Als je de uitzending bekijkt zie je dus dat iedereen zo 'perfect' mogelijk wilt overkomen. 4 foto's schijnt het best te werken: een in pak, een actieve foto, gezellige foto etc. Foto's worden bewerkt, teksten uitgekiend. Van mij hoeft het ook niet zo, maar blijkbaar werkt 't wel zo of houdt iedereen het in stand.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 21:28 schreef Paxcon het volgende:
Het lijkt me een beetje onzin om het allemaal zo over te analyseren. De eerste date die ik via een datingapp had was gewoon heel leuk zonder dat ik me bezig heb moeten houden met hele modellen om daartoe te kunnen komen.
Weet je misschien gewoon eens naar buiten gaan. Dat werkt beter dan je halve leven op een forum hangen. Ja dat doe ik ook echter kijk gewoon de televisie en doe wat werk in de tussen tijd.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 21:33 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Als je de uitzending bekijkt zie je dus dat iedereen zo 'perfect' mogelijk wilt overkomen. 4 foto's schijnt het best te werken: een in pak, een actieve foto, gezellige foto etc. Foto's worden bewerkt, teksten uitgekiend. Van mij hoeft het ook niet zo, maar blijkbaar werkt 't wel zo of houdt iedereen het in stand.
En toch is het wel belangrijk om te weten waarom jij (niet jij persoonlijk, maar iemand) faalt en sommige andere kerels het ene na het andere wijf neuken mbv die apps.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 21:28 schreef Paxcon het volgende:
Het lijkt me een beetje onzin om het allemaal zo over te analyseren. De eerste date die ik via een datingapp had was gewoon heel leuk zonder dat ik me bezig heb moeten houden met hele modellen om daartoe te kunnen komen.
Waarom niet?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 21:19 schreef Hyaenidae het volgende:
Kan me niet voorstellen dat er mensen zijn die zo'n app gebruiken.
Het gros van de jongeren dus!quote:Op dinsdag 16 februari 2016 22:10 schreef Mandéra het volgende:
Aflevering ook niet gezien maar ervaring is dat apps als Tinder door velen meer worden gebruikt voor de lol dan dat het serieus is. Heb er eigenlijk nog nooit iets echt leuks gevonden. Enkel meiden die alleen wilden kletsen en niks zochten, heel onzeker en wanhopig waren of uit waren op sex.
Een echt serieus gesprek heb ik er nog nooit gehad. Veelal éénrichtingsverkeer qua praten en totaal geen initiatief of inspiratie van de andere kant.
Dan is het in het echt toch veel leuker om gewoon in een fijne omgeving leuk te ouwehoeren met mensen. Rare mensen soms die zich verstoppen achter schermpjes.
Helemaal mee eens!quote:Op dinsdag 16 februari 2016 21:28 schreef Paxcon het volgende:
Nah, het doel is niet zoveel mogelijk matches ofzo. Vaak kun je al zien wie jou liket. Als je een strakke afstandslimiet neemt van bijvoorbeeld 15 km dan weet je dat ieder voorstel van buiten je range sowieso een match wordt als je liket. Wel best handig om soms van te voren te wetenquote:Op woensdag 17 februari 2016 21:08 schreef Andromache het volgende:
Ik vond dat er in Tinder een zeker spelelement zit. Yay, weer een match! Alleen moet je wel terugpraten, want anders word je weer verwijderd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |