Leuk juist om je voortgang hier te besprekenquote:Op woensdag 17 februari 2016 12:59 schreef anotherRandomdude het volgende:
Weet niet zeker of het de bedoeling is om je voortgang hier te bespreken, als dat niet de bedoeling is dan excuses hiervoor.
Vandaag de collega waar ik het goed mee kan vinden aangesproken en tijdens het gesprekje wat we hadden het gehad over of hij al plannen had voor het weekend.
Concrete plannen had hij nog niet dus de bal op gegooid of het hem wat leek om buiten het werk om wat te gaan doen.
En dit vond hij een goed plan.
Dus als alles meezit heb ik aanstaand weekend wat te doen
Fixed. Heeft niets met vrouwen te maken. Is gewoon gedrag, wat maatschappelijk niet meer word geaccepteerd (Gelukkig)quote:Op woensdag 17 februari 2016 16:40 schreef syndroom het volgende:
Ik wil dit nog even kwijt. Vrouwenmensen houden niet van opdringerige mannen, dus als ze je online negeert lijkt het me geen goed plan om haar ook nog aan te spreken. Dat komt nogal wanhopig en vreemd over, sommige mensen hebben dat niet door.
Precies. Take a hint, en zo. Niet iedereen staat open voor contact.quote:Op woensdag 17 februari 2016 16:44 schreef j1nxnl het volgende:
[..]
Fixed. Heeft niets met vrouwen te maken. Is gewoon gedrag, wat maatschappelijk niet meer word geaccepteerd (Gelukkig)
Psy-cho-loog. Of: psy-cho-the-ra-peut.quote:Op woensdag 17 februari 2016 19:26 schreef syndroom het volgende:
Om het constructief te houden, hebben jullie tips hoe ik mijn angsten kan overwinnen?
Deze mensen kunnen me sowieso niet helpen. Ik kan niet elke week vrij gaan nemen om tussen 9 en 5 een paar uur bij een psycholoog op de bank te zitten.quote:Op woensdag 17 februari 2016 19:28 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Psy-cho-loog. Of: psy-cho-the-ra-peut.
Klopt, dat kun je alleen zelf doen. Zij kunnen je hier hooguit in ondersteunen.quote:Op woensdag 17 februari 2016 19:35 schreef syndroom het volgende:
[..]
Deze mensen kunnen me sowieso niet helpen.
Een paar uur? Hooguit 60 minuten. En als je je werk al belangrijker vindt dan je persoonlijke ontwikkeling en je geen opofferingen wil doen om je angsten te accepteren danwel te overwinnen, tja, dan houdt het snel op.quote:Ik kan niet elke week vrij gaan nemen om tussen 9 en 5 een paar uur bij een psycholoog op de bank te zitten.
Het lijkt er alleen niet op dat je bereid bent om er iets voor te doen. En er is ook geen wondermiddel om je van je angsten af te helpen. Niemand komt namelijk van z'n angsten af, iedereen heeft angsten. Het enige wat je kunt doen is jezelf blijven dwingen ze te doorstaan en ze niet uit de weg te gaan. En dan worden je angsten vanzelf lichter.quote:Op woensdag 17 februari 2016 19:43 schreef syndroom het volgende:
[..]
Leg dan uit wat je precies met 'constructief' bedoeld? Je zult toch ergens moeten beginnen. Juist deze angsten vormen de grootste belemmeringen!
quote:Op woensdag 17 februari 2016 19:48 schreef ook_gek het volgende:
Zag vandaag een mooie speur bij een kroeg op het raam staan. Een mislukte date is een goed gelukt blauwtje
Een spreuk bedoel je? Lol. Maar t is niet eens zo gek, als je niks doet leer je ook niks. En op je bek gaan moet nou eenmaal een paar keer gebeuren voordat het echt goed gaat. Daar leer je alleen maar van.quote:Op woensdag 17 februari 2016 19:48 schreef ook_gek het volgende:
Zag vandaag een mooie speur bij een kroeg op het raam staan. Een mislukte date is een goed gelukt blauwtje
Je vergeet genieten, laten we genieten!quote:Op woensdag 17 februari 2016 10:26 schreef motorbloempje het volgende:
Gaat allemaal prima lukken! Zullen we gewoon met z'n allen even achteruit gaan zitten, niet meer reageren en afwachten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |