemen om tussen 9 en 5 een paar uur bij een psycholoog op de bank te zitten.
Het lijkt er alleen niet op dat je bereid bent om er iets voor te doen. En er is ook geen wondermiddel om je van je angsten af te helpen. Niemand komt namelijk van z'n angsten af, iedereen heeft angsten. Het enige wat je kunt doen is jezelf blijven dwingen ze te doorstaan en ze niet uit de weg te gaan. En dan worden je angsten vanzelf lichter.quote:Op woensdag 17 februari 2016 19:43 schreef syndroom het volgende:
[..]
Leg dan uit wat je precies met 'constructief' bedoeld? Je zult toch ergens moeten beginnen. Juist deze angsten vormen de grootste belemmeringen!
quote:Op woensdag 17 februari 2016 19:48 schreef ook_gek het volgende:
Zag vandaag een mooie speur bij een kroeg op het raam staan. Een mislukte date is een goed gelukt blauwtje
Een spreuk bedoel je? Lol. Maar t is niet eens zo gek, als je niks doet leer je ook niks. En op je bek gaan moet nou eenmaal een paar keer gebeuren voordat het echt goed gaat. Daar leer je alleen maar van.quote:Op woensdag 17 februari 2016 19:48 schreef ook_gek het volgende:
Zag vandaag een mooie speur bij een kroeg op het raam staan. Een mislukte date is een goed gelukt blauwtje
Je vergeet genieten, laten we genieten!quote:Op woensdag 17 februari 2016 10:26 schreef motorbloempje het volgende:
Gaat allemaal prima lukken! Zullen we gewoon met z'n allen even achteruit gaan zitten, niet meer reageren en afwachten?
Professionele hulp en dan een combinatie van CBT of ACT met exposuretherapie. Het gaat je in je eentje niet lukken.quote:Op woensdag 17 februari 2016 19:26 schreef syndroom het volgende:
Om het constructief te houden, hebben jullie tips hoe ik mijn angsten kan overwinnen?
Hoe gaat je zwemcursus? Al contact na de les?quote:Op donderdag 18 februari 2016 16:49 schreef R-K het volgende:
-syndroom heeft zijn eigen, relevante topic weer gevonden. Daar svp verder. R&P / Angst om contact met mensen te maken
Stoer!quote:Op donderdag 18 februari 2016 17:41 schreef Mandéra het volgende:
Vanavond even de grens over naar Duitsland voor een maandelijkse meeting die via Couchsurfing georganiseerd is. Wordt mijn eerste keer dat ik deelneem, zo ver ik kan zien ben ik enige Nederlander tussen 20 andere onbekende Duitsers. Eens even mijn kennis van de Duitse taal testen en bijspijkeren.![]()
#spronginhetdiepe
Goed hoor, nee nog geen contact na de les. Iedereen is daar wel super aardig.quote:Op donderdag 18 februari 2016 17:26 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Hoe gaat je zwemcursus? Al contact na de les?
Tof! Ik had na de jaarwisseling iets soortgelijks met de Arnhemse couchsurfing groep. Ik doe niks met couchsurfing, maar mijn neef wel en toen ik hoorde dat hij ging had ik mezelf maar uitgenodigd. Bleek 1 van de leden een oud-tindermatch te zijn waarmee het gesprek online was doodgebloedquote:Op donderdag 18 februari 2016 17:41 schreef Mandéra het volgende:
Vanavond even de grens over naar Duitsland voor een maandelijkse meeting die via Couchsurfing georganiseerd is. Wordt mijn eerste keer dat ik deelneem, zo ver ik kan zien ben ik enige Nederlander tussen 20 andere onbekende Duitsers. Eens even mijn kennis van de Duitse taal testen en bijspijkeren.![]()
#spronginhetdiepe
*vind ik leuk*quote:Op donderdag 18 februari 2016 17:41 schreef Mandéra het volgende:
#spronginhetdiepe
Enjoy!quote:Op donderdag 18 februari 2016 17:57 schreef Flylib het volgende:
[..]
Ik ga van het weekend naar een salsaclub in Bangkok. Ook een beetje een sprong in het diepe, maar meer omdat ik me afvraag wat voor salsa stijl ze daar hanteren, anders wordt het moeilijk oefenen. Maar dat zien we vanzelf wel
Jazeker, had ook niet echt het idee dat het tegen kon vallen. Gewoon zonder vooroordelen of mening heengaan en ervaren.quote:Op donderdag 18 februari 2016 23:24 schreef ook_gek het volgende:
Leuk! Is dus reuze mee gevallen allemaal
Dankje!quote:Op vrijdag 19 februari 2016 08:10 schreef sibella2 het volgende:
Wat tof! Ik vind het echt stoer dat je daar alleen heen gaat, helemaal fijn dat het dan ook nog zo bevalt!
Dat zou een hele mooie aanvulling zijn voor dit topic. Kunnen de mensen die aktie ondernemen een hoop van leren denk ik.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 09:37 schreef Mandéra het volgende:
Eigenlijk is het helemaal niet raar om er alleen heen te gaan. Het vergt wel wat zelfvertrouwen, maar meer eigenlijk neit. Vroeger had ik hier wel moeite mee. Ik kan wel eens uitschrijven hoe ik tot het punt waar ik nu ben ben gekomen. Iedereen kan het.
Ik zal er vanmiddag eens voor gaan zitten.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 09:56 schreef j1nxnl het volgende:
[..]
Dat zou een hele mooie aanvulling zijn voor dit topic. Kunnen de mensen die aktie ondernemen een hoop van leren denk ik.
Nooit doen. Als je zelf toevallig iets bij je hebt zou je dat aan kunnen bieden, maar niet aan andere mensen gaan vragen.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 13:27 schreef Deezertje het volgende:
Zat net in de trein en baal dat ik het niet heb gedaan, zouden jullie het op prijs stellen? Zat in zo'n 4zits en meisje tegenover zat echt de hele tijd te hoesten. Had helaas niks bij maar een dame aan de andere kant (andere 4 zits had een rolletje stophoest bij, lag op tafeltje.. Maar dan zou ik aan haar moeten vragen of die dame tegenover me een snoepje maglief gebaar van mij maar misschien akward?
Nee daarom had zelf niks bij. Aardig gebaar maar in dit geval te creepy of ik moest het qua intonatie en toon wel heel erg met humor brengen..quote:Op vrijdag 19 februari 2016 13:51 schreef Operc het volgende:
[..]
Nooit doen. Als je zelf toevallig iets bij je hebt zou je dat aan kunnen bieden, maar niet aan andere mensen gaan vragen.
Aardig gebaar richting het meisje tegenover je, maar niet richting de dame naast je. Dit soort dingen kun je gewoon niet maken, dus niet doen.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 13:55 schreef Deezertje het volgende:
Aardig gebaar maar in dit geval te creepy of ik moest het qua intonatie en toon wel heel erg met humor brengen..
Dit dus!!!quote:Op vrijdag 19 februari 2016 09:56 schreef j1nxnl het volgende:
[..]
Dat zou een hele mooie aanvulling zijn voor dit topic. Kunnen de mensen die aktie ondernemen een hoop van leren denk ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mocht je vragen of opmerkingen hebben, laat het gerust weten.
[ Bericht 0% gewijzigd door Mandéra op 20-02-2016 13:50:44 ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |